![]() | Урок української літератури в 11 класі Тема: «Улас Самчук. Проблеми людської гідності та національної самосвідомості у статті «Нарід чи чернь?» Тема: «Улас Самчук. Проблеми людської гідності та національної самосвідомості у статті «Нарід чи чернь?»» Урок 61.7 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Урок з теми «Княжа Русь-Україна» На уроці ми повторимо весь навчальний матеріал з теми, опрацюємо багато цікавих завдань, а потім використаємо набуті знання під час виконання тематичної роботи в кінці уроку Урок 76.46 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Уроку до Дня прав людини Тема уроку України на освіту, нормативними документами, що врегульовують право на освіту, наявністю форм навчання, системою освіти в Україні Урок 88.5 Kb. 1 стр. ![]() ![]() ![]() | читати |
![]() | ![]() Русі. Розвивати вміння працювати з картою, історичними документами, текстом підручника, складати схему-портрет, давати оцінку історичним явищам. Виховувати почуття патріотизму на прикладі життя й діяльності історичних діячів Урок 310.69 Kb. 2 стр. | читати |
![]() | Значення мови в житті суспільства. Українська мова державна мова України Посібник містить детальні поурочні плани для навчання п’ятикласників української мови, складені відповідно до програми для середньої загальноосвітньої школи «Рідна мова. 5-11 кл.» (В.І. Новосьолова, Л. В. Скуратівський, Г. Т. Шелехова, 2001 р.) Урок 2.12 Mb. 39 стр. | читати |
![]() | Уроку фізичної культури для учнів 5-а класу по темі «футбол» Тема уроку Мета уроку: закріпити виконання техніки ударів, зупинок м’яча та вкидання м’яча в гру;формувати комунікативну компетентність учнів; підвищити інтерес до уроків фізичної культури Урок 105.18 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Уроку : «Класифікація та технологія приготування фірмових гарячих страв з нерибних морепродуктів. Вимоги до якості цих страв. Класичні та інноваційні способи подачі» Тема уроку : «Класифікація та технологія приготування фірмових гарячих страв з нерибних морепродуктів. Вимоги до якості цих страв. Класичні та інноваційні способи подачі» Урок 393.03 Kb. 4 стр. ![]() ![]() ![]() | читати |
![]() | Уроку: комбінований структура уроку Русі ХІ – на початку ХІІІ ст., розвивати вміння аналізувати історичні факти й події, порівнювати історичні явища, оцінювати їх значення, працювати з історичною картою, читати її, співвідносити події з історії України та всесвітньої історії, виховувати повагу до історичного минулого своєї Вітчизни Урок 131.99 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Уроку Мета: Закріпити та поглибити знання учнів з історії виникнення Київської Русі. Узагальнити основні поняття та події. Оцінити знання учнів з теми. Розвивати вміння ідентифікувати історичні явища за їх типовими ознаками. Виховувати культуру спілкування, повагу до нашої історії Урок 83.27 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Урок 17 Тема. Узагальнення знань за темою «Соціально-економічне життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.» Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми вг «Основа» «Електронний конструктор уроку» Урок 88.36 Kb. 1 стр. ![]() ![]() ![]() ![]() | читати |
![]() | Урок 33 Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Модернізація українського суспільства в середині другій половині ХІХ ст.» Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Модернізація українського суспільства в середині — другій половині ХІХ ст.» Урок 82.27 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Історія україни Вступ (спільно з історією середніх віків). Ознайомлення учнів із завданнями І структурою курсу. Що І як вивчає історія середніх віків. Хронологічні межі та періодизація середньовіччя. Середньовічна Україна Урок 91.19 Kb. 1 стр. | читати |
![]() | Яковина С. Я., Зош І-ІІІ ст с. Коболчин Обладнання. Настінна мапа, ілюстрації підручника, уривки з художньо-історичних творів Урок 41.3 Kb. 1 стр. ![]() ![]() | читати |
![]() | 1. Теоретичні аспекти реалізації виховної мети сучасного уроку Світ постійно змінюється, набуває нової якості; реформи відбуваються у всіх сферах життя українського суспільства, у тому числі в освіті. Зміна теоретико-методологічних засад виховання вимагає сучасних підходів до організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах Урок 0.54 Mb. 4 стр. ![]() ![]() | читати |
![]() | Урок №12 Тема «Утворення, розквіт та загибель Візантійської імперії» Візантійської імперії, її внутрішню та зовнішню політику. Сприяти розвитку навичок узагальнення, локалізації історичних фактів у просторі та часі, аналізу причинно-наслідкових зв’язків. Показати місце Візантії у становленні Руської держави Урок 33.77 Kb. 1 стр. | читати |