Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета




Скачати 20.72 Kb.
НазваТема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета
Дата конвертації04.02.2014
Розмір20.72 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
Тема. Висловлюйте цікаві думки.За Іваном Просяником . Смішинки від Наталинки.
Мета.
Вчити учнів слідкувати за розвитком подій у тексті, Формувати навички правильного читання. Розвивати вміння висловлювати власну думку щодо прочитаного тексту.Вчити розуміти гумор. Виховувати бажання бути цікавим співрозмовником.

Обладнання. Таблиці і схеми для читання.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Етап «До читання»

Процесуальний напрям

Вправи на формування навичок плавного, правильного швидкого читання.

А) читання складової таблиці (ПГ+Г), утворення слів вулиця, синиця, гусенята, ,лелека, ґава, негода, шуба

Б) читання слів у колонках , пояснення значення тих, які незрозумілі, Правильно наголошуємо .

Кумедна порозмовляти

Очерет погомоніти

Негода забруднити

Тісну ля накаркує

Робота з І колонкою. Складання речень з кожним словом. Як утворилося слово «тісну ля»? А яке слово можна утворити від слова «Гарна»?

Робота з ІІ колонкою. Які з і слів близькі за значенням?

Словесний конструктор : Кумедна- прекумедна, весела-…, гарна-… .

^ Змістовий напрям

Вправи на усвідомлене читання.

Робота зі скоромовкою. Ніс сміхунчик сміху міх, сміх розсипався на сніг.

Читання повільно і тихо, а потім- швидше і голосніше.

Робота з паліндромами. Відшукайте в цих реченнях слова, які однаково читаються зліва направо і справа наліво : Янесугусеня. Кіт утік. Улелекидовгіноги.

^ Емоційний напрям

Читанн я заголовка тексту.

Про що може йти мова в цьому тексті? Веселе чи сумне буде оповідання? Чому ви так вирішили?

Етап «Під час читання»

Читання тексту вчителем (при закритих книгах)

Чи справдилися ваші передбачення?

Бесіда за сприйманням

Як звали дівчинку? Про яких птахів розповідалося в тексті? Яка пора року описана в тексті? З чого це видно?

Дидактична гра «Злови слово, якщо воно є в тексті» (гусак, чапля, гусенята, сонечко)

Повторне читання оповідання за частинами.

І частина- «бджілками»- хором.

Аналіз змісту з елементами вибіркового читання.

Прочитайте, якою була Наталинка. З ким вона розмовляла? Покажіть, які крила в гусака.

Зараз прочитаємо, для чого вони.

ІІ частина –«На буксирі» у вчителя або підготовленого учня.

То для чого гусаку ось такі крила? Покажіть, як стоїть лелека. Чому? Відповідайте словами автора.

ІІІ частина-«півники п,ють водичку»- (по 1 слово по черзі)

Прочитайте, на кого свариться Наталинка. За що? Скільки років дівчинці? Зяких рядків тексту видно, що вона весела, кмітлива і винахідлива? Коли вам було смішно, читаючи текст? Зачитайте уривки, які вас звеселили.

Узагальнююча бесіда.

Словесне малювання. Уявіть, що ви малюєте портрет Наталинки. Якою б ви її зобразили?

Етап «Після читання»

Творча інсценізація прочитаного.

Підсумок уроку.

Схожі:

Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета iconТема: Оповідання «Рідна хата» за Іваном Цюпою
Мета: вчити дітей виразно, безпомилково, осмислено читати оповідання, дотримуючись інтонаційних знаків
Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета iconТема. Тематичне речення в мікротемі. Мета
Про які цікаві факти ви довідались, виконуючи домашнє завдання? (Відповіді учнів про те, що зарядку роблять І тварини)
Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета iconТема. Групи слів за значенням (синоніми, антоніми, омоніми)
На сьогоднішньому уроці ми з вами заглянемо у казку І зустрінемося з Іваном Царевичем
Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета iconЦікаві цифри, факти, події (за матеріалами наукових досліджень)
...
Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета iconТема. Вчимося переказувати «Про що говорять звірі». Переказ “Щирий друг.” Мета
Мета. Вчити дітей переказувати близько до тексту. Розвивати зв'язне мовлення учнів, уміння аналізувати прочитане, почуте І побочене;...
Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета iconТема: “Я інший, а не гірший, І маю право бути собою”
Мета: Сприйняття підлітками власної особистості, спрямування на розвиток вміння спілкуватися, конструктивно виражати свої думки І...
Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета iconУрок розвитку мислення 2-3 клас Тема. Логічні вправи, цікаві задачі. Підсумок за чверть
Мета. Активізувати мислення дітей. Сприяти розвитку уваги, пам'яті, швидкості мислення учнів, розвивати логічне мислення. Сприяти...
Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета iconВашій увазі представлено досвід роботи вчителя іноземних мов, німецької...
...
Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета iconТема. Вікторина «У світі казки чарівної»
Мета. Розвивати пам’ять, кмітливість, вміння передавати свої думки в розмові, виховувати любов до книг, бережне ставлення до них....
Тема. Висловлюйте цікаві думки. За Іваном Просяником. Смішинки від Наталинки. Мета iconВплив сім’ї на виховання дитини Мета
Класний альбом «Літопис нашого життя» із фотокартками, учнівськими записами про цікаві справи класу
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка