Зміст




Скачати 31.46 Kb.
НазваЗміст
Дата конвертації19.03.2013
Розмір31.46 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы

ЗМІСТ



Вступ .......................................................................................................... ........2

Розділ 1. Литовські статути, як основне джерело права на українських землях у ХVI-XVII століттях.. ...................................................................................................4

Розділ 2. Норми кримінально-правового характеру в Старому (1529) та в Волинському(1566) статутах:..................................................................................9

2.1 Поняття та види злочинів.................................................................................10

2.2 Мета та види покарань……………….................................................................11

Розділ 3. Злочини та покарання за Литовським статутом 1588 року:........................19

3.1 Класифікація злочинів....................................................................................19

3.2 Види покарань...............................................................................................21

Висновки.............................................................................................................25

Список використаних джерел ..........................................................................28

ВСТУП
^ Актуальність теми.

Історії права відомі чимало стародавніх пам'яток. Серед них три
Литовські статути, одному з яких — "Волинському" (1566 р.) — виповнюється
430 років. Для нашої держави ці юридичні акти мають особливе значення — вони є складовими національного права давно минулих років, та стали базисом на якому збудоване сучасне законодавство.

В історії людства взагалі мабуть, не знайти аналогів української державності, яка періодично роздиралася на шматки могутніми сусідами, але щоразу відроджувалася і поставала з попелу. Нема, очевидно, і народу, який пройшов би такий страшний шлях знущань, принижень, асиміляції, фізичного значення і який, попри все, зберіг свою високу духовність, волелюбність, незалежність, національну самобутність, мову, культуру, менталітет.

Окупація українських земель Литвою, яка відбулася у XIV столітті і продовжувалася більше двох віків, мала характер прилучення, збирання земель руської держави, розбитої удільною та татарською руїнами. Українське населення вважало Велике князівство Литовське своєю державою.

Ще на початку XVI століття держава Литовська не мала кодифікованого законодавства, а правувалася, окрім краєвих установ і привілеїв, за своїми місцевими звичаями. Князівський уряд мав намір звести докупи всі "права", але здійснення його відкладалося. З ініціативою кодифікації виступило шляхетство, яке саме набирало сили. Кого представники на сеймі 1514 року подали великому князеві прохання, щоб дав писані права та закони. На сеймі 1522 року справу було порушено знову. Проект статуту складався юристами великокняжої канцелярії. При цьому враховувалися норми звичаєвого права, Судебника Казиміра 1468 року, а також привілеї 1447, 1492 та інших років, римське, польське та германське право.

Дослідники цього статуту вбачають також його зв'язок зі старим руським правом, особливо з "Руською правдою". Більшість вчених зійшлися на тому, що саме Литовська Русь, себто Білорусь і Україна, найбільше зберегла й розвинула староруські правові норми. Підкреслюючи надзвичайну схожість між "Руською правдою" й Литовським правом, професори Максимейко та Ясинський пояснювали цю схожість тим, що "Руська правда" виникла саме на тім грунті, де пізніше виник і Литовський статут, тобто на Київській Русі.
^ Метою курсової роботи - дослідження кримінально-правового інстетуту Київської Русі ХVI-XVII століття.

Мета роботи передбачає виконання таких завдань:

  • здійснити загальну характеристику періодів дослідження

  • окреслити види злочинів

- окреслити види покарань

^ Обєктом дослідження - кримінальне право за Литовськими статутами.

Предмет дослідження - норми кримінально-процесуального права . Види злочинів і покарань за Литовськими статутами.

Методи дослідження. Під час написання роботи використовувався діалектичний метод пізнання соціально-правових явищ, а саме види злочинів і покарання за них. Дослідження здійснюється на основі сполучення історичного і логічного методів.

Структура роботи складається із вступу, трьох розділів, що обєднують шість підрозділів, висновку та списку використаних джерел (7 найменувань). Повний обсяг роботи становить 30 сторінок, обсяг, що займає список використаних джерел - 2 сторінки.

Схожі:

Зміст iconДайте означення похідної. Який фізичний зміст має похідна?
Як можна дослідити функцію на зростання, застосовуючи похідну та її геометричний зміст. Зробіть рисунок
Зміст iconЗміст Вступ Розділ I
Розділ I. Поняття зобов’язань,їх основний зміст,сутність,склад І підстави виникнення
Зміст icon42. Закон вартості зміст та функції'. 45
Потреби та блага: зміст, структура, функції, корисність благ. Величина корисності. 14
Зміст iconЗміст завдання: Правильна відповідь
Зміст завдання: Пластилінова кулька вільно падає на підлогу без початкової швидкості. Укажіть графік, що відображає залежність потенціальної...
Зміст iconФілософія. Лекція 11. Проблема людини у філософії
При розгляді першого питання студент має звернути увагу на рушійні сили І зміст процесу антропосоціогенезу; розкрити взаємозв’язок...
Зміст iconУроку
Границя функції в точці. Похідна функції в точці. Похідна функції, її геометричний зміст І фізичний зміст
Зміст iconФорми організації навчальної діяльності на уроці. Методи, прийоми навчання
Цілі І завдання визначають усі наступні компоненти процесу – засоби навчання, форми І методи. Зміст навчального матеріалу має забезпечувати...
Зміст iconПередбачає самостійне виконання школярем навчального завдання без...
Цілі І завдання визначають усі наступні компоненти процесу – засоби навчання, форми І методи. Зміст навчального матеріалу має забезпечувати...
Зміст iconПоложення про зміст,опис та порядок використання герба села Маркуші...
Дане Положення про зміст, опис І порядок використання герба с. Маркуші (далі Положення), розроблене на основі Закону України "Про...
Зміст iconІндивідуальна робота передбачає самостійне виконання школярем навчального...
Цілі І завдання визначають усі наступні компоненти процесу – засоби навчання, форми І методи. Зміст навчального матеріалу має забезпечувати...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка