Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року




Скачати 237.08 Kb.
НазваПро виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року
Дата конвертації14.03.2013
Розмір237.08 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
ЗВІТ

міського голови Голуба В.Ф.

про виконання передвиборчої програми

за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року.

Згідно статті 12,19 Статуту територіальної громади м. Жовті Води та на виконання завдань, визначених Програмою Президента України «Десять кроків назустріч людям» та Указом Президента України від 15 вересня 2005 року №1276/2005 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» я, міський голова Голуб В.Ф., обраний на цю посаду в квітні 2006 року звітую перед Вами, шановна громадо міста, про свою роботу та роботу керованого мною виконавчого комітету і міської ради за 2007 рік та 1-е півріччя 2008 року.

Основним показником роботи влади всіх рівнів є позитивні тенденції в економіці. Це дає можливість покращити соціально-економічне становище як держави так і конкретного населеного пункту, в тому числі і нашого міста. Тому зусилля міської влади і мої, як міського голови, направлені на вирішення перш за все питань соціально економічного розвитку міста та забезпечення нормального функціонування міського господарства.

Що нам вдалося, а що ні судити вам, шановні жовтоводці.

Одним із найголовніших показників позитивних зрушень в економіці міста, є зменшення рівня безробіття з 4,71% на початок 2007 року до 3,79%, на 01січня 2008 року, а вже на сьогоднішній день знизився до 3,7%. за рахунок розвитку підприємницької діяльності в місті.

Діаграма №1

Протягом 2007 року зареєстровано 415 фізичних осіб-підприємців та 15 юридичних осіб, за 5 місяців поточного року - 6 юридичних осіб та 179 фізичних осіб-підприємців, що дало можливість створити 538 робочих місць.

Багато нових робочих місць створено в ході санації ВАТ «Електрон-Газ» на таких підприємствах як : ТОВ «Інтер Гласт», ТОВ «Приладний завод Електрон», ТОВ «Грант Метиз Інвест», який до речі 17 травня урочисто було відкрито, ТОВ «Жовтоводський спецсплав», планується відкриття меблевого виробництва та інші. Нарешті вирішено питання реалізації державного пакету акцій ВАТ «Південний радіозавод» в розмірі 78,34%.

На сьогодні в місті вже відчувається дефіцит кваліфікованої робочої сили, але залишається, нажаль, не до кінця вирішене питання жіночого працевлаштування, хоча в жіночих руках так гостро потребує фабрика штучного хутра. В питаннях працевлаштування жінок ми покладаємо надію на відродження роботи саме ВАТ «ПРЗ».
Завдяки успішній роботі цілого ряду підприємств в місті продовжується зростання обсягів випуску і реалізації промислової продукції

Діаграма №2



Обсяги реалізації продукції у діючих цінах підприємств міста за 2007 рік зросли більше ніж у 2 рази в порівнянні з 2006 роком, за січень - квітень 2008 року - в 1,6 рази до відповідного періоду 2007 року.

Зросла середньомісячна заробітна плата в нашому місті з 928,7 грн. у 2006 році до 1356,2 грн. у 2007 році. А за період січень – квітень 2008 року середньомісячна заробітна плата по місту становила 1758,8 грн.

Діаграма №3



Найбільші темпи зростання заробітної плати відбулися на ДП «СхідГЗК». Нажаль відстають в цьому питанні такі підприємства як ТОВ «Восток Руда», ТОВ «Техномаш», ТОВ «ФИМ» та інші.
Успішна робота основних підприємств міста та розвиток підприємництва забезпечило економічну стабілізацію, сприяло підвищенню надходжень до бюджетів всіх рівнів та стало передумовою збільшення рівня зайнятості населення, поліпшення соціальної ситуації в місті.

Діаграма №4



Це дало можливість виконати у 2007 році план по власним надходженням загального фонду бюджету міста на 102,9 %(дивіться діаграму №4), який проти затвердженого рішенням міської ради від 10 січня 2007 року № 181-11/V відповідно до ст.78 Бюджетного кодексу України, в зв’язку з перевиконанням бюджету міста за 6 місяців на 17,3%, за 9 місяців на 19,4 %, за 10 місяців на 19,1%, за 11 місяців на 6,5% збільшено на протязі року на 9,4 млн. грн. У порівнянні з 2006 роком власні надходження до загального фонду бюджету міста збільшилися на 13,2  млн. грн. або на 67,7% Всього до бюджету міста за 2007 рік надійшло доходів у сумі 84,6 млн.грн. що більше 2006 року на 14,5 млн.грн або на 20,8%, в тому числі до загального фонду надійшло 76,8 млн.грн., до спеціального фонду бюджету міста - 7,8 млн.грн. Трансфертів отримано в сумі 49,0 млн. грн., що більше надходжень 2006 року на 993,6 тис.грн. або на 2,1%

Діаграма №5

Завдяки цьому успішно виконано цілий ряд бюджетних програм.

Видатки загального фонду бюджету міста за 2007 рік в порівнянні з 2006 роком збільшилися на 27,8 млн.грн. ( або на 57,6%).

Збережено соціальну спрямованість бюджету (78,0% усіх видатків бюджету – це видатки на соціально-культурну сферу та соціальний захист населення). За 2007 рік на заробітну плату працівникам бюджетних установ міста спрямовано 18,5 млн.грн., що на 4,7 млн.грн. більше минулого року або на 34,4%. Середня заробітна плата працівників бюджетних установ в 2007 році становить 870,3 грн., що більше 2006 р. на 30,6% (666,3 грн).

На оплату за спожиті енергоносії спрямовано 3,1 млн.грн.

Діаграма №6

Кошти бюджету були направлені на наступні галузі :

1. на освіту – 27,5 млн.грн., в т.ч. по загальному фонду бюджету 24,9 млн.грн., що більше минулого року на 6,0 млн.грн. (32,2%) та по спецфонду 948,8 тис.грн., кошти Програми радіаційного та соціального захисту населення м.Жовті Води» -1780,0 тис.грн.; Субвенція з Державного бюджету місцевим бюджетам на соціально- економічний розвиток регіону 289,0 тис.грн.

Питома вага витрат на освіту в загальному обсязі видатків склала 60,4% (без врахування субвенцій) та 32,7% з урахуванням субвенцій.

^ У 2007 році кошти по освіті були використані на наступні напрямки :

- По-перше, заробітна плата із відрахуваннями до соціальних фондів становить 71,5% від загальної суми витрат, і склала 19643,5 тис.грн.

В цілому з/плата працівників освіти міста за 2007 рік зросла у порівнянні із 2006 роком на 30,6 % та склала 784 грн., в тому числі з/плата педагогічних працівників - 1084 грн.; Середньорічна чисельність працівників склала 1431чоловік, що менше 2006 року на 12 одиниць.
- ^ Витрати на енергоносії (тепло,вода,ел.енергія,газ, вугілля, інші комунальні послуги) склали 10,3% від загальної суми витрат, і становили 2840,2 тис.грн.;

- Витрати на харчування дітей в закладах освіти становили ^ 1920, 2 тис.грн., що складає 7,0 % від загальної суми витрат.

- Трансферти населенню становили 715,5 тис, грн., (виплата боргів педагогічним працівникам, на виконання статті 57 ЗУ «Про освіту»- 295,8 тис.грн, на оздоровлення і матеріальну допомогу дітям сиротам та позбавленим батьківського піклування 419,7 тис.грн.)

^ Поточні витрати на утримання закладів освіти становили 1611,5 тис.грн., або 5,9% від загальної суми витрат:;

- Капітальні видатки склали на утримання закладів освіти 737,3 тис.грн., або 2,7 %, від загальної суми витрат.

Необхідно відмітити позитиви у фінансуванні 2007 року на утримання закладів освіти та зміцнення матеріально-технічної бази.

Саме у 2007 році, як ніколи раніше заклади освіти мали змогу :

- придбати матеріали для поточного ремонту в на 122,3 тис.грн.;

- придбати миючі та дезинфікуючі засоби на 37, 8 тис.грн.;

- придбано господарський інвентар на суму 50,7 тис.грн.;

- вперше за останні 15 років придбали меблі для шкільних їдалень для 7 закладів, також придбані інші меблі, загальні витрати становили 179,2 тис.грн.;

- електричні лампи, світильники, інша освітлювальна арматура придбана на 26,5 тис.грн.;

- на придбання водонагрівачів використано 17,0 тис.грн. грн.,

- заміна лінолеума проведена на 84,8 тис.грн.

- придбано спортивний інвентар на 22,5тис. грн., необхідно відмітити, що вперше придбано велосипеди для туристичних гуртків;

- для ДНЗ придбано посуд на суму 21,5 тис.грн, терези 22,3 тис.грн., постільну білизну на суму 10,0 тис.грн, поновлено холодильне обладнання на суму 19,0 тис.грн., електричні плити, електрокип»ятильники на суму – 18,9 тис.грн.;

- для забезпечення тепла в закладах освіти придбано електричні обігрівачі на суму 40, 0 тис. грн.;

- проведено ремонт м»якої крівлі на суму 137,9 тис грн.;

- плановий ремонт трубних систем проведено на суму 43, 4 тис. грн.;

- придбані лічильники теплової енергії, електричної енергії на суму 51,4 тис.грн.;

- проведена заміна електричного насосу для сш№7 на суму 15,5 тис.грн;

- комп»ютерна та розмножувальна техніка придбана на суму 37,2 грн;

- проведено капітальний ремонт котла НВК «Родина» - 85,9 тис.грн;

- проведено капітальний ремонт системи опалення в ДНЗ №32 та НВК «Родина» на 78,7 тис.грн.

- у 2007 році розпочато та закінчено будівництво автономної системи опалення в ДНЗ №32, куди направлено 334,6 тис. грн., із залученням субвенції із державного бюджету.

^ 2. Наступною найбільшою складовою бюджету міста (35,3%) є „Соціальний захист та соціальне забезпечення”

Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення у порівнянні із 2006 роком збільшились в 1,64 рази і становили 29,5 млн. грн., при цьому питома вага у загальному обсязі бюджету міста зросла на 37,4 %.

на пільги окремим категоріям громадян направлено 6,3 млн. грн., 73,1 %

- на субсидії населенню – 4,4 млн.грн. У порівнянні з 2006 роком контингент отримувачів субсидій збільшився на 14,2 % і становив 4744 отримувачів.

- на допомогу сім’ям з дітьми направлено 10,8 млн. Грн..

На виконання Програми забезпечення розвитку соціального захисту населення м. Жовті Води, направлено 120,2 тис грн.., у тому числі на:

  • компенсаційні виплати фізичним особам, що надають соціальні послуги громадянам не здатним на самообслуговування згідно Закону України «Про соціальні послуги» у сумі 103,9 тис грн. Контингент – 165 осіб, середній розмір 52,47 грн.

  • часткову компенсацію громадянам витрат на поховання мешканців міста, які на момент смерті не стояли на обліку у центрі зайнятості, не отримували пенсії, не навчалися і не працювали, згідно Закону України «Про поховання та похоронну справу» у сумі 16,3 тис. грн. Контингент – 55 осіб, середній розмір 298,18 грн.

Згідно рішення міської ради від 28.11.07р. № 467-26/V з резервного фонду бюджету міста для надання допомоги постраждалим і сім’ям загиблих шахтарів від аварії на орендованому підприємстві «Шахта ім. О.Ф. Засядька» по КФК 090412 направлені кошти у сумі 5,0 тис грн.
На виконання обласної міжгалузевої комплексної програми «Здоров’я нації на 2002-2011 роки» та регіональної програми «Забезпечення реалізації Стратегії подолання бідності в Дніпропетровській області на 2003-2009 роки» на матеріальну допомогу інвалідам І групи (крім інвалідів війни І групи), дітям-інвалідам, мешканцям м. Жовті Води, які опинилися в складній життєвій ситуації виплачені кошти у сумі 84,9 тис грн. Виплачена допомога 531 особі, середній розмір допомоги становить 160,00 грн.

В 2007 році в м. Жовті Води діяв будинок сімейного типу та прийомна сім’я., на утримання яких направлено кошти у сумі 148,9 тис грн. У будинку сімейного типу виховується 10 дітей віком від 8 до 18 років, грошове забезпечення виплачується одній матері-виховательці. У 2007 році створена прийомна сім’я, в якій виховується 1 дитина віком 1 рік.
У 2007 році надана фінансова підтримка громадським організаціям у розмірі 32,8 тис.грн. Кошти направлені міській організації ветеранів війни, праці та Збройних Сил України у сумі 28,7 тис.грн., благодійному товариству допомоги дітям-інвалідам і особам з інтелектуальною недостатністю „Відродження” – 4,9 тис.грн.
^ 3. З бюджету міста на “ Культуру та засоби масової інформаціїнаправлено 2,1млн.грн., що на 627,5 тис.грн., або на 43,9% більше в порівнянні з 2006 роком. Всі ці кошти були направлені на забезпечення діяльності діючої мережі закладів культури (5 бібліотек, історичний музей ім. Ю.Пригожина, Будинок культури «Родина», музична школа) та проведення міських заходів. Найвизначнішим міським заходом 2007 року було святкування 50-и річчя присвоєння с.м.т Жовта Річка статусу міста обласного підпорядкування Жовті Води. В цьому плані була проведена велика підготовча робота виконкому міської ради та більшості основних підприємств, установ та приватних підприємців міста.

Питома вага видатків на установи культури в загальному обсязі видатків загального фонду бюджету складає 2,6%.

^ 4. на ” Фізичну культуру та спорт направлено з бюджету міста 646,0 т.грн., що на 36,1% більше в порівнянні з 2006 роком. Кошти використані на фінансування заходів Програми розвитку фізичної культури і спорту м.Жовті Води до 2011 року. В місті підтримуються спортивні традиції, 97 міських змагань з різних видів спорту було проведено в 2007році – це спартакіади дошкільних закладів, підліткових клубів, школярів, навчальних закладів,, колективів фізкультури, допризовної молоді, серед ветеранів. Проводились змагання до всіх пам’ятних та знаменним датам, другий рік поспіль проводяться міські змагання з футболу на Кубок міського голови. В місті традиційно проводяться змагання державного рівня, в травні був проведений другий етап чемпіонату України з автокросу, свідками якого були тисячі жовтоводців, а 31 травня відбувся ХХ111 Всеукраїнський легкоатлетичний пробіг, в якому взяли участь більше 200 спортсменів із 31 міста України.

Для підготовки резерву до збірних команд області і України в місті культивується 26 видів спорту. У 2007 році наші спортсмени 70 раз ставали чемпіонами та призерами обласних змагань, 16 чемпіонами і призерами чемпіонатів і першостей України тільки за 6 місяців

цього року 8 жовтоводців стали чемпіонами і призерами чемпіонатів України і що приємно вперше за всю історію Жовтих Вод, наш земляк, Олександр Сітковський буде приймати участь в ХХ1Х Олімпійських іграх, які відбудуться в Пекіні.

У 2007 році місто посіло 3 місце в обласному огляд-конкурсі на кращу організацію фізкультурно-оздоровчої роботи серед міст 2-ї групи та 2 місце в рейтингу спорт вищих досягнень.

Всього фінансування заходів Програми розвитку фізичної культури і спорту за 2007 рік з урахуванням різних джерел склало 2277,2 тис.грн.
^ 5. Питанням покращення роботи підприємств ЖКГ міська влада приділяє багато уваги. Тому на “Житлово-комунальне господарство” направлено з загального фонду бюджета міста у 2007 в 4 рази більше ніж у 2006 році, а саме 9,3 млн.грн., що на 7 млн.грн. більше або в т.ч

- на “Капітальний ремонт житлового фонду” -1,4 млн.грн., що на 894,0 т. грн. більше 2006 року;

- на“Благоустрій міста - 1,7 млн.грн., що на 587,7т. грн. більше 2006 року;

- на фінансову підтримку Тепловим мережам з бюджету міста у 2007 році направлено – 5,85 млн.грн.(на 5,2 млн.грн. більше 2006 року), по спеціальному (субвенція з держбюджету) – 621,4т. грн.

За рахунок цих та інших бюджетних коштів виконано значний обсяг робіт по утриманню комунального господарства міста, а саме : відремонтовано 7432 кв.м асфальтобетонного покриття на 616,7 тис.грн.; прибрано майже 20 тис. кв. м території міста, висаджено 600 дерев, відремонтовано капітальним та поточним ремонтом 41,3 тис. кв .м. мягких покрівель на 166 будинках, 2,2 тис. кв. м. твердих покрівель, замінено 10,3 тис. пог. м. внутрішньодомових мереж у 151 будинку. Крім того у 2007 році завдяки значним зусиллям міської влади вперше за всі роки були отримані значні кошти з державного бюджету на виконання цілого ряду субвенцій і бюджетних програм по ЖКГ, а саме 11,4 млн. грн.. Але нажаль не всі кошти надійшли своєчасно в місто і з цих та інших причин не були освоєні в повному обсязі. В першу чергу це відноситься до об’єктів, що фінансувалися через управління ЖКГ облдержадміністрації.

За 2007 рік надійшло коштів по субвенції з державного бюджету на виконання інвестиційних проектів, спрямованих на соціально-економічний розвиток регіонів, заходів з попередження аварій і запобігання техногенним катастрофам у житлово-комунальному господарстві та на інших аварійних об’єктах комунальної власності, в тому числі на ремонт і реконструкцію теплових мереж та котелень на виконання робіт по 5 об’єктах :

Тис.грн.

№ з/п

^ Назва обєкту, заходів відповідно до затвердженого постановою КМУ переліку

Передбачено на 2007 рік, всього

Касові видатки, всього

Повернуто до державного бюджету

^ Причини невикористання коштів субвенцій

1

Насосна станція№1 та насосна станція другого підйому комунального підприємства "Жовтоводський водоканал", м.Жовті Води-реконструкція (друга черга)

2 429,9

2 3634

65, 9

Несплачений авторський нагляд. Не були заявлені автори проекту.

2

Система теплозабезпечення житлового будинку по вул.Горького,11,м.Жовті Води- капітальний ремонт

254,0

206, 5

47,5

Роботи виконані в повному обсязі згідно відкоригованого кошторису. Об"єкт пусковий в 2007 році.

3

Система теплозабезпечення житлового будинку по вул.Хмельницького,39, м.Жовті Води- капітальний ремонт

326,0

281,3

44, 7

Роботи виконані в повному обсязі згідно відкоригованого кошторису. Об"єкт пусковий в 2007 році.

4

Головний корпус теплоелектроцентралі комунального підприємства "Жовтоводськтепломережа", м.Жовті Води-реконструкція

435, 8

0

435, 8

Зміни назви об"єкту виконана в листопаді, роботи підрядником не виконувались в зв"язку з працюючою газовою мережею.

5

Два котли комунального підприємства "Жовтоводськтепломережа", м.Жовті Води-капітальний ремонт із заміною пальників на енергоефективні

2 535,0

671,2

1 863,8

Малий термін виконання робіт після проведення тендеру. Підрядник виконував підготовчі та налагоджувальні роботи.






















Разом:

5 980, 7

3 5223

2 457 ,7




В 2008 році затверджені амбітні плани щодо виконання заходів розвитку ЖКГ міста. Уже в цьому році відновлена робота зовнішнього освітлення частини бульвару Петровського та південної і північної сторін парку «Слави», проводиться заміна інформаційних табличок на житлових будинках, почали заміну технічних засобів регулювання дорожнім рухом (знаків, світлофорів).Обсяги виконання робіт виросли на 60 % порівняно з минулим періодом. В цьому році з міського бюджету будуть виділені кошти на придбання 3-4 додаткових одиниць сміттєзбиральної техніки, що надасть можливість покращити санітарну очистку міста, буде побудовано декілька майданчиків для збору ТПВ, замінено пошкоджене обладнання на побутових, ігрових майданчиках. У 2007 та 2008 роках з місцевої Програми заходів щодо охорони навколишнього природного середовища виділені кошти у сумі 108,2 тис. грн. на придбання, зношених майже на 80%, контейнерів для збирання сміття в кількості 122 одиниць. Одним із напрямків розвитку міського господарства є вирішення питань покращення освітлення міста. Зараз виконуються роботи по відновленню зовнішнього освітлення міста , особливу увагу звернуто на віддалені райони міста, всього на ці роботи заплановано 631,8 тис. грн., в тому числі з державного бюджету 568,6 тис. грн. за рахунок субвенції на соціально-економічний розвиток міста Жовті Води, яку вдалося отримати місту у поточному році в сумі 5 млн. грн. За рахунок цих коштів планується також продовжити роботи по газифікації віддалених районів міста (підвідні газопроводи середнього тиску по вул.Партизанська-Поштова , вул.Чапаєва, вул. Баластна, Жовтнева, Чкалова) всього на газифікацію буде направлено 2,2 млн. грн. А також за ці кошти будуть встановлені індивідуальні системи опалення в середніх школах №11 і №3 на суму 1,9 млн. грн. та роботи по впровадженню технології знезаражування питної води гіпохлоритом натрію на водоочисних спорудах (насосно-фільтрувальна станція №3) КП "Жовтоводський водоканал" Дніпропетровської обласної ради" на суму 533,5 тис.грн.

Найскладніше питання роботи комунального господарства міста – це теплозабезпечення. На жаль, в цьому є як об’єктивні (зростання цін на енергоносії) так і суб’єктивні причини – це низький рівень розрахунків споживачів, в основному населення за теплопостачання та недостатня, на мій погляд, наполеглевість керівництва ТОВ «Простор-С» в питаннях збору цих платежів. Міська влада ціною надзвичайних зусиль домоглася виділення на це підприємство значних державних коштів в минулому році, які, як я вже сказав не були освоєні в повному обсязі. Міська рада знайшла можливість виділити для ТОВ «Простор-С» 5,8 млн.грн з міського бюджету для вирішення питання початку опалювального сезону, керівництво міста неодноразово виїздило до Києва для вирішення різних питань пов’язаних з тепло забезпеченням міста. Завдяки цьому незважаючи на труднощі, підприємство провело минулий опалювальний сезон, найшло змогу виконувати поточні ремонти теплових мереж, будівель ТЕЦ, обладнання та вести роботи по впровадженню енергозберігаючих заходів. На сьогодні ведеться підготовка до опалювального сезону 2008-2009 р. З боку технічної підготовки є впевненість, що тепломережі будуть готові до зими вчасно. На даний час проаналізувавши помилки керівництва ТОВ «Простор-С» , за ініціативою міської ради ведеться робота по розірванню угоди про оренду ЦМК тепломереж. Працівниками виконкому проведена велика робота по пошуку інвесторів для впровадження нових, прогресивних технологій, визначені стратегічні напрямки розвитку теплозабезпечення міста, опрацьовані різні варіанти. Ми добре усвідомлюємо, що одним міським бюджетом, до того ж дотаційним, ми це підприємство не зможемо утримувати. Тому і назріла потреба залучення інвестицій.

Тепер справа за нами, мешканцями міста – необхідно виконати свої зобов’язання по погашенню боргів за тепло, гарячу воду та інші комунальні послуги. Користуючись нагодою, звертаюсь до усіх мешканців з проханням допомогти повернути кошти на підприємство, та надати таким чином можливість забезпечити місто якісними послугами з теплопостачання в наступному опалювальному сезоні.
Щодо виконання бюджету містав поточному році, хочу зазначити, що

за 5 місяців 2008 року до бюджету міста надійшло 38,4 млн. грн. або 105,4%, що більше відповідного періоду 2007 року на 9,0 млн.грн. або на 30,8%, в тому числі по загальному фонду – 36,0 млн.грн. або  104,4%, по спеціальному фонду - 2,4 млн.грн. або 123,0%.

Діаграма №7



Бюджет міста по власним надходженням загального фонду виконано на ^ 109,0% . Надійшло 17,6 млн. грн. що більше відповідного періоду минулого року на 6,4 млн.грн. або на 57,5% .

Діаграма №8



Особливою складовою бюджету міста є фінансування заходів

^ Програми радіаційного і соціального захисту населення міста Жовті Води, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України 5 травня 2003 року №656, за рахунок субвенції з державного бюджету. Вдалося досягти збільшення обсягів фінансування капітальних видатків. Якщо у 2005 році місту виділено коштів з державного бюджету на фінансування заходів програми лише 5 млн. грн., то вже у 2006- 7 млн. грн, у 2007- 9 млн. грн., у 2008 -9 млн. грн.

Діаграма №9

За рахунок капітальних видатків виконуються протирадіаційні програмні заходи, спрямовані на усунення причин та знешкодження радіаційного впливу і пов’язаних з ним шкідливих чинників на стан навколишнього природного середовища та здоров’я населення міста. У 2007 році виконані роботи по рекультивації забруднених територій на площі 12,0 тис. кВ.м твердого покриття, виконано розчищення 24,6 тис. кв. м водоймища в дитячому парку, закінчені роботи по озелененню та благоустрою 84,6 га територій 1-го, 2-го, 3-го мікрорайонів, повністю виконані протирадонові заходи в приміщеннях дитячих садків і шкіл загальною площею 2700,4 кв. м . В 2007 році відновлено будівництво будинку №12 у 2-ому мікрорайоні. До кінця 2008 року планується здача в експлуатацію першого блоку будинку на 40 квартир.

За рахунок капітальних видатків Програми радіаційного і соціального захисту населення міста Жовті Води у 2007 році було придбано для СМСЧ –9 медичного обладнання в кількості 14 одиниць на суму 390,4 тис. грн.

На виконання заходів цієї ж Програми проводиться оздоровлення та лікування мешканців міста як в міських лікувальних закладах так і за межами міста, функціонує територіальний діагностично-реабілітаційний центр, в якому пройшли реабілітацію після хвороби у 2007 році 900 хворих, а з початку поточного року вже 450 осіб. Щорічно покращується харчування дітей пільгових категорій, дітей дошкільного, шкільного віку, ВПУ – 70, педучилища, технікуму – всього було охоплено харчуванням у 2007 році 3тис.100 дітей. У 1 кварталі 2008 року на ці цілі направлено 211 тис. грн. – охвачені харчуванням 3 тис. дітей. Оздоровлюються діти в таборах, літньому плавальному басейні, проводиться вакцинація дітей, на ці цілі направлено у 2007 році 429,5 тис. грн. На харчування хворих, які знаходяться на стаціонарному лікуванні в СМСЧ-9 направлено коштів у 2007 році та в першому кварталі поточного 114,5 тис. грн., на медикаменти за рецептами лікарів -1млн.155 тис. грн., на пільгове зубопротезування направлено коштів – 74,7 тис. грн., пільговим зубопротезування охвачені 224 особи. За рахунок Програми надана матеріальна допомога на оздоровлення і лікування 1206 мешканцям міста на суму 308,1 тис. грн.
Покращення екологічного становища міста не можливо без наявності в місті сучасного полігону твердих побутових відходів. Тому питанню будівництва полігону ТПВ міська влада приділяє велику увагу, яке розпочалося ще у 2003 році, та у зв»язку з недостатнім фінансуванням продовжується і зараз. Так, за період з 2003 по 2005 роки виділено на будівництво лише 144,0 тис. гривень, у 2006 – 2007 – 2008 роках виділено коштів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища відповідно по роках: 600,0 тис. грн., 1млн. 200 тис. грн., а у 2008р. 3млн.212 тис. грн.

Чималі зусилля зроблені щодо виділення у 2008 році ще 3х млн.219 тис. грн. з Державного фонду охорони навколишнього природного середовища. За умови їх виділення будівництво буде повністю завершено і об’єкт «Полігон твердих побутових відходів в м. Жовті Води» буде введено в експлуатацію.

Однією із надзвичайно важливих функцій міської влади є соціальний захист населення, в тому числі і в питаннях своєчасної і в повному обсязі виплати заробітної плати. Говорячи про вирішення надзвичайно важливої проблеми міста як заборгованість із заробітної плати, слід відзначити, що в цьому питанні також є значні позитивні зрушення. Заборгованість зменшилась із 5,2 млн. грн., що була на початок 2006 року до 1,6 млн. грн. на 1-е січня 2008 року, тобто на 3,6 млн. грн. Повністю ліквідували заборгованість із заробітної плати ВАТ «Електро-Газ» (за винятком 102,8 тис.грн., колишніх працівників цього підприємства, яких до цього часу не вдалося знайти), ВАТ «АТП-11210», КП «Жовтоводськтепломережа». Нажаль ВАТ «ПРЗ» нарощує заборгованість, станом на 01.січня 2006року вона складала 0,4 млн.грн., на звітну дату -1,7 млн. грн. Не до кінця погашена заборгованість із заробітної плати по НТЦ «КПРВ» (на сьогодні – 99,9 тис. грн. керівник Кретінін О.А.) Але я впевнений, що питання погашення цієї заборгованості в найближчий термін буде вирішено.

Одним із показників позитивних зрушень в економіці міста є розвиток торгівельної мережі, яка з кожним роком і зростає і покращується, повністю задовольняючи потреби мешканців міста в товарах. На даний час торговельна мережа міста складається із 262 магазинів із яких 76 продовольчі та 186 непродовольчі, 60 об’єктів ресторанного господарства, 25 об’єктів оптової торгівлі в т.ч. 9 продовольчі, 16 непродовольчі, 3 АЗС, 140 об’єктів дрібно - роздрібної торгівлі, 4 ринків.

^ Діаграма №10
Особливу увагу міська влад надає нашому майбутньому - питанням дитинства, освіти , сім’ї та молоді.
За статистичними даними, на початок 2007 року у місті проживало близько 15000 молодих людей віком від 14 до 35 років. Загальні для сучасної української економіки проблеми, у тому числі високий рівень безробіття, є найбільш болючим саме для представників цієї категорії мешканців міста.

Тому міська влада велику увагу приділяє питаннім працевлаштування молоді. Рішенням виконавчого комітету Жовтоводської міської Ради №765 від 11.12.2007 р. на 2008 рік для працевлаштування молоді заброньовано 35 робочих місць. Протягом 1-го кварталу 2008 р. працевлаштоване 203 особи у віці до 35 років, з них 5 на заброньовані робочі місця.

З числа молоді у віці до 35 років у звітному періоді направлено на навчання 69 безробітних (з них 2 неповнолітніх), 77 чол. закінчили навчання, з них працевлаштоване самостійно та центром зайнятості 35 безробітних, залучено до підприємницької діяльності 7 осіб.

З метою створення умов для соціальної адаптації підтримки учнівської молоді:

- щорічно формуються банки даних на дітей соціально незахищених категорій;

  • діти та підлітки соціально незахищених категорій ( сироти , інваліди, під опікою ) безкоштовно відвідують культурно масові заходи;

  • діти – сироти та діти під опікою ( учні шкіл ) 100% оздоровлюються в літніх оздоровчих таборах;

  • у 2007р. виконкомом було направлено до МДЦ «Артек» 5 дітей; до ДЦ «Молода гвардія» - 18 чол., «Войковець» 10 ( багат,малоз.), «Сузіря Таврії» - 5 обдарованих дітей, «Комунарець» - 7 (багот.,малоз.). У першому півріччі 2008р. було направлено до МДЦ «Артек» 4 дітей, до ДЦ «Молода гвардія» - 6 дітей;

  • у 2007 році до Дня матері та Дня сім’ї 20 багатодітних сімей отримали подарунки та взяли участь у обласному святі. У 2008р. 30 родин пільгових категорій отримали подарунки та взяли участь у обласному святі.

  • проводяться благодійні акції для соціально незахищених категорій молодих громадян (участь у новорічних святах, День інваліда, День захисту дітей та інші );


Однією із проблем, над чим постійно працює міська влада є вирішення проблем бездоглядності серед дітей, поліпшення їх соціально-правового захисту з акцентом на відповідальність за долею кожної дитини. Прийнята Програма подолання дитячої безпритульності і бездоглядності на 2007-2010 рр., ведеться Єдиний електронний банк даних дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і громадян, які бажають взяти їх на виховання та Єдиний електронний банк дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах. Таких дітей на обліку у виконкомі нараховується 321( у 2006 р. - 343 дитини) дитина. Залишається великою проблемою безвідповідальне батьківство, так за період 2007 рік по липень 2008 рр. було позбавлено 65 батьків батьківських прав, це вдвічі більше, ніж у 2006 році.
Відповідно до Указу Президента «Про проведення в Україні у 2008 році Року підтримки національного усиновлення та інших форм сімейного виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» створюються умови для реалізації права кожної дитини на виховання в сім’ї, або сімейному оточенні: За 2007 рік :

  • усиновлено - 4 дітей ( у 2006 р. - 3 дітей);

  • влаштовано під опіку в сім’ї громадян - 26 дітей ( у 2006 р. - 16 дітей);

  • влаштовано до дитячого будинку сімейного типу - 6 дітей ( у 2006 р. - 4 дітей);

  • влаштовано до прийомної сім’ї - 1 дитину.

У місті здійснюється законодавче забезпечення житлових і майнових прав дітей. Це питання на постійному контролі виконкому. Прийнято 160 (у 2006 р. - 98 рішень) рішень виконкому щодо попередження незаконного продажу житла, що належить дітям. Розглянуто 140 справ, заяв з питань соціально-правового захисту дітей.

У виконавчому комітеті Жовтоводської міської ради буде і надалі приділятися велика увага дітям заради майбутнього.
Насамкінець я хотів би нагадати Вам, шановні жовтоводці, що для вирішення всіх вищезазначених та багатьох інших проблем працюють апарат виконкому, його управління та відділи. За вказаний період підготовлено і проведено 22 засідання виконкому.

Прийнято рішень - 788.

На засіданнях виконкому розглянуті і прийняті рішення з питань, які є значимими для розвитку і життєдіяльності міста: питання соціально-економічного та культурного розвитку міста, бюджету міста, підготовки підприємств житлово-комунального господарства міста до роботи в осінньо-зимовий період, про стан розвитку торговельної мережі міста, про медичне обслуговування, про охорону навколишнього середовища, про організацію відпочинку дітей, про роботу управління соціального захисту населення, Пенсійного фонду, про підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та багато інших питань стосовно життєдіяльності нашої громади.

За звітний період фахівцями виконкому отримано і опрацьовано 4819 документів, направлено 3200 інформацій і листів. За цей період міським головою видано 535 розпоряджень з організації діяльності та 645 з особового складу.

У виконавчому комітеті Жовтоводської міської ради працює "гаряча лінія", щопонеділка проводяться міські оперативні наради, на яких вирішуються найбільш важливі питання життєдіяльності міста, затверджено графіки особистого прийому у виконавчому комітеті Жовтоводської міської ради.

Проводяться зустрічі керівників міста з трудовими колективами, де обговорюються питання економічної ситуації міста, робота підприємств.

За вказаний період до виконавчого комітету міської ради надійшло 886 звернень від жителів міста.

Слід відмітити, що ні одне звернення, ні одна скарга до виконавчого комітету Жовтоводської міської ради не залишається без розгляду. До їх розгляду залучаються керівники підприємств, установ, організацій міста, депутати міської ради, юридичні служби.

Більшість звернень та порушенні в них питання, перш за все, стосуються житлово-комунального господарства (32%), житлові питання (25%), питання охорони здоров’я (5%) від загальної кількості.

Найбільше звернень надходить від найменш соціально-захищеної категорії громадян, які значною мірою втратили здоров’я та працездатність. Питання, порушені у зверненнях вищезазначеної категорії громадян, в основному, стосуються соціального захисту - це надання матеріальної допомоги, перерахунку пенсій.

За звітний період Жовтоводською міською радою проведено 13 сесій, на яких було розглянуто та прийнято 286 рішень з різноманітних питань життєдіяльності міста : затвердження та виконання бюджету міста, затвердження та виконання різноманітних бюджетних програм, робота комунальних підприємств міста щодо підготовки до осінньо-зимовому періоду, робота медицини міста, міліції, вирішення земельних питань, питань надання матеріальної допомоги мешканцям міста та багато інших дуже важливих для громади питань.

За цим сухим переліком цифр і назв стоїть напружена кропітка робота депутатів міської ради, невеликого колективу самовідданих працівників виконкому та управлінь міської ради.

І на завершення, хочу підкреслити, що місто, на мій погляд, оновлюється, стає кращим. Сподіваюсь на підтримку Жовтоводців в подальшому відновленні нашого міста, особливу надію покладаю на молодь, майбутнє нашого міста.

Я вірю і буду робити все для того, щоб місто Жовті Води жило з кожним роком, з кожним днем краще. Відповідно звертаюся до всіх жовтоводців: любіть і плекайте своє місто, щоб ми стали повноцінною міською громадою, а не просто населенням. Хай у кожного болить душа за зламане деревце, викинуте не там, де треба, сміття, вкрадене майно громади. І тільки тоді ми станемо жити ще краще.

Дякую за увагу.


Схожі:

Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року iconА к т виконання колективного договору Київського увп №4 утос за 1 півріччя 2007 року
Провела перевірку виконання умов колективного договору на Київському увп-4 утос за 1 півріччя 2007 року
Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року iconПлан роботи міського відділу освіти на грудень 2008 року
Про хід виконання міської Програми розвитку позашкільних навчальних закладів на 2002-2008 роки
Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року iconПрограма роботи з обдарованою молоддю чернігівського району на 2008-2010 роки
Обдарованою молоддю на 2007-2010 роки”, наказ Міністерства освіти І науки України від 08. 10. 2007 №886 „Про план заходів щодо виконання...
Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року iconПлан роботи виконкому Тростянецької міської ради на ІІ півріччя 2011 року. №
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року
Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року iconПлан роботи виконкому Тростянецької міської ради на ІІ півріччя 2012 року №
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року
Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року iconБюлетень «Нові надходження до бібліотек Вознесенської цбс за ІІ півріччя 2008 року»
Географія: Українаі світ/ Олійник Я. Б. І др К.: Зання, 2007. 456 с. 60. 00 грн
Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року iconЗвіт про методичну роботу зош І-ІІІ ступенів села Великі Гаї за 2007-2008 н р
Методична робота в школі у 2007-2008 н р проводилась у відповідності до наказу райво №190 від 30. 08. 2007р. "Про організацію методичної...
Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року iconАналіз виконання плану до доходах за І півріччя 2013 року
О. Стець про виконання дохідної частини міського бюджету за І півріччя 2013 року, виконком відмічає позитивну роботу апарату міської...
Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року iconТомашевська людмила Петрівна – лікар підліткового кабінету
Хмельницької обласної державної адміністрації від 02. 10. 2007 року №310/2007-р “ Про проведення приписки громадян України 1991 року...
Про виконання передвиборчої програми за підсумкам роботи за 2007 та 1-е півріччя 2008 року iconЗміст самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни
Рівень середньої заробітної плати в галузях народного господарства та його аналіз за І півріччя 2007 року
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка