Луганська міська рада управління економiки




Скачати 159.95 Kb.
НазваЛуганська міська рада управління економiки
Дата конвертації31.03.2013
Розмір159.95 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы










ЛУГАНСЬКА МІСЬКА РАДА

УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМIКИ

Україна, 91000, м. Луганськ, вул.Коцюбинського,14, тел. (0642) 58-19-51


___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________

від 31.05.07 № 13-399

Аналіз

регуляторного впливу проекту рішення

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

„Про внесення змін до рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 31.10.06 № 276”
Даний аналіз містить обґрунтування необхідності державного регулювання господарських відносин у сфері регулювання та погодження тарифів на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення шляхом прийняття рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ „Про внесення змін до рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 31.10.06 № 276”.

Аналіз складено відповідно до ст.8 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” та включає аналіз впливу, який справлятиме прийняття цього рішення на забезпечення прав та інтересів суб’єктів господарювання.
^ 1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин.

Проблема, яку необхідно вирішити шляхом прийняття даного рішення, полягає у збалансуванні інтересів, прав та обов’язків, нижче зазначених груп, а саме:

  • органи місцевого самоврядування;

  • споживачі послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення;

  • суб’єкти господарювання, які надають послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення на території м.Луганська.


Проблема у галузі надання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення для другої та третьої груп споживачів визначена тим, що:

  • діючі тарифи на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення не відшкодовують фактичних витрат суб’єктів господарювання, які надають послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення на території м.Луганська;

  • несвоєчасно і не в повному обсязі надаються послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення, що призводить до недотримання виконання вимог „Правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України по житлово-комунальному господарству від 01.07.94 № 65 та постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05 № 630 „Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення”;

  • своєчасно не здійснюється поточний ремонт обладнання, необхідного для надання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення.

  • тарифи на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення для релігійних організацій, гаражних та гаражно-будівельних кооперативів особистого транспорту, фізичних осіб членів творчих спілок художників в частині споживання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення у приміщеннях, які використовуються вказаними особами під індивідуальні майстерні-студії, громадських організацій та інших об’єднань ветеранів війни не встановлено в розмірі тарифів, як для першої групи споживачів.


2. Визначення цілей регулювання з питань встановлення та затвердження тарифів на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення для споживачів:

  • своєчасне і в повному обсязі надання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення;

  • підвищення якості надання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення;

  • створення умов для функціонування сфери водопостачання на принципах самоокупності;

  • формування цінової політики;

  • вдосконалення нормативної бази, впровадження державної регуляторної політики у сфері надання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення;

  • врегулювання правовідносин між суб’єктами, на яких розповсюджується дія регуляторного акта;

  • інформаційне забезпечення усіх споживачів, яких стосується прийняття даного рішення;

  • приведення тарифу на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення для релігійних організацій, гаражних та гаражно-будівельних кооперативів особистого транспорту, фізичних осіб членів творчих спілок художників в частині споживання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення у приміщеннях, які використовуються вказаними особами під індивідуальні майстерні-студії, громадських організацій та інших об’єднань ветеранів війни, як для першої групи споживачів;

  • коригування тарифу для бюджетних організацій та інших споживачів на послуги централізованого питного постачання холодної води.


^ 3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей з аргументацією переваг обраного способу.

Досягнення вирішення проблеми надання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення можливо шляхом 3-х способів, якими є:

1. Застосування діючих тарифів на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення для споживачів.

2. Врегулювання проблеми шляхом відшкодування міським бюджетом різниці між діючими тарифами та економічно обґрунтованими витратами на їх надання.

3. Прийняття рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ „Про внесення змін до рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 31.10.06 № 276”.

Аналіз обраних альтернатив, показує, що:

- 1-й спосіб не є прийнятним, у зв’язку з тим, що діючі тарифи на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення не відшкодовують у повному обсязі економічно обґрунтованих витрат суб’єктів господарювання, які надають зазначені комунальні послуги на території м.Луганська;

- 2-й спосіб не є прийнятним, у зв’язку з тим, що грошові кошти на відшкодування різниці між діючими тарифами на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення економічно обґрунтованими витратами на їх надання у бюджеті м.Луганська відсутні;

- 3-й спосіб є прийнятним, так як він цілком задовольняє інтереси суб’єктів господарювання, які надають послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення на території м. Луганська та цілком дозволяє у визначений законодавством спосіб досягти цілей, визначених у п.2 цього аналізу.

У теперішній час застосовуються тарифи на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення для суб’єктів господарювання усіх форм власності встановлені рішенням ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 31.10.06 № 276 “Про встановлення (затвердження) та погодження тарифів на комунальні послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення та про визначення виконавців вищезазначених послуг на території м.Луганська”.

В діючих тарифах передбачені витрати на електроенергію вартістю 0,215 грн./кВтч (без ПДВ) для 1 класу, 0,293 грн./кВч (без ПДВ) для 2 класу та витрати на заробітну плату де рівень мінімальної заробітної плати складає 375 грн. З грудня 2006 року зросла вартість електроенергії до 0,238 грн./кВтч (без ПДВ) для 1 класу та 0,3207 грн./кВч (без ПДВ) для 2 класу, також підвищився рівень мінімальної заробітної плати до 400 грн. (на дату коригування тарифу). З січня 2007 року збільшилися нормативні збори за геологорозвідувальні роботи та спеціальне водовикористання згідно Закону України від 30.11.06 №398-V „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань оподаткування”.

Різниця між собівартістю діючих і пропонованих тарифів складає 0,156 грн./куб.м (з 1,961 грн./куб.м до 2,117 грн./куб.м).

Пропонується розглянути питання щодо внесення змін до рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 31.10.06 № 276 „Про встановлення (затвердження) та погодження тарифів на комунальні послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення та про визначення виконавців вищезазначених послуг на території м. Луганська” з метою визначення тарифу на послуги централізованого питного постачання холодної води у розмірі економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.
^ 4. Опис механізмів і заходів, які забезпечують розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.

В тижневий строк з моменту прийняття даного рішення методом опублікування його у міській щотижневій громадсько-політичній газеті „Жизнь Луганска”, довести до відома суб’єктів господарювання зміну розмірів тарифів. .

Запропонований регуляторний акт набирає чинності з моменту опублікування цього рішення у міській щотижневій громадсько-політичній газеті „Жизнь Луганска”.
5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта та оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта встановлено, що на виконання вимог зазначеного регуляторного акта можуть впливати різні обставини:

  • своєчасне і в повному обсязі надання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення;

  • підвищення якості надання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення;

  • створення умов для функціонування сфери водопостачання на принципах самоокупності;

  • внесенням змін до рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 31.10.06 № 276 „Про встановлення (затвердження) та погодження тарифів на комунальні послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення та про визначення виконавців вищезазначених послуг на території м. Луганська” буде скоригований тариф на послуги централізованого питного постачання холодної води для бюджетних організацій та інших споживачів та встановлено тариф на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення для релігійних організацій, гаражних та гаражно-будівельних кооперативів особистого транспорту, фізичних осіб членів творчих спілок художників в частині споживання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення у приміщеннях, які використовуються вказаними особами під індивідуальні майстерні-студії, громадських організацій та інших об’єднань ветеранів війни, як для першої групи споживачів.


6. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, зокрема розрахунок очікуваних витрат та вигод суб’єктів господарювання та громадян внаслідок дії регуляторного акта.

Основною метою прийняття регуляторного акта є коригування тарифів на послуги централізованого питного постачання холодної води для суб’єктів господарювання, які надають зазначені комунальні послуги на території м.Луганська.

Коригування тарифів на послуги централізованого питного постачання холодної води вплине на кінцевий результат по забезпеченню своєчасного, в повному обсязі та якісного надання зазначених послуг.

Розміри тарифів на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення, що пропонуються, розраховані з урахуванням ч.3 ст.31 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, тобто вони є не нижчими від розмірів економічно обґрунтованих витрат на виробництво зазначених послуг. Крім того, зазначені тарифи розраховані з урахуванням ч.6 ст.191 “Господарського кодексу України”, тобто вони є такими, застосування яких дасть змогу суб’єктам господарювання, які надають послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення на території м.Луганська одержувати прибуток.

^

Порівняння собівартості комунальних послуг централізованого питного

постачання холодної води та централізованого водовідведення в діючих та скоригованих тарифах


Найменування

Одиниця виміру

Централі-зоване питне поста-

чання холодної води (в діючих тарифах)

Централі-зоване питне поста-

чання холодної води (в скоригованих тарифах)




1

2

3

4

^ Підйом води з джерел

тис.куб.м

141525,0

141525,0

Отримано по внутрішньому обороту

тис.куб.м

108,0

108,0

Витрати води, всього

тис.куб.м

51323,0

51323,0

в т.ч. на власні потреби

тис.куб.м

8498

8498

^ Корисний відпуск питної води, в т. ч.

тис.куб.м

90310,0

90310,0

I група - населення

тис.куб.м

55398,0

53380,0

II група - бюджетні організації

тис.куб.м

3625,0

3625,0

III група - інші

тис.куб.м

13193,0

15211,0

спеціалізовані водопостачальні і підприємства, які отримуюють воду з магістральних водопроводів

тис.куб.м

18094,0

18094,0

^ Собівартість – всього

тис. грн.

177054,9

191216,0

Собівартість – 1 куб. м

грн.

1,961

2,117

Виробнича собівартість – всього, в т.ч.

тис. грн.

162898,3

176307,0

I. Прямі матеріальні витрати всього, в т.ч.

тис. грн.

119546,8

128684,9

1.сировина, основні матеріали, покупна вода

тис. грн.

3143,2

3143,2

2.електроенергія на технологічні цілі

тис. грн.

69925,0

77057,4

3. прямі витрати на оплату праці

тис. грн.

21729,1

23184,9

4. відрахування на соціальні заходи

тис. грн.

8207,1

8757,0

5. амортизація основних фондів

тис. грн.

11884,7

11884,7

6. інші прямі витрати

тис. грн.

4657,7

4657,7

II. Загальновиробничі витрати всього, в т.ч.

тис. грн.

43351,5

47622,1

1. витрати на оплату праці

тис. грн.

16018,4

17091,6

2. відрахування на соціальні заходи

тис. грн.

6050,1

6455,5

3. амортизація основних фондів

тис. грн.

2112,1

2112,1

4. амортизація нематеріальних активів

тис. грн.

42,8

42,8

5. витрати на ремонт

тис. грн.

4642,1

4642,1

6. Податки та збори

тис.грн.

5180,0

7972,0

7. інші витрати

тис. грн.

9306,0

9306,0

^ Операційні витрати – всього, в т.ч.

тис. грн.

14156,6

14909,0

I. Адміністративні витрати всього, в т.ч.

тис. грн.

6870,4

7207,7

1. витрати на оплату праці

тис. грн.

3594,4

3835,2

2. відрахування на соціальні заходи

тис. грн.

1357,6

1448,6

3. амортизація основних фондів

тис. грн.

190,8

190,8

4. витрати на ремонт

тис. грн.

594,1

594,1

5. Податки та збори

тис.грн.

10,2

15,7

6. Інші витрати

тис. грн.

1123,3

1123,3

II. Витрати на збут всього, в т.ч.

тис. грн.

7286,2

7701,3

1. витрати на оплату праці

тис. грн.

4440,9

4738,5

2. відрахування на соціальні заходи

тис. грн.

1677,3

1789,7

3. амортизація основних фондів

тис. грн.

58,2

58,2

4. витрати на ремонт

тис. грн.

162,5

162,5

5. Податки та збори

тис.грн.

9,5

14,6

6. Інші витрати

тис. грн.

937,8

937,8



Внесенням змін до рішення ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛУГАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 31.10.06 № 276 „Про встановлення (затвердження) та погодження тарифів на комунальні послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення та про визначення виконавців вищезазначених послуг на території м. Луганська” буде визначено тариф на послуги централізованого питного постачання холодної води для бюджетних організацій та інших споживачів та встановлено тариф на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення для релігійних організацій, гаражних та гаражно-будівельних кооперативів особистого транспорту, фізичних осіб членів творчих спілок художників в частині споживання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення у приміщеннях, які використовуються вказаними особами під індивідуальні майстерні-студії, громадських організацій та інших об’єднань ветеранів війни, як для першої групи споживачів.


  1. Визначення показників результативності регуляторного акта:

  • збільшення кількості працюючого обладнання;

  • забезпечення своєчасного та в повному обсязі надання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення;

  • створення умов для функціонування сфери водопостачання на принципах самоокупності;

  • рівень поінформованості усіх споживачів щодо основних положень регуляторного акта.

  • коригування тарифів на послуги централізованого питного постачання холодної води для бюджетних організацій та інших споживачів та встановлення тарифів на послуги централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення для релігійних організацій, гаражних та гаражно-будівельних кооперативів особистого транспорту, фізичних осіб членів творчих спілок художників в частині споживання послуг централізованого питного постачання холодної води та централізованого водовідведення у приміщеннях, які використовуються вказаними особами під індивідуальні майстерні-студії, громадських організацій та інших об’єднань ветеранів війни, як для першої групи споживачів.


^ 8. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття, а саме, відстеження результатів акта буде здійснюватись шляхом проведення базового відстеження через три місяці з дня набрання чинності регуляторного акта, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності, періодичне – через три роки після проведення повторного відстеження результативності регуляторного акта відповідно до ст.10 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.


Заступник начальника управління І. Балабайко

Схожі:

Луганська міська рада управління економiки iconЛуганська міська рада управління економiки
Про визначення переліку житлово-комунальних послуг, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах”
Луганська міська рада управління економiки iconЛуганська міська рада управління економiки
Виконавчого комітету луганської міської ради від 11. 07. 2008 №194 «Про організацію роботи, пов’язаної з частковим відшкодуванням...
Луганська міська рада управління економiки iconЛуганська міська рада управління економiки
Виконавчого комітету луганської міської ради від 11. 07. 2008 №194 «Про організацію роботи, пов'язаної з частковим відшкодуванням...
Луганська міська рада управління економiки iconЛуганська міська рада управління економiки
Виконавчого комітету луганської міської ради „Про внесення змін до деяких рішень виконавчого комітету луганської міської ради з питань...
Луганська міська рада управління економiки iconЛуганська міська рада
«Про житлово-комунальні послуги», враховуючи інформацію заступника Луганського міського голови Михайленко Е. Л., рішення виконавчого...
Луганська міська рада управління економiки iconЛуганська міська рада четверте скликання Тридцять третя сесія рішення
Керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України "Про фінансовий лізинг", враховуючи рішення виконавчого...
Луганська міська рада управління економiки iconЛуганська міська рада четверте скликання сорокова сесія рішення
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетним кодексом України, на підставі пропозицій про внесення...
Луганська міська рада управління економiки iconЛуганська міська рада четверте скликання тридцять перша сесія рішення
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетним кодексом України, на підставі пропозицій про внесення...
Луганська міська рада управління економiки iconЛуганська міська рада управління луганської міської ради
...
Луганська міська рада управління економiки iconЛуганська міська рада
Виконавчого комітету луганської міської ради від 17. 03. 2008 №61/1, протоколу засідання постійної комісії Луганської міської ради...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка