Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року




Скачати 81.93 Kb.
НазваДовідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року
Дата конвертації01.04.2013
Розмір81.93 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
Додаток

до рішення виконкому

№ 465 від 17.08.2011 року
Довідка перевірки

стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді

за І півріччя 2011 року
На розпорядження голови РДА № 317 від 05.05.2011 року «Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій та заходи щодо її посилення», Тростянецька міська рада повідомляє, що дане питання знаходиться на постійному контролі у Тростянецькій міській раді та її виконавчому комітеті, включається до плану роботи та у порядку контролю заслуховується на засіданні виконкому чи сесії міської ради.

Так, питання стану виконавської дисципліни у виконкомі міської ради за 2010 рік було розглянуто на засіданні виконавчого комітету та було прийняте відповідне рішення № 64 від 16.02.2011 року «Про стан виконавської дисципліни у виконкомі Тростянецької міської ради у 2010 році та заходи щодо її подальшого зміцнення».

На виконання розпорядження міського голови № 100 від 03.08.2011 року «Про проведення «Днів контролю» в апараті Тростянецької міської ради щодо виконання розпорядчих документів органів виконавчої влади за

І півріччя 2011 року» спеціалістом з організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів було проведено перевірку та з’ясовано що:

у І півріччі 2011 року до виконкому Тростянецької міської ради надійшло ^ 69 розпорядчих документи органів виконавчої влади та місцевого самоврядування:

- 1 розпорядження Сумської обласної державної адміністрації;

- 61 розпорядження голови Тростянецької районної державної адміністрації;

- 7 рішень сесії Тростянецької районної ради.

Дані розпорядчі документи реєструються в окремому журналі. За їх реєстрацію та здійснення контролю за термінами виконання відповідає загальний відділ апарату міської ради:

- реєструє дані документи та робить відмітку у журналі реєстрації про надання інформації про виконання до органу, який видав розпорядчий документ (чи зняття з контролю розпорядчого документу), секретар приймальні міської ради Коваль А.М.

- за ведення контрольних справ, карток контролю, контролю за термінами надання інформацій відповідає спеціаліст із організації діловодства та контролю за виконанням розпорядчих документів

Єременко Ю.В.

Станом на 01.07.2011 року на контролі у міській раді знаходиться

^ 79 розпорядчих документів органів виконавчої влади. У І півріччі 2011 року було заведено 16 контрольних справ на виконання розпорядчих документів. Знято з контролю у І півріччі 2011 року 7 контрольних справ.

Ведення контрольних справ відповідальними виконавцями в апараті міської ради здійснюється згідно вимог діловодства. Інформація надається у відповідні органи виконавчої влади у зазначені в розпорядженнях терміни.

Якщо на розпорядчий документ надається повна одноразова інформація про його виконання, то на такий документ контрольна справа не заводиться, у журналі реєстрації робиться відмітка про надання інформації, і документ знімається з контролю резолюцією міського голови «До справи».

З метою організації виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.2011 року №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» у міській раді 20.05.2011 року відбулося навчально-консультативне заняття щодо застосування та виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації». Дане заняття було проведено на виконання розпорядження міського голови від 16.05.2011 року № 65, яким було затверджено порядок доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Тростянецька міська рада, перелік відомостей, що становить службову інформацію та форму запиту на інформацію.

Інформацію про права громадян було доведено до населення шляхом оприлюднення в пресі та на офіційному сайті міської ради.

Також призначено відповідальну особу по міській раді та її виконавчих органах за забезпечення доступу запитувачів до інформації та за оприлюднення інформації, визначеної частиною 1 ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

В апараті міської ради ведеться облік відповідних документів. Визначено спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, для прийняття інформаційних запитів. Також для подання запиту на інформацію існує електронна пошта.

Постійно оприлюднюються на офіційному сайті міської ради рішення сесії, виконкому, розпорядження міського голови.

На 01.07.2011 року до Тростянецької міської ради надійшло 3 звернення, на які вчасно були надані відповіді.

Для забезпечення прозорої та ефективної роботи міської ради, посилення виконавської дисципліни, покращення якості надання адміністративних послуг населенню, Тростянецькою міською радою був розроблений проект «Покращення якості муніципальних послуг в місті Тростянець шляхом створення системи «Бюро інформування громадян», в червні місяці 2011 року даний проект був поданий на Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування (м. Київ).

В рамках проекту передбачається здійснити заходи щодо розроблення Програми покращення якості послуг на основі проведеного аналізу стану надання адміністративних послуг в місті Тростянець та обговорення його із громадськістю, проведення навчання працівників міської ради, створення міського Центру надання адміністративних послуг та обладнання поблизу входу до міської ради окремого «Бюро із обслуговування клієнтів», основними завданнями якого є: первинний прийом та інформування громадян про спосіб вирішення питання і стан розгляду справи у міській раді, допомога у заповненні необхідних заяв та формулярів, можливість подачі документів у одному вікні. Також проектом передбачається уточнення реєстру послуг, які надаються міською радою, створення карток послуг, розроблення веб-сторінки щодо надання адміністративних послуг; встановлення інформаційного терміналу, обладнання локальної інформаційної мережі та запровадження електронної системи документообігу, обладнання стендів для розміщення на них бланків документів у холі міської ради та розміщення інформаційних стендів у віддалених мікрорайонах міста, проведення інформаційної кампанії щодо впровадження проекту.

Слід зазначити, що розпорядчі документи органів виконавчої влади розглядаються на засіданнях виконавчого комітету, сесіях міської ради, приймаються відповідні рішення чи розпорядження міського голови на їх виконання.

І півріччі 2011 року було проведено 7 сесій міської ради, прийнято 300 рішень, основна частка з яких земельні: питання про продаж земельних ділянок, виділення ділянок під будівництво, під городи та індивідуальні гаражі. Станом на 01.07.2011 року на контролі залишилося 84 рішень сесій, що складає 28% від усіх рішень.

Засідання виконавчого комітету Тростянецької міської ради проводилися щомісячно (кожна третя середа), згідно Регламенту та плану роботи виконкому на 2011 рік.

У І півріччі 2011 року було проведено 15 планових та позапланових засідань виконкому, прийнято 406 рішень виконавчого комітету. На виконання власних (самоврядних повноважень) виконкомом Тростянецької міської ради прийнято 253 рішень, на виконання делегованих повноважень органів виконавчої влади прийнято 153 рішень.

На контролі станом на 01.07.2011 року із 406 залишилося 68 рішень виконкому, що складає 16,7%.

У І півріччі 2011 року видано всього 75 розпоряджень міського голови. Міським головою проведено 26 апаратних нарад із працівниками апарату міської ради та 26 із керівниками підвідомчих підприємств, на яких постійно аналізується стан виконавської дисципліни спеціалістів та керівників.

Відповідність прийняття рішень сесій, виконкому, розпоряджень міського голови чинному законодавству перевіряється прокуратурою Тростянецького району. Всі рішення та розпорядження для контролю направляються до районної прокуратури. За І півріччя 2011 року прокурором було опротестовано 1 рішення виконкому.

Не менше важливим напрямком роботи апарату міської ради є робота зі зверненнями громадян, в якій відповідальні посадові особи керуються Законом України “Про звернення громадян”. Загальним відділом апарату міської ради (спеціалістом по контролю за зверненнями громадян) систематично проводиться аналіз стану виконавської дисципліни в роботі зі зверненнями громадян.

У апараті міської ради прийнятий і затверджений рішенням виконкому графік особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради та секретарем міськвиконкому.

Випадків порушень та зриву графіків прийому у І півріччі 2011 року не було.

З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та забезпечення її результативності на виконання вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» міськвиконкомом дане питання аналізується два рази на рік на засіданні виконавчого комітету міської ради.

Слід відмітити, що за І півріччя 2011 до Тростянецької міської ради надійшло 1138 усних та письмових звернень, що у порівнянні з 2010 роком (1322) на 184 звернень менше. На особистому прийомі у міського голови побували 48 громадян (2010 рік – 49 звернень) На прийомі кожному заявникові надавалась допомога та аргументовані відповіді.

За результатами розгляду звернень щодо задоволення та вирішення проблем мешканців міста аналіз показав:

  • вирішено позитивно – 803 (70,5%) звернень;

  • розглянуто і дано роз’яснення по 208 зверненнях (18,2%);

  • взято на контроль для подальшого вирішення – 127 (11,1%).

На жаль у І півріччі 2011 року також є випадки недотримання законодавства про звернення громадян. Так, з порушенням термінів розглянуто 27 заяв, у зв’язку з тим, що основна кількість звернень розглядається на засіданнях виконкому та сесіях, тому робота зі зверненнями громадян у апараті міської ради та підвідомчих підприємствах постійно потребує подальшого вдосконалення та контролю.

Не менш важливим напрямком роботи апарату міської ради в питаннях забезпечення життєдіяльності територіальної громади міста Тростянець є службове листування, що проводилося із правоохоронними органами, прокуратурою, органами судочинства, податковими, держслужби, боротьби з економічною злочинністю, органами виконавчої влади, бюджетними установами та організаціями, підприємствами та приватними підприємцями.

Всього за І півріччя 2011 року вхідних документів надійшло до міськвиконкому 1264. Дані документи були опрацьовані спеціалістами міськвиконкому на сесіях, засіданнях виконкому, комісіях, створених при міськвиконкомі, чи розглянуті в індивідуальному порядку.

Вихідних документів у І півріччі 2011 року зареєстровано 2351. Контроль за строками виконання службових документів розпорядженням міського голови від 14.02.2011 року № 24 покладено на спеціаліста по контролю за зверненнями Логошу Т.О. З метою прискорення реагування на терміни виконання службових листів даний спеціаліст подає щомісяця доповідні записки міському голові про листи, на які не отримані міською радою відповіді по кожному відповідальному спеціалісту.

З метою покращення стану виконавської дисципліни Тростянецькою міською радою на ІІ півріччя 2011 року пропонується ряд заходів:

- посилення контролю з боку заступників міського голови, секретаря міської ради, керуючого справами виконкому, начальників відділів міської ради за своєчасним та якісним виконанням розпорядчих документів органів виконавчої влади, рішень сесій міської ради, виконкомів, розпоряджень та доручень міського голови спеціалістами апарату міської ради, керівниками підвідомчих комунальних підприємств;

- більш ефективне планування роботи відділів та посадових осіб та здійснення контролю за виконанням планів (начальники відділів - щомісяця);

- продовження практики проведення консультативно-навчальних занять та вивчення чинного законодавства (керуюча справами - щоквартально);

- здійснення загальним відділом моніторингу за виконанням розпорядчих документів, службових листів, звернень громадян (щоп’ятниці – спеціалісти загального відділу по контролю) та надання міському голові доповідних про випадки їх невиконання (начальник загального відділу).
Керуюча справами виконкому А.Л.Біловол

Схожі:

Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року iconДовідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання...
Тростянецька міська рада повідомляє, що дане питання знаходиться на постійному контролі у Тростянецькій міській раді та її виконавчому...
Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року icon119 розпорядчих документів органів виконавчої влади та місцевого самоврядування
Про стан виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями голів обласної та районної державних...
Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року iconЗатверджено
Верховної Ради України, указами І розпорядженнями Президента України, декретами, постановами І розпорядженнями Кабінету Міністрів...
Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року iconДовідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій...
У тростянецькій міській раді робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України...
Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року iconДовідка за результатами роботи по розгляду звернень громадян в Тростянецькій...
У тростянецькій міській раді робота зі зверненнями громадян проводиться у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України...
Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року iconПлан роботи виконкому Тростянецької міської ради на ІІ півріччя 2011 року. №
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року
Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року iconРішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації
Про стан виконання завданьу сфері державної кадрової політики, визначених актами І дорученнями Президента України
Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року iconПлан роботи виконкому Тростянецької міської ради на ІІ півріччя 2012 року №
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2012 року
Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року iconДовідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік у...
України від 07. 02. 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення...
Довідка перевірки стану виконавської дисципліни та організації виконання завдань, визначених актами та дорученнями органів влади вищого рівня, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій у Тростянецькій міській раді за І півріччя 2011 року iconДовідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2012 рік у...
України від 07. 02. 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка