Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв'язку




НазваЗаконодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв'язку
Сторінка1/9
Дата конвертації22.03.2013
Розмір1.18 Mb.
ТипЗакон
uchni.com.ua > Право > Закон
  1   2   3   4   5   6   7   8   9


Міністерство транспорту та зв’язку України

ОНАЗ ім. О. С. Попова

Інститут Економіки та Менеджменту

Звіт з літньої практики на

УДППЗ "УкрПошта"

Виконав:

студент гр. ЕП – 4.1.02

Запорожець Денис


Перевірив:

Грицуленко С.І.


Одесса 2006
Зміст


  1. Загальні положення про підприємства. Положення про підприємство зв`язку.




  1. Організаційна структура підприємства.




  1. Призначення функціональних відділів (економіки, організації праці і ринкових відносин, кадрів, капітального будівництва, бухгалтерії, маркетингу, відділу технологій фінансів і економічного аналізу).




  1. Призначення виробничих відділів поштового зв`язку.




  1. Склад і призначення устаткування відділів.




  1. Вивчення технологічних процесів на підприємствах зв`язку.




  1. Вивчити форми звітності підприємства.

Загальні положення про підприємства. Положення про підприємство зв’язку
Поштовий зв'язок є однією з пріоритетних і важливих підгалузей зв'язку в Україні, основна мета функціонування якого полягає у наданні користувачам, органам державної влади, місцевого самоврядування, оборони й безпеки держави широкого спектру послуг, з орієнтацією на задоволення їхніх потреб у ринкових умовах.

Основними засадами діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку є:

  • захист інтересів користувачів;

  • надання послуг поштового зв'язку встановленого рівня якості;

  • доступність до ринку послуг поштового зв'язку;

  • законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв'язку;

  • забезпечення прав користувача на таємницю інформації;

  • забезпечення прав операторів поштового зв'язку.

Становлення і розвиток поштового зв'язку України відбувається згідно із законодавством України, актами Всесвітнього поштового союзу, а також державними програмами розвитку.

Основні підходи до подальшого розвитку поштового зв'язку, особливості його структурної перебудови, принципи регулювання, стратегія розвитку поштового зв'язку, а також засади діяльності в ринкових умовах визначені Концепцією розвитку зв'язку в Україні до 2010 року, прийнятою постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.1999 р. №2238.

Стратегічною метою державної політики щодо поштового зв'язку України є задоволення потреб суспільства у послугах поштового зв'язку визначеного рівня якості. Загальна політика щодо поштового зв'язку на найближчу перспективу полягає в подальшій оптимізації мережі поштового зв'язку, вдосконаленні поштових маршрутів, переході до комплексної механізації та автоматизації виробничих процесів на всіх ланках технологічного процесу (від приймання до вручення поштових відправлень), створенні автоматизованої інформаційно-технологічної системи поштового зв'язку, наближення термінів доставки поштових відправлень до світового рівня.

Стратегією розвитку поштового зв'язку України на період до 2010 року передбачається:

  • Проведення структурних перетворень (реструктуризація, лібералізація та формування ринку послуг) для прискорення розвитку поштового зв'язку в ринкових умовах;

  • Забезпечення послугами поштового зв'язку відповідного рівня якості органів державної влади та місцевого самоврядування, а також населення та суб'єктів господарювання.

Основними пріоритетами розвитку поштового зв'язку загального користування є:

  • Впровадження нових видів послуг та нових технологій оброблення, перевезення і доставки усіх видів поштових відправлень на основі комплексної механізації та автоматизації виробничих процесів у поштовому зв'язку, а також використання швидкісних видів транспорту;

  • Наближення рівня якості послуг поштового зв'язку до європейських і світових стандартів.

Організаційна структура підприємства.
1. Начальник ЦПЗ № 5

1.1. Штат при керівництві начальника ЦПЗ №5

  1. Головний бухгалтер
    1.1.1.1. Бухгалтерія

  2. Відділ фінансів та економічного аналізу

  3. Відділ з організації праці та заробітної плати

  4. Відділ обліку, підготовки, аналізу та руху кадрів

  5. Виконавець з питань МП, ЦО та НС

  6. Виконавець з питань пожежної безпеки

  7. Юристконсульт

  8. Начальник дільниці з надання послуг Біляївського району

1.1.9. Начальник дільниці з надання послуг Іванівського району
1.1.10 Начальник з надання послуг Іллічівського району

  1. Начальник дільниці з надання послуг Комінтернівського району

  2. Начальник дільниці з надання послуг Овідіопольського району

  3. Начальник дільниці з надання послуг Роздільнянського району

  4. Начальник дільниці з надання послуг Одеса місто

  5. Начальник виробничої дільниці

  1. Дільниця оброблення письмової кореспонденції

  2. Дільниця з оброблення та обміну пошти

  3. Цех з оброблення міжнародної пошти

  4. Дільниця з експедирування періодичних видань

1.2. Заступник начальника

  1. Група періодичних видань

  2. Пункти поштового зв'язку з приймання передплати

  1. Пункт поштового зв'язку з приймання передплати № 1

  2. Пункт поштового зв'язку з приймання передплати № 2

  3. Пункт поштового зв'язку з приймання передплати № З

  4. Пункт поштового зв'язку з приймання передплати № 4
    1.2.2.5. Пункт поштового зв'язку з приймання передплати № 5

  1. Відділ з питань маркетингу та реалізації послуг

  2. Бізнес-центр

  3. Груп па умовних цінностей

  4. Роздрібна база

  5. Група з забезпечення експлуатаційними матеріалами

  6. Їдальня

1.3. Заступник начальника з технічних питань

  1. Електромеханічна дільниця

  2. Газова котельна

  3. Група експлуатації споруд

  4. Господарча група :

  5. Група інформаційних технологій

1.4. Заступник начальника з питань технології надання послуг
1.4.1. Відділ технології з надання послуг '

  1. Група з експлуатації та виробничих питань

  2. Головна каса

  3. Диспетчерська служба

  4. Дільниця з обробки та контролю первинної документації

1.4.1.5. Контрольно-довідкова дільниця
Головні завдання маркетингової діяльності Укрпошти:

• поліпшення характеристик та якості надання існуючих послуг;

• оптимізація бізнес портфеля послуг підприємства;

• створення автоматизованих робочих місць, що допомагає скоротити час обслуговування споживачів, підвищити якість обробки інформації та скоротити витрати;

• побудова ефективної логістичної системи задля зменшення витрат та підвищення якості надання послуг поштового зв’язку;

• розвиток і реалізація нових конкурентних послуг.

Маркетингова діяльність спрямована на досягнення таких результатів:

• просування іміджу пошти як сучасного конкурентного підприємства;

• збільшення доходів та скорочення витрат;

• підвищення якості та культури обслуговування;

• формування конкурентного асортименту послуг відповідно до існуючого та прогнозованого попиту;

• забезпечення надійності послуг.

Особливу увагу приділяється питанням зростання конкурентності тарифів та створення вигідних для клієнтів умов надання послуг. Вивчення потреб споживачів та відстеження розвитку ринків, на яких працює Укрпошта,

дає змогу пропонувати клієнтам якісні послуги, використовуючи розгалужену поштову мережу, технологічні потужності та досвід роботи підприємства на фінансовому, телекомунікаційному та логістичному ринках.

Співпраця з корпоративними клієнтами базується на взаємовигідних довготривалих стосунках. Утримання існуючих та залучення нових споживачів – один з основних напрямків роботи маркетингу. Важливими факторами є розвиток та постійне удосконалення програм лояльності, спрямованих на утримання клієнтів та розвиток довготривалих відносин з ними.

Відповідно до рішення Пекінського та Бухарестського конгресів ВПС підприємство активізувало діяльність щодо встановлення стандартів якості, що застосовуються у п’яти областях універсальної поштової служби. Починаючи з 2000 року, розроблено та вдосконалено стандарти якості пересилання письмової кореспонденції, за якими постійно здійснюється моніторинг на різних рівнях.

Для моніторингу якості пересилання письмової кореспонденції застосовуються різні методи перевірки, у тому числі система діагностичного контролю. За допомогою тестових листів, які пересилаються територією України, підприємство має можливість відслідковувати всі етапи пересилання листів (виймання із поштових скриньок, перевезення, оброблення та доставка). За результатами контролю вдосконалюється виробничий процес пересилання поштових відправлень з метою підвищення якості.

Щорічно, під час проведення Європейського тижня якості, підприємством практикується опитування споживачів з метою визначення їхньої задоволеності. Споживачам пропонується оцінити перелік показників за п`ятибальною системою.

УДППЗ “Укрпошта” активізувало інноваційну діяльність у межах реалізації Національної програми інформатизації України. Ведеться цілеспрямована робота зі створення в об’єктах поштового зв’язку Інтернет-пунктів задля забезпечення доступу широких верств населення до всесвітньої інформаційної мережі. Нині у філіалах підприємства діють 84 таких пункти, передбачається збільшення їхньої кількості у майбутньому.

Міжнародна діяльність Укрпошти спрямована на зміцнення відносин з поштовими

адміністраціями зарубіжних країн для безперешкодного та ефективного функціонування

всесвітньої поштової мережі. Для реалізації цих планів Укрпошта використовує можливості міжнародних та регіональних організацій, встановлює багатостороннє та двостороннє співробітництво, використовує досвід інших поштових адміністрацій.

Спеціалісти Укрпошти беруть активну участь у роботі таких міжнародних організацій з питань поштового зв`язку:

• Всесвітній поштовий союз (ВПС) (Україна є членом з 1947 року);

• Регіональна співдружність у галузі зв`язку (РСЗ) (Адміністрація зв’язку України є

членом з 1991 року);

• Рада операторів поштового зв`язку РСЗ (УДППЗ “Укрпошта” є членом з 2001

року);

• Асоціація європейських державних поштових операторів “ПостЄвропа” (УДППЗ “Укрпошта” є членом з 1994року);

• Міжнародний Союз зі спорту, культури та міжнародного туризму у секторі пошти та телекомунікацій (СКІПТ) (УДППЗ “Укрпошта” є членом з 2003 року).

Спеціалісти УДППЗ “Укрпошта” очолюють Спеціальну групу з питань упровадження фінансової системи Всесвітнього поштового союзу, є членами багатьох проектних груп Ради

поштової експлуатації, зокрема “Якість служби”, “Група дій з поштової безпеки”, “Поштові фінансові служби”, “Кінцеві витрати”, “Підтримка митниці” та інших.

На регіональному рівні Укрпошта багато років очолює Секцію №1 Ради операторів поштового зв’язку РСЗ “Якість міжнародної поштової мережі”, відіграє провідну роль серед країн РСЗ з питань підвищення якості послуг.

Оскільки для розвитку підприємства потрібні інвестиції, у 2005 році проведено велику роботу, аби заручитися технічною та фінансовою допомогою з боку світових та європейських

фінансово-кредитних установ. У 2005 році завершено реалізацію проекту “Створення системи реєстрації і контролю проходження пошти в Україні” із залученням коштів Фонду підвищення якості Всесвітнього поштового союзу, згідно з яким Україна отримала протягом 2002-2005 років понад 400 тисяч доларів США.

Завершилася реалізація проекту з удосконалення системи поштової логістики в Україні, що

здійснювався спільно з компанією “Сіменс”. У 2005 році Укрпоштою спільно із Всесвітнім поштовим союзом укладено угоду щодо використання програмного продукту “Міжнародна фінансова система”, що сприяло обміну електронними переказами з багатьма поштовими адміністраціями світу.

Організація обміну грошовими переказами спрямована не тільки на задоволення потреб

трудових мігрантів, яких (за даними Верховної Ради України) за кордоном налічується більше як 2 мільйони осіб. Розвиток бізнесу у сфері міжнародного переказу грошей також пов’язаний з необхідністю підвищення конкурентоспроможності Укрпошти. Це особливо важливо напередодні вступу України до Світової організації торгівлі та відкриття ринку поштових послуг для приватних та іноземних операторів.

Для підкреслення ролі пошти у створенні інформаційного суспільства в м. Туніс,

під час другого етапу Всесвітнього саміту з питань інформаційного суспільства, відбулась

урочиста церемонія спеціального погашення марки, випущеної в ознаменування цієї події.

У 2005 році УДППЗ “Укрпошта” надано почесне право приймати наступну Пленарну

Асамблею ПостЄвропи у м. Києві. Зміцненню міжнародних зв’язків допомагають неформальні відносини, які встановилися завдяки участі команди УДППЗ “Укрпошта” із Вінницької дирекції у спортивних змаганнях між командами поштових адміністрацій. Так, команда УДППЗ “Укрпошта” отримала призове місце у фінальній грі турніру з футболу у травні 2005 року на о. Мальта серед команд Адміністрацій зв’язку Італії, Франції, Хорватії.
Форма №1 – Баланс


Актив

код рядка

на початок звітн. періоду

На кінець звітн.періоду

А

Б

1

2

^ I.Необоротні активи

Нематеріальні активи:




 

 

залишкова вартість

010

0

0

первісна вартість

011

 

 

накопичена амортизація

012

 

 

Незавершене будівництво

020

0

0

Основні засоби:







 

залишкова вартість

030

51 300

46 674

первісна вартість

031

245 367

245 367

накопичена амортизація

032

194 067

198 693

Довгострокові фінансові інвестиції:




 

 

які обліковуються за методом участі в капіталі інших підприємств

040

 

 

інші фінансові інвестиції

045

 

 

Довгострокова дебіторська заборгованість

050

9 102

9 102

Відстрочені податкові активи

060

 

 

Гудвіл

065

 

 

Інші необоротні активи

070

0

0

Усього за розділом I

080

60 402

55 776

^ II. Оборотні активи

Запаси:




 

 

виробничі запаси

100

90 681

75 719

тварини на вирощуванні та відгодівлі

110

 

 

незавершене виробництво

120

 

 

готова продукція

130

 

 

товари

140

758 427

698 939

Векселі одержані

150

 

 

Дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги:




 

 

чиста реалізаційна вартість

160

62 319

55 205

первісна вартість

161

62 319

55 205

резерв сумнівних боргів

162

 

 

Дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом

170

1 331

552

за виданими авансами

180

56 141

64 066

з нарахованих доходів

190

 

401

із внутрішніх розрахунків

200

0

0

Інша поточна дебіторська заборгованість:




 

 

чиста реалізаційна вартість

210

3 538 928

9 426 629

первісна вартість

210,1

3 538 928

9 426 629

резерв сумнівних боргів

210,2

 

 

Поточні фінансові інвестиції

220

 

0

Грошові кошти та їх еквіваленти:




 

 

в національній валюті

230

39 888 203

18 344 635

в іноземній валюті

240

 

5 075

Інші оборотні активи

250

19 353

16 332

Усього за розділом II

260

44 415 383

28 687 553

^ III. Витрати майбутніх періодів

270

1 394

357

Баланс

280

44 477 179

28 743 686
  1   2   3   4   5   6   7   8   9

Схожі:

Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв\Граничні тарифи на універсальні послуги поштового зв’язку
Оператори поштового зв’язку за спільною домовленістю з користувачами послуг поштового зв’язку мають право знижувати їх рівень не...
Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв\Законодавство у сфері надання адміністративних послуг
Цей Закон визначає правові засади реалізації прав, свобод І законних інтересів фізичних та юридичних осіб у сфері надання адміністративних...
Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв\«Валютне регулювання в Україні» Зміст
Перехід незалежної України до ринкової економіки, лібералізація зовнішньоекономічної діяльності І надання суб’єктам підприємництва...
Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв\Ліцензійні умови надання освітніх послуг у сфері професійно-технічної освіти
Порядок здійснення контролю за дотриманням Ліцензійних умов надання освітніх послуг
Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв\Закон україни
Цей Закон визначає основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних...
Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв\Закон україни
Цей Закон визначає основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних...
Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв\Проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання
Проблема, яка буде розв'язана внаслідок прийняття регуляторного акту, полягає у неможливості надання кп «Мала Виска – Водоканал»...
Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв\Міністерство юстиції україни лист від 01. 12. 2005 р. N 19-48-92...
Стосовно обов'язку суб'єкта підприємницької діяльності фізичної особи скріплювати печаткою ваучер на надання туристичних послуг
Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв\Положення про територіальний центр соціального обслуговування (надання...
Переліку соціальних послуг, умови та порядок їх надання структурними підрозділами територіального центру соціального обслуговування...
Законодавче регулювання відносин у сфері надання послуг поштового зв\Законукра ї н и
Стаття Завдання Закону Завданням цього Закону є регулювання суспільних відносин, що виникають у сфері спільного інвестування щодо...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка