«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік»




Скачати 306.54 Kb.
Назва«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік»
Сторінка1/3
Дата конвертації13.03.2013
Розмір306.54 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
  1   2   3
ДОВІДКА

начальника відділу освіти Цюрупинської районної державної адміністрації
«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік»
Аналіз підсумків діяльності відділу освіти Цюрупинської районної державної адміністрації, педагогічних колективів навчальних закладів протягом 2010/2011 навчального року засвідчує дієвість організаційних заходів управлінських структур різного рівня, спрямованих на забезпечення реалізації єдиної державної політики в галузі освіти району, виконання вимог законодавства України про освіту.

Поліпшенню якості дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, створенню умов для рівного доступу до якісної освіти сприяло розв’язання питань кадрового та матеріально-технічного забезпечення, розвиток діяльності освітніх округів, збереження мережі навчальних закладів відповідно до запитів населення, запровадження моделі інклюзивного навчання, утвердження ідеї державницько-громадського управління освітою.

Основою злагодженої роботи стало стратегічне планування, наслідком якого є прогнозування показників соціально-економічного розвитку освітньої галузі на підставі поєднання державного контролю та моніторингових досліджень, інтеграція зусиль районної влади, місцевих органів самоврядування, профспілкових організацій, запровадження рейтингової оцінки діяльності навчальних закладів. Важливу роль у забезпеченні дієвості організаційних заходів відведено Колегіям, у ході яких розглядалися питання про виконання чинного законодавства в галузі освіти, реалізації обласних і районних програм. Стало практикою проведення колегій за участю керівників інших державних установ, представників місцевої виконавчої влади, навчальних закладів обласного підпорядкування, окремих категорій педагогічних працівників з метою їх залучення до вироблення спільного управлінського рішення. Під час проведення виїзних колегій презентувався досвід освітньої діяльності опорних закладів Брилівського, Цюрупинського округів. У діяльність відділу освіти впроваджено ефективну систему контролю за роботою керівників та через них – безпосередньо за результатами діяльності педагогічних колективів, коли поряд з визначенням рейтингу дошкільного і загальноосвітнього навчального закладу оцінювалися різні складові роботи керівника. З метою забезпечення подальшого розвитку освіти відділом ініційовано розгляд нагальних питань на засіданнях колегії районної державної адміністрації, сесії районної ради, де визначалися стан розвитку дошкільної освіти, виконання програм, підготовки закладів до роботи в осінньо-зимовий період, виконання Указу Президента України від 20 березня 2008 року № 2444/2008 «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні». Окрім того, проблемні питання в сфері дошкільної освіти розглядалися на засіданнях виконкомів місцевих рад, Дні сільського голови, через клопотання та подання відділу освіти (всього 14 з 5 питань). Виконанню пріоритетних напрямків сприяла діяльність громадської ради при відділі освіти, кадрової та атестаційної комісії; першочергові завдання колегіально обговорювалися на Радах керівників, Радах освітніх округів, під час навчання кадрового резерву.

Належна увагу приділялася наданню допомоги щодо створення експериментальних майданчиків, упровадженню варіативності програм і навчальних планів, альтернативних підручників. Оновлення змісту освіти здійснюється завдяки розгалуженій науково-дослідницькій діяльності найбільш досвідчених учителів та педагогічних колективів закладів у цілому. В районі проводиться експериментальна робота в 9 школах за 7 темами та в 4 ДНЗ за базовою програмою «Я у світі». Для реалізації наукової діяльності функціонували 3 всеукраїнські експериментальні майданчики на базі Цюрупинської гімназії, спеціалізованих шкіл № 2,4, а також Школа-лабораторія Інституту менеджменту освіти АПН України (гімназія) та Школа-лабораторія Херсонської Академії неперервної освіти (спеціалізована школа № 2). Як наслідок, система освіти району не лише працювала стабільно, але й має здобутки, позитивні тенденції розвитку та оновлення, серед яких є вагомими такі:


  • діяльність районного осередку всеукраїнської Асоціації керівників шкіл України (участь керівників шкіл, керівників районних методичних об’єднань в робочих зустрічах, нарадах департаменту загальної середньої освіти МОН України, всеукраїнських науково-практичних конференціях, «круглих столах»);

  • розвиток діяльності громадської організації «Ресурсний центр громадянської освіти», продовження стажування вчителів за кордоном, участь в міжнародних літніх школах (представники відділу освіти, Абрикосівської, Козачелагерської ЗОШ, спеціалізованої школи № 2)

  • розширення змісту діяльності районного «Ресурсного центру вчителів іноземних мов на шляху до євро інтеграції» у частині співпраці з Корпусом Миру, українською діаспорою за кордоном (Виноградівська, Великокопанівська, Брилівська ЗОШ, гімназія, спеціалізовані школи № 2,4);

  • волонтерська діяльність педагогічного активу районного Ресурсного центру розвивального навчання щодо впровадження зазначеної технології в закладах сільської місцевості (спеціалізовані школи № 2,4, гімназія, Брилівська, Тарасівська, Великокопанівська, Виноградівська, Новомаячківська ЗОШ І-ІІІ ступенів);

  • розвиток діяльності Ресурсного центру здоров’я зберігаючих технологій на базі спеціалізованої школи № 2 та його філії у Брилівській ЗОШ;

  • участь в міжнародному проекті «Рівний доступ до якісної освіти» (курси директорів спеціалізованої школи № 2, МНВК м. Київ)



Демографічна ситуація, що склалася попередніми роками в районі, свідчить про те, що, починаючи з 2011 року, спостерігатиметься зростання контингенту дітей як дошкільного, так і шкільного віку. Тому для нас є актуальним питання формування оптимальної освітньої мережі, яка має створити умови для забезпечення доступності дітей та учнівської молоді до якісної освіти шляхом підвищення економічної ефективності функціонування навчальних закладів та урізноманітнення освітніх послуг. Наведу приклади: якщо станом на 01 вересня 2011 року сформовано 151 клас-комплект початкової школи, то у наступні навчальні роки очікуємо збільшення на 2-3 класи, така ж ситуація складатиметься і з класами базової школи. З кожним роком зростає контингент дітей з особливими потребами психічного фізичного розвитку: за результатами обстеження спеціалістами районної психолого-медико-педагогічної комісії та районної лікарні в навчальних закладах здобувають освіту 134 дитини-інваліда, з них в ДНЗ виховується 38, навчаються в школах 96. Окрім того 44 дитини з легкою та помірною розумовою відсталістю потребують навчання за спеціальними корекційними програмами. І якщо у райцентрі це питання вирішується шляхом зарахування таких дітей до навчання в Цюрупинську спеціальну загальноосвітню школу Херсонської обласної ради, то у сільській місцевості ми маємо і надалі забезпечувати інтегроване навчання. З кожним роком зростає кількість дітей з порушенням мовлення: наразі їх 94, це 4 класи-комплекти дітей, які не просто потребують вміння вихователів і вчителів початкових класів навчити їх читати, просто спілкуватися, для них конче необхідним є кваліфікована допомога вчителів-дефектологів, логопедів. Розуміючи всю міру відповідальності за створення умов рівного доступу до якісної освіти всім дітям відділом освіти спільно з керівниками шкіл, місцевими органами самоврядування у звітному навчальному році було вжито дієві заходи. На базі Новомаячківської І-ІІ ст., Цюрупинської спеціалізованої школи № 2, Великокопанівського та Цюрупинського ДНЗ № 6 відкрито логопедичні групи, з 01 вересня Новомаячківський ДНЗ № 3 отримає статус закладу з групами компенсую чого типу, завдяки батьківському ставленню до дітей з боку голови Новомаячківської селищної ради Костирі А.А., у штатний розклад введено посади психолога, логопеда, дефектолога. Головою Цюрупинської міської ради Плотніковим В.Ф., доповнено 0,5 ставки логопеда в ДНЗ № 6. А за підтримки голови Цюрупинської РДА та райради виділено кошти на введення в усіх садочках посад інструкторів з фізичного виховання. До кінця 2011 року планується відкрити нові групи в Костогризівському ДНЗ, голова сільської ради Євтушенко Геннадій Олександрович, Подо-калинівському ДНЗ – голова сільської ради Шургай Сергій Миколайович. У перспективі – відкриття нового ДНЗ «Казка» Козачелагерською сільською радою, голова якої Гурін Олександр Олексійович та відновлення Цюрупинського ДНЗ № 1, повернення до мережі Цюрупинського ДНЗ № 5.

Слід відзначити, що завдяки виваженій позиції депутатського корпусу району 24 червня рішенням чергової сесії районної ради затверджено План оптимізації мережі навчальних закладів району, у якій збережено всі школи та позашкільні установи. Спільними зусиллями районної влади, місцевих органів самоврядування, колективами працівників і керівників дошкільних навчальних закладів вдалося продовжити нарощування показників охоплення дітей віком від 1 до 6 років:

2007 рік - 54,3 %,

2008 рік – 59,2%

2009 рік – 65,5%

2010 рік – 67,2%

2011 рік – 82%
Попри складну економічну ситуацію, що склалася в країні, відділом освіти вживалися заходи щодо підвищення престижності та значимості суспільної ролі вчителя. Працівники освітньої галузі Цюрупинщини вчасно отримують заробітну платню, відпускні та кошти на оздоровлення, здійснюється виплата всіх надбавок. Окрім того, з ініціативи відділу освіти та районної президії профспілок, відповідно до Програми «Обдарована дитина» рішення травневої Колегії затверджено Положення про виплату стимулюючих надбавок учителям, які результативно працюють з талановитими школярами та в системі застосовують ІКТ – технології задля підвищення кості освіти дітей.

Як і в попередні роки нами розширено географію участі вчителів в Міжнародних, всеукраїнських і регіональних освітянських заходах, Саме представники Цюрупинського району є учасниками І з’їзду працівників дошкільної освіти, міністерських нарад щодо розвитку фізичної культури та спорту, громадянської освіти, засідань Вчених рад наукових установ, конусних журі та експертних рад вищого рівня. А в жовтні цього року на пропозицію МОНмолодьспорту України, Херсонської академії неперервної освіти на базі закладів нового типу відбудеться 2-денна всеукраїнська конференція з питань психолого-педагогічного супроводу процесу розвитку особистості учня й вчителя.

Протягом навчального року в періодичних виданнях надруковано 178 статей з досвіду роботи учителів і вихователів, видруковано 17 брошур, з матеріалами котрих ви мали можливість познайомитися до початку конференції.

Сьогодні партнерські зв’язки об’єднують нас з колегами Речицького району Гомельської області Республіки Білорусь, до речі, від яких ми отримали вітання з нагоди проведення щорічної конференції.

У зв’язку з веденням в дію нового Положення про атестацію педагогічних працівників упродовж весняно-літнього періоду за дистанційними та індивідуальними формами навчання пройшли додатково курси підвищення кваліфікації 37 учителів, що окрім базового за дипломом предмету викладають споріднений.

Відділ освіти та керівники закладів забезпечили раціональний розподіл педагогічного навантаження педагогічних кадрів, аналіз якого засвідчив, що по 18,5% становить кількість учителів, які працюють з навантаженням менше та більше тарифікаційної ставки, останні 63% працюватимуть на ставку. У порівнянні з 2007/08 н.р. через недофінансування варіативної частини Робочих навчальних планів менше ставки мали 27% учителів. За останні роки змінився якісний склад керівників навчальних закладів, вихователів і учителів, спеціалістів. Для порівняння, якщо за результатами атестації 2008 року вчителів з вищою категорією працювало 18,4%, та за показниками 2011 року – 27,%. Створені всі умови для розвитку творчого потенціалу педагогів, здійснення наукових досліджень, занять експериментальною діяльністю, на що, у певній мірі, виділяються бюджетні кошти. Плануємо в 2011/2012 н.р. ввести в дію Положення про експериментальний навчальний заклад.

Однак, проблемним залишається питання забезпечення вчителів, зокрема, молодих спеціалістів, житлом. Для поліпшення умов діяльності вчителів, забезпечення якісної заміни уроків на термін відсутності основного працівника відділ освіти планує апробувати в міських школах модель мобільного заміщення зі складу провідних методистів районного методичного кабінету, який отримав статус комунального закладу, як юридичної особи.

Відділом освіти райдержадміністрації розроблені та затверджені заходи щодо здійснення право виховної роботи серед учнівської молоді на 2011р.; профілактики правопорушень, злочинів на 2011 рік; профілактики ВІЛ-інфекції, Сніду на 2011рік; проведення інформаційно-освітньої та профілактичної роботи по формуванню здорового способу життя, запобігання негативних явищ серед дітей, учнівської молоді у навчальних закладах протягом 2011 року. Забезпечення відомчого контролю за виконанням навчальними закладами законодавства щодо виховання і захисту учнівської молоді здійснюється відповідно до плану роботи відділу освіти. Здійснюються перевірки шкіл у між атестаційний період. Видано наказ № 173 від 22.02.11р. «Про стан злочинності, охоплення дітей навчанням, виконання заходів щодо попередження в районі негативних явищ серед дітей на 2011 рік», згідно з яким зобов’язано директорів розробити заходи активізації педагогічної батьківської просвіти з питань особливостей навчання і виховання підлітків, які мають прояви девіантної поведінки, а також розглянути питання про стан підліткової злочинності на колегії відділу освіти райдержадміністрації. Районною психологічною службою проведено круглий стіл учителів-тренерів за програмами «діалог», «рівний-рівному», «Школа проти Сніду», «Корисні звички». Діти, схильні до протиправних дій охоплені позашкільною освітою – 125, окрім того діти зазначеної категорії залучаються до гурткової роботи на базі позашкільних, культосвітніх установ. З метою удосконалення обліку дітей шкільного віку та охоплення їх навчанням відпрацьовано систему інформаційного забезпечення роботи, яка передбачає оперативний щоденний, щомісячний аналіз по кожному конкретному факту та вжиття своєчасних превентивних засобів спільно з місцевими виконкомами, службою у справах дітей, правоохоронними органами. Станом на 01.05.2011 року залишається не охоплено навчанням ученицю 11 класу вечірньої форми навчання Козачелагерської ЗОШ І-ІІІст., Крутієнко Лілію, 12.05.1994р.н. Дівчина бродяжить, не відвідує школу. В розшуку перебуває сімя Ромів Оглу, в якій виховується 4 дітей (надано клопотання до ССД, якою ініційовано розшук дітей). Направлено лист до ССД, в якому порушено клопотання про позбавлення батьківських прав батьків. На підставі поданих матеріалів директорами шкіл, відділом освіти направлено клопотання до ССД, в якому ініційовано проведення профілактичної роботи та притягнення до кримінальної відповідальності батьків неповнолітнього Халіна Олексія, 06.02.1994р.н., який неохоплений навчанням, так як переїхав з м. Херсона до с. Великі Копані без відповідних документів, навчальний заклад не відвідує, мати на дитину впливу не має. За неналежне виховання дітей притягнуто до адміністративної відповідальності батьків Гудович Микола Олександрович.

Системно здійснюється контроль за охопленням дітей навчанням, відпрацьовано систему інформаційного забезпечення роботи, яка передбачає оперативний щоденний, щомісячний аналіз стану справ по кожному конкретному факту та вжиття своєчасних превентивних заходів спільно з місцевими виконкомами, службою у справах дітей, правоохоронними органами.

Навчальні заклади уживають заходів щодо забезпечення належного виховного процесу, стосовно захисту прав дітей, попередження правопорушень, негативних проявів: здійснено обстеження умов утримання учнів, поновлено банки даних дітей, що перебувають на внутрішньо шкільному обліку. З учнями, які скоїли правопорушення, перебувають на обліку в кримінальній міліції у справах дітей системно здійснюється профілактично-роз’яснювальна робота, залучаються до гурткової роботи, складені плани роботи з дітьми. Внаслідок спільної співпраці з центром соціальних служб для дітей сім’ї та молоді, учні, схильні до правопорушень, відвідують «зелену кімнату» на базі центру. Районним методичним кабінетом видано методичні рекомендації «Спільна робота ЗНЗ, ПНЗ, культосвітніх установ щодо створення виховного простору, спрямованого на соціалізацію особистості».

Облік неповнолітніх, схильних до протиправної поведінки здійснюється навчальними закладами, відділом освіти, складаються відповідні банки даних. Кількість дітей, схильних до протиправної поведінки - 167, до вживання алкогольних напоїв – 10, до пропусків уроків - 21. З учнями вищезазначеної категорії проводиться роз’яснювально-профілактична робота, корекційні заняття, заведені індивідуальні картки. Соціально-психологічною службою проводяться консультації з батьками, вчителями, розроблені відповідні плани роботи. Усі навчальні заклади складають банки даних дітей, схильних до протиправних дій, що перебувають на внутрішньо шкільному обліку - 167, повідомляють відділ освіти. Відсутні діти, яким відмовлено у зарахуванні до загальних середніх шкіл. Учні, яких було відраховано зі школи немає. Ведеться облік учнів, схильних до бродяжництва – 7 учнів, складено банки даних асоціальних сімей – 131, в них дітей – 184. У районі активно здійснюється позашкільна робота з дітьми та молоддю. На базі ЦДЮТ відбулись районні заходи: 14.04.2011р.- районний фестиваль обдарованих дітей «Повір у себе», 20.04.2011року – фестиваль дитячої та юнацької творчості «Таврійський барвограй», 01.04.2011р.- КВК між командами шкіл міста. 29.04.2011р. на базі Цюрупинської спеціалізованої ЗОШ №2 відбулась районна науково-практична конференція «Сучасна школа – територія здоров’я».

У межах бюджетних призначень та за позабюджетні кошти здійснювалося фінансування районних освітніх програм, забезпечувалося виконання Заходів. Так, За програмою «Інклюзивна освіта» проведено моніторинг якості освіти дітей-інвалідів та дітей з діагнозом F-70, що навчаються за індивідуальною формою навчання. З метою оптимізації мережі, економії бюджетних коштів та соціалізації дітей з вадами розвитку переглянуто розклад та форму навчання Пашкової А., учениці Підстепненської ЗОШ І-ІІ ст.. змінивши індивідуальну форму на інтегровану. Здійснено спільне засідання ОПМПК та РПМПК з метою вчасного виявлення та обліку дітей з вадами розвитку де було обстежено 19 дітей. Проведено районний семінар: «Актуальні проблеми навчання та виховання дітей з ООП в загальноосвітніх закладах» (березень 2010) за участю фахівців ОПМПК і ХДУ. На семінарі висвітлювалися питання навчання та виховання дітей з вадами зору та з ДЦП. Надано методичні рекомендації вчителям, психологам, соціальним педагогам загальноосвітніх навчальних закладів району щодо навчання дітей вищезазначеної категорії. Розроблено та готується до друку методичні рекомендації щодо навчання дітей з вадами зору та ДЦП, прийнято участь в всеукраїнській науково-практичній конференції «Інклюзивна освіта на сучасному етапі становлення школи інноваційного типу» в м. Сімферополі. Подано матеріали до збірника за підсумками конференції. Надано 9 консультацій батькам дітей з вадами розвитку та 6 консультацій вчителям (відповідно до Журналу обліку консультацій).

Зважаючи на необхідність виконання пріоритетних завдань освітньої галузі відділом освіти розроблено проект програми та затверджено рішенням ІІІ сесії VI скликання Цюрупинської районної ради від 17.12.2010 № 31 «Про районну програму «Обдарованість» на 2011-2015 роки», зареєстровано в Цюрупинському районному управлінні юстиції Херсонської області від 20 січня 2011 р. за № 1/231 наказ відділу освіти Цюрупинської районної державної адміністрації від 19.01.2011 р. № 50 «Про затвердження Положення про порядок призначення районної стипендії переможцям ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково – дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України».

Відповідно до наказу відділу освіти від 27.12.2010 № 1103 «Про проведення І етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України в 2011 р.» з метою духовного, творчого, інтелектуального розвитку дітей, виховання їх у дусі патріотизму, формування демократичних цінностей, створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу нації, виявлення та підтримки обдарованої учнівської молоді, залучення її до науково-дослідницької та експериментальної роботи з 17 по 28 лютого 2011 р районним методичним кабінетом відділу освіти було проведено І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів.

На розгляд журі було подано 31 науково-дослідницьку роботу слухачів – переможців шкільного конкурсу-захисту. Наукові дослідження представили вихованці Цюрупинської гімназії - 6 робіт, Цюрупинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №2 - 4 роботи, Цюрупинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №4 - 3 роботи, Брилівської ЗОШ І-ІІІ ст. - 1 робота, Виноградівської ЗОШ І-ІІІ ст. - 2 роботи, Костогризівської ЗОШ І-ІІІ ст. - 1 робота, Раденської ЗОШ І-ІІІ ст. - 1 робота, Подо-Калинівської ЗОШ І-ІІІ ст. - 2 роботи, Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ст. - 1 робота, Новомаячківської ЗОШ І-ІІІ ст. - 2 роботи, Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ст. - 2 роботи, Козачелагерської ЗОШ І-ІІІ ст. - 2 роботи, Великокопанівської ЗОШ І-ІІІ ст. - 1 робота, Абрикосівської ЗОШ І-ІІІ ст. - 2 роботи, ЦДЮТ - 1 робота.

Переможцями І етапу конкурсу-захисту визнано та направлено на участь у ІІ етапі 17 наукових розробок, 3 роботи – учнями Цюрупинської гімназії, 4 роботи – учнями Цюрупинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 2, по 2 роботи – учнями Цюрупинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 4, Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ст., Козачелагерської ЗОШ І-ІІІ ст., по 1 роботі – учнями Костогризівської ЗОШ І-ІІІ ст., Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ст., Брилівської ЗОШ І-ІІІ ст., Абрикосівської ЗОШ І-ІІІ ст..

За результатами рішень журі 6 юних науковців Цюрупинського району визнано переможцями обласного конкурсу-захисту, з них 2 роботи направлені на участь у ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України: Ткаченко Олексій, учень 9 класу Цюрупинської гімназії, секція «Мистецтвознавство» (керівник Павленко Валентин Романович), Кутирєва Наталія, вихованка ЦДЮТ, учениця 10 класу Костогризівської ЗОШ І-ІІІ ст., секція «Агрономія» (керівник Кудря Валентина Михайлівна).

Упродовж січня – лютого 2011 року було проведено обласні олімпіади з базових дисциплін, у яких взяло участь 46 учнів Цюрупинського району.

Переможцями ІІІ етапу олімпіади з фізики, економіки, правознавства, історії, географії визнано учнів Цюрупинської гімназії (6 переможців), з української мови та літератури, трудового навчання – учнів Брилівської ЗОШ І-ІІІ ст. (2 переможця), з української мови та літератури – учениця Новомаячківської ЗОШ І-ІІІ ст., з біології – учениця Костогризівської ЗОШ І-ІІІ ст.

На виконання листа Українського державного центру «Мала академія наук України» Міністерства освіти і науки України та Національної академії наук України від 17.01.2011 р. № 17-1/1, наказу управління освіти і науки облдержадміністрації від 25.01.2011 р. №17 «Про направлення та склад делегацій Херсонської області» для участі у заочних Фізико-математичній та Науково-технічній профільних школах Малої академії наук України було направлено до м. Києва учнів – слухачів Цюрупинської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. № 4, Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ст., робота яких відбувалася з 31 січня по 4 лютого 2011 року. Всього за програмою використано 166 грн.
  1   2   3

Схожі:

«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік» iconНака з смт Золочів
Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у Золочівському районі у 2009-10 навчальному році та завдання на 2010-2011...
«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік» iconАналіз роботи рмо вчителів хімії Новомиколаївського району за 2010...
Хімія разом з природничими предметами реалізує мету загальної середньої освіти – розвиток особистості, формування в школярів наукового...
«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік» iconПро підсумки діяльності системи освіти Чернігівського району у 2009-2010...

«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік» icon«Про підсумки реалізації комплексної програми розвитку освіти району...
Слайд 1 Сердечно вітаю усіх вас на нашому традиційному серпневому зібранні. Запрошую Вас до конструктивної, зацікавленої І професійної...
«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік» iconЗавдання для державної підсумкової атестації учнів 11 (12)-х класів
Головне управління змісту освіти департаменту розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти Міністерства освіти...
«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік» iconПлан роботи районного методичного кабінету відділу освіти новомиколаївської...
Вступ. Аналіз роботи рмк за 2010-2011 навчальний рік та пріоритетні напрямки в діяльності методичного кабінету на 2011-2012 навчальний...
«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік» icon«Підсумки роботи мо за минулий рік та завдання на наступний навчальний рік»
Про виконання плану роботи мо за минулий навчальний рік та обговорення завдань на 2010-2011 рік
«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік» iconКраматорська міська рада
Про підсумки роботи в освітніх округах міста у 2011-2012 навчальному році та організацію роботи в них на 2012-2013 навчальний рік...
«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік» iconНаказ
На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2009р. №1622-р «Про затвердження плану заходів щодо розвитку загальної...
«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік» iconПро окремі аспекти ущільнення вивчення навчального матеріалу інваріантної...
«Щодо організації навчально-виховного процесу у 2011/2012 навчальному році» та з метою роз’яснення окремих аспектів вивчення навчального...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка