Затверджено




НазваЗатверджено
Дата конвертації01.02.2014
Розмір69.6 Kb.
ТипЗакон
uchni.com.ua > Право > Закон



Міністерство доходів і зборів

України

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Міністерства доходів і зборів України

від 14.06.2013 № 161

ІК-18-БП-17

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

1.

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство доходів і зборів України державні податкові інспекції

2.

Місце надання адміністративної послуги

Кобеляцьке відділення

Кременчуцької ОДПІ Головного управління Міндоходів у Полтавській області

39200, Полтавська область, м. Кобеляки

вул. Касьяна,2

Телефон (05343) 3-25-93

3.

Режим роботи

Понеділок - п'ятниця: з 9 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв. Субота: з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.

^ Нормативно-правові акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закон України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".

Порядок реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги), затверджений наказом ДПА України від 01.12.2000 № 614, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.02.2001 за № 107/5298.

Порядок реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій з купівлі- продажу іноземної валюти, затверджений наказом ДПА України від 12.02.2004 № 87, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.2004 за № 234/8833

Умови отримання адміністративної послуги

5.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Здійснення суб'єктами господарювання (далі - СГ) розрахункових операцій в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Здійснення уповноваженими банками, а також суб'єктами господарювання, на підставі агентських угод з уповноваженими банками, операцій з купівлі-продажу іноземної валюти

6.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій (далі - РРО):

заява довільної форми, у якій зазначені сфера застосування та реквізити РРО (модифікація, заводський номер, версія програмного забезпечення, виробник або постачальник, дата виготовлення);

документ, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, інший документ, що підтверджує право власності або користування РРО;

паспорт (формуляр) на РРО;

дозвіл місцевого органу виконавчої влади на розміщення господарської одиниці (договір оренди, інший документ на право власності або користування господарською одиницею). Для реєстрації РРО з купівлі-продажу іноземної валюти - належним чином оформлена довідка про реєстрацію пункту обміну іноземної валюти у відповідному територіальному управлінні Національного банку України;

для СГ, що надають послуги з перевезень пасажирів і багажу - ліцензія на право здійснення зазначеного виду діяльності;

довідка про скасування реєстрації (у разі реєстрації РРО, що був раніше зареєстрований іншим СГ).

Надаються оригінали документів та копії, завірені підписом керівника і печаткою СГ - юридичної особи або особистим підписом СГ - фізичної особи.

Оригінали документів повертаються СГ, копії залишаються в державній податковій інспекції.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації РРО видається

довідка про резервування фіскального номера РРО.

Протягом п’яти робочих днів з моменту отримання довідки про резервування фіскального номера РРО має бути забезпечено: переведення РРО у фіскальний режим роботи; занесення фіскального номера РРО до фіскальної пам’яті; опломбування РРО в центрі сервісного обслуговування.

Протягом строку дії довідки про резервування фіскального номера РРО подається:

завірена копія довідки про опломбування РРО; один примірник акта введення в експлуатацію РРО, виданого центром сервісного обслуговування.

Для реєстрації РРО з купівлі-продажу іноземної валюти протягом строку дії довідки про резервування фіскального номера РРО подається:

довідка про опломбування РРО та договір про сервісне обслуговування разом з їх завіреними копіями.

Для взяття РРО на облік за місцезнаходженням господарської одиниці/пункту обміну подається:

реєстраційне посвідчення на РРО

7.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Документи подаються до державної податкової інспекції за місцезнаходженням (місцем проживання) СГ, а якщо СГ обслуговується в інспекції з обслуговування великих платників - за місцем податкового обліку. У разі використання РРО на території іншої адміністративно-територіальної одиниці його необхідно до початку використання взяти на облік в державній податковій інспекції за місцем використання, крім РРО, що застосовуються на об'єктах виїзної торгівлі (надання послуг), та резервних РРО.

Заява та документи подаються особисто фізичною особою або безпосередньо керівником або представником юридичної особи - платника

8.

Платність надання адміністративної послуги

Безоплатно

9.

Строк надання адміністративної послуги

Видача довідки про резервування фіскального номера РРО – не пізніше двох робочих днів з моменту подання документів.

Видача реєстраційного посвідчення - після отримання завіреної копії довідки про опломбування РРО та одного примірника акту введення в експлуатацію РРО, виданих центром сервісного обслуговування.

Взяття РРО на облік за місцезнаходженням господарської одиниці/пункту обміну - у день надання до державної податкової інспекції реєстраційного посвідчення

10.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

Відсутність модифікації РРО в Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій.

Невідповідність сфері застосування, зазначеній у заяві.

Вичерпання терміну служби РРО.

Невиконання вимог щодо подання необхідних документів

11.

Результат надання адміністративної послуги

Довідка про резервування фіскального номера реєстратора розрахункових операцій.

Реєстраційне посвідчення.

Відмітка в реєстраційному посвідченні про взяття РРО на облік за місцезнаходженням господарської одиниці/пункту обміну

12.

Способи отримання результату

Безпосередньо в державній податковій інспекції

^ Довідкова інформація

13.

Телефон/факс (довідки), адреси електронної пошти та веб-порталу

Для отримання довідки щодо адміністративної послуги можна звернутися за телефоном 0 800 501 007 (з 8:00 до 20:00, крім суботи та неділі, безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або направити запитання на адресу електронної пошти: idd@minrd.gov.ua.

Ознайомитися з інформацією щодо надання адміністративної послуги можна на веб-порталі за адресою www.minrd.gov.ua

Схожі:

Затверджено iconЗатверджено
...
Затверджено iconЗатверджено затверджено
Змагання проводяться з метою вивчення динаміки розвитку спортивного орієнтування як масового виду спорту, І його популяризації як...
Затверджено iconЗатверджено Умови прийому до вищих навчальних закладів України в 2012 році
Відповідний наказ підписано Міністром освіти І науки, молоді та спорту Дмитром Табачником та затверджено Міністерством юстиції 20...
Затверджено iconЗатверджено Затверджено Наказом відділу освіти Рішенням районної ради
Мшанецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів заснована на майні, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міста...
Затверджено iconЗатверджено

Затверджено iconЗатверджено

Затверджено icon"затверджено"

Затверджено iconЗатверджено

Затверджено iconЗатверджено

Затверджено iconЗатверджено

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка