Закон умови проведення гри




Скачати 86.52 Kb.
НазваЗакон умови проведення гри
Дата конвертації24.03.2013
Розмір86.52 Kb.
ТипЗакон
uchni.com.ua > Право > Закон

і

МИ І ЗАКОН

Умови проведення гри. У грі беруть участь 2 команди. В кожній команді по 6 чоловік : це може бути команда учнів одного класу чи збірні команди по кілька чоловік від класу. Кожна команда готує емблему та її захист, виконує домашнє завдання на тему « Образ злочинця XXI століття», девіз, привітання команді – суперниці.
Хід зустрічі

I. Привітання команд.

Кожна команда знайомить глядачів з девізом, емблемою, проводить їхній захист, а також вітає команду – суперницю.

(Конкурс оцінюється загальною оцінкою до 5 балів).

II. Розминка.

Командам пропонується витягнути па 3 запитання по черзі і дати на них відповіді. На обдумування можна дати до 15 сек.

Відповіді на кожне запитання оцінюється за 2 – бальною системою:

  1. Чому виникла ідея правової держави, яка її роль?

  2. Дати пояснення поняттю « дієздатність».

  3. Що таке «злочин»? Які його ознаки? Яка різниця між поняттями «злочин» та «правопорушення»?

  4. Для чого у людському суспільстві потрібне право?

  5. Дати пояснення поняттю «правоздатність»

  6. Назвати види правопорушень та юридичної відповідальності за них.

III. Домашнє завдання.

Кожна команда у конверті отримує опис злочинця. За цим описом учасники повинні створити фоторобот злочинця. Домашнє завдання оцінюється за 5- бальною системою. Над завданням працюють по 3 члени з кожної команди.

«Чоловік високого зросту, сутулий, без головного убору, волосся світле, пряме, лоб високий, обличчя продовгувате з виступаючою вперед щелепою, довгий з горбинкою ніс, великі сірі очі, широкий рот, с тонкими губами, над якими виступають маленькі вусики. Верхня губа розсічена, тонкий шрам тягнеться від лівого кутка носа до вуха».

^ IV. Конкурс – практикум «Оцінити ситуацію».

Конкурс оцінюється за 2 – бальною системою. Кожна команда отримує завдання і після 30 – секундного обдумування один з представників команди дає відповідь.

1.Дві подружки , восьмикласниця Таня та десятикласниця Оля , захоплюються сучасною музикою. Прослуховуючи записи музичних творів, виставляють акустичні колонки на вікно, незважаючи на пізній час. Коли декілька мешканців багатоповерхового будинку почали робити зауваження, то подружки оцінювали це як посягання на свободу їхнього дозвілля…І ось фінал : дівчат викликають разом з батьками у кримінальну міліцію в справах неповнолітніх…

Оцініть дії дівчат, батьків, а також ситуацію з боку представників правоохоронних органів: якими можуть бути їхні дії?

2. Під час перерви один з восьмикласників, бешкетуючи, штовхнув свого товариша. Той упав зі сходів і самостійно піднятись вже не зміг. Хлопця забрала «швидка допомога». Висновок лікарів: пошкоджений хребет, можливо, хлопець не зможе рухатись. Які можуть бути юридичні наслідки у цьому випадку?

^ V.Конкурс «Криміналісти»

Кожна команда дає огляд кримінальної хроніки з області за минулий тиждень , по можливості даючи власну оцінку наведеним фактам. Конкурс оцінюється за 3 – бальною системою.

^ VI. Конкурс «Дешифратори».

Команди отримують по одному вислову, зашифрованому цифрами за порядковим номером букв у алфавіті. Конкурс оцінюється за 5 –бальною системою.

  1. Мораль – це правила поведінки людей.

  2. Немає прав без обов’язків, а обов’язків – без прав.

^ VII. Конкурс плакатів.

Кожна команда проводить захист своєї роботи на правову пропаганду. Оцінюється за 5 – бальною системою.

VIII. Конкурс «Словник ввічливої людини».

Оцінюється за 2 – бальною системою. Один учасник із кожної команди називає ввічливі слова, на кожен крок руху. Перемагає той, хто назве більше слов без затримки.

^ IX. Конкурс «Детектив».

У конкурсі беруть участь по 1 учаснику від кожної команди. Вони повинні дати оголошення на розшук своєї однокласниці, яка зникла. За цим оголошенням члени команди – суперниці повинні відгадати, про кого йде мова. Переможцем вважається та команда, в якій оголошення дане в локанічній, але зрозумілій формі, і щоб команда – суперниця могла відгадати, про кого йде мова. Конкурс оцінюється за 3 – бальною системою.

^ X. Конкурс «Пам’ятаєш? А чи виконуєш?».

Один представник від кожної команди повинен записати правила поведінки:

  1. У кінотеатрі

  2. У транспорті (громадському)

^ XI. Підведення підсумків змагань.

Примітка: Конкурси можуть мінятись місцями залежно від того, чи потрібний час на обдумування. Конкурс «Детектив» можна розіграти з глядачами, щоб вони відгадали, про кого йде мова. В цьому конкурсі опис однокласниці можна замінити описом якогось відомого літературного героя.

^ ПРАВО І СПРАВЕДЛИВІСТЬ

Мета. Ознайомити учнів із положенням Кримінального кодексу України, розкрити причини правопорушень та їхні наслідки; розвивати в учнів почуття відповідальності за свої вчинки, дії, ознайомити їх з основами правомірної поведінки.

Запрошені гості: прокурор району, старший слідчий відділу внутрішніх справ району.

Учитель. (Вступне слово про налагодження системи правового виховання громадян, правової освіти , починаючи із засвоєння кожним із нас змісту Основного Закону – Конституції України).

Історики запишуть для прийдешніх поколінь, що в ніч з 27 на 28 червня 1996 року була прийнята і затвердження найвищим законодавчим органом – Верховною радою – Конституція незалежної України. Нарешті, збулася багатовікова мрія українського народу – мати нову демократичну Конституцію своєї незалежної держави. День 28 червня 1996 року вписано золотими літерами в історію нашого народу, він стане дорогим кожному громадянинові як одне з найбільших свят. Звершилося те, чого прагнув увесь український народ.

Ми з вами живемо у незалежній державі, ім’я якій Україна. Пам’ятаймо, що ми – дуже древній, дуже талановитий і дуже щасливий народ!

Десять останніх років – це роки нашого воскресіння, єднання, осмислення своєї історії і долі. А перед ними, цими десятьма роками, були століття і століття, протягом яких українці йшли до становлення своєї держави.

В Україні налагоджується система правового виховання громадян, правової освіти, починаючи із засвоєння кожним змісту основного Закону.

«Прийняття Конституцію не достатньо. Треба ще навчитися жити за нею…

Не будемо поважати Конституцію – не буде поваги до України, до нас та до народу. За великим рахунком – не буде держави, перспективи для народу».

Вдумайся добре і запам’ятаймо ці слова нашого Президента. Сучасне суспільство надало людям широкі права і свободи, до використання яких необхідно підходити відповідально.

Можливості людини в сучасному суспільстві набагато зросли. Але чим більше людині дається ,тим більше у неї обов’язків. Ми живемо у світі, де кожний залежить від усіх, а усі від кожного. У цих умовах безвідповідальна поведінка є соціальним злом. Наприклад, безвідповідальне ставлення робітника до своїх обов’язків спричиняє вироблення неякісної продукції, незадоволення потреб громадян. У результаті безвідповідального ставлення учня до навчання з нього виросте неосвічена, некорисна для суспільства людини. Навіть за жартівливе пустування доводиться інколи «розраховуватися» з державою, нести законну , тобто юридичну відповідальність.

^ 1–й учень. Юридична відповідальність – це передбачене законом і застосоване органами держави примусове обмеження або позбавлення правопорушника певних благ. Вона завжди супроводжується моральним осудженням порушника закону. Юридична відповідальність застосовується лише за певних обставин, передбачених законом, які називаються підставою відповідальності. Такою підставою є факт учинення правопорушення.

^ 2–й учень.

Правопорушення – це порушення правової норми, заборони, встановленої суспільством. Тобто – це анти суспільне діяння. Держава та її органи мають право за законами карати правопорушників. Отже, правопорушення – це протиправне анти суспільне діяння, що заподію шкоду суспільству і карається законом. Правопорушенням може бути не лише дія, а й бездіяльність. У деяких випадках бездіяльність буває аморально, шкідливо суспільству, наприклад, неподання необхідної допомоги потерпілому, коли можна було її подати.

Кримінальна відповідальність настає з 16 років (ст..10 К.К.У.).У деяких випадках відповідальність настає з 14 років.

^ Гості. Чому скоюються правопорушення ? В чому причини цього зла?

3–й учень. Треба пам’ятати про те, що від проступку до злочину один крок. Шлях до злочину розпочинається з розбещеності, неповаги до старших, жорстокості. До однієї з основних причин виникнення правопорушень можна віднести відсутність почуття особистої відповідальності, що часто веде до співучасті у злочинних діях (за даними статистики 70 % злочинів неповнолітніх здійснюються у співучасті).Ця та інші причини можуть привести до скоєння злочину. Але треба пам’ятати , що незнання закону не звільняє від відповідальності.

Правопорушення поділяються на злочини і проступки.

Проступки – приниження честі і гідності особи, порушення правил поведінки, порушення трудової дисципліні і т. д.

Кримінальна відповідальність настає за скоєння злочину, тобто суспільно небезпечного діяння, передбаченого кримінальним правом. Це посягання на суспільний лад держави, власність, особисті,0 політичні, трудові, майнові права…

^ Гості. Як пов’язані такі явища, як алкоголізм, наркоманія, токсикоманія і правопорушення?

4–й учень. Алкоголізм, наркоманія і токсикоманія є великим злом, що веде до розпаду сімей, скоєння злочинів, калічить долі людей. Найстрашніші наслідки наркоманії та алкоголізму – спустошена душа, моральне падіння, втрата сенсу життя. Значна частина людей, які вживають спиртне, та наркоманів стає злочинцями. Вони належать до так званої групи ризику. Людина, яка вживає спиртне, й наркотики, може бути обмежена судом у дієздатності. Над нею встановлюється опіка. Наркоманію називають чумою XX століття. Наркоманія і токсикоманія приводять до повної деградації людини. Хто хоч раз спробував наркотики , той стає їхнім рабом назавжди.

^ Гості. Прошу уточнити , коли наступає кримінальна відповідальність?

1 – й учень. Найнебезпечнішим видом правопорушень є злочин. За здійснення злочинів законодавством України передбачається кримінальна відповідальність ст.2 ККУ. Кримінальній відповідальності підлягають лише особи , які вчинили злочин (ст..3 ККУ).Важливою ознакою злочину є винність. При скоєнні злочину винність проявляється по – різному. Існує кілька форм винності: 1.Умисел. 2.Необережність.

Умисел – коли особа, яка вчинила злочин, усвідомлює цей злочин, передбачає суспільно небезпечні наслідки свого діяння та бажає здійснення цих наслідків. Злочин вважається вчиненим з необережності, якщо людина передбачала можливість настання суспільно небезпечних наслідків своєї дії або бездіяльності, але легковажно розраховувала на їх відвернення, або не передбачала їх настання, хоч повинна була, чи могла передбачити.

^ Гості. Звісно, за вчинені злочини застосовується кримінальне покарання. Які види покарання існують?

2-й учень. Кримінальне покарання – це особливий захід державного примусу, що застосовується за здійснення злочину. Кримінальне покарання може застосовуватись лише судом. Ст..22 ККУ. Визначає мету та функції покарання:

1. Покарання є карою за вчинений злочин.

2. Покарання – це засіб виправлення і перевиховання засуджених.

3. Покарання – це засіб породження здійснення нових злочинів.

Виключною мірою покарання є довічне позбавлення волі. Його суд призначає за особливо тяжкі злочини.

Кримінальне покарання передбачає законом і призначається від імені держави. Надання допомоги, а також щире розкаяння, явка з повинною, активне сприяння розкриттю злочину – це обставини, що пом’якшують відповідальність. Обставини, що обтяжують відповідальність – це здійснення злочину групою осіб за попереднім зговором, здійснення злочину в стані сп’яніння…

Учитель. Кримінальне покарання – смертна кара - зараз у нас замінене на довічне ув’язнення. Це питання обговорювалось майже щодня у пресі, телевізійних передачах. Світ дивиться на нас, вивчає, придивляється до нас.

Виступи прокурора і старшого слідчого відділу внутрішніх справ (про особливості відповідальності неповнолітніх). Вони наводять конкретні приклади про умовне засудження, примусові заходи виховного характеру.

Учитель. Закінчуючи нашу бесіду, хочу наголосити на тому, що наш Основний Закон – Конституція (майже 50 статей), так як і Загальна декларація прав людини гарантують нам можливість людського життя, ставлять його попереду будь – яких чинників нашого буття. Тому ми завжди повинні твердо пам’ятати «Кожна людина має обов’язки перед суспільством, у якому тільки й можливий повний розвиток її особи».

А саме:

1.Неухильно додержуватись Конституції та інших законів людей.

2.Не посягати на права і свободи , честь і гідність інших людей.

3.Захист Вітчизни

4.Шанувати і поважати державні символи України.

5.Не завдавати шкоди природі, історико – культурній спадщині, відшкодовувати завдані їм збитки.

Немає прав без обов’язків, немає обов’язків без прав. І ще одну заповідь повинен запам’ятати кожен із нас : «Шануй батька свого і матір свою».Адже саме батьки дали нам життя, саме вони щоденно переживають за нас, хочуть, щоб ми завжди були здоровими, щасливими.

Прекрасно сказав поет6

Скільки б не судилося страждати,

Все одно благословлю завжди

День, коли мене родила мати

Для життя, для щастя, для біди…

Схожі:

Закон умови проведення гри iconУмови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної...
Про проведення оздоровчого Всеукраїнського зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”)...
Закон умови проведення гри iconЗміст навчального матеріалу. Спортивні ігри: баскетбол для простої підготовки (5-6 кл)
Режим дня. Харчування баскетболіста. Поняття про техніку гри. Основні правила гри. Ознайомлення з правилами проведення змагань
Закон умови проведення гри iconЗміст навчального матеріалу. Спортивні ігри: баскетбол для простої підготовки (5-6 кл)
Режим дня. Харчування баскетболіста. Поняття про техніку гри. Основні правила гри. Ознайомлення з правилами проведення змагань
Закон умови проведення гри iconУмови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві
Умови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві (далі — Умови) визначають порядок їх організації та проведення,...
Закон умови проведення гри iconУмови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві
Умови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві (далі — Умови) визначають порядок їх організації та проведення,...
Закон умови проведення гри iconНаказ
Про проведення Всеукраїнської гри-випробування „Котигорошко”, згідно Положення про проведення Всеукраїнської гри-випробування „Котигорошко”,...
Закон умови проведення гри iconУроку
Структура гри: ігрова задумка, правила гри, ігрові дії, дидактичні завдання, обладнання, результат гри
Закон умови проведення гри iconУроках основ здоров'я. • проведення вступного інструктажу
На гру з'явилися переможці відбірного туру серед учнів 7 І 8 класів, І дуже приємно, що це учні класів гімназії. Познайомимося з...
Закон умови проведення гри iconЗакон України «Про освіту»
Загальносовітній навчальний заклад забезпечує безпечні та нешкідливі умови навчання, режим роботи, умови для фізичного розвитку та...
Закон умови проведення гри iconЗакон україни
Цей Закон визначає правові, організаційні І фінансові основи здійснення державної експертизи землевпорядної документації та порядок...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка