Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення




Скачати 193.72 Kb.
НазваРозділ ІІ. Загальні адміністративні положення
Дата конвертації22.03.2013
Розмір193.72 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы

01008, м.Київ-008,

вул.. Грушевського12/2

Прем’єр-міністру України Тімошенко Ю.В.
01220, м.Київ-220

Вул.. Жилянська 14

Голові Конституційного Суду України
М. Київ

Вул..

Генеральному Прокурору України
01024, м. Київ

Вул..Академіка Богомольця 10

Міністру Внутрішніх Справ
01001, м. Київ-001,

вул.. Городецького 13

Міністру Юстиції України
м.

вул.

Голові РайдержАдміністрації

г. (р-на)




01015, м. Київ-015,

Вул.. Січневого Повстання 25 корп.19

Митрополиту Київському та всієї України Володимиру (Сабодан)
М.

Вул.

Єпархіальному Архієрейові
01220, м.Київ-220

Вул.. Грушевського 5

Голові Верховної Ради

А. Яценюку
01220, м.Київ-220

Вул.. Грушевського 5

^ Верховна Рада України

Лидеру Партії Регіонів

Януковичу В.Ф.
1220, м.Київ-220

Вул.. Грушевського 5

Верховна Рада України

Лидеру Компартії України

Сімоненко П.
01220, м.Київ-220

Вул.. Грушевського 5

Верховна Рада України

Депутату
01220, м.Київ-220,

Вул.. Банківська 11

Президенту України Ющенко В.А.
04655, м. Київ-53,

вул.. Львівська 8.

Голові Державної Податкової Адміністрації України
м.

вул.

Голові Державної Податкової Адміністрації обл




м.

вул.

Голові ДержАдіністрації

обл.




Звернення

^

Вельмишановні панове депутати України, шановний пане Президенте, шановне керівництво нашої держави. Ваше Блаженство, ваші Високопреосвященства і Преосвященства!



З повідомлень засобів масової інформації України стало відомо, що в теперішній час готується до прийняття законопроект Податкового Кодексу України, згідно якого:
  • ^

    РОЗДІЛ ІІ. ЗАГАЛЬНІ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОЛОЖЕННЯ

  • Глава 5.1 Облік платників податків.

Стаття 32.


  • 32.11. Облік платників податків в органах державної податкової служби ведеться за податковими номерами.

  • Порядок визначення податкового номеру встановлюється центральним органом державної податкової служби.

  • 32.12. Орган державної податкової служби зазначає податковий номер у всіх свідоцтвах, довідках, патентах, в інших документах або повідомленнях, що видаються платнику податків або надсилаються йому.

Кожен платник податків зазначає податковий номер в усіх податкових деклараціях (розрахунках, звітах), платіжних документах щодо податків і зборів, у фінансових документах, а також в інших випадках, передбачених законодавством.

  • 32.13. Особливості обліку платників податків за окремими податками, а також окремих категорій платників податків установлюються відповідними розділами цього Кодексу.

  • Стаття 38. Державний реєстр фізичних осіб – платників податків


38.1. Центральний орган державної податкової служби формує та веде Державний реєстр фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр).

До Державного реєстру вноситься інформація про осіб, які є:

громадянами України;

іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;

іноземцями та особами без громадянства, які не мають постійного місця проживання в Україні, але відповідно до законодавства зобов'язані сплачувати податки в Україні або є засновниками юридичних осіб, створених на території України.

38.2. До облікової картки фізичної особи – платника податків вноситься така інформація:

38.2.1) прізвище, ім'я та по батькові;

38.2.2) дата народження;

38.2.3) місце народження (країна, область, район, населений пункт);

38.2.4) місце проживання, а для нерезидентів – також громадянство;

38.2.5) серія, номер свідоцтва про народження, паспорта (аналогічні дані іншого документа, що посвідчує особу), ким і коли виданий, а для нерезидентів – також податковий номер, що використовується під час оподаткування в країні резиденції.

38.3. До інформаційної бази Державного реєстру включається така інформація про фізичних осіб:

38.3.1) джерела отримання доходів;

38.3.2) об’єкти оподаткування;

38.3.3) сума нарахованих та/або отриманих доходів;

38.3.4) сума сплачених податків;

38.3.5) інформація про податковий кредит та податкові пільги платника податків.
Стаття 38.4.

Громадяни, які народилися після набрання чинності цим Кодексом і інформація про яких не включалася до Державного реєстру, реєструються платниками податків на підставі облікових карток, що формуються органами реєстрації актів громадянського стану під час видачі таким громадянам свідоцтв про народження.

Стаття38.5.


"..Фізична особа незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), для якої раніше не формувалася облікова картка платника податків та яка не включена до Державного реєстру, зобов'язана особисто або через законного чи уповноваженого представника подати відповідному органу державної податкової служби облікову картку фізичної особи – платника податків, яка є водночас заявою для реєстрації в Державному реєстрі, та пред'явити документ, що посвідчує особу."

Іншою мовою, згідно статтям 32.11-32.13, 38.4-38.17.8 глав 5 розділу II Податкового Кодексу України без так званого податкового номера і облікової картки громадянам України неможливо буде:


  • Отримувати заробітну плату;

  • Відкрити рахунок в банку;

  • Перетнути кордон України;

  • Зареєструвати підприємницьку діяльність;

  • Мати право на майно;

  • Мати право на транспортний засіб;

  • Оформити будь-яку цивільно-правову угоду;

  • Оформити пільги і субсидії і ін.


В разі прийняття депутатами Верховної Ради України нового Податкового Кодексу України втрачає силу Закон від 22 грудня 1994 р. №320/94 – ВР "Про державний Реєстр фізичних осіб – платників податків і інших обов'язкових платежів", який давав можливість на підставі статей 1,5,7,9 і 11 відмовлятися від ІНН по релігійних переконаннях.
Перед лицем цієї безперечної небезпеки ми, громадяни України, заявляємо наступне:

Відповідно до ст. 21 Конституції України: "^ Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності тправах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними.

Відповідно до ст. 22 Конституції України: Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

^

Відповідно до ст. 32 Конституції України: Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди


Це статті Основного Закону України Конституції України, в якій також зафіксоване наступне:
^

"Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.


Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується".

Іншими словами, всякий законопроект, вступаючий в протиріччя з Конституцією, як неправовий, не може бути затверджений і введений в дію.

Ми, законопокірні громадяни України, даємо свою повну згоду на утримання від нас податків, в т.ч. і обов'язкових платежів, як це регламентується статтею 67 Конституцій України.

Загальновідомо, що подібні заходи покликані до процвітання і зміцнення нашої держави.

Проте система утримання податків і обов'язкових платежів не повинна йти всупереч чинному законодавству.

І, головне, вона не повинна притискати і ображати релігійні почуття віруючих, охорона яких гарантується законодавством України, зокрема, Законом України від 23 грудня 1991 № 987-XII "Про свободу совісті і релігійні організації", в ст. 3 якого зафіксовано, що "кожному громадянинові України гарантується право на свободу совісті".
А також Конституцією України, стаття 68 якою свідчить:
^

Кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.



Виконуючи вимоги статті 67 Конституцій України, як громадяни, так і державні органи повинні керуватися законом, зокрема, положеннями ст. 28 Цивільного Кодексу України (Ім'я фізичної особи), згідно якої:

"Фізична особа набуває прав та обов’язків і здійснює їх під своїм ім’ям.

Ім’я фізичної особи, яка є громадянином України, складається із прізвища, власного імені та по батькові".

Тобто, треба відмітити, вищезгадане положення вказує на те, що правовідносини держави, а тим більше податкових органів, повинні будуватися лише через Ім'я людини (прізвище, власне ім'я і по батькові), а не на підставі довільно вибраного ладу, будь то номер, код, будь-яка інша цифрово-символьна комбінація, або взагалі що-небудь інше. Підкреслюємо, це положення обов'язкове для всіх, в т.ч. і для Податкової Адміністрації України.
Справжнім беззаконням є вимоги статей 38.4 і 38.5 вказаного проекту Податкового Кодексу, що стосуються присвоєння податкового номера і внесення особистих даних в Держреєстр для новонароджених немовлят, а також тої решти всіх категорій населення, які принципово не є платниками податків. Це означає, що Податкова Адміністрація України намагається узаконити свій намір збирати досьє на всіх без виключення громадян України, а значить намагається привласнити собі такі повноваження, які можуть бути лише в служби Державної Безпеки, і , крім того, не відносно всіх громадян, а відносно тих, що оперативно розробляються. І не в демократичному суспільстві, а в тоталітарному.
Податковий номер і так звана облікова картка грубо протиречать також ст. 25 Цивільного Кодексу України (Цивільна правоздатність фізичної особи), згідно якої " Здатність мати цивільні права та обов’язки (цивільну правоздатність) мають усі фізичні особи.. Цивільна правоздатність фізичної особи виникає у момент її народження… Цивільна правоздатність фізичної особи припиняється у момент її смерті.

У Цивільному Кодексі України також відображене наступне:
^

Стаття 26. Обсяг цивільної правоздатності фізичної особи


1. Усі фізичні особи є рівними у здатності мати цивільні права та обов’язки.

2. Фізична особа має усі особисті немайнові права, встановлені Конституцією України та цим Кодексом.

3. Фізична особа здатна мати усі майнові права, що встановлені цим Кодексом, іншим законом.

4. Фізична особа здатна мати інші цивільні права, що не встановлені Конституцією України, цим Кодексом, іншим законом, якщо вони не суперечать закону та моральним засадам суспільства.

5. Фізична особа здатна мати обов’язки як учасник цивільних відносин.

Пп. 2, 3, 4 цих статті вказують не неправомочність дій Податкової Адміністрації України, що намагається в якості умови для володіння правами фізичної особи (а саме:

  • Отримувати заробітну плату;

  • Відкрити рахунок в банку;

  • Перетнути кордон України;

  • Зареєструвати підприємницьку діяльність;

  • Мати майно;

  • Мати транспортний засіб;

  • Оформити будь-яку цивільно-правову угоду;

  • Оформити пільги і субсидії та ін.),

поставити наявність у людини податкового номера, облікової картки і ін. Права фізичної особи, в т.ч. і вищеперелічені, гарантуються нам чинним законодавством України, і відсутність у громадянина України податкового номера, облікової картки і ін. не можуть служити підставою для відмови фізичній особі в її правах.

Відзначимо також те, що дії Податкової Адміністрації України стосовно збору детальної інформації в електронному вигляді про життєдіяльність, майновий рівень і рівень доходів громадян України несуть в собі чималу соціальну небезпеку. ЗМІ країн СНД неодноразово висвітлювали інформацію про крадені електронні бази даних різних організацій, серед яких найбільшою популярністю користується саме база даних Податкової Адміністрації, яка служить наведенням для кримінальних структур і для багатьох інших злочинних цілей. У нас немає жодних підстав вважати, що у випадку з базою даних Податкової Адміністрації України справа йтиме інакше, тобто що її не можна буде вкрасти або зламати і використовувати зловмисниками в корисливих цілях. У випадку, якщо станеться передача інформації такого ступеня детальності іноземним державам, то в наявності буде склад кримінального правопорушення. Податкова Адміністрація України, займаючись збором даних про фізичних осіб, формуючи при цьому електронний банк даних, і не маючи можливості на серйозному рівні захистити його, створює реальну загрозу інформаційній безпеці України і її суверенітету. Просимо компетентні органи звернути на це особливу увагу.

І без того високий об'єм інформації, що поступає до Податкової Адміністрації, може збільшитися в багато разів, якщо будуть введені в дію електронні документи. Тоді в кожному випадку вживання цього документа інформація про місцезнаходження і дію його власника передаватиметься в центральний банк даних і досягне такого ступеня детальності, при якому аналіз цієї інформації сторонньою людиною буде грубо протиречити статті 32 Конституції України: "Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя. Не допускається збір, зберігання і поширення конфіденційної інформації про особу без його згоди".


Враховуючи високий ступінь деталізації і щільність інформації, що надходить в Податкову Адміністрацію, і яка дозволяє, наприклад, вести стеження за людиною в режимі реального часу, необхідно зробити висновок про реальність створення так званого"електронного концтабору".
Також в публікаціях ЗМІ неодноразово повідомлялося про перспективи введення в дію документів, що містять біометричні дані його власника (відбитки пальців, малюнок оболонки ока і так далі). На підставі чинного законодавства, і на підставі юридичного положення про презумпцію невинності, ми заявляємо про неприпустимість подібної дії відносно законопокірних осіб нашої держави.
Окрім цього, ми, як православні християни, відкидаємо проект Податкового Кодексу України на підставі своїх релігійних переконань, право жити відповідно до яких гарантується ст. 3 Закони України від 23 грудня 1991 № 987-XII "Про свободу совісті і релігійні організації": "кожному громадянинові України гарантується право на свободу совісті".
У своїй позиції ми спираємося, крім усього іншого, також і на офіційні церковні документи, які приводяться нижче.
^ В посланні Священного Синоду Українській Православній Церкви Московського Патріархату від 29 грудня 2003 р. до органів влади України відмічене наступне:
"теперішній процес кодифікування цивільного населення безпосередньо стосується політичної і господарської діяльності громадян. Він упроваджується у формах, які мають типологічну схожість з обмеженнями апокаліптичних часів. При цьому, в той же самий час, ігноруються альтернативні способи здійснення функцій державного регулювання і контролю в області суспільного господарства і політичної діяльності, що викликає у віруючих апокаліптичні паралелі. Оскільки в контексті Божественного Одкровення вказана есхатологічна спрямованість і згубність всестороннього технічного контролю над особою, ми не можемо проявляти байдужості до впровадження його в нашій Батьківщині.

Завдання виконавчої влади полягає у вирішенні проблем громадян, що володіють реальною владою, яку вони делегували державі. Усілякі спроби державних чиновників нав'язати суспільству своє вирішення яких-небудь питань, посилаючись на нібито важливі причини, за своєю природою йтимуть врозріз з новою концепцією цивільного суспільства. У результаті воно не процвітатиме, а топтатиметься не місці.

Влада повинна шукати способи подолання, а не блокувати їх вирішення, особливо коли йдеться про священних, Богом даних речах – правах і свободах людини. Відмова відповідальних представників державній влади перейти на альтернативну модель регулювання господарської діяльності громадян, або штучне створення ними складнощів для її впровадження справедливо сприймається як порушення основних принципів демократії і безвідповідальність перед народом.

У релігійному контексті вказані дії влади набувають апокаліптичної складової, що може розцінюватися як свідоме або мимовільне створення технічної бази, сприяючої вступу на царство антихриста. Така подальша позиція представників влади не сприятиме зняттю напруженості в суспільстві, не дасть його членам вкрай необхідної зараз стабільності і надії на поліпшення життя.

Ми ще раз настійно закликаємо представників всіх гілок влади сприяти закріпленому законом праву віруючих жити і виконувати свої громадянські обов'язки відповідно до своїх релігійних переконань, без використання цифрової ідентифікації, а також не допустити універсального вживання ідентифікаційного номера у всіх сферах життя людини.".
У посланні Священного Синоду Російської Православної Церкви від 6 жовтня 2005 р. до органів влади країн Співдружності Незалежних Держав і Балтіки, відмічене наступне:
утворення і об'єднання масивів особистої інформації, а також розвиток електронних засобів пізнання особи таїть в собі немало небезпек. Зростає залежність людини від неминучих технологічних збоїв, помилок, халатності персоналу або втручання зловмисників. Не виключена можливість централізованого збору відомостей про приватне життя громадян і про їх переконання. Це створює загрозу правам і свободі особи, робить можливим тотальний контроль за життям людини, у тому числі і за його світоглядом.

... визначені неприйнятними такі різновиди подібних засобів, які були б невідокремленими від людського тіла

... не можна в системах обліку привласнювати людям якийсь номер, який використовуватиметься замість імені".
У своєму слові на VIII-м Всесвітньому Російському Народному Соборові, що присвячений темі "Росія і Православний Світ", який відбувся 3-4 лютого 2004 р. в Свято-Троїцькїй Сергієвій Лаврі і Свято-Даніловському Монастирі м. Москви, Високопреосвященнейший Агафангел, Митрополит Одеський і Ізмаїлський, відзначив наступне: " У теперішній історичний момент абсолютно все, що відбувається в світі, має причини духовні, а наслідки — апокаліптичні! Без врахування цього неможливо правильно зрозуміти суть подій, що відбуваються в світі.. У всьому світі вводиться цифровий облік населення через привласнення ідентифікаційних кодів. У цій системі створюється можливість контролювати і управляти кожною людиною".
Ще раніше в своїй заяві від 7 березня 2000 р. "Поважати відчуття віруючих, зберігати християнську розсудливість." Священний Синод Російської Православної Церкви, звертаючись до властей і держави стосовно питань ідентифікаційних податкових номерів, відзначив наступне:

"Багато християн, що почитають як святиню ім'я, дане їм при хрещенні, вважають негідним просити в держави, щоб воно привласнило їм якесь "ім'я" у вигляді числа."

Загальновідомо, що в основі системи штрих-кода EAN 13/UPC лежить добре відоме, і абсолютно неприйнятне для християн число "666", цей факт можна перевірити візуально. Саме число "666" згадується в Одкровенні св. Апостола Іоанна Богослова. Саме за допомогою штрих-кода зараз маркіруються всі товари народного вжитку. І саме у вигляді штрих-кода в електронних документах особи передбачається викладати інформацію про особу її власника. Використання числа "666" - це ще одна важлива межа, яка принципово не може бути прийнята православними християнами як основа для документів особи. Врешті-решт, як відмічено в Заяві від 7.03.2000 г, йдеться про захисті права віруючих жити відповідно до своїх релігійних переконань.

Мабуть авторам проекту привласнення податкового номера, занесення відомостей про осіб в Держреєстр і впровадження облікової картки з реєстраційним номером, який по суті нічим не відрізняється від ІНН (як у випадку з ІНН, так і у випадку з реєстраційним номером картки передбачається ідентифікувати людину не на підставі Імені, Прізвища і По батькові, а на підставі цифрово-символьних комбінацій-кодів, і тому зовсім не важливо, що реєстраційний номер – це номер картки а не власне людини, головне – це те, що система його використовуватиме для встановлення особи, а значить – цей номер набуває властивостей імені, що, як уже згадувалося, неприйнятно для православного християнина), невідомо, що, вторгаючись в питання віри, вони порушують ст.35 Конституції України, згідно якої "кожен має право на свободу світогляду і віросповідання."

А відповідно до ст. 3 Закони України від 23 грудня 1991 № 987-XII "Про свободу совісті і релігійні організації": "кожному громадянинові України гарантується право на свободу совісті".

Православне віросповідання, християнська совість, не дозволяє нам погоджуватися з тим, що нам буде привласнено цифрове ім'я, яке використовуватиметься замість нашого християнського імені, даного нам в Святому Хрещенні, а тим більше погоджуватися з тим, що це робиться добровільно, і на знак згоди самим писати заяви з проханнями про привласнення нам коду, який слугує для ідентифікації особи.
Хочемо відмітити, що практика фашистської Німеччини по привласненню людям номерів і використання їх замість імені, була засуджена на міжнародному Нюрнберзькому процесі, як злочин проти людства, що не має терміну давності, і на цій законній підставі не може бути використана ні в одній країні світу, а тим більше в нашій країні, населення якої, можливо, більш за всі інші країни постраждало від подібних практик. Джерело інформації: Нюрнберзький процес: Сб. матеріалів. – В 2-х томах. – Під. ред. К.П. Горшеніна. – Видавництво 2-е, исп. і доп. – М.: Гос. вид-во юрид. літ., 1954. – Т. ІІ. – с. 1000.
Таким чином, податковий номер, який пропонує нам влада, процедура занесення особистих відомостей в Держреєстр України, облікова податкова картка, є абсолютно неприйнятними для православних християн з вищезгаданих причин. І силове нав'язування їх нам державними органами є неправовою дією, що суперечить Конституції України, законам України, вступаючи в протиріччя з нормами міжнародного права.
Ювілейний Архієрейський Собор Російської Православної Церкви, що відбувся 13-16 серпня 2000 р. в м. Москві, викладаючи базові положення її вчення з питань церковно-державних стосунків і по ряду сучасних суспільно-значимих проблем, відображаючи офіційну позицію Московського Патріархату у сфері взаємин з державою і світським суспільством, в розділі IV під назвою "Християнська етика і світське право" відзначив наступне: "однак у тих випадках, коли людський закон абсолютно відкидає абсолютну божественну норму, замінюючи її протилежною, він перестає бути законом, стаючи беззаконням, в який би правовий одяг він не виряджався. Іншими словами, людський закон ніколи не містить повноту закону Божественного, але, щоб залишатися законом, він зобов'язаний відповідати боговстановленим принципам, а не руйнувати їх. Коли ж виконання вимог закону загрожує вічному порятунку, передбачає акт віровідступництва або здійснення іншого безперечного гріха перед Богом і ближнім, християнин закликається до подвигу сповідництва заради Правди Божої і порятунків своєї душі для життя вічного. Він повинен відкрито виступити законним чином проти безумовного порушення суспільством або державою встановлень і заповідей Божих, а якщо такий законний виступ неможливий або неефективний, займати позицію громадянської непокори" (Основи соціальної концепції Російської Православної Церкви, п. IV.3., n. IV.9., 2000 р.).

На підставі викладеного, вимагаємо:


  1. Відхилити законопроект Податкового Кодексу України, направлений на узаконення положення про обов'язок населення України внести свої особисті дані до Держреєстру України і на здобуття облікової картки "з високим ступенем захисту і фотографією і іншими реквізитами".

  2. Не допускати внесення змін до закону від 22.12. 94 р. № 320.94 –ВР "Про державний реєстр фізичних осіб-платників податків і інших обов'язкових платежів", направлених на дискримінацію громадян України, які через свої релігійні переконання не бажають приймати ІНН. Положення ст. 9 і 11 закону залишити незмінними.

  3. Не допускати розгляду і ухвалення законопроекту або постанови Уряду України. Про електронну облікову картку-паспорт з номерами, які служать для ідентифікації людини, особистими кодами з числом 666, записами, які зчитуються машиною, біометричними характеристиками (відбитками пальців і ін.) з причин, які викладені вище.

  4. Законодавчо заборонити цифрову ідентифікацію громадян України.

  5. Законодавчо заборонити ідентифікацію людини на підставі його біометричних характеристик і внесення їх до документів особи (паспорт громадянина України, закордонний паспорт, військовий квиток, посвідчення водія і так далі) відбитків пальців, малюнку оболонки очей, геометрії руки, голови, теплового портрета особи і ін.

  6. Ухвалити закон, що забороняє імплантацію в тіло людини будь-яких ідентифікаційних міток, комп'ютерних чіпів, біочіпів, матриць, нанесення на тіло людини лазерних міток.

  7. Залишити старий паспорт громадянина України зразка 1993 року для безстрочного користування за прикладом інших довічних і незмінних документів, таких як свідоцтво про народження, про освіту, про брак, військовий квиток і ін.

Необхідно прийняти всі можливі заходи для того, щоб зупинити беззаконня і зняти соціальну напруженість, яка наростає у зв'язку з можливим твердженням і введенням в дію Податкового Кодексу України.
Ми заявляємо про нашу безкомпромісну позицію щодо наступних положень:

  • цифрово-символьних комбінацій-кодів для ідентифікації людської особи;

  • використання в документах особи антихристиянської символіки, в т.ч. і штрих-кода за системою EAN-13/UPS, що містить як складову частину число антихриста, - "666";

  • електронних документів особи, як знарядь для збору детальної інформації про переміщення і дії його власників, і як підстави для нового виду злочину, що в даний час поширюється на заході, – викрадання особи;

  • щодо загальнообов'язковості системи безготівкового здобуття заробітної плати з використанням кредитних карт, як такої, що веде до повсюдного штучного витіснення готівки і до колосальних можливостей для зловживань з боку правлячої системи.

  • щодо використання біометричних даних людини для документів особи, що автоматично ставить всіх людей на рівень кримінальних злочинців.


Наша позиція не може змінитися внаслідок того, що вона заснована на православному віровченні і неприйнятність компромісів обумовлена тим, що в описаних вище процесах присутня чітка апокаліптична складова.

Крім того, наше цивільна позиція свідчить про неприпустимість нехтування законами, якими б благими цілями це не виправдовувалося. Це створює найнебезпечніший прецедент і відкриває дорогу для всіляких спекуляцій з законодавством з боку властей.

Покірливо просимо Митрополита Київського і Всього України Володимира, архіпастирів і пастирів підтримати звернення і підняти свій голос в захист Богодарованої свободи людини.

Про результати розгляду звернення просимо повідомити в наші адреси у встановлений законом термін.
Громадяни України, православні християни:


П.№

П.І.Б.

Адреса

Підпис



































































































Схожі:

Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення iconРозділ 1 Водного кодексу Загальні положення
Розділ Державне управління І контроль у галузі використання І охорони вод та відтворення водних ресурсів
Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення iconПлан: Вступ
Розділ ІІ загальні положення розробки І реалізації державно-управлінських рішень
Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення iconЗаконодавчими актами 15
Розділ І. Загальні положення 13 Стаття Сфера дії Податкового кодексу України 13
Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення iconПоложення про реєстрацію зразків генофонду рослин в Україні Розділ загальні положення
Природні та створень працею людей генетичні ресурси рослин є скарбницею інтелектуальних та матеріальних цінностей, яка має служити...
Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення iconЗакон України "Про об’єднання громадян"
Розділ І. Загальні положення (найменування, мета та завдання, відзнака, форми діяльності)
Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення iconЗміст Розділ I загальні положення
України І належать громадянам та підприємствам, установам, організаціям, закладам, іншим юридичним та фізичним особам суб'єктам підприємницької...
Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення iconРозділ I загальні положення
Кримінально-виконавче законодавство України складається з цього Кодексу, інших актів законодавства, а також чинних міжнародних договорів,...
Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення iconПрограма профілактики правопорушень в місті Кобеляки на 2013-2015...
У той же час по ряду напрямків діяльності міліції мають місце серйозні проблеми, які потребують вирішення за допомогою органів місцевого...
Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення iconПлан вступ розділ Загальні положення виконавчого провадження
України. Не виконані добровільно, вони виконуються примусово в порядку, встановленому Законом України «Про виконавче провадження»...
Розділ ІІ. Загальні адміністративні положення iconЗміни та доповнення до Регламенту роботи виконкому Тростянецької...
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка