Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин




Скачати 111.92 Kb.
НазваРегламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин
Дата конвертації15.06.2013
Розмір111.92 Kb.
ТипРегламент
uchni.com.ua > Право > Регламент
Склад організаційного комітету

районної науково – практичної конференції

«Формування екологічної компетентності учнів»

Сергата Світлана Миколаївна –голова оргкомітету, завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації.

Козак Юлія Олексіївна – заступник голови оргкомітету, методист районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації.

Брижицька Ольга Леонідівна – заступник голови оргкомітету, методист районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації.

^ Красюк Тетяна Миколаївна - заступник голови оргкомітету, директор Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості Кіровоградської області.

^ Гвардіон Наталія Петрівна – секретар оргкомітету, методист Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості Кіровоградської області.

^ Демшевська Лариса Володимирівна – педагог-організатор Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості Кіровоградської області.

Кручак Олександра Дмитрівна – практичний психолог Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості Кіровоградської області.

ПРОГРАМА

районної науково – практичної конференції

«Формування екологічної компетентності учнів»

9.00-09.10 Реєстрація учасників ( Новомиргородський районний ЦДЮТ)

09.10-09.30 Екскурсія гостей по Новомиргородському районному ЦДЮТ

09.30-11.00 Пленарне засідання (актовий зал )

11.00-11.15 Брейк - кава

11.15- 12.15 Робота секцій

12.15-13.15 Підсумки роботи секцій, прийняття рекомендацій конференції (актовий зал )

Регламент:

доповідь – до 15 хвилин;

виступ – до 7 хвилин;

повідомлення – до 5 хвилин

^ 4 червня 2013 року

Місце роботи : Новомиргородський районний центр дитячої та юнацької творчості Кіровоградської області

Пленарне засідання

Відкриття конференції.

Сергата Світлана Миколаївна, завідувач районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації.

^ Вітальне слово.

Козак Юлія Олексіївна - методист районного методичного кабінету відділу освіти Новомиргородської районної державної адміністрації.

^ Вітальне слово.

Красюк Тетяна Миколаївна , директор Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості Кіровоградської області

Доповіді

Екологічна ситуація Новомиргородського району

Невінчана Лідія Миколаївна, керівник гуртків «Юні екологи і краєзнавці», «Юні друзі природи» Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості

Екологіцчне виховання школярів шляхом практичної природоохоронної роботи

Потьомкіна Тетяна Григорівна, вчитель біології Кам’янської загальноосвітньої школи І –ІІ ступенів

Заповідні території Новомиргородщини

Шкарупа Олена Миколаївна, вчитель біології Новомиргородської загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів №2

Екологічний проект як один із засобів екологічного виховання

Гончарова Вікторія Анатоліївна, вчитель географії та біології Златопільської гімназії

Екологічне виховання учнів як основа забезпечення екологічного майбутнього людини

Дорошенко Любов Олександрівна, вчитель географії Йосипівського НВО

Формування екологічної свідомості школярів

Сукач Олена Борисівна, вчитель біології Туріянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Екологічне виховання в туристсько-краєзнавчій роботі

Скирда Ганна Михайлівна, вчитель географії Капітанівської загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів

Участь учнів школи в краєзнавчих експедиціях

Долженко Лідія Олексіївна, вчитель географії Туріянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Роль краєзнавчого матеріалу у формуванні екологічної свідомості та культури школярів на уроках хімії,біології та в позакласній роботі

Фоменко Євгенія Петрівна, вчитель біології Листопадівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Секція 1

Прищеплення любові до природи через введення учнів у світ складних взаємодій живої природи і середовища, екології та здоров’я

(кабінет практичного психолога)

«Турбота про природні багатства

це і турбота про здоров’я людини»

(В. О. Сухомлинський)

Керівник секції: Кручак Олександра Дмитрівна – практичний психолог Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості Кіровоградської області.

Розвиток творчих здібностей школярів в умовах оздоровчого табору «Дивосвіт»

Амеліна Валентина Федорівна – керівник гуртка «Здоров’я в твоїх руках»

Вплив навколишнього середовища на здоров’я школярів

Бондаренко Мирослава Василівна - керівник гуртка «Юні валеологи»
^
Вплив навколишнього середовища, створеного людиною, на природу в минулому і в майбутньому

Радченко Яна Юріївна – керівник гуртка «Народознавство»

Вплив екологічного чинника на етнопсихологію українців та соціально-психологічні проблеми, що виникають під час екологічних катастроф

Кручак Олександра Дмитрівна – практичний психолог Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості Кіровоградської області.

Майстер – клас «Виготовлення сонячних коників»

Руденко Теняна Миколаївна – керівник гуртка «Аплікація соломкою»

Секція 2

Формування екологічних знань, мислення, свідомості вмхованців, що ґрунтуються на ставленні до природи як до універсальної, унікальної цінності

(кабінет педагога-організатора)

«Вчити дітей відчувати красу природи, виховуючи розум і дар бачення заповідних таємниць необхідно для того , щоб вони , сьогоднішні діти , стали дбайливими, турботливими господарями»

(В.О.Сухомлинський)

^ Керівник секції: Демшевська Лариса Володимирівна ,педагог-організатор Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості Кіровоградської області.

Туризм.Природа.Право.

Меркоєв Артем Анатолійович,керівник гуртка «Спортивний туризм»

Охорона навколишнього середовища – обов’язок кожного знас

Федоров Микола Миколайович , керівник гуртка «Юні натуралісти»
^
Екологічне виховання на гуртку «Бісероплетіння»

Молдавану Алла Віталіївна ,керівник гуртка «Бісероплетіння»

Дитина.Природа.Суспільство.

Демшевська Лариса Володимирівна,педагог-організатор Новомиргородського районного центру дитячої та юнацької творчості Кіровоградської області.

Майстер-клас «Виготовлення голочниці «Яблучко»

Мартинова Ольга Іванівна, керівник зразкового художнього колективу творчого об’єднання «М’яка іграшка»

Проект

Рекомендації

районної науково – практичної конференції

«Формування екологічної компетентності учнів»

Питання формування екологічної компетентності належить до числа глобальних у сьогоденні. Охорона природи – обов’язок кожної людини. Успіх у цій справі залежить від усвідомлення важливості цього завдання , від переконаності,вміння і звички постійно, на кожному кроці оберігати рідну природу, лікувати ті рани, які вже їй нанесено і не допускати нових.

Нині зрозуміло всім, що необхідно зберегти природу не тільки як умову існування людини, а й як обов’язкову основу її гармонійного розвитку. Усвідомлення того, як діяльність людини призводить до фатальних змін у природі, підтверджує, що гармонізація взаємодії людства з навколишнім середовищем неможлива лише завдяки вирішенню

одних економічних чи суто технічних проблем, необхідно змінити споживацьке ставлення людства до навколишнього середовища.

У розгляді цієї проблеми принципове значення має методологічний принцип, який розкриває практичну діяльність особистості в довкіллі як провідну у взаємостосунках людини і природи. У цьому аспекті роль практичних форм діяльності у формуванні відповідального ставлення людини до природи деякі сучасні філософи визначають як провідну у процесі ціннісних переорієнтацій суспільства. Це питання багатопланове, оскільки поряд з моральними аспектами проблеми воно включає певні зміни пріоритетів економічних, науково-технічних та інших загальнолюдських ціннісних елементів, які визначають подальший розвиток суспільства. Разом з тим у процесі природоперетворюючої діяльності цінності, якими керується людина, змінюються і виступають специфічними результатами освоєння людиною природи. Це, у свою чергу, дозволяє дійти висновку, що людина повністю визнає природу як цінність саме в процесі оперування та в її перетворенні.

Отже, сьогодні якісно нова система національної освіти має забезпечити підготовку молодого покоління, спроможного вийти зі стану екологічної кризи, подолавши споживацьке ставлення до природи. У сучасних умовах екологічний імператив повинен зайняти провідне місце в людській діяльності як життєво необхідний.

Серед цілого спектра визначень сутності поняття “екологічна освіта”, що застосовуються сьогодні в науково-педагогічній літературі, найбільш функціональним є таке: «екологічна освіта» – це неперервний процес засвоєння цінностей і понять, які спрямовані на формування умінь і стосунків, необхідних для осмислення й оцінки взаємозв’язків між людьми, їх культурою і навколишнім середовищем, що передбачають розвиток умінь приймати екологічно доцільні рішення і мають на меті засвоєння відповідних правил поведінки в навколишньому середовищі. Доцільно організоване, з точки зору педагогічних вимог, спілкування школярів з природою, спостереження за наслідками природоперетворюючої діяльності людини і – головне – її оцінка та особиста участь у різнобічній дослідницькій та природоохоронній роботі сприяють формуванню гуманістичних якостей особистості. У зв’язку з цим екологічна освіта учнів, на думку більшості спеціалістів, має в цьому плані широкі можливості, створюючи передумови для розвитку соціальної активності школярів, їхньої самостійності, усвідомлення природи як системи цілого ряду цінностей, розвиває здатність до моральних оцінок як індивідуального, так і суспільно значимого ставлення до навколишнього середовища.

Зважаючи на актуальність проблеми освітньо-виховної діяльності навчальних закладів району із формування екологічної компетентності учнів, рекомендуємо:

Педагогам загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів активізувати роботу з:

  1. безпосереднього залучення учнів у вільний від навчання час до вдосконалення практичних умінь екологічного спрямування, основою якого є творче використання ними здобутих теоретичних знань у повсякденному житті;

  2. поєднання суто навчальної та дослідницької діяльності школярів з їхньою практичною природоохоронною роботою у довкіллі;

  3. самостійної (індивідуальної) навчальної, дослідницької та природоохоронної роботи;

  4. співпраці дітей і їх батьків, численних громадських природоохоронних організацій у вирішенні екологічних проблем на локальному рівні;

  5. надання доцільної педагогічної допомоги та керівництва у процесі діяльності школярів у навколишньому середовищі.

Педагогам та психологам району:

Розкривати залежність між здоров’ям людини та способом її життя. Формувати загальні положення :

  1. Проблема здоров’я є однією з найважливіших проблем сучасності .Її комплексний характер потребує залучень знань із різних галузей науки та практики.

  2. Причиною поширення багатьох « хвороб цивілізації» є перенапруження захисних адаптаційних механізмів організму людини, пов’язане із змінами в середовищі. Цей факт є доказом тісного взаємозв’язку між людиною і середовищем .

  3. Збереження та зміцнення здоров’я людей можливе тільки за існування екологічно чистого середовища та способу життя.



^ Педагогам, що організовують науково-дослідницьку діяльність учнів забезпечувати:

1) свободу вибору дитиною напрямку досліджень;

2) різноманітність форм організаційно-масової роботи, що сприяє підготовці наукового дослідження:

  • екологічні конференції;

  • екологічні акції;

  • екологічні експедиції;

  • навчально-тематичні екскурсії;

  • участь у всеукраїнських очно-заочних акціях та експедиціях ;

3) організацію консультацій з професорсько-викладацьким складом ВНЗ, науково-дослідницьких інститутів, виробничниками;

4) залучення старшокласників та учнівської

молоді до Малої академії наук України.



Схожі:

Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин iconРегламент Доповідь про дослідження триває 10 хвилин І супроводжується...
«Економіка, соціологія, теорія та практика охорони здоров’я» 12-13 квітня 2012 року. Запрошуємо до участі представників академічних...
Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин iconУ нашій школі продовжується прийом документів до 1 класу на 2011-2012...
Чального закладу зараховуються діти, як правило, з 6 років. Тривалість уроків – 35 хвилин, перерв – не менше 15 хвилин, великої перерви...
Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин icon1. Виберіть прізвище письмен­ника, якого називали «вели­ким сонцепоклонником»:...
Пропонуємо Вам виконати завдання тесту за 180 хвилин. Приблизно стільки часу відводиться абітурієнтам на вико­нання тестових завдань...
Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин iconПоложення про проведення відкритого чемпіонату Дніпропетровськой...
Дніпропетровськой області по Супермарафонському плаванню: «Три Олімпійських години» та «30 хвилин»
Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин icon2 урок 25 10. 10, перерва 20 хвилин
Режим роботи Карлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 на 2012-2013 н р
Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин iconРемех Т. О., Ратушняк С. П
Державна підсумкова атестація з начального предмета «Правознавство. Практичний курс» проводиться протягом 90 хвилин
Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин iconК убок Мера Ужгород 2009
А: 13-14 лютого (п’ятниця – субота) швейцарська система, 9 турів по 20 хвилин до кінця партії
Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин iconПрізвище:, Ім’я:, По батькові
Скарги вагітності: Скаржется на переймоподібний біль внизу черева, тривалістю 15-20 секунд з перервою 10-12 хвилин
Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин iconА чипотрібновводити предмет інформатики в освітній курс молодшоїшколи?
Тому навчанняцьому предмету не зводитьсялише до роботи з комп’ютерами. Дітимолодшоговікупроводять за машинами від 10 до 20 хвилин...
Регламент: доповідь до 15 хвилин; виступ до 7 хвилин; повідомлення до 5 хвилин iconОсновні напрямки виховної роботи (згідно із наказом мону №1243)
«Кілька хвилин з мистецт- вом» (присвячена 150-річчю з дня народження художника Їжакевича)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка