Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів




Скачати 66.23 Kb.
НазваСтатут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Дата конвертації19.12.2013
Розмір66.23 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы

СТАТУТ


учнівського самоврядування

Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

І. Загальні положення


  1. Учнівське самоврядування Мелітопольської ЗОШ І-ІІІ ступенів регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України “Про освіту”, “Про громадські організації”, Статуту школи.

  2. Учнівське самоврядування пропагує дружні взаємини та співпрацює з різними громадськими об’єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.



ІІ. Мета та завдання шкільного органу самоврядування


  1. Усебічно розвиватися, самовдосконалюватися. Самореалізовуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, малій батьківщині, народів України.

  2. Забезпечувати і захищати права і інтереси учнів на основі виконання правил і законів школи.

  3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

  4. Сприяти реалізації інтересів. Можливостей, бажань дітей.

  5. Прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями і дорослими.



ІІІ. Органи управління учнівського самоврядування

Права та обов’язки


  1. Вищим органом учнівського самоврядування школи є Рада асоціації.

  2. Керівні функції учнівського самоврядування виконує Актив Ради асоціації.

  3. Виконавчим органом самоврядування є Школа пілотів, яку обирають на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи.

  4. Структуру та склад органі учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівської конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.

  5. Головою Ради асоціації може бути учень 5-11 класу, якого обирають відкритим голосуванням члени учнівської ради.

  6. Старосту класного колективу обирають загальні класні збори з числа учнів-лідерів класу. З них формується Школа штурманів.

  7. Форми діяльності центрів, клубів, учнівських об’єднань, малих ініціативних груп визначають на засіданнях ради та Ії сесіях.


Рада асоціації (Школа пілотів):

  • координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

  • контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів;

  • контролює відвідування уроків, стан навчання та поведінки учнів;

  • ухвалює рішення з найважливіших питань життя школи в межах своєї компетенції;

  • вносить пропозиції до адміністрації школи, педагогічної ради з питань навчання та виховання;

  • бере участь в організації невідкладної допомоги слабовстигаючим учням;

  • організує й контролює чергування в школі;

  • веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;

  • здійснює заходи щодо розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров’я, фізичного вдосконалення, пропаганди здорового способу життя;

  • організує роботу центрів, малих ініціативних груп, учнівських об’єднань за інтересами, постів, штабів тощо;

  • співпрацює зі Школою штурманів (старостат).


Школа штурманів (старостат):

  • звітує про результати навчально-виховної роботи на класних зборах, засіданнях старостату та учнівської ради школи;

  • є безпосереднім зв’язком між учнівською радою, колективом класу та класним керівником (доводить до їхнього відома плани, завдання, рішення учнівської ради, центрів самоврядування).



ІV. Основні напрями діяльності органів учнівського самоврядування

Учбовий МІГ (Науковий МІГ)


  • здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

  • забезпечує простір для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів у навчально-пізнавальній діяльності;

  • організує консультаційну допомогу з предметів; організує роботу груп консультантів з предметів для тих, хто має низький рівень навчальних досягнень;

  • бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів; організує конкурси ерудитів, проводить інтелектуальні ігри з метою виявлення обдарованих дітей та закріплення програмного матеріалу з різних предметів;

  • контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників; збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі; здійснює рейди контролю за відвідуванням, підготовкою до уроків (наявністю зошитів, щоденників, виконанням домашніх завдань)

  • веде боротьбу з пропусками уроків.


Правовий МІГ (МІГ порядку)

  • виконує плани реалізації заходів щодо забезпечення виконання Національної програми “Діти України”;

  • контролює дотримання учнями Статуту школи (Правил для учнів) (проводить рейди-перевірки дотримання учнями правил поведінки);

  • забезпечує захист прав та інтересів учнів (розглядає спірні питання, девіантну поведінку неповнолітніх);

  • проводить індивідуальні бесіди з дітьми, схильними до правопорушень;

  • здійснює разом з учнями зразкової поведінки заходи, спрямовані на залучення підлітків, схильних до правопорушень, до роботи в органах учнівського самоврядування (рейди-перевірки, спортивні секції, підготовка заходів дозвілля, виконання постійних та тимчасових доручень);

  • веде облік дітей, схильних до правопорушень, проводить з ними профілактичні бесіди;

  • здійснює ранню діагностику з метою виявлення дітей, схильних до правопорушень, серед молодших школярів;

  • збирає інформацію на засідання учнівської ради, ради профілактики з питань правової освіти й виховання;

  • згідно з пам’яткою для чергових (у класі, школі) стежить за дотриманням учнями належної дисципліни, правил співжиття молодших та старших школярів;

  • контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;

  • організує чергування учнів під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

  • організує правову освіту (вивчення Правил поведінки для учнів, Статуту школи, документів про освіту, про учнівське самоврядування, адміністративного та кримінального кодексів, інших правових документів), проводить зустрічі з правоохоронцями та спільні чергування).



Організаційно-інформаційний МІГ


  • виховує свідоме й відповідальне ставлення до своїх обов’язків та прав, навички організаторської роботи в класних колективах;

  • сприяє підвищенню інтересу дітей до школи;

  • забезпечує гласність у діяльність органів учнівського самоврядування;

  • розвиває у дітей вміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільних газет та радіо;

  • збирає та обробляє дані, надає інформацію щодо подальшої діяльності органів учнівського самоврядування


Шефський МІГ


  • піклується про молодших школярів;

  • збирає кошти у фонд Червоного Хреста;

  • піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;

  • здійснює заходи до Дня людей похилого віку, Дня інвалідів, Дня захисту дітей, організує зустрічі з ветеранами, учасниками воєн;

  • здійснює пошукову роботу, заходи військово-патріотичного спрямування, оформляючи результати пошукової роботи в альбомах, на стендах;



МІГ спорту та здоров’я


  • забезпечує повноцінний фізичний розвиток дітей, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров’я;

  • залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

  • організує роботу спортивних секцій, груп здоров’я;

  • проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

  • пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольна, антитютюнова, антинаркотична програми);

  • проводить бесіди з дітьми (індивідуальні та групові) з питань організації здорового способу життя;

  • організую загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи.



Досуговий МІГ


  • організує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів, дискотек, днів відкритих дверей, спортивно-оздоровчих заходів, зустрічей за “круглим столом”, огляді-конкурсів, фестивалів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів;

  • розвиває творчі здібності школярів, залучаючи їх до роботи в гуртках, секціях, учнівських об’єднаннях, творчих групах за інтересами;

  • підбирає матеріали до написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

  • бере участь у проведенні масових заходів дозвілля для учнів;

  • координує діяльність із закладами культури міста, здійснює спільні виховні заходи;

  • залучає батьківський актив до роботи клубу вихідного дня.



Профорієнтаційно-господарчий МІГ


- виховує готовність жити й діяти за принципами гуманізму, милосердя, людяності;

  • здійснює профорієнтаційну роботу в школі, виховує інтерес та повагу до майбутньої професії;

  • виховує свідоме ставлення до виконання громадських доручень, свідомої дисципліни, бережливе ставлення до державного і власного майна;

  • формує творчу, працелюбну особистість, дбайливого господаря;

  • згідно з пам’яткою для чергових (у класі, школі) стежить за дотриманням учнями належної поведінкою учнів під час перерв, у їдальні та на вулиці;

  • організує проведення трудових операцій, десантів;

  • перевіряє санітарний стан у класі (щоденне прибирання, підтримка належного порядку протягом робочого дня, санітарні дні у класі (школі);

  • озеленює класні кімнати та коридори;

  • охороняє довкілля, дбає про збереження шкільного майна;

  • бере участь у поточному ремонті школи;

  • організує ремонт меблів, утеплення вікон на зиму, генеральне прибирання приміщень, збір макулатури;

Схожі:

Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconСтатут Учнівського самоврядування
Богом, власною совістю, попереднім, нинішнім І майбутнім поколінням учнів, приймає цей Статут основний закон Учнівського самоврядування...
Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconЗакон “Про захист честі та гідності учня школи, викладача І працівника школи”
Богом, власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням учнів, приймає цей Статут – основний закон учнівського самоврядування...
Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconКонституція учнівського самоврядування Потіцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Стаття       Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого – сформувати почуття господаря школи, класу, вміння...
Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconОпис досвіду Розівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст
Розівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Характеристика педагогічного, учнівського колективу
Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconДень самоврядування в Заставнівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
Заставнівській зош І-ІІІ ст створена діюча модель системи самоврядування “Веселка”. Організація зареєстрована у 1999 році, має Статут,...
Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconПоложення про учнівське самоврядування Миколаївської загальноосвітньої школи
Учнівське самоврядування Миколаївської загальноосвітньої школи і-ш ступенів №36 діє на підставі Конституції України, чинного законодавства,...
Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconПоложення про офіційний сайт Маловільшанської загальноосвітньої школи...
Маловільшанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Білоцерківського району
Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconСтатут учнівського комітету
Учнівське самоврядування школи створене з метою проведення позакласних та позашкільних заходів, виховання соціально свідомої, соціальноактивної...
Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconПлан роботи кленівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Богодухівської...
Кленівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Богодухівської районної ради Харківської області
Статут учнівського самоврядування Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів iconЗаконами України «Про освіту», «Про громадські організації»
Цей статут визначає правові засади створення та діяльності учнівського самоврядування в Ніжинській загальноосвітній школі №1 I –...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка