Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу




Скачати 110.12 Kb.
НазваЗвіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу
Дата конвертації13.08.2013
Розмір110.12 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
Звіт

Директора ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей»

Новобранного О.В.

на загальних зборах колективу

(про результати роботи

з 08.06.2012 року по 05.07.2013 року)





1. Навчально-виробничий, навчально-виховний процес, фінансово-господарська діяльність Державного професійно-технічного навчального закладу «Путивльський професійний ліцей» за звітний період здійснювалась згідно Законів України:

  • Про освіту

  • Про професійно-технічну освіту

  • Інструктивно-методичними рекомендаціями та наказами Міністерства освіти і науки України

  • Наказами управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації

  • Концепції розвитку професійно-технічної освіти України.

  • Річного плану роботи навчального закладу

  • Стратегії розвитку ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей» на 2011-2020 роки

  • Бізнес плану

  • Статуту

  • Концепції розвитку навчального закладу на 2005-2014 роки, та іншими нормативно-правовими актами.

2. Пріоритетні напрямки своєї діяльності і діяльності педагогічного колективу були визначені ще в 2005 році до 2014 року.

Ця мета і завдання були визначені і на 2012-2013 навчальний рік.

Це:

  1. Осучаснення навчального закладу і розвиток матеріальної бази.

  2. Упровадження нових технологій навчання та виховання учнів , підвищення педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання.

  3. Виховання морально, психічно і фізично здорового покоління.

  4. Формування громадської позиції, патріотизму, гідності, готовності до трудової діяльності.

  5. Забезпечення високих естетичних норм, атмосфери доброзичливості і взаємоповаги у стосунках між працівниками та учнями.

  6. Забезпечення подання учням знань по обраній професії, підготовки сучасного висококваліфікованого конкурентоспроможного робітника.

  7. Забезпечення умов виконання державного замовлення.

  8. Створення належних умов і надання якісної професійно-технічної освіти учням.

План роботи навчального закладу на рік був розроблений відповідно до вимог Положення про організацію навчально виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах, розглядався на засіданні педагогічної ради та затверджений наказом. Планом були визначені основні напрямки діяльності закладу та важливі проблеми, над якими працював колектив у навчальному році, передбачений аналіз діяльності ліцею за минулий рік. Всі розділи перспективного плану мали чіткий, конкретний план дії педагогічного колективу. Кожний розділ плану відповідав меті та завданням навчального закладу.

3. Підготовка до 2012-2013 н.р. розпочалась з плану заходів , а саме:

  • Укомплектування ліцею педагогічними кадрами згідно із штатним розписом;

  • проведенням співбесід з викладачами та майстрами виробничого навчання;

  • попереднім комплектуванням складу класних керівників, майстрів виробничого навчання, вихователів, завідуючих навчальними кабінетами;

  • забезпеченням виконання державного замовлення прийому учнів до професійного ліцею, укладанням договорів з державною службою зайнятості, підприємствами, організаціями та агрофірмами району на підготовку робітничих кадрів;

  • попереднім комплектуванням учнів навчальних груп по отриманим професіям;

  • організацією оздоровлення дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування із соціально-незахищених родин, дітей чорнобильців;

  • комплектуванням будівельних та сільськогосподарських бригад по підготовці бази до нового навчального року та роботі на земельних ділянках;

  • проведенням інструктивно-методичного засідання з питань підготовки ліцею до нового навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період;

  • підготуванням розділів річного плану роботи ліцею в 2012-2013 навчальному році;

  • перевірки документів педагогічних працівників з метою складання тарифікаційного списку;

  • розробленням робочих навчальних планів з професій;

  • складанням розкладів занять згідно з методичними та санітарно-гігієнічними вимогами до нього;

  • затвердженням річного плану роботи ліцею;

  • проведенням свята Дня знань 1 вересня;

  • забезпеченням підготовки матеріально-технічної бази ліцею до роботи в новому 2012-2013 навчальному році та в осінньо-зимовий період. Оформленням Акту готовності роботи ліцею в 2012-2013 навчальному році;

  • виконанням профілактичних робіт по підготовці котелень до зими, випробування теплових мереж, ліквідації поривів;

  • проведенням інструктивно-методичної наради для ознайомлення працівників з новими нормативними документами Міністерства освіти і науки України та управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації ;

  • проведенням педагогічної ради з питань «Підсумки роботи за 2011-2012 рік та завдання на 2012-2013 навчальний рік»;

  • складанням тематичних та поурочно-тематичних планів, переліків навчально-виробничих робіт відповідно рекомендацій Міністерства освіти і науки України та розглядом їх на засіданнях методичних комісій;

  • здійсненням перевірки зберігання ліцейного майна та визначення кабінетів, лабораторій, майстерень, що збереглися без ремонту на кінець навчального року;

  • обстеженням технічного стану будівель і споруд ліцею;

  • підготуванням системи теплопостачання та здача її на гідравлічне випробування;

  • складанням кошторису на проведення ремонту в новому навчальному році. Для забезпечення експлуатації теплових господарств відповідно до вимог «Правил технічної експлуатації теплових установок та мереж»;

  • виконанням профілактичних робіт по підготовці котелень до осінньо-зимового періоду;

  • випробуванням котлів, трубопроводів у відповідності до вимог правил технічної експлуатації ТУ і ТМ;

  • проведенням роботи по ремонту та випробуванню тепломереж;

  • ревізії насосних вузлів;

  • ревізії запірних механізмів;

  • огляду щодо відновлення теплової ізоляції, герметизації інженерних вводів, очистці опалювальних приладів;

  • огляду наповнення систем опалення;

  • ремонту та наладки теплової автоматики;

  • гідравлічного випробування систем опалення;

  • перевіркою справності манометрів, термометрів;

  • забезпеченням введення у роботу опалювальних систем при зниженні середньодобової температури зовнішнього повітря;

  • створенням необхідних запасів твердого палива для опалення котельні;

  • забезпеченням потреби ліцею в первинних засобах пожежогасіння;

  • проведенням замін та утеплення вікон і дверей;

  • забезпеченням ліквідації заборгованості за спожиті енергоносії;

  • скорочення до 10 % обсягів споживання енергоносіїв;

  • підготуванням приміщення навчального корпусу, лабораторій, майстерень, гуртожитків до експлуатації в осінньо-зимовий період;

  • поточного ремонту цоколю;

  • поточного ремонту аудиторій, коридорів, гуртожитку;

  • ремонту систем внутрішнього водопостачання та опалення в гуртожитках (62 м. п.);



  • обслуговування газових котлів;

  • ремонту вікон і дверей навчальних кабінетів;

  • капітального ремонту кабінету та лабораторії сільськогосподарських машин та устаткування;

  • ремонту котельні;

  • капітального ремонту даху гуртожитку № 1;

  • ремонту покрівлі майстерні;

  • проведення поточного ремонту аудиторій, лабораторій, майстерень;

  • здійсненням інвентаризації нерухомого державного майна, яке знаходиться на балансі ліцею із занесенням до Державного реєстру;

  • для забезпечення експлуатації теплового господарства, відповідно до вимог «Правил технічної експлуатації тепловикористовуючих установок і теплових мереж», направленням для проходження навчання відповідального за загальний стан теплового господарства;

  • укладання договорів з газозбутовим підприємством на споживання природного газу для гуртожитку № 1 та навчального корпусу;

  • приймання відповідного рішення і дії щодо недопущення відключення від газопостачання, енергопостачання об’єктів навчального корпусу та гуртожитків.

4. В першу чергу була організована робота адміністрації та колективу на підготовку до роботи в 2012-2013 навчальному році (в липні – серпні 2011 року) згідно робочого плану , а саме:

  1. Організаційні заходи щодо забезпечення організаційного початку навчального року.

  • були заключні угоди на підготовку робітничих кадрів з роботодавцями;

  • підготовлені накази;

  • та інше.

  1. Стан планування та контроль з організації навчально-виробничого процесу. Зроблений перспективний план роботи навчального закладу. Згідно цього проаналізовано та зроблено висновки про відповідність пакетів навчально-програмної документації з професій:

  • відповідність навчальних планів та програм ;

  • відповідність змісту освіти.

  1. Формування контингенту учнів. Зроблено:

  • книга наказів по контингенту;

  • поіменна книга;

  • правила прийому учнів;

  • протоколи засідань приймальної комісії;

  • матеріали з профорієнтації;

  • відповідність правил прийому типовим;

  • виконання держзамовлення:

  • та інше.

  1. Стан навчальної матеріально - технічної бази .

Зроблено:

  • санітарно-технічний паспорт;

  • проаналізовано технічний стан будівель і споруд;

  1. Стан роботи з підготовки навчального року до роботи в осінньо-зимовий період:

До початку навчального закладу та протягом його було зроблено наступне:

    • були підписані угоди на постачання газу, електроенергії, вугілля;

    • поточний ремонт аудиторій, майстерень, гуртожитків;

    • придбання та монтаж коректору газу гуртожитку;

    • заміна обладнання варочного цеху;

    • повірка лічильників газу, води:

    • ремонт теплових мереж;

    • ремонт котлів та обладнання котелень (навчального корпусу, гуртожитків № 1, 2)

    • капітальний ремонт даху гуртожитку № 1;

    • капітальний ремонт майстерні мулярів – пічників;

    • заміна віконних блоків на енергозберігаючі;

    • поточний ремонт їдальні;

    • ремонт даху слюсарної майстерні;

    • монтаж водостоків майстерні;

    • придбання вантажного автомобіля для практичного водіння;

    • придбання легкового автомобіля для навчання в лабораторії;

    • капітальний ремонт лабораторії технічного обслуговування автомобілів;

    • придбання сучасного зварювального апарату;

    • ремонт дворового фасаду майстерень;

    • заміна вхідних дверей на енергозберігаючі в гуртожитку № 1;

    • заміна вхідних дверей на енергозберігаючі в майстерні;

    • поточний ремонт головного фасаду майстерні;

    • поточний ремонт головного фасаду навчального корпусу;

    • обладнання майстерні санітарно-технічних систем та устаткування;

    • ремонт другого поверху гуртожитку № 1;

    • обладнання кабінету сільськогосподарських машин;

    • ремонт душової кімнати гуртожитку № 1;

    • видання книги історії навчального закладу та багато іншого.

^ 6. Кадрове забезпечення навчально-виховного процесу. Зроблено:

  • штатний розпис, перевірені посадові інструкції, особові справи;

  • Графіки підвищення кваліфікації;

  • Тарифікаційні відомості;

  • Накази на закріплення майстрів, класних керівників за групами.

В 2012 – 2013 навчальному році були прийняті на роботу три майстри виробничого навчання Бокатов Є.О, Захаренков М.П., Орєшкін В.О. та два викладача загальноосвітньої підготовки Бушнєва Л.В., Посенко М.І., які адаптувалась в колективі.

7.^ Житлово - побутові умови.

Зроблений санітарно-технічний паспорт, навчальний заклад був перевірений санепідемстанцією та службою пожежного нагляду, держенергонаглядом, перевірені умови навчально-виробничого процесу житлово побутові умови захисти забезпечення опору ізоляції та інше і підписаний акт готовності навчального закладу до нового навчального року.

^ 8. Виробниче навчання проходило в навчально-виробничих майстернях відповідно до кожної професії за робочими навчальними планами. Викладачі та майстри виробничого навчання забезпечені навчально-плануючими документами; навчальні плани погоджені із замовниками кадрів, з директором Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області та затверджені начальником управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації. У наявності комплекти плануючої документації кожної професії; складені тематичні, поурочно – тематичні плани, які розглядалися на першому засіданні методичної комісії у вересні місяці. Плани проведення лабораторно-практичних занять, плани роботи на місяць та інші документи.

^ 9. Вся виховна робота в ліцеї спрямована на виховання всебічно розвиненої, соціально-компетентної особистості учнів, на формування майбутніх лідерів. Основними напрямками виховної роботи є: національне-патріотичне і громадське виховання, морально-правове і художньо-естетичне виховання, формування здорового способу життя, розвиток діяльності учнівського самоврядування, екологічне і правове виховання, робота з сім’єю та родинне виховання, трудове виховання і сприяння творчому розвитку особистості.

У ліцеї працює учнівське самоврядування, яке діє на рівні навчального закладу, робота якого ведеться у відповідності до річного плану роботи ради «Лідер».

^ 10. Методична робота в ліцеї здійснювалася згідно річного плану.

Колектив працює над науково-методичною проблемою «Упровадження нових технологій навчання та виховання учнів, підвищення педагогічної майстерності педагогів».

^ 11 За звітний період було отримано коштів на суму 388 718,00 грн.

1. Вироблення продукції та надання послуг майстернями - що становить 11% від загального обсягу (42 142,00 грн.);

  1. Надходження від навчання за рахунок центру зайнятості - 12% (46 560,00 грн.);

  2. Надходження від навчання за рахунок фізичних та юридичних осіб – 1 % (3 300,00 грн.);

  3. Надходження від виробничої практики учнів - 9 % (37 450,00 грн);

  4. Надходження від проживання в гуртожитку (квартплата) – 33% 129 471,00грн.);

  5. Надходження від навчального господарства – 1,5% (5 445,00 грн.)

  6. Інші надходження (харчування, спонсорська допомога та інше ) – 32,5% (124 350,00 грн).

Кошти, які були отримані навчальним закладом були використані:

  • на з/плату – 132 265,00 грн. – 34% - позабюджетників;

  • нарахування на з/плату – 48 012,00 грн. – 12 %;

  • придбання на конц товари ( папір, чорнила) – 5000,00 грн.- 1,5%;

  • придбання будівельних та господарчих товарів – 79 908,00 грн.- 20,5%;

  • придбання продуктів харчування – 26 195,00 грн. – 7%;

  • послуги зв’язку ( інтернет, за телефон) – 6000,00 грн. – 1,5 %;

  • за ремонт та обслуговування комп’ютерної техніки – 3 960,00 грн. – 1%;

  • податки згідно діючого законодавства – 27 510,00 грн. – 7%;

  • оплата за відрядження працівників та учнів ліцею – 31 680,00 грн. –8%;

  • оплата за водопостачання та водовідведення – 5001,00 грн. –

1,5 %;

  • оплата за електроенергію – 3 642,00 грн. – 1%;

  • оплата за природний газ – 5 125,00 - 1,5 %

  • оплата інших комунальних послуг (послуги СЕС, вивіз сміття) – 14 420,00 грн. – 3,5 %.


12. Результативність роботи за звітний період ;

  1. Успішне виконання концепції розвитку навчального закладу.

  2. Бронзова медаль четвертої міжнародної виставки «Сучасна освіта в Україні».

  3. І місце в олімпіаді з професії «тракторист машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва»

  4. І місце в практичному конкурсі з професії «тракторист машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва»

  5. І місце в олімпіаді з професії « столяр будівельний».

  6. І місце в олімпіаді « штукатур»

  7. ІІІ місце в конкурсі «Таланти профтехосвіти»

  8. ІІ місце в конкурсі «Кращій кабінет психолога»

Тому тільки цілеспрямована робота директора, адміністрації і всього колективу дасть позитивний результат. Це в першу чергу – існування закладу.

Схожі:

Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу iconЗвіт про проведення тижня математики
З 28 січня 2013року по 01 лютого 2013 року в дптнз «Соснівський професійний ліцей» проводився тиждень математики
Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу iconЗвіт про проведення тижня за професією «столяр»
З 18 по 22 лютого 2013року у дптнз «Соснівський професійний ліцей» проходив тиждень за професією «Столяр». Організаторами тижня була...
Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту україни дптнз “Сарненський...

Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу iconДптнз «Білківський професійний аграрний ліцей»
Осуська Л.І. має великий педагогічний досвід. Заняття викладача відзначаються високою активністю учнів, впровадженням інноваційних...
Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу iconБібліотека дптнз "Соснівський професійний ліцей" віртуальна виставка
Великої Перемоги над чумою ХХ століття фашизмом, здобутої завдяки вікопомному подвигу радянського народу у Великій Вітчизняній війні...
Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу iconКам'янець подільський професійний будівельний ліцей м. Кам'янець-Подільський,...
Державний навчальний заклад "кам'янець подільський професійний будівельний ліцей"
Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу iconОкружний конкурс декоративно-прикладної технічної та фототворчості
Окружний конкурс декоративно-прикладної технічної та фототворчості проведено згідно наказу №731 від 12. 12. 11 р у Дптнз «Шахтарський...
Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу iconЗагальні відомості про днз
Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про...
Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу iconПро реалізацію заходів Цільової програми розвитку професійно-технічної...
На зборах трудового колективу у січні 2012 року було прийнято рішення про створення робочої групи для розробки заходів щодо реалізації...
Звіт Директора дптнз «Путивльський професійний ліцей» Новобранного О. В. на загальних зборах колективу iconЗвіт директора Кобеляцької зош І-ІІІ ступенів №2 імені О. Гончара...
Шановні присутні! Закінчився навчальний рік І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка