Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події»




НазваКонкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події»
Сторінка1/4
Дата конвертації28.02.2013
Розмір0.6 Mb.
ТипКонкурс
uchni.com.ua > Математика > Конкурс
  1   2   3   4


Відділ освіти Петровської районної в місті Донецьку ради

Донецька гімназія ім. В. Стуса

Донецької міської ради Донецької області






Донецьк,2012


З М І С Т



  1. План проведення декади математики.

  2. Звіт про проведення декади математики.

  3. Активність у заходах декади математики.

  4. Математична розробка відкритого уроку з математики в 6 класі з теми «Ймовірність випадкової події».

  5. Математична розробка відкритого уроку з алгебри в 7 класі з теми «Квадрат двочлена».

  6. Відкриття декади математики «Веселкова математична подорож».

  7. Математичний калейдоскоп «Математика в сузір’ї професій».

  8. Незнайомі сторінки історії математики «Артист-математик Р.Арраго».

  9. Математична вікторина для учнів початкових класів.

10.Гра для учнів 5-7 класів «Фан клуб математики в математичному кафе».

11. Фотоматеріали декади математики.

План

проведення декади математики

в Донецькій гімназії імені В.Стуса






Назва заходу

Дата проведення

Час проведення

Відповідальні

1.

2.


3.
4.

5.

6.

7.


8..


9.

10


Відкриття декади

Математичний вернісаж

Конкурс математичних газет ,емблем, математичних висловлювань.
Математичний калейдоскоп.

Виступ лекторської групи
Карнавал кросвордів, ребусів
Відкритий урок «Ймовірність випадкової події»
Виступ агітбригади

« Місто без математики»
Гра для 5-7 класів «Фан клуб математики в математичному кафе»
Незнайомі сторінки історії математики

«Артист-математик Р.Арраго»

Задачі-жарти, задачі-загадки. Математична вікторина для учнів початкової школи

Відкритий урок « Квадрат двочлена»


Закриття декади. Підбиття підсумків.

10.12.


11.12

12.12.
13.12

14.12

17.12


18.12

19.12

20.12.


21.12


08.45


Протягом дня
14.20
12.30

08.00

14.00


Протягом дня


Велика перерва


09.00


08.00

Вчителі математики

Нікончук С.В.

Жиліна Н.Д.
Нікончук С.В.

Нікончук С.В.

Жиліна Н.Д.

Жиліна Н.Д.


Нікончук С.В.
Жиліна Н.Д.


Вчителі математики



Звіт

про проведення декади математики

в гімназії ім. В.Стуса
З 10.12.12 по 24.12.12 в гімназії пройшла декада математики за вже складеним та затвердженим планом. Всі заходи що заплановані в період декади, спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів, логічного мислення, пізнаваної активності та інтересу учнів до математики. Заходи розвивають бажання школярів пізнавати нове; прищеплюють навички самостійного поповнення знань, уміння працювати з навчальною та науковою літературою, виховують почуття любові до предмета.

Декада почалася з проведення урочистого відкриття. На гімназійній лінійці виступила агітбригада учнів 8-Б класу « Місто без математики».

В рамках декади був проведений математичний вернісаж:

а) Конкурс математичних газет. Кожен клас приготував математичну газету. Переможцями стали учні 8-Б, 9-Б та 7-А класів.

б) Конкурс математичних висловлювань. До кожного предмету було підібрано своє математичне висловлювання та прикріплено до дверей кабінету. Участь взяли учні 11 та 7-А класів.

в) Конкурс емблем «Математики – цариця наук» для учнів 5-7 класів.

Переможцями стали Корнієнко Анастасія, Рибалко Дар’я, Білоконь Валерія.

Був проведений карнавал кросвордів, ребусів, які були розвішані на третьому поверсі і всі бажаючи мали можливість їх розв’язувати.

Це сприяє розширенню знань та математичного світогляду учнів, розвитку їх здібностей і обдарувань, створюють у навчальному закладі атмосферу творчості.


  1. Цікаво пройшла гра для учнів 5-7 класів « Фан клуб математики в математичному кафе». Переможцем визначено команду 6 класів. ). Мета цього заходу: розвивати в учнів швидке мислення, логічність думки, вміння використати здобуті на уроках знання на практиці; виховувати любов і пошану до математики.

Лекторські групи 9-А та 10-А класів підготували і ознайомили учнів гімназії з незнайомими сторінками історії математики « Артист- математик Р. Арраго та « Математика в сузір’ї професій». Мета: розвивати в учнів пізнавальний інтерес до математики, поповнити знання про значення і місце математики в сузір'ї інших професій; розвивати бажання школярів пізнавати нове; прищеплювати навички самостійного поповнення знань, уміння працювати з навчальною і науковою літературою, застосовувати її в повсякденному житті; виховувати почуття любові до предмета.

Під час уроків математики учні мали можливість побачити відеофільм про життя таких видатних математиків як Архімед та Карл Гаусс.

Не забули і про учнів початкових класів. Для них учні 10-Б класу провели цікаву математичну вікторину.

В рамках декади математики були проведені два відкритих урока «Ймовірність випадкової події» 6 клас, вчитель Нікончук С.В. та « Квадрат двочлена» 7 клас, вчитель Жиліна Н.Д.

Проводячи декаду математики ми намагалися реалізувати такі основні цілі:

  • Дати додаткові знання з математики;

  • Забезпечити різносторонній розвиток особистості;

  • Викликати інтерес до вивчення предмета.

Вважаємо, що цього ми досягли.

При підведенні підсумків найбільш активними визначено:

Паралелі 7, 8, 9 класів. Класи 7-А, 8-Б. Класні керівники та вчителя математики Жиліна Н.Д., Нікончук С.В.


Відділ освіти Петровської районної в місті Донецьку ради

Донецька гімназія ім.В. Стуса

Донецької міської ради Донецької області

^ МАТЕМАТИЧНА РОЗРОБКА

уроку математики в 6 класі з теми

«ЙМОВІРНІСТЬ ВИПАДКОВОЇ ПОДІЇ».

Донецьк - 2012


УРОК

Тема. Випадкові події. Імовірність випадкових подій.
Мета. Сформувати поняття про випадкові події. Дати означення подій.

Сформувати поняття імовірності випадкових подій. Записати

та пояснити формулу імовірності випадкових подій.

Навчити застосовувати цю формулу.

Розвивати логічне мислення.

Виховувати уважність, кмітливість, працьовитість, самостійність,

дисциплінованість, самокритичність.
^ Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання уроку: тенісні кульки двох кольорів.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.

Перевірити готовність класу до уроку.
ІІ. Мотивація навчання.

Сьогодні ми познайомимось з тим, що цікавить багатьох. Як грати, щоб не

програти, а якщо програти, то не сумувати, знаючи вірогідний результат.

На уроці застосовується 5ти хвилинний діалог у якому представлені ключові слова теми.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Все життя людини складається з багатьох подій. Пролунав шкільний дзвінок, випав сніг, тебе викликали до дошки, дорогу перебіг чорний кіт і ще багато інших.

Події Імовірність події

1) Неможливі Р(А) = 0;

2) Вірогідні Р(В) = 1;

3) Випадкові Р(А) = ;

    • більш імовірні Р1 > Р2;

    • менш імовірні Р1 < Р2;

    • рівноймовірні Р1 = Р2

Р(А) = , де А – випадкова подія, m - число подій, які сприяють події А,

n – загальна кількість подій.
.Експерименти з яблуками в кошику

1) визначення подій: подія А -"яблуко, яке взяли - червоне" або подія В -"яблуко, яке взяли - зелене ";

2)визначення того, яка подія швидше відбудеться А , або В, якщо у кошику 7 червоних і 2 зелених яблука, тобто імовірність події

3) визначення того, яка подія може відбутися: подія А -"яблуко, яке взяли -

червоне", подія В -"яблуко, яке взяли - зелене, подія С - "яблуко, яке взяли -

жовте", подія D -" взяли яблуко", якщо у кошику 3 червоних і три зелених яблука.
Біатлоніст робить 5 пострілів по 5 мішенях. За кожного пострілу він може влучити у мішень, а може й не влучити. Яка з указаних подій є випадковою; неможливою; вірогідною:

а) буде влучено у 4 мішені;

б) не буде влучено в жодну мішень;

в) буде влучено в 6 мішеней?
ІV. Закріплення.

Приклади обчислення ймовірностей подій.
1. Із п'яти чисел 2, 3, 5, 10, 15 навмання вибирають одне число. Яка ймовірність того, що вибране число виявиться:

а) числом 3; б) числом 15; в) парним;

г) непарним; д) одноцифровим; е) двоцифровим?
2. Дано : 20 білих та 5 жовтих куль.

Подія А – вийнята куля біла.

m = 20; n = 20 + 5 = 25.

P(A) = = .
3. Подія В – вийняти куля жовта.

m = 5; n = 5 + 20 = 25.

P(В) = = .
4.Дано: 8 шоколадних цукерок, 12 льодяників.

Подія А: взято шоколадну цукерку.

m = 8; n = 8 + 12 = 20;
P(A) = = .

Подія В – вийнято льодяник.

m = 12; n = 8 + 12 = 20;
P(В) = = .

^ V. Тренувальні вправи.
Розв’язується вправа №645, 647, 648, 653 підручника.
Гра. Дай правильну відповідь і отримай приз.
В коробці 5 білих та 4 жовтих тенісних кульки. Потрібно вийняти кульку та назвати ймовірність появи саме цієї кульки. В разі правильної відповіді – кульку отримує учень.
(Складність у тому, що кількість кульок зменшується). Гра триває поки усі кульки не виймуть з коробки.
^ VI. Підсумок уроку. Контрольні запитання

1. Наведіть приклад:

1) випадкової події; 2) неможливої події; 3) вірогідної події.

2. Чи може ймовірність деякої події А дорівнювати:

1) 0,5; 2) 0; 3) -1; 4) 1; 5) 1,5.

3. В ящику мiстяться кульки: 3 — синього кольору, 2 — бiлого та

5—червоного. Яка ймовiрнiсть того, що навмання витягнута кулька

буде бiлого кольору?
VII. Домашнє завдання.
П. 18 вивчити. Розв’язати №644, №646, №652.

Відділ освіти Петровської районної в місті Донецьку ради

Донецька гімназія імені Василя Стуса

Донецької міської ради Донецької області

Відкритий урок
з алгебри у 7-му класі з теми:
«Застосування формул квадрата двочлена та різниці квадрата»

Підготувала:

Жиліна Н.Д.,

учитель математики

вищої категорії

Донецьк - 2012
Тема: Застосування формул квадрата двочлена та різниці квадратів.

Мета: - узагальнити і систематизувати знання, вміння та навички у застосуванні формул квадрата двочлена і різниці квадратів;

- розвивати інтерес учнів до математики, прагнення краще вивчати предмет; розвивати логічне мислення, вміння правильно висловлювати думку, самостійно застосовувати набуті знання;

- виховувати уважність, допитливість, любов до навчання.
Хід уроку

І. Організаційний момент

Добрий день! Сідайте. Я рада сьогодні бачити ваші допитливі очі, чути ваші відповіді та часом непрості питання, разом розгадувати таємниці математики. Сьогодні на 45 хвилин ми поринемо у чудовий, незвичайний світ науки, яка зачаровує, дивує, манить. Науки, яка оточена містикою, магією. Звісно, це - математика.

Отож, я хочу всім побажати успіху. І не тільки сьогодні на уроці математики, а завжди бути:

Усміхненими

Спокійними

Прогресивними

Ініціативними

Хоробрими (на дошці)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Тема нашого уроку - «Виконання вправ на застосування формул квадрата двочлена та різниці квадратів». Мета уроку - закріпити навички застосовувати формули скороченого множення до перетворення цілих виразів.

«Ми з насолодою пізнаємо математику… Вона захоплює нас, наче квітка лотоса» - так сказав відомий філософ Аристотель .

Урок сьогодні незвичайний, ми з вами проведемо його у Тридев’ятому Царстві. Але спочатку перевіримо, чи правильно ви виконали домашнє завдання.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

Звірте за екраном правильність розв’язання домашнього завдання та оцініть його.

1) (х + 3)2 = х2 + 6х + 9;

(a2 – c)2 = a4 – 2a2c + c2;

2) (ax + b2)2 = a2x2 + 2axb2 + b4;

(– 1 + 2c3)2 = 4c6 – 4c3 + 1;

3) 12ab – (2a+3b)2 = 12ab – 4a2 – 12ab – 9b2= – 4a2 – 9b2;

4) (х – 3)2 = (х – 5)(х + 4);

х2 – 6х + 9 = х2 + 4х – 5х – 20;

– 6х – 4х + 5х = – 20 – 9;

– 5х = – 29;

Х = 5,8.
ІV. Актуалізація опорних знань.

Чи було так, чи ні, але люди кажуть, що було. В одному царстві жив-був Іван-Царевич і мав він трьох сестер: Марію, Ольгу, Ганну. Батько і мати їхні померли. Думав-думав Іван-Царевич і вирішив віддати сестер заміж: старшу — за царя Мідного царства, середню — за царя Срібного царства, молодшу — за царя Золотого царства.

(Клас поділений на три групи (це ряди), на столах яких прикріплено таблички: «Мідне царство», «Срібне царство», «Золоте царство»).

Цілий рік він прожив без сестер, і так йому сумно стало, що вирішив їх відвідати, їхав-їхав і зустрів Василину Прекрасну. З першого погляду вони закохалися одне в одного, але злий Кощій Безсмертний викрав Василину. Потім і каже: «Зараз я перевірю, як ти, Іване-Царевичу, знаєш математику. Відповідай на питання. Якщо правильно даси відповіді на всі запитання, то віддам тобі Василину Прекрасну».

Відкритий мікрофон

Учні по черзі передають іграшковий мікрофон, відповівши на запитання вчителя.

  1. Чому дорівнює різниця квадратів двох виразів? Назвати формулу.

  2. Чому дорівнює добуток суми на різницю двох виразів? Назвати формулу.

  3. Як записати у вигляді многочлена квадрат суми? Назвати формулу.

  4. Як записати у вигляді многочлена квадрат різниці? Назвати формулу.

  5. Як додати многочлени?

  6. Як відняти многочлени?

7. Як помножити одночлен на многочлен?
  1   2   3   4

Схожі:

Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події» iconУроку
Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора. Автоматизація математичних обчислень
Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події» iconУроку Тема уроку
Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора. Автоматизація математичних обчислень
Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події» iconУрок №4. Тема
Мета: Актуалізувати знання учнів про математичний процесор gran1, основні елементи вікна програми. Подати новий навчальний матеріал...
Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події» iconУрок-подорож «Вправи на всі дії з десятковими дробами»
Математичний конкурс «Mens matematikus in corpore sano» (Математичний розум в здоровому тілі)
Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події» iconПозакласний захід з математики
Доброго дня. Я рада вітати всіх присутніх в цьому залі. Запрошую вас на весняний математичний захід «Математичний калейдоскоп»
Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події» iconКонкурс малюнків за темою тижня. 08. 10 Рейнгард О. В. Шевчик Л....
З метою поліпшення роботи по збереженню електроенергії в гімназії серед учасників навчально-виховного процесу були проведені наступні...
Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події» iconКонкурс у загальноосвітніх навчальних закладах проводять координатори...
Бобер ” проводиться в Україні спільно з Міжнародною Спільнотою “Бобер” (“International Beaver Community”) на базі cпеціалізованої...
Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події» iconЗвіт Методичного об'єднання вчителів природничо- математичних наук...
Протягом 2011-2012 н р педагоги, члени методичного об'єднання вчителів природничо-математичних наук працювали над вирішенням першочергових...
Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події» iconУрок №24. Тема
Тема: Призначення й використання основних математичних, статистичних І логічних функцій табличного процесора
Конкурс математичних газет,емблем, математичних висловлювань. Математичний калейдоскоп. Виступ лекторської групи Карнавал кросвордів, ребусів Відкритий урок «Ймовірність випадкової події» iconУрок № Тема: Випадкова подiя. Ймовiрнiсть випадкової подiї
Наочнiсть та обладнання: конспект «Імовiрнiсть випадкової подiї», комп’ютери, презентація на тему «Початки теорії ймовірностей»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка