План – конспект уроку здоров’я та




Скачати 145.89 Kb.
НазваПлан – конспект уроку здоров’я та
Дата конвертації16.03.2013
Розмір145.89 Kb.
ТипКонспект
uchni.com.ua > Право > Конспект
Часовоярська загальноосвітня школа

І-ІІІ ступенів №15

Артемівської міської ради

Донецької області

План – конспект

уроку здоров’я та

фізичної культури у початковій школі

(для учнів 1-2-3 класів)

Вчитель


Пономаренко

Вікторія Станіславівна



Часів Яр



Мета уроку: Сприяти зміцненню здоров’я учнів; виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою та ведення здорового способу життя; формування навичок самостійних занять фізичними вправами; профілактика захворювань: сколіоз, плоскостопість; формування ключових компетентностей.

Завдання уроку:
1. Навчити: виконувати фізичні вправи самостійно, ставитися до свого здоров’я як до багатства.

2. Сприяти розвитку гнучкості, сили рук та тулуба, координаційних якостей.

3. Сприяти вихованню впевненості у своїх силах, інтересу і звички у учнів до занять фізичними вправами.


^ Місце проведення: спортивний зал.


Обладнання та інвентар: гімнастичні лави, м’ячі, палиці, мішечки: з каштанами, піском, мілкою галькою.
Тип уроку: комбінований; з модульною технологією.


Частини уроку

Зміст уроку

Дозу

вання

Організаційно-методичні вказівки
^

Підготовча частина уроку


Підготовча частина

1. Шикування у шеренгу.

2. Привітання.

3. Повідомлення завдань уроку.

4. Вчитель: розповідає що є найголовніше у світі для кожної дитини. Здоров’я. Як його зберегти? Як побороти захворювання за допомогою фізичних вправ.

5. Повороти на місці:

“Право-руч!”, “Ліво-руч!”, “Кругом!” Гра “Клас”.
6. Повільний біг: “Протихід”, “Змійка”

7. Перешикування для проведення ЗРВ.

- Щоб почати нам зарядку,

Стань в шеренгу по порядку,

А тепер назад два кроки

І вдихаємо всі глибоко.

Раз-два – всі вдихаємо.

Три-чотири – видихаємо.

* * *

Стати струнко всім без руху

І мою команду слухай.

Руки вгору підняли – раз!

На носках стоїть весь клас.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда не дивись.

8. Сюжетні ЗРВ з використанням примовок.

1) “Комарик”

в.п. – ноги нарізно.

Повороти тулуба вправо, вліво, руки вгору. Сплеск у долоні. Повернутися у в.п.

Руки вверх піднять пора

Щоб зловити комара.

Опускаєм руки вниз –

В стійку вихідну вернись.



1 хв.

30"

30"

3-5 хв.

3-5

спроб

1 хв.
30"

3-5

разів

Фронтальний метод.

Звернути увагу на наявність спортивної форми (одягу та взуття)

Хвороби учнів: сколіоз, плоскостопість. Їх наслідки.
Гра. По команді “Клас ліво-руч!” команда виконується, а якщо відсутнє слово “Клас” команда не виконується .

В повільному темпі.


Діти повторюють вправи за показом та розповіддю вчителя.

Виконують всі команди, які висловлює вчитель.

Вправи виконуються з mах. амплітудою рухів (поступово збільшується)

Фронтальний метод організації учнів.

Показ та розповідь вчителя.

Частини уроку

Зміст уроку

Дозу

вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина

2) “Літак”

в.п. – ноги на ширині плечей, руки в сторони. Нахили тулуба вліво і вправо.

Руки ставим всі ось так –

І виходить в нас літак.

Мах крилом сюди-туди,

Треба швидше нам рости.
3) “Годинник”

в.п. – ноги нарізно, руки за головою. Повороти тулуба вправо, вліво.

Тік-так, тік-так

він невтомний – цей мастак!

Він щоночі і щоднини

відраховує години.
4) “Дятел”

в.п. – о.с. руки в боки. Повороти вліво та вправо з відведенням в сторони то однієї, то другої руки.

Дятел, дятел головатий

Ти кому будуєш хату?

- Та не хату! Тук-тук-тук!

Під корою сидить жук.

Цей шкідливий короїд

Попадеться на обід.
5) “Дроворуб”

в.п. – о.с. ноги на ширині плечей, руки вгору, пальці в “замок”.

Нахили вперед з глибоким видихом.

Дроворубами всі стали

І сокири всі дістали (підняли)

Зробимо руками мах

По колоді сильно “Бах!”
6) “Карлики і велетні”

в.п. – о.с. присісти, руки покласти на коліна, голову опустити. Піднятися на носки. Руки вгору, прогнутися.

Чудеса ще є на світі –

Стали “карликами” діти.

Потім разом всі встали –

Раптом “велетнями” стали.




4 рази

3-5 разів
4-5 разів в кожен бік

6-7 разів

5-6 разів


Всі вправи діти виконують з максимальною амплітудою рухів.

Повороти зі словами

тік-так ..., в різні боки.

Те саме зі словами

тук-тук ...
В середньому темпі виконувати вправу.

Нахили виконувати нижче. Акцентувати увагу на диханні. Усі діти хором промовляють “Бах!”
Присідати не відриваючи п’яток з підлоги.

Виконувати в середньому темпі.

Частини уроку

Зміст уроку

Дозу

вання


Організаційно-методичні вказівки

Підготовча група

7) “М’яч”

в.п. – о.с. стрибки на обох ногах.

Скаче, скаче м’яч,

Він пустився вже навскач.

Скік-скок, скік-скок,

Приземляйся на носок.
8) “Буратіно”

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів,

Ключик, видно загубив.

А щоб ключик нам знайти,

Треба всім нам далі йти.
Перешикування для проведення основної частини уроку.



7-8 разів
6 разів

30"

Стрибки виконувати лише на передній частині ступні. П’ятки на підлогу не ставити під час стрибків.


Вправа на дихання. Виконувати у повільному темпі.
Поділити учнів на 3 відділення.
^

Основна частина уроку


Основна частина

Кожна група дітей виконує різні вправи на станціях, а потім по напрямку годинної стрілки міняються станціями.

^
І станція: “Силова”

На гімнастичній лаві діти виконують вправи:
1) Піднімання тулуба. В парах один тримаючи ноги інших, виконує згинання та розгинання тулуба, руки за головою.
2) Те саме тільки лежачи животом на гімнастичній лаві; зі зміною партнера.
3) Пересування по лаві на колінах за допомогою рук. Один за одним.


10 разів кожен

10 разів кожен
2-3 спроби

Метод колового тренування: груповий метод.

Вправи виконують поточним методом.

В.п. – сидячи на лаві.

Вправи виконувати під наглядом вчителя. Прогинання тулуба назад.
Необхідно під час виконання вправ вказувати на помилки учнів.



Частини уроку

Зміст уроку

Дозу

ван ня


Організаційно-методичні вказівки

Основна частина

4) Підтягування за допомогою рук в п. Лежачи на гімнастичній лаві на спині;

- те саме на животі.

ІІ станція “Здоров’я”.
1) Ходьба босоніж по спеціальній доріжці.
2) Ходьба босоніж перекатом з п’ятки на носок по доріжці.
3) Утримання м’ячика ступнями ніг та піднімання маленьких паличок з підлоги з положення сидячи.
4) Ступнями ніг діти катають м’ячик для метання вперед, назад (лівою та правою).
^
ІІІ станція “Гімнастична стінка”

1) Вис на жердині.
2) “Маятник”.
Махи ногами у висі ліворуч, праворуч.
3) в.п. – стоячи обличчям до стінки на відстані 1-2 кроки, руки тримаються за жердину на рівні тулуба.

Нахили вперед прогинаючи спину, утримуючись руками.

2-4 спроби
2-4 спроби


4-5 разів
4-6 разів
5-6 разів

2х30"

4-6 разів



Показувати найкраще виконання учнем вправи.
Виправити помилки.

Нагадати учням правила ТБ, щоб не зашкодити своєму здоров’ю.

Корегуючі вправи для профілактики плоскостопості.

Доріжка викладена мішечками з

1) каштанами;

2) піском;

3) мілкою галькою.

Спочатку повільно, а потім у середньому темпі.

Учні піднімають предмети та утримують від 10" до 30", 1 хв. Пояснення та показ усіх вправ вчителем. Виконання фронтальним методом.

Корегуючі вправи для профілактики сколіозу. Показ та пояснення вчителя. Виправлення помилок.

Тримати ноги рівно, не згинати в колінах.
Пояснення вчителем, показ.
Поступово збільшувати або зменшувати амплітуду(залежить від учнів та стан їх здоров’я)


Частини уроку

Зміст уроку

Дозу

ван ня


Організаційно-методичні вказівки

Основна частина

4) в.п. – стоячи боком до стінки нога на 4-5 жердині.

Нахили вбік до стінки та у вихідне положення, торкаючись ноги руками.
Зміна місць роботи проводиться за командою вчителя.
Розподіл учнів на групи залежить:

- від фізичного розвитку;

- з урахуванням бажання учнів: необхідно зробити заздалегідь.

5-6 разів

Вправа виконується правим, лівим боком. Нахили тільки у бік. Поступово збільшувати амплітуду.
“Групи ставай! Направо! До наступного виду занять кроком руш!”

Учня, які за станом здоров’я належать до спеціальної, стають на уроці помічниками вчителя. Підготовлені заздалегідь.
^

Заключна частина


Заключна частина

1. Шикування в колону.
2. Ходьба з виконанням дихальних вправ.
3. Гра “Музичні долоньки” – оплески за завданням вчителя.
4. Зробимо вправу, діточки, так:

Пальці стискаємо і розтискаємо, Наче усі пластилін розминаємо. Будем фігури різні ліпити

І з фізкультурою завжди дружити.
5. Завдання: пригадати прислів’я чи приказки про здоров’я. “Найбільше багатство – здоров’я.


6. Підсумки роботи на уроці. Оцінювання учнів.

7. Завдання додому.

Вчитель (заключне слово):

Відпочили і пограли

А тепер – тихенько в клас,

Щоб усі вас шанували,

І здоров’я було в нас

8. Організований вихід учнів із залу.

30"
1-2 хв.

7-8 разів


1 хв.


30"


30"

Фронтальний метод.
В повільному темпі.

Треба повторити оплески, які зробив вчитель.
Повторюють вправу за вчителем з різним положенням рук.


Наприклад:

а) здоров’я – всьому голова;

б) чиста вода – для хвороби біда;

в) спорт – найкращі ліки.
За активність на уроці.

Учні, які правильно виконували вправи на станціях, отримують “зірочки”, а наприкінці уроку отримують оцінки за кількістю “зірочок”.

Схожі:

План – конспект уроку здоров’я та iconПлан-конспект уроку алгебри (11 клас)
Запропоновані форми роботи підтримують інтерес учнів до уроку. Наведена технологічна карта дозволяє творчому педагогу надати власному...
План – конспект уроку здоров’я та iconКонспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я)
Тема уроку. Закріплення знань, умінь І навичок з теми “Іменник”. Складові здорового способу життя
План – конспект уроку здоров’я та iconПлан-конспект відкритого уроку 6-а класі тема
...
План – конспект уроку здоров’я та iconПлан-конспект уроку фізики в 11 класі Контрольна робота з теми «Електричне поле»
Мета уроку: контроль та оцінювання знань, умінь І навичок учнів по вивченій темі
План – конспект уроку здоров’я та iconПлан-конспект уроку художньої культури для 10 класу Тема: Мистецтво...
Оголошення теми уроку. Постановка мети І завдань. Перевірка домашнього завдання
План – конспект уроку здоров’я та iconКонспект уроку з курсу «Основи здоров’я»
«Твої права», зошит з друкованою основою для 3 класу «Основи здоров’я» (автор О. В. Лабащук), підручник «Основи здоров’я», 3 клас...
План – конспект уроку здоров’я та iconПлан-конспект відкритого уроку для учнів 7 класу учителя фізичної культури
Навчити вести самоконтроль за своїм станом здоров’я під час виконання фізичних вправ та інтервалів відпочинку. Зацікавити самостійно...
План – конспект уроку здоров’я та iconКонспект уроку на тему: «Сон І здоров’я втома І перевтома. Попередження перевтоми»
Тобто коли втомився треба відпочити І так тема уроку: «Сон І здоров’я. Втома І перевтома. Попередження перевтоми». Мета: з’ясувати,...
План – конспект уроку здоров’я та iconПлан-конспект уроку на тему: «Узагальнення знань з теми \ Комп’ютерні презентації»
План-конспект уроку на тему: «Узагальнення знань з теми Комп’ютерні презентації»»
План – конспект уроку здоров’я та iconКонспект уроку Основи здоров 'я 6 клас Тема. Продукти харчування наші друзі І вороги Мета
«продукти харчування», пригадати назви українських народних страв, та технологію їх приготування; визначити залежність здоров'я людини...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка