Урок української літератури в 11 класі Тема: «Улас Самчук. Проблеми людської гідності та національної самосвідомості у статті «Нарід чи чернь?»Урок української літератури в 11 класі Тема: «Улас Самчук. Проблеми людської гідності та національної самосвідомості у статті «Нарід чи чернь?»
Тема: «Улас Самчук. Проблеми людської гідності та національної самосвідомості у статті «Нарід чи чернь?»»
Урок 61.7 Kb. 1 стр.
читати
Урок з теми «Княжа Русь-Україна»Урок з теми «Княжа Русь-Україна»
На уроці ми повторимо весь навчальний матеріал з теми, опрацюємо багато цікавих завдань, а потім використаємо набуті знання під час виконання тематичної роботи в кінці уроку
Урок 76.46 Kb. 1 стр.
читати
Уроку до Дня прав людини Тема урокуУроку до Дня прав людини Тема уроку
України на освіту, нормативними документами, що врегульовують право на освіту, наявністю форм навчання, системою освіти в Україні
Урок 88.5 Kb. 1 стр.
Уроку до Дня прав людини Тема уроку preview 1 Уроку до Дня прав людини Тема уроку preview 2 Уроку до Дня прав людини Тема уроку preview 3
читати
Урок №5 Тема. Київська Русь за часів князя Володимира ВеликогоУрок №5 Тема. Київська Русь за часів князя Володимира Великого preview Урок №5 Тема. Київська Русь за часів князя Володимира Великого
Русі. Розвивати вміння працювати з картою, історичними документами, текстом підручника, складати схему-портрет, давати оцінку історичним явищам. Виховувати почуття патріотизму на прикладі життя й діяльності історичних діячів
Урок 310.69 Kb. 2 стр.
читати
Значення мови в житті суспільства. Українська мова державна мова УкраїниЗначення мови в житті суспільства. Українська мова державна мова України
Посібник містить детальні поурочні плани для навчання п’ятикласників української мови, складені відповідно до програми для середньої загальноосвітньої школи «Рідна мова. 5-11 кл.» (В.І. Новосьолова, Л. В. Скуратівський, Г. Т. Шелехова, 2001 р.)
Урок 2.12 Mb. 39 стр.
читати
Уроку фізичної культури для учнів 5-а класу по темі «футбол» Тема урокуУроку фізичної культури для учнів 5-а класу по темі «футбол» Тема уроку
Мета уроку: закріпити виконання техніки ударів, зупинок м’яча та вкидання м’яча в гру;формувати комунікативну компетентність учнів; підвищити інтерес до уроків фізичної культури
Урок 105.18 Kb. 1 стр.
читати
Уроку : «Класифікація та технологія приготування фірмових гарячих страв з нерибних морепродуктів. Вимоги до якості цих страв. Класичні та інноваційні способи подачі»Уроку : «Класифікація та технологія приготування фірмових гарячих страв з нерибних морепродуктів. Вимоги до якості цих страв. Класичні та інноваційні способи подачі»
Тема уроку : «Класифікація та технологія приготування фірмових гарячих страв з нерибних морепродуктів. Вимоги до якості цих страв. Класичні та інноваційні способи подачі»
Урок 393.03 Kb. 4 стр.
Уроку : «Класифікація та технологія приготування фірмових гарячих страв з нерибних морепродуктів. Вимоги до якості цих страв. Класичні та інноваційні способи подачі» preview 1 Уроку : «Класифікація та технологія приготування фірмових гарячих страв з нерибних морепродуктів. Вимоги до якості цих страв. Класичні та інноваційні способи подачі» preview 2 Уроку : «Класифікація та технологія приготування фірмових гарячих страв з нерибних морепродуктів. Вимоги до якості цих страв. Класичні та інноваційні способи подачі» preview 3
читати
Уроку: комбінований структура урокуУроку: комбінований структура уроку
Русі ХІ – на початку ХІІІ ст., розвивати вміння аналізувати історичні факти й події, порівнювати історичні явища, оцінювати їх значення, працювати з історичною картою, читати її, співвідносити події з історії України та всесвітньої історії, виховувати повагу до історичного минулого своєї Вітчизни
Урок 131.99 Kb. 1 стр.
читати
УрокуУроку
Мета: Закріпити та поглибити знання учнів з історії виникнення Київської Русі. Узагальнити основні поняття та події. Оцінити знання учнів з теми. Розвивати вміння ідентифікувати історичні явища за їх типовими ознаками. Виховувати культуру спілкування, повагу до нашої історії
Урок 83.27 Kb. 1 стр.
читати
Урок 17 Тема. Узагальнення знань за темою «Соціально-економічне життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.»Урок 17 Тема. Узагальнення знань за темою «Соціально-економічне життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.»
Презентацію створено за допомогою комп’ютерної програми вг «Основа» «Електронний конструктор уроку»
Урок 88.36 Kb. 1 стр.
Урок 17 Тема. Узагальнення знань за темою «Соціально-економічне життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.» preview 1 Урок 17 Тема. Узагальнення знань за темою «Соціально-економічне життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.» preview 2 Урок 17 Тема. Узагальнення знань за темою «Соціально-економічне життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.» preview 3 Урок 17 Тема. Узагальнення знань за темою «Соціально-економічне життя народу та український національний рух у першій половині ХІХ ст.» preview 4
читати
Урок 33 Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Модернізація українського суспільства в середині другій половині ХІХ ст.»Урок 33 Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Модернізація українського суспільства в середині другій половині ХІХ ст.»
Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Модернізація українського суспільства в середині — другій половині ХІХ ст.»
Урок 82.27 Kb. 1 стр.
читати
Історія україниІсторія україни
Вступ (спільно з історією середніх віків). Ознайом­лення учнів із завданнями І структурою курсу. Що І як вивчає історія середніх віків. Хронологічні межі та періодизація середньовіччя. Середньовічна Украї­на
Урок 91.19 Kb. 1 стр.
читати
Яковина С. Я., Зош І-ІІІ ст с. КоболчинЯковина С. Я., Зош І-ІІІ ст с. Коболчин
Обладнання. Настінна мапа, ілюстрації підручника, уривки з художньо-історичних творів
Урок 41.3 Kb. 1 стр.
Яковина С. Я., Зош І-ІІІ ст с. Коболчин preview 1 Яковина С. Я., Зош І-ІІІ ст с. Коболчин preview 2
читати
1. Теоретичні аспекти реалізації виховної мети сучасного уроку1. Теоретичні аспекти реалізації виховної мети сучасного уроку
Світ постійно змінюється, набуває нової якості; реформи відбуваються у всіх сферах життя українського суспільства, у тому числі в освіті. Зміна теоретико-методологічних засад виховання вимагає сучасних підходів до організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах
Урок 0.54 Mb. 4 стр.
1. Теоретичні аспекти реалізації виховної мети сучасного уроку preview 1 1. Теоретичні аспекти реалізації виховної мети сучасного уроку preview 2
читати
Урок №12 Тема «Утворення, розквіт та загибель Візантійської імперії»Урок №12 Тема «Утворення, розквіт та загибель Візантійської імперії»
Візантійської імперії, її внутрішню та зовнішню політику. Сприяти розвитку навичок узагальнення, локалізації історичних фактів у просторі та часі, аналізу причинно-наслідкових зв’язків. Показати місце Візантії у становленні Руської держави
Урок 33.77 Kb. 1 стр.
читати

  1   2   3   4   5   6   7
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка