Міністру з питань житлово-комунального господарства




Скачати 50.68 Kb.
НазваМіністру з питань житлово-комунального господарства
Дата конвертації23.03.2013
Розмір50.68 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Право > Документы
Міністру з питань житлово-комунального господарства

Кучеренку О.Ю.__________________________

03150, м. Київ, вул. Димитрова, 24

Копії:

Начальнику Головного Дніпропетровського обласного управління у справі захисту прав споживачів
49044, м. Дніпропетровськ, вул. Барикадна, 23
Міському Голові м. Дніпропетровська

Куліченку І.І.____________________________

49000, м. Дніпропетровськ, пр. К. Маркса, 75
Начальнику підприємства "Дніпроводоканал"

Корженку П.П.___________________________

49101, м. Дніпропетровськ, вул. Красна, 21а
Шановний Олексію Юрійовичу!
По-перше, прошу вибачити мене, що відволікаю Вас, державного діяча, на розгляд та вирішення відносно дрібного питання, яке в цивілізованій країні дуже легко вирішується на місцевому (районному) рівні. Але, виходячи з умов сьогоднішнього життя місцевих громад України, питання формування та впровадження цивілізованих відносин між населенням та місцевими чиновниками стає для нашої країни проблемою стратегічного значення. З мого практичного досвіду взаємодії та спілкування з місцевими чиновниками у мене особисто склалось таке (думаю, що близьке до об’єктивного) враження:

У своїй більшості місцеві чиновники не мають навіть елементарної совісті та є безвідповідальними людьми, які керуються в своїй роботі, здебільшого, власними егоїстичними інтересами, а їх професійна діяльність, з точки зору місцевої громади, є дуже неефективною. Вони, "слуги громади", з простих людей просто глумляться (один класик сказав, що чиновники "поїдають" трудовий народ). Такий стан системи управління суспільством є дуже небезпечним для України, особливо з врахуванням тенденції світової глобалізації.
^ По суті справи:

З вересня 2003 року і до цього часу (протягом майже 5,5 років) я не можу вирішити з Дніпропетровським міським комунальним виробничим підприємством "Дніпроводоканал" (раніше "Міськводоканал") таке питання:

"Яку, хоч би будь-як, обґрунтовану суму грошей я повинен сплачувати за надані мені "Дніпроводоканалом" послуги та хто, згідно з діючими в Україні законами, повинен проводити періодичну повірку лічильника холодної води?"

Звертаюся до Вас, Олексію Юрійовичу, за допомогою у вирішенні цього банального питання, яке 5,5 років не вирішувалося, а це вже дуже занадто.

До речі, подібних питань у мене не має до підприємства "Дніпропетровські міські теплові мережі:" за надані послуги по опаленню помешкання станом на 01.01.2009 має місце значна переплата.
Коротка історія питання (для розуміння суті справи):

1. 2.09.2003 в моєму помешканні було встановлено лічильник холодної води. Невдовзі, моя дружина звернулася до Ленінського районного філіалу "Міськводоканалу" (начальник Жулковський Б.А.) з проханням опломбувати встановлений лічильник, але з нею там обійшлися не ввічливо, після чого вона мені заявила, що більше ніколи не піде до подібної "контори". 22.09.2003 я направив поштою на адресу Жуковського Б.А. відповідну заяву (див. додаток 1 до цього листа), яку "Міськводоканал" отримав згідно з "Повідомлення про вручення поштового рекомендованого відправлення" 24.09.2003 (див. додаток 2) "Міськводоканал" мою заяву проігнорував.

2. 27.12.2003 на адресу "Міськводоканалу" я надіслав повторну відповідну заяву (див. додаток 3) з попередженням про те, що, незважаючи на те, що лічильник води неопломбований, з жовтня 2003 року я буду сплачувати за послуги "Міськводоканалу" тільки відповідно до показань лічильника. Згідно з "Повідомленням. . ." (див. додаток 4), "Міськводоканал" одержав мого листа 06.01.2004 - реакція знову нульова.

3. 20.10.2004 я надіслав до "Міськводоканалу" третього відповідного листа, а його копію також надіслав на адресу громадської організації "Союз споживачів" (див. додаток 5) і тільки після цього отримав від "Міськводоканалу" формальну відповідь, і лічильник все ж був опломбований в грудні 2004 року. Але перерахунок суми сплати за послуги "Міськводоканалом" не був виконаний (я вимагав провести перерахунок відповідно до показань лічильника та з урахуванням того, що з 25.04.2002 в моєму помешканні були прописані дві особи, а "Міськводоканал" нарахував на чотири особи (відповідні довідки із ЖЕК були мною надані)).

До речі, начальник підприємства "Дніпроводоканал" Корженко П.П. в своєму листі (див. додаток 6) стверджує, що мої листи від 22.09.2003 та 27.12.2003 підприємство не отримало (точніше, вони не були зареєстровані). Але ж, згідно з "Повідомленням. . ." (див. додатки 2 та 4) мої листи "Міськводоканал" отримав.

Вважаю за потрібне нагадати, що за подібну тяганину щодо звернення громадян, чиновники можуть бути притягнуті до відповідальності (ст. 24 Закону України "Про звернення громадян").

4. Замість того, щоб в решті решт на основі трьох моїх заяв (22.09.2003, 27.12.2003 та 20.10.2004) якось вирішити поставлене питання, я одержав листа - погрозу (див. додаток 7), на який я відповів листом на адресу "Міськводоканалу" (див. додаток 8). В листі - відповіді "Дніпроводоканал" (див. додаток 6) стверджує:

а) мої листи від 22.09.2003 та 27.12.2003 на адресу "Міськводоканалу" не надійшли - типова для наших чиновників брехня (див. додатки 2 та 4);

б) мого листа від 26.12.2007 (див. додаток 8) "Дніпроводоканал" отримав 22.04.2008 - це знову неправда, бо, згідно з "Повідомленням. . ." (див. додаток 9), цей лист "Дніпроводоканал" отримав 08.01.2008.

в) повірка лічильника холодної води (в тому числі, демонтаж, транспортування та монтаж), повинні проводитися, власне кажучи, мною, як власником помешкання. Це не відповідає вимогам Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність, ст. 28, пункт 3, що стверджує: ". . . Періодична повірка, обслуговування та ремонт (в тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) зазначених засобів вимірювальної техніки, здійснюється за рахунок підприємств і організацій, які надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання". Те ж саме стверджує (хоча менш чітко) Постанова КМУ № 630 від 21.07.2005 (пункт 9).

5. В принципі, якби "Дніпроводоканал" та "Міськводоканал" ставилися до мене по-людськи, то питання повірки лічильника я б давно вирішив самостійно. А дуже "принципова" позиція "Дніпроводоканалу" викликає у мене наступне запитання:

"Куди діваються значно завищені суми, що оплачує населення за послуги "Дніпроводоканалу"?" Я, наприклад, після встановлення лічильника води став платити приблизно у 20 разів (!) менше, ніж до цього.

"Хто буде відповідати за те, що марно витрачено стільки часового та психічного ресурсів?"
Резюме:

Шановний Олексію Юрійовичу!

Прошу Вас, виходячи з обґрунтованої інформації (викладені лише підтверджені документами факти), що приведені в пп. 1 - 4 цього листа, дати мені змістовну пораду (або, якщо це можливо, Ваше рішення) щодо поставленого мною дрібного, але все ж важливого для суспільства та держави питання.
P.S. З таким самим проханням звертаюся до Головного Дніпропетровського обласного управління у справі захисту споживачів.
З повагою, (В.Т. Марченко)
Моя адреса: 49099, м. Дніпропетровськ, житловий масив "Червоний Камінь", 4, помешкання 159.




Схожі:

Міністру з питань житлово-комунального господарства iconНаказ
Відповідно до Закону України “Про Загальнодержавну програму реформування І розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010...
Міністру з питань житлово-комунального господарства iconПрограма реформування І розвитку житлово-комунального господарства...
Луганська на 2007 2010 роки (далі Програма) розроблена на основі Закону України "Про Загальнодержавну програму реформування І розвитку...
Міністру з питань житлово-комунального господарства iconРайдержадміністрації від 29 березня 2011 року №100 положення
Відділ житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури районної державної адміністрації (далі-відділ) є її структурним...
Міністру з питань житлово-комунального господарства iconПоложення про сектор житлово-комунального господарства та розвитку...
Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Міністру з питань житлово-комунального господарства iconІ нформац І я про підготовку Тростянецькою міською радою житлово-комунального...
Рішенням Виконавчого комітету Тростянецької міської ради від 21. 04. 2011р. №211 затверджені заходи по підготовці житлово-комунального...
Міністру з питань житлово-комунального господарства iconІ нформац І я про підготовку Тростянецькою міською радою житлово-комунального...
Рішенням виконавчого комітету Тростянецької міської ради від 21. 03. 2012 р. №106 затверджені заходи по підготовці житлово-комунального...
Міністру з питань житлово-комунального господарства iconЗагальна чисельність апарату Тростянецької міської ради
Заступник міського голови з питань з питань житлово-комунального господарства, управління комунальним майном, законності, регулювання...
Міністру з питань житлово-комунального господарства iconЗагальна чисельність апарату Тростянецької міської ради
Заступник міського голови з питань з питань житлово-комунального господарства, управління комунальним майном, законності, регулювання...
Міністру з питань житлово-комунального господарства iconТехнічний паспорт на захисну споруду цивільного захисту (цивільної оборони)
Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства n 167 ( z0479-10 ) від 01. 06. 2010 }
Міністру з питань житлово-комунального господарства iconСклад комітету з конкурсних торгів Тростянецької міської ради
Заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства, управління комунальним майном, законності, регулювання земельних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка