Всесвітня історія, 9 клас




Скачати 31.56 Kb.
НазваВсесвітня історія, 9 клас
Дата конвертації18.03.2013
Розмір31.56 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
Всесвітня історія, 9 клас

Білет № 1

  1. Розкрийте причини та передумови Великих географічних відкриттів. Охарактеризуйте одну з доколумбових цивілізацій Америки.

  2. Проаналізуйте міжнародні відносини наприкінці ХІХ століття.


Білет № 2

1. Висловіть судження щодо значення Великих географічних відкриттів.

2. Розкрийте причини та наслідки Французької революції кінця ХVIII ст. Назвіть головні події революції.
Білет № 3

  1. Охарактеризуйте матеріальний світ і повсякденне життя людини раннього Нового часу.

2. Висловіть судження щодо історичного значення Французької революції кінця ХVIII століття.

Білет № 4

  1. Розкрийте значення національно-визвольного руху у Нідерландах.

  2. Охарактеризуйте правління Наполеона Бонапарта часів Консульства та Імперії.


Білет № 5

1. Визначте передумови, початок та поширення реформаційних ідей в Європі. Мартін Лютер.

2. Встановить наслідки наполеонівських війн Франції (1804-1815), Віденського конгресу та його рішень.

Білет № 6

1. Охарактеризуйте правління Єлизавети І Тюдор.

2. Визначте причини та наслідки революції 1848-1849 років у Європі. Назвіть головні події революції.

Білет № 7

1. Охарактеризуйте абсолютизм у Франції за кардинала Ришельє.

2. Проаналізуйте суспільні рухи в Росії у 20 – 30-х роках ХІХ століття.
Білет № 8

1. Встановіть особливості внутрішньої та зовнішньої політики Московської держави за правління Івана Грозного.

2. Проаналізуйте Францію у період Реставрації та Липневої революції.
Білет № 9

  1. Охарактеризуйте Московську державу у ХVIІ столітті та початок правління династії Романових.

  2. Проаналізуйте особливості соціально-економічного та політичного розвитку Великої Британії у ХІХ столітті. Королева Вікторія.

Білет № 10


1. Охарактеризуйте економічний розвиток і державну політику Польщі в ХVI – першій половині XVII століття.

2. Розкрийте історичне значення об’єднання Італії та діяльності Каміло Бенсо Кавура.
Білет № 11

1. Охарактеризуйте Османську імперію в ХVI- ХVII століттях. Сулейман І «Пишний».

2. Розкрийте історичне значення об’єднання Німеччини та діяльності Отто фон Бісмарка.
Білет № 12

1. Поясніть особливості культури Індії та Китаю в ХVI – ХVII століттях.

2. Охарактеризуйте повсякденне життя та дозвілля людей наприкінці ХVIІІ – у ХІХ столітті.

Білет № 13

1. Охарактеризуйте поширення Відродження в Європі та творчість Леонардо да Вінчі.

2. Визначте причини появи та поширення соціалістичних ідей у 50–60-х роках ХIХ століття.

Білет № 14

  1. Опишіть найвизначніші пам’ятки європейської архітектури ХVI - ХVII століть.

  2. Визначте наслідки реформ Олександра ІІ в 60-70- х роках ХІХ ст. у Росії.


Білет № 15

  1. Висловіть судження щодо значення Англійської революції та діяльності Олівера Кромвеля.

2. Охарактеризуйте розвиток літератури та мистецтва на початку XIX століття.
Білет № 16

1. Визначте причини та наслідки Тридцятилітньої війни та Вестфальського миру.

2. Проаналізуйте процес формування індустріального суспільства наприкінці ХІХ століття.

Білет № 17

1. Охарактеризуйте Німецькі держави у XVIII столітті. Освічений абсолютизм Фрідріха ІІ.

2. Опишіть становище англійських колоній у Північній Америці, висловіть судження щодо причин, характеру і наслідків війни за незалежність.
Білет № 18

1. Назвіть характерні риси внутрішньої та зовнішньої політики Петра І.

2. Визначте причини та наслідки громадянської війна у США та охарактеризуйте діяльність Авраама Лінкольна. Назвіть головні події війни.
Білет № 19

  1. Охарактеризуйте епоху «освіченого абсолютизму» в Росії та правління Катерини ІІ.

2. Поясніть причини економічного піднесення США наприкінці ХІХ ст.
Білет № 20

1. Визначте наслідки реформ Марії-Терезії та Йосипа ІІ в Австрійській імперії Габсбургів.

2. Назвіть найважливіші досягнення науки і техніки у ХІХ століття.
Білет № 21

1. Охарактеризуйте основні риси та назвіть найвизначніші пам’ятки стилю бароко.

2. Проаналізуйте причини і наслідки франко-прусської війни та проголошення Третьої республіки у Франції.

Білет № 22

1. Охарактеризуйте становище Японії в середині ХІХ ст. та наслідки реформ Мейдзі в Японії.

2. Назвіть характерні риси та найважливіші досягнення в мистецтві другої половини ХІХ століття.

Схожі:

Всесвітня історія, 9 клас iconНавчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України. Всесвітня історія
Авторські права на текст програми «Історія України. Всесвітня історія, 5–12 кл.» належать Міністерству освіти І науки України та...
Всесвітня історія, 9 клас iconАвторів Гупана Н. М., Пометун О.І. та Фреймана Г. О
України. Всесвітня історія. 5 – 12 класи”, котра розміщена на сайті міністерства, а також видрукувана у видавництві “Перун” у 2005...
Всесвітня історія, 9 клас iconМетодичні рекомендації щодо вивчення предметів суспільно-гуманітарного...
У 2010 —2011 навчальному році учні 6 10 класів навчатимуться за програмою “Історія України. Всесвітня історія. 5 – 11 класи”, котра...
Всесвітня історія, 9 клас icon7 клас всесвітня історія
Вступ. Ознайомлення учнів із завданнями І структу­рою курсу. Побудова підручника з предмета, додат­кова навчальна література та електронні...
Всесвітня історія, 9 клас iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів всесвітня історія 11 клас
Економічні, соціальні та політичні перетворення у повоєнному світі та основні тенденції суспільного розвитку у др пол. ХХ поч. ХХІ...
Всесвітня історія, 9 клас iconІнформаційний список довідкової літератури на допомогу вивченню шкільної програми
Великий довідник школяра: Гуманітарні науки (всесвітня історія, всесвітня література, англійська мова) 5-11 кл. [Текст]. Ч – Харків:...
Всесвітня історія, 9 клас icon10 клас всесвітня історія
Ознайомлення учнів із завданнями І структурою курсу. Побудова підручника. Додаткова навчаль­на література та електронні ресурси....
Всесвітня історія, 9 клас iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів Історія України
Авторські права на текст програми «Історія України. Всесвітня історія, 5–12 кл.» належать Міністерству освіти І науки України та...
Всесвітня історія, 9 клас icon8 клас всесвітня історія
Вступ. Ознайомлення учнів із завданнями І структу­рою курсу. Побудова підручника з предмета, додат­кова навчальна література та електронні...
Всесвітня історія, 9 клас icon2. Леонід Ілліч Брежнєв. Брежнєв Леонід Ілліч 1906-1982
Т. В. Ладиченко. Всесвітня історія 11 клас. Підручник. К., «Видавництво А. С. К.» 2003 р стор. 152-158
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка