Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект




Скачати 432.55 Kb.
НазваБізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект
Сторінка1/3
Дата конвертації18.03.2013
Розмір432.55 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
  1   2   3
Іваніцької Н.М..

РІВНЕНСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ

ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ


БІЗНЕС-ПЛАН
Започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості

Проект: ОРГАНІЗАЦІЯ ТОРГІВЛІ ПРОМИСЛОВИМИ ТОВАРАМИ

Розробник: Іваніцька Наталія Миколаївна

Адреса: м. Біла Церква ,

вал . Леваневського , буд. 57, кв.28

Дата: 25.05.2012 р.
м. Біла Церква
Зміст


Резюме 3

1 Характеристика бізнес-ідеї 3

2 Цілі 4

3 Ринок 5

4 Маркетингова стратегія 8

5 Виробничий план 11

6 Організація і управління 11

7 Фінансовий план 11

8 Інвистиційний план 18

9 Оцінка ризиків 19

.


Резюме

А. Ідея проекту

Б.Маркетингове обґрунтування

Підприємницька діяльність здійснюватиметься в місті Біла Церква .

Потенційними споживачами являються жінки віком від 18 до 65 років. При чисельності населення 210 тис. чол. Відкидаючи чоловіків та дітей ця діяльність може розраховуватись на людей які захоплюються рукоділлям близько 5 до 10тис чол.

В місті звичайно є конкуренти які працюють вже не один рік і мають своїх постійних споживачів, але враховуючи дану обставину – переслідується мета: обрати той район міста де найменш або ж взагалі не існує магазинів такого типу. На сьогоднішній день в м. Білій Церкві таке можливо. Для цієї підприємницької діяльності обрана система спрощенного оподаткування , тому що дохід не перевищуватиме 150 тис в рік. Організаційно-правовою формою буде приватний підприємиць – юридична особа, цього вимагає постачальник товару.

В. Вартість проекту. Фінансування складає 10155грн.

Г. Висновк

Досягнути середньомісячного об’єму продажів в розмірі 12 500 грн.

розмір чистого прибутку 4 692 грн. в місяць та рівень рентабельності 108,13 % з початку бізнес-плану

строк окупності капіталовкладень 3-5 місяців

до кінця бізнес-плану отримати чистий прибуток в розмірі 70 831 грн. за рік
^ Розділ 1.Характеристика бізнес-ідеї

В травні 2012 року заплановане відкриття торгової точки - магазину «Ажур» який спеціалізується на продажі пряжі для ручного в’язання в орендованому приміщенні. Даний магазин планується в найбільш населеному районі міста Білої Церкви, в орендованому приміщенні на першому поверсі, площею 10 кв.м. Графік роботи з 10-00 до 20-00 без перерви , неділя - вихідний .

Найчастіше люди бажають пов’язувати приємне з корисним , тим паче, якщо така діяльність пов’язана з їхніми захопленнями та приносить задоволення і прибуток .

Досвід роботи з веденням бухгалтерського обліку в поєднанні з багаторічним захопленням спонукало працювати задля перспектив у майбутньому. Це надихнуло створити підприємство для індивідуального розвитку в поєднанні з матеріальним забезпеченням для себе і своєї родини, планувати майбутній розвиток діяльності, щоб мати змогу надати робочі місця іншим.

Цілі проекту розрахувати в грошовому еквіваленті розвиток підприємницької діяльності та визначити рентабельність даного проекту.

Діяльність має здійснюватись на території міста Біла Церква в центрі де розташовані місцеві мегаполіси і привертають велику увагу населення .

Продуктом підприємницької діяльності являється пряжа для ручного в’язання та аксесуари які відповідають цьому товару (спиці крючки і т.д. ). Товар має бути різноманітний :

- 100% мікрофібра, 50г-300м ;

-100% полиэстер , 100 г - 180м ;

- 100% мерсеризована бавовна50г - 280м ;

- 100% бамбук, 100г - 440 м ; и т. д.

Використовуючи різні види пряжі є можливість створювати самостійно на свій власний смак одяг для себе чи своїх дітей ( яких бажано одягати в якісні натуральні речі без синтетики) Тим більш, що це має вагомий ціновий приорітет. Можна створювати речі інтер’єру для дому на сучасному етапі це дуже актуально.

Авжеж сьогодні на ринку існує великий асортимент товару, але заходячи до магазину ми помічаємо ,що не все відповідає потребам споживача (хороша якість , але метраж малий; достатній метраж – ціна завелика ).

3

Підприємець повинен надавати певні гарантії , в даному випадку ,якщо товар виявився не якісним повинно бути повернено та замінено на інший, або ж якщо надлишковий також гарантовано замінений на потрібний.

В майбутньому в перспективі діяльності розширюватися , займати вільні ніши ринку в місті та близько прилеглих до нього районів. Можливе відкриття оптового складу пряжі з перспективою прямих закупок від виробника

Таблиця 1.1.

SWOT-аналіз

^ Сильні сторони

Слабкі сторони

- Різновид товару;

- якість товару;

- марка товару

- доступні ціни;

- надання консультацій (безкоштовно );

- можливість повернення/обміну;

- виготовлення на замовлення;

- знижки постійним покупцям;

- сезонний розпродаж;

- заохочення пропонуючи нові ідеї ;

сезонні спади потреб;

конкуренція;

процес прийняття рішення покупцем

Можливості

- привернення більшої аудиторії споживачів;

- розвиток діяльності;

- збільшення прибутків

Загрози

ріст валюти;

ріст податку;

^ Розділ 2.Цілі

Ринкові цілі:

першим запровадити новий спектр послуг, а саме:

консультувати з приводу використання товару ;

виготовляти нові моделі для зразку ;

пропонувати бонусну одиницю товару за придбання більших обємів товару;

виготовляти для продажу одяг для дітей;

термінові замовлення не вистачаючого товару.

проникнення на ринок ( заволодіння певної частки ринку ) та ознайомлення з потребами споживачів, що до виробника, якості та переваг того чи іншого твару;

-забезпечення прибутковості підприємницької діяльності;

-заволодіння максимальною кількістю клієнтів;

-забезпечення потреб споживачів.

  1. Фінансові цілі:

забезпечити мінімальний дохід в розмірі 140000грн/рік;

придбати нове обладнання;

фінансова рівновага крамниці;

фінансова рентабельність крамниці (рентабельність власного капіталу);

4

збільшення майна крамниці (темп росту активів, темп зростання обороту);
гнучкість (маневреність) фінансів, можливість швидкої мобілізації коштів для вирішення потреб як поточної діяльності, так і стратегічного розвитку. Тобто гнучкість фінансів дозволяє підприємству пристосовуватись до несприятливих поганих економічних умов і не втратити своїх позицій на ринку;

забезпечення своєчасності розрахунків тощо.
Організаційні цілі:
удосконалити вміння та навички в галузі послуг (відвідування семінарів );
Соціальні цілі:
прагнення самореалізації;

забезпечення власної незалежності

заняття улюбленою справою

самостійне планування часу

терміни реалізації завдань (див. табл. 2.1).
Таблиця 2.1.

Заходи на початковому етапі

Задача

Термін реалізації

Реєстрація приватного підприємця

5 днів

Реєстрація в інших інстанціях

1 тиждень

Отримання ліцензії

2 тижні

Проведення реклами

1 тиждень

Початок роботи

1 червня

Аналіз фінансових показників

1 раз на рік

^ Розділ 3.Ринок

На сьогоднішній день багато споживачів в пошуку якісного і не дорогого товару. Їм доводиться замовляти через третіх постачальників на .що йде багато часу та більше коштів

В м. Біла Церква не достатньо розвинутий ринок з продажу пряжі та аксесуарів в’язального виробництва.

Ємність ринку складає:

, грн./рік

5

М= 20000*25*150=75 000 000 грн. / рік

де, М- місткість ринку,

n – кількість потенційних споживачів ,

q – вартість однієї покупки,

p – частота звернень.
3) Спеціалізація діяльності дає змогу не лише підвищувати ефективність взаємодії з окремими споживачами ринку, але значно підвищити прибутки організації. Це виникає тому, що споживачі з готовністю сплачують більше грошей за товар, що відповідає їх індивідуальним потребам і вимогам, а це дає можливість підприємцю привабити більшу кількість споживачів та отримувати додатковий прибуток. Після проведення сегментації ринку підприємиць повиннен зробити аналіз цих сегментів для обрання найбільш привабливих для себе з погляду обсягів, перспектив зростання, активності. З цією метою кожну групу споживачів треба охарактеризувати за такими запитаннями: Хто? Що? Як? Де? Коли? Чому? Знаходячи відповіді на ці запитання підприємець буде знати напевно чим задовольнити споживача.

^ Демографічний принцип - Концепція ринкової сегментації останніми роками набрала свого подальшого розвитку. Застосування цього підходу дозволить підприємству досягти максимальної результативності маркетингової діяльності шляхом використання своїх сильних сторін з урахуванням реальних умов на ринку. Неможливо задовольнити конкретні потреби і запити кожного споживача, необхідно мати справу з групами споживачів або вибіркою індивідів, які виявляють схожі позиції у сфері споживчих звичок, схожості механізму соціальної поведінки, економічних характеристик або яких-небудь інших критеріїв. Можливі два шляхи: сфокусувати свою увагу на ретельно відібраних підгрупах або на окремих сегментах ринку, або ж диференціювати програму маркетингу в такий спосіб, щоб задовольняти максимальне число різних споживачів. Перше рішення економічніше і при досягненні мети сприяє підвищенню ефективності; друге — може спричинити великі витрати, але воно буде сприяти забезпеченню вищих обсягів збуту .

Політика сегментації ринку передбачає виділення окремих частин (сегментів) ринку, що відрізняються один від одного характеристиками попиту на товари та послуги і реакцією на маркетингові дії.

Використання нового способу сегментації ринку для продукції підприємства дозволяє уникнути гострої конкуренції;

Сегментація може бути ефективним способом "омолоджування" продукції, що вступила у фазу зниження попиту, або надання їй нового імпульсу попиту на ринку;

^ Психологічний принцип заходи цілеспрямованого впливу на споживачів, що формує і регулює рух товару на ринку. Реклама з’являється там де є обмін товарами, де є конкуренція і де кожен підприємець бореться за свого покупця

особи, які купують товари та користуються послугами для особистого або сімейного споживання чи використання.

Завдання підприємництва полягає у вивчені впливу факторів на вузькі сегменти ринку й створення найтиповішої картини такого впливу. На поведінку споживача впливають психологічні, особистісні фактори, фактори ситуаційного впливу, а також комплекс маркетингу фірми-виробника певного товару .

^ Поведінковий принцип Сегментація за поведінковим принципом виходить з поділу ринків і користуються цими ринками покупців на групи за ознаками поведінкових особливостей, пов’язаних зі знанням товару, звичкою використовувати його, реакцією на новий товар. Діяльність орієнтується на групи активних покупців товару, які керуються при купівлі усвідомленими приводами для її здійснення, такими як задоволення, корисність, матеріальна вигода . Іноді ринки розбивають на сегменти, виходячи зі статусу покупців як користувачів товару і розділяючи їх на непользующіхся, колишніх користувачів, користувачів-новачків, регулярних користувачів. За ознакою інтенсивності споживання виділяють ринки

6

слабких, поміркованих та інтенсивних споживачів. Використовуються і такі поведінкові ознаки, як ступінь прихильності споживачів до товару, ступінь поінформованості та готовності споживача до здійснення покупки, психологічне ставлення до товару (захоплене, сприятливе, байдуже).

^ Сегментація за психографічним принципом, близька до сегментації по поведінковому ознакою, грунтується на поділі груп покупців залежно від їх приналежності до соціальних груп (робітники, селяни, службовці, інтелігенція, міські та сільські жителі, високоприбуткові, середньодохідний і низькодохідні громадяни), способу життя, психологічного типу особистості. Існують певні, досить стійкі залежності між колом потреб, схильностями до покупок, з одного боку, і приналежністю людей до груп, характеризується їх соціальним статусом, способом життя, типом поведінки, з іншого боку.

^ Таблиця 3.1.

Сегментація ринку



Категорія
споживачів

Кількість
потенційних споживачів

Середня вартість товару(послуги), грн.

Кількість звернень за рік

Прогноз по збуту

грн.

%

Жінки вікомвід18 до 65 років

20000

25

5475

75000

6,84

РАЗОМ

20000

25

5475

75000

6,84
  1   2   3

Схожі:

Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект iconПро затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс бізнес-планів...
З метою удосконалення проведення Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді, популяризації підприємницької...
Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект iconДо Порядку використання коштів обласного бюджету та проведення конкурсного...
Кошти, що можуть бути отримані мною в якості часткового відшкодування, зобов’язуюсь використовувати виключно на здійснення підприємницької...
Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект iconПолтавський Університет Споживчої Кооперації Котрольна робота бізнес-план з проекту
Житомирська обл., Андрушівський р-н, с. Антонівка. За рахунок власних коштів товариства з обмеженою відповідальністю в даний час...
Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект iconЗа рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати...
Просимо здійснити фінансування для надання матеріального забезпечення застрахованим особам за рахунок коштів Фонду. Повідомляємо...
Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект iconПлан проведення семінарів для роботодавців у Ізмаїльському міськрайонному...
Ваучер – можливість перепідготовки або підвищення кваліфікації працівників. Механізм видачі ваучерів
Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект icon"Основи підприємницької діяльності (укр.)"
Сфера цифрової економіки, що включає всі фінансові та торгові транзакції, які проводяться за допомогою компютерних мереж, та бізнес-процеси,...
Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект iconПро використання коштів, отриманих в 2011 році від Фонду соціального...
У відповідності з «Програмою технічного оснащення І переоснащення уво, увп утос в 2011 році» 7 підприємств Товариства отримали безповоротну...
Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект iconЯка ситуація із збалансуванням Пенсійного фонду на сьогодні?
Покриття дефіциту коштів передбачено за рахунок коштів Державного бюджету України
Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект iconНа участь у конкурсі бізнес-планів серед підприємницької молоді Криму

Бізнес-план започаткування власної підприємницької діяльності за рахунок коштів, отриманих в Білоцерківському центрі зайнятості Проект iconБізнес-план розробник Кащенко Лариса Вікторівна Домашня адреса
Місто Дніпропетровськ, вул. Мечнікова (центр міста). Банківські реквізити: розрахунковий рахунок – 1231910034063 у Дніпропетровському...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка