Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит»




Скачати 94.32 Kb.
НазваУрок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит»
Дата конвертації09.03.2013
Розмір94.32 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Математика > Урок
УКРАЇНА

Славутицька міська рада Київської області

Славутицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2


_____________________________________________________________________________________

Ідентифікаційний код № 23568683

07100 Київська область, м. Славутич, вул. Курчатова, 17

тел./факс 2-16-10, тел. 2-16-08 ______________

Н А К А З



08.06.11 № 103

Про підсумки методичної

роботи з педагогічними кадрами

у 2010-2011 н.р.
Методична робота в ЗОШ №2 організована відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інструктивних та нормативних документів Міністерства освіти і науки України, наказу «Про організацію методичної роботи в ЗОШ №2 на 2010-2011 навчальний рік» та плану роботи закладу.

Педагогічний колектив школи протягом 2010-2011 навчального року завершував роботу та підводив підсумки над науково-методичною проблемою «Впровадження у навчально-виховний процес школи особистісно-орієнтованих технологій навчання і виховання. Забезпечення учнів комплексом валеологічних знань, умінь, навичок, необхідних для практичної діяльності в майбутньому. Створення таких умов і морально-психологічного середовища, які б сприяли здоров’ю». Діяли шкільні методичні об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних наук (керівник Горбунова Л.І.), класних керівників (керівник Петренко Л. А.) та творчі групи: «Сучасний урок» (вчителі 1-4 кл., керівник Набок О. І.), «Інтелект» (вчителі математики, фізики, інформатики, керівник Шалабай Т.І.), «Творчий пошук» (вчителі біології, хімії, географії, керівник Хрульова В.О.), «Від творчого вчителя – до творчого учня» (вчителі трудового навчання, образотворчого мистецтва, фізкультури, керівник Лещенко Ю.О.).

Педагоги шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін продовжували працювати над темою «Формування духовних цінностей, національної свідомості учня». У школі проведені заходи, присвячені Дню українського козацтва, Дню української писемності та мови, Дню рідної мови. Проходив тиждень суспільно-гуманітарних наук, який розпочався виставкою малюнків «Наш вернісаж». Було проведено такі відкриті уроки та заходи:

  • інтелектуальна гра «Козацька держава – Україна» , (5 клас, Л.А.Петренко) ;

  • урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А.Ю.Корінь);

  • інтелектуальна гра «Ерудит» (8 клас, Н.М.Костенок, В.М.Заікіна);

  • тест на грамотність за романом М.Булгакова «Майстер і Маргарита» (10-Б клас, О.Г.Хоменко);

  • філологічна гра «У казковому світі мови» (6 клас, Л.І.Горбунова);

  • інтелектуальна гра «Поліглот» (11-Б клас, О.В.Міненко);

  • презентація курсу «Подорожуємо Францією» (6 клас, Г.М.Ніколаєнко);

  • правознавчий брейн-ринг «Підліток і право» (10-ті класи, Заікіна В.М.);

  • мовно-літературна вікторина (9 клас, С.В.Овчинник);

  • вечір поезії «Всьому початок є любов» (10-ті класи, В.М.Парубець).

Усі заходи були цікавими і змістовними.

Учні брали участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах. У ІІ етапі призові місця зайняли такі учні:

  • Побєдіна Валентина (українська мова та література - ІІ місце; англійська мова - І місце; історія - ІІІ місце);

  • Маховик Марина (правознавство, ІІ місце; українська мова та література - ІІІ місце );

  • Панасюк Дар’я (правознавство - ІІІ місце);

  • Маховик Антоніна (правознавство - ІІ місце);

  • Мягка Юлія (українська мова та література - ІІ місце);

  • Сусло Роман (історія - ІІ місце).

Проводився конкурс з української мови імені Петра Яцика. У ІІ турі І місце зайняла Репех Катерина (у ІІІ турі учениця посіла ІІ місце, а також брала участь у Всеукраїнському етапі).

Учні нашої школи брали участь у конкурсі учнівської творчості, присвяченому Шевченківським дням (переміг на ІІ етапі Заікін Юрій (7 клас) в номінації «Історія України і державотворення», а також зайняв ІІІ місце в ІІІ етапі цього конкурсу; в номінації образотворче мистецтво Слав Дарина (7 кл.) зайняла ІІ місце; в номінації «Література» Маховик Антоніна (9кл.) – ІІІ місце). У І Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім.Тараса Шевченка на ІІ та ІІІ етапах перемогу здобула Репех Катерина. В міському етапі обласного конкурсу «Я - Київщини гордість і надія» в номінації «Фотохудожник» І місце зайняла Нуріахмедова Олена, в номінації «Літературна творчість» - Шубіна Валерія (ІІІ місце), в номінації «Живопис» - Слав Дарина (ІІ місце).

У 2010-2011 навчальному році творча група вчителів художньо-естетичного циклу «Від творчого вчителя - до творчого учня» працювала над удосконаленням методики викладання, розвитком творчого потенціалу кожного педагога, впровадженням у практику нових педагогічних технологій, які сприяють розвитку компетентного підходу до викладання предметів художньо-естетичного циклу. Учні 9-х класів брали участь у І та ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з трудового навчання та образотворчого мистецтва. Учениці 7 класу Слав Дарина, Мягка Юлія, учениця 10-Б класу Мартин Анна зайняли ІІІ місце на ІІ етапі в олімпіаді з образотворчого мистецтва. На олімпіаді з трудового навчання учень 9 класу Хропатий Євген зайняв І місце, Чернявський Давид – ІІ місце.

Цікаві заходи було проведено в рамках тижня математики, інформатики, фізики:

  • Шалабай Т.І. - урок-вікторина у 8 класі «Найкращий математик школи», конкурс для учнів 8 класу «Створи цікаву задачу»;

  • Лустоклад Н.М.- урок – казка у 5 класі «Додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками»; інтерактивна гра в 11 класі «Запрацювало!...»;

  • Шалабай Т.І., Лустоклад Н.М., Салтикова О.А. - вікторина «Математична скринька»; конкурс малюнків «Зображення квітів з прихованими цифрами»;

  • Салтикова О.А. – урок – гра в 6 класі «Морський бій»;

Рубан А.І. – урок – дослід у 8 класі «Фізика – наука експериментальна».

Учні 2-11 класів брали участь у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру – 2011», 3 - 10 класів – конкурсі «Колосок» та конкурсі «Левеня». Серед учасників конкурсу відзначено Побєдіну Валентину (11-Б), Репех Катерину (6 клас), Офімкіна Андрія (11-Б), Грибанову Дар’ю (3 клас), Калиту Євгена (5 клас). Ці учні мають високий та добрі результати. Команда 3-4 класів нагороджена золотим сертифікатом.

Якісний показник виступу команди школи №2 в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін становить 34%.

Підсумкове засідання шкільної методичної ради відзначило ефективність роботи творчої групи «Інтелект» та методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних наук. Робота протягом року була ефективною за змістом і за формами її організації.

Створення в навчальному закладі нового освітнього середовища сприяло формуванню інноваційного стилю діяльності педагогічного колективу, вдосконаленню методичного забезпечення навчального процесу, систематизації інформаційно – аналітичного матеріалу. В основу організації навчально – виховного процесу покладено діяльнісний підхід до реалізації співвідношення традиційних і нових прийомів і методів роботи, які позитивно впливають на розвиток творчих здібностей учнів, сприяють формуванню фахової майстерності педагогів та забезпечують виконання навчальних програм. Відбувається оновлення структури уроку на засадах особистісно орієнтованого навчання та виховання учнів

Удосконалюється система аналізу та узагальнення результатів навчання, діагностика та моніторинг ефективності організації навчально – виховного процесу:

  • визначення рівня формування навчальних умінь через тестування та проведення залікових робіт;

  • система різнорівневих тестових завдань з кожного предмета;

  • моніторинг результативності роботи вчителів, учнів;

  • узагальнення системи роботи педагогів;

  • робота методичного кабінету та бібліотеки з ознайомлення з навчально-методичними рекомендаціями, матеріалами періодичних видань.

Вивчається та узагальнюється система роботи педагогів, здійснюється популяризація досвіду кращих педагогічних працівників:

  • система творчих звітів педагогічних працівників, які атестуються;

  • створення максимально сприятливих умов для розвитку творчості через поєднання різних видів діяльності педагогів та учнів;

  • проведення співбесід, методичних аукціонів, панорам, методичних ідей, диспутів, обговорення уроків;

  • постійні виставки кращих педагогічних знахідок, матеріалів системи роботи вчителів;

  • створення картотеки ППД.

На міську педагогічну виставку «Освіта Славутича – 2011» було представлено 5 робіт у 4 номінаціях та 1 робота - в номінації «Презентація»:

  • Номінація «Природничо-математична освіта» Лустоклад Наталія Михайлівна «Використання різних форм роботи на уроках математики з метою підвищення інтересу до предмету».

  • Номінація «Суспільно –гуманітиарна освіта» Горбунова Людмила Іванівна «розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури», диплом ІІ ступеня.

  • Номінація «Природничо-матична освіта» Шалабай Тетяна Іванівна «Розвиток творчостіі учнів на уроках математики».

  • Номінація «Виховна робота» Джума Ірина Василівна, Ніколаєнко Галина Миколаївна, Атрощенко Світлана Петрівна «Творче співробітництво педагогів та батьків у досягненні виховних цілей», диплом ІІІ ступеня.

  • Номінація «Презентація» Костенок Наталія Михайлівна, Атрощенко Світлана Петрівна « Підсумки роботи над науково-методичною проблемою школи», диплом за участь у виставці.

Хід вивчення системи роботи вчителів, які атестуються, розглядався на засіданнях шкільної методичної ради. За звітний період відбулося 5 засідань, атестовано 6 педагогів:

^ Смоліговець Людмилі Григорівні, вчителю початкових класів, підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» протокольно.

Горбуновій Людмилі Івагівні, вчителю української мови та літератури, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії»

^ Міненко Олені Василівні, вчителю англійської мови, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії».

Шалабай Тетяні Іванівні, вчителю математики, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії».

^ Лустоклад Наталії Михайлівні, вчителю математики, інформатики, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії»;

Ніколаєнко Галині Миколаївні, вчителю французької мови, встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії» протокольно.

Координатором усієї методичної роботи з питань запровадження інноваційних технологій у навчальному закладі є методична рада школи, яка на своїх засіданнях розглядає теоретичні питання, визначає основні аспекти практичної реалізації та застосування нововведень, вивчає їх доцільність та результативність, розробляє методичні рекомендації з використання педагогічного досвіду, затверджує плани роботи методичних об’єднань, творчих груп, факультативів, курсів за вибором, тексти завдань для контрольних робіт з предметів навчального плану.

У школі відпрацьовані наступні стилі управління методичною роботою:

- діалог,

- позитивна оцінка пропозицій,

- зворотний зв’язок,

- консенсус, компроміс,

- ототожнення особистих цілей з цілями школи;

- вплив, заснований на діагностиці;

- колегіальне вирішення проблем;

- сприятлива атмосфера;

- самоуправління, самоконтроль;

- позитивне ставлення.

Важливу роль в реалізації методичної проблеми школи відіграють педради. Особливо вдало проходять педради з нетрадиційними формами проведення: круглий стіл, панорама творчих ідей, методичний аукціон, тренінг.

Головна їх функція – вироблення курсу діяльності колективу.

В методичному кабінеті постійно функціонує виставка матеріалів, що розкривають систему роботи педагогів, аналізують результати навчальної роботи, використання нових навчальних технологій, зразки для проведення контрольних робіт (тематичних та семестрових), розробки виховних заходів, розвивальних ігор. Ці матеріали розкривають основні питання роботи з оновлення освітнього середовища навчального закладу, містять рекомендації щодо форм і методів пізнавальної роботи з учнями, оновлення структури уроків, методики їх проведення. Практична реалізація завдань, спрямованих на підвищення результативності роботи педагогів, відбувається в усіх організаційних формах: масових, групових, індивідуальних, традиційних і нетрадиційних.

У 2010-2011 навчальному році проходила виставка «Педагогічна мозаїка» та «Методичний аукціон», де вчителі презентували свої кращі доробки, ділилися досвідом з колегами.

Виходячи з вищезазначеного та з метою подальшого удосконалення роботи з педагогічними працівниками школи та підвищення рівня методичної роботи,
НАКАЗУЮ:


  1. У 2011/2012 н.р. розпочати роботу над науково – методичною проблемою «Формування творчої особистості вчителя та учня з дотриманням умов збереження здоров’я».

  2. Керівникам шкільного методичного об’єднання і творчих груп: Горбуновій Л.І., Петренко Л.А., Хрульовій В.О., Набок О.І., Шалабай Т.І.,Симонову О.В. проаналізувати результативність методичної роботи в 2010/2011 н.р. на засіданнях та врахувати її позитивні і негативні сторони під час планування роботи методичних об’єднань в 2011/2012 н.р..

  3. Педагогічному колективу:

    1. Удосконалювати методику викладання предметів, застосовувати оптимальні форми і методи організації навчальних занять.

    2. Постійно працювати над самовдосконаленням, підвищенням свого фахового рівня.

    3. Ширше використовувати в практиці роботи невербальні джерела: таблиці, схеми, графіки, фотографії тощо.

    4. Продовжити роботу з патріотичного виховання учнівської молоді.

    5. Систематично працювати над поповненням кабінетів методичною літературою.

    6. Продовжувати активну роботу щодо виявлення обдарованих дітей та ефективно готувати їх до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з основ наук, МАН.

    7. Підготувати навчальні кабінети для участі в огляді-конкурсі шкільних навчальних кабінетів.

  4. Заступнику директора з НВР Костенок Н.М. систематично працювати над підвищенням рівня методичної роботи в школі.

  5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Директор школи Г.В. Рубан
З наказом ознайомлені: Н.М Костенок

Л.І. Горбунова

В.О. Хрульова

О.І. Набок

Т.І. Шалабай

О.В. Симонов

Схожі:

Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит» iconІнтелектуальна гра “Ерудит – шоу” для учнів старших класів
...
Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит» iconКонкурс з математики «Ерудит» ( пам’яті Л. М. Климович) 1
Завдання міського конкурсу з математики «Ерудит» 3 клас (українська мова навчання) 3
Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит» iconІнтелектуальна математична гра для 8-го класу Підготувала та провела: вч математики Цупко Г. М
Сьогодні, в стінах нашої школи, свято. Сьогодні ми проводимо змагання серед учнів 8-го класу «Найрозумніший». Ця гра присвячена математиці...
Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит» iconІнтелектуальна гра з фізичним змістом
В. О. Сухомлинський, — це шлях ди­тини до пізнання світу, в яко­му вона живе, це іскра, яка за­палює вогник до допитливос­ті. По...
Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит» iconУрок засвоєння нових знань (урок гра). Форми І методи: рольова гра...
Методичне забезпечення уроку: опорний конс­пект «Кислоти, солі». Інструктивні картки «Нітратна кислота», «Нітрати»
Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит» icon7 клас урок №34 Метали І неметали. Прості речовини. Кисень. Залізо Мета
Форми роботи: гра-аукціон. Обладнання: Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, картки із завданнями
Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит» iconУрок гра. «Математика І навколишній світ» 5 клас Тема: «Дії з натуральними числами»
Нехай живуть, радують нас красою, перелітаючи з квітки на квітку, опилять їх, щоб квітів було більше І ще кращих
Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит» iconТема. Де ти живеш ?
Мета: розкрити уявлення про рідне селище: назву селища, головну вулицю, визначні місця селища, викликати інтерес до історії рідного...
Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит» iconУрок математики в 3му класі Математична гра «Хто швидше»
Серед засобів виховання компетентності особливе місце посідає гра. Гра це особливий вид діяльності, в якому важливим є не тільки...
Урок «Визначні місця Лондона» (7 клас, А. Ю. Корінь); інтелектуальна гра «Ерудит» iconІнтелектуальна гра «Гладіаторські бої» для учнів 7-8 класів
У грі беруть участь учні, які мають не тільки гарні знання з географії, але й учні, які мають гарну реакцію, вміють нестандартно...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка