Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району




Скачати 56.93 Kb.
НазваРішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району
Дата конвертації02.09.2013
Розмір56.93 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
РІШЕННЯ
засідання колегії Великобурлуцької районної
державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району



від 25 лютого 2011 року


Про стан роботи з розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації протягом 2010 року
Розглянувши та проаналізувавши стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Великобурлуцької районної державної адміністрації у 2010 році, колегія відмічає, що в районі склалася система роботи зі зверненнями громадян, створено необхідні умови для реалізації громадянам конституційного права на звернення.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» управліннями та відділами райдержадміністрації та органами місцевого самоврядування району проводилась робота із зверненнями громадян, але мають місце і окремі недоліки.

Протягом 2010 року до районної державної адміністрації надійшло 433 звернення, що на 66,2% менше ніж у 2009 році.

Станом на 1 січня 2011 року всі звернення, що надійшли на розгляд до районної державної адміністрації розглянуто. За результатами розгляду звернень заявникам направлені вичерпні письмові відповіді, відповідно до вимог чинного законодавства. При роботі зі зверненнями вживаються заходи щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам, викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень.

Звернення, що надійшли до районної державної адміністрації у 2010 році заявникам не повертались (ст.5, ст. 7 Закону України «Про звернення громадян»).

10 звернень направлені за належністю до інших організацій та установ (ст. 7 Закону України «Про звернення громадян»).

За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 31 колективне звернення проти 8 у минулому році. Звернення даної категорії стосуються вирішення проблем комунального господарства, газифікації населених пунктів, виплати заборгованості за здане молоко АТЗТ «Борівський молокозавод».

У зверненнях громадян порушено 433 питань.

Найбільша кількість звернень стосується аграрної політики та земельних відносин: 273 звернення (у 2009 році 515 звернень), що становить 63,0% від загальної кількості звернень.

43 звернення (9,9% від загальної кількості) - проти 41 в аналогічному періоді 2009 року - стосуються вирішення питань комунального господарства, в основному - водопостачання та водовідведення.

31 звернення (у 2009 році 26 звернень) - 7,2% від загальної кількості – питання соціального захисту населення: громадяни зверталися з проханням надати матеріальну допомогу тяжко хворим, перевірити правильність нарахування пенсій, субсидій.

35 звернень (у 2009 році 3 звернення)- 8,1% від загальної кількості - питання житлової політики: громадяни зверталися з питанням надання дозволу органу опіки та піклування на продаж або дарування житла.

19 звернень (у 2009 році 18 звернень)- 4,4% від загальної кількості - питання сім’я, діти, молодь: надання висновку органу опіки та піклування про доцільність позбавлення батьківських прав, надання посвідчення батьків багатодітної сім’ї.

3 звернення (0,7% від загальної кількості) проти 4 звернень у 2009 році, в яких порушено питання освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності.

Керівництвом районної державної адміністрації проводиться робота щодо уважного неупередженого розгляду звернень громадян, які надходять до адміністрації, вживаються заходи по усуненню причин, що змушують громадян звертатись до органів влади вищого рівня, запобігання повторним зверненням.

У 2010 році проведено 12 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян Великобурлуцької районної державної адміністрації, на яких розглядалися звернення, що надійшли до районної державної адміністрації із вищих органів влади та звернення, у яких порушено найбільш проблемні питання.

При районній державній адміністрації працює громадська правова приймальня, яку очолює начальник юридичного відділу апарату районної державної адміністрації.

Протягом 2010 року було прийнято 27 громадян, яким надані правові консультації з питань земельного, трудового, цивільного, пенсійного законодавства. Надано допомогу дітям війни у підготовці позовів до суду -14.

На виконання ст. 22 Закону України “Про звернення громадян ” щомісячно, згідно графіка, здійснюються особисті та виїзні прийоми громадян головою та його заступниками. До проведення виїзних прийомів залучаються спеціалісти управління праці та соціального захисту населення, пенсійного фонду, відділу земельних ресурсів та інші. За звітний період особисто головою райдержадміністрації та його заступниками прийнято 132 громадян.

Розгляд звернень та особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, ветеранів війни та праці, інвалідів та громадян інших пільгових категорій проводиться першочергово.

З метою запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян загальним відділом апарату районної державної адміністрації розроблений графік перевірок роботи із зверненнями громадян в управліннях та від відділах райдержадміністрації, постійно надається практична допомога управлінням та відділам райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування.

З метою всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативного їх вирішення проводиться щомісячний аналіз, готуються статистичні матеріали, вивчаються причини звернень до органів вищого рівня.

За підсумками роботи зі зверненнями громадян у першому півріччі 2010 році проведено аналіз роботи із зверненнями громадян, питання розглядалося на засіданні колегії районної державної адміністрації 19 серпня 2010 року. За результатами розгляду було підготовлене розпорядження голови районної державної адміністрації щодо усунення виявлених недоліків у роботі відділів, управлінь та виконкомів сільських та селищних рад. Підсумки роботи оприлюднене в районній газеті «Радянський патріот».

Враховуючи те, що організація роботи по розгляду звернень є одним із пріоритетних завдань органів державної влади та органів місцевого самоврядування, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в районі, з метою забезпечення реалізації громадян на звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм чинного законодавства про звернення громадян, колегія райдержадміністрації вважає за необхідне:
1. Заступникам голови райдержадміністрації
1.1. Забезпечити безумовне дотримання графіків особистого прийому, у тому числі виїзних.

1.2. Установити особистий контроль за ходом розгляду звернень громадян у підвідомчих структурних підрозділах, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, додержання вимог чинного законодавства при їх розгляді.

1.3. У разі необхідності надавати письмові відповіді на усні звернення.
2. Заступникам голови райдержадміністрації, керівникам управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації забезпечити дотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 384, а також застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2008 року № 858.

Запропонувати головам сільських та селищних рад вжити аналогічних заходів.
3. Загальному відділу апарату районної державної адміністрації Чернецькій Т.Є.:
3.1. Забезпечити організацію щомісячного проведення засідань постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян, у тому числі щокварталу – виїзних засідань за участі громадян.

3.2. Щомісяця, з урахуванням кількості звернень із початку року, проводити аналіз і узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних і колективних, виявляти причини, що їх породжують.

3.5. Підготувати проект розпорядження голови районної державної адміністрації із зазначеного питання.
( прийнято одноголосно )
Голова районної державної

адміністрації,голова колегії В.КРИНИЧАНСЬКИЙ

Схожі:

Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району iconРішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації...
Про підсумки роботи управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації в 2010 році
Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району iconРішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації...
Про підсумки виконання Програми економічного І соціального розвитку району за 2010 рік
Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району iconРішення спільного засідання колегії Великобурлуцької районної державної...
Про стан виконання заходів щодо попередження загибелі людей на водних об’єктах району
Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району iconВеликобурлуцької районної державної адміністрації
Спільного засідання колегії районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району
Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району iconРішення спільного засідання колегії Великобурлуцької районної державної...
Про стан функціонування мережі поштового зв’язку району та забезпечення доступності до встановленого рівня якості
Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району iconРішення спільного засідання колегії Великобурлуцької районної державної...
Про дотримання управліннями, відділами районної державної адміністрації вимог нормативних документів щодо порядку організації та...
Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району iconРозпорядження
Закону України “Про місцеві державні адміністрації” та враховуючи рішення спільного засідання колегії районної державної адміністрації...
Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району iconРішення
Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району
Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району iconРішення спільного засідання колегії Великобурлуцької районної державної...
Про стан роботи з кадрами, організація навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, дотримання вимог чинного законодавства...
Рішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації та зборів адміністративно-господарського активу району iconРозпорядження
Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та враховуючи рішення спільного засідання колегії районної державної адміністрації...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка