Уроку: комбінований структура уроку




Скачати 131.99 Kb.
НазваУроку: комбінований структура уроку
Дата конвертації07.03.2013
Розмір131.99 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Право > Урок
24/01/2007

РОЗДРОБЛЕНІСТЬ КИЇВСЬКОЇ РУСІ
МЕТА: ознайомити з особливостями політичного устрою Київської Русі ХІ – на початку ХІІІ ст., розвивати вміння аналізувати історичні факти й події, порівнювати історичні явища, оцінювати їх значення, працювати з історичною картою, читати її, співвідносити події з історії України та всесвітньої історії, виховувати повагу до історичного минулого своєї Вітчизни.
ТИП УРОКУ: комбінований
СТРУКТУРА УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Пригадайте з курсу « Історії Стародавнього світу» причини розпаду імперії Карла Великого.
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.Причини політичної роздробленості Київської держави.

2. Наслідки розпаду Київської держави.

3. Економічний і політичний розвиток Київського, Чернігово-Сіверського, Переяславського, Галицького і Волинського князівств.
ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

Аналітична бесіда за запитаннями.

  1. Які наслідки мала політична роздробленість Київської держави?

  2. Чому, на ваш погляд, удільні князі, тільки – но оволодівши Києвом, ставали поборниками єдиної Русі?

  3. Яку роль відігравало Київське князівство в період політичної роздробленості Русі?


V.ПІДСУМКИ УРОКУ
VІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ п. 29. Заповнити таблицю


Політична роздробленість Київської держави

Назва території

Причини політичної

роздробленості

Найбільші удільні князівства

Політичні центри земель

До складу яких сучасних держав увійшли

Південно – західна Русь













Північно – західна Русь













Північно – східна Русь














29/01/2007

^ УТВОРЕННЯ ГАЛИЦЬКО – ВОЛИНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ
МЕТА: ознайомити з новим етапом української історії – утворенням Галицько – Волинської держави, сформувати уявлення про Галицьке й Волинське князівства, їх об’єднання, ознайомити з діяльністю видатних князів цього часу, розвивати вміння аналізувати історичні факти й події, оцінювати їх значення, уміти складати характеристику діяльності історичних осіб, виховувати повагу до історії України.
^ ТИП УРОКУ: урок вивчення нового матеріалу.
СТРУКТУРА УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Бесіда за запитаннями.


  1. Як ви думаєте, хто такі бояри і як вони впливали на політичне життя в князівствах?

  2. Як на вашу думку, чому галицькі бояри чинили більший опір князям, ніж волинські? Аргументуйте відповідь.



ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ


  1. Волинське і Галицьке князівства у другій половині ХІІ ст..

  2. Князі Володимирко та Ярослав Осмомисл.

  3. Утворення Галицько – Волинської держави. Князь Роман Мстиславич.


ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
Заповніть хронологічну таблицю


Утворення Галицько – Волинської держави

Дата

Подія









^ V.ПІДСУМКИ УРОКУ
VІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ п.30.Заповнити таблицю, скласти кросворд до даної теми.

31/01/2007
МОНГОЛЬСЬКА НАВАЛА НА УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ.
МЕТА: розглянути походи Батия на руські землі, завоювання монголо – татарами Північно Східної і Південно – Західної Русі, розкрити суть і значення боротьби народів Європи і Азії з монголо – татарськими завойовниками, розвивати вміння аналізувати історичні події, факти; встановлювати їх, показати героїзм народу в боротьбі проти загарбників, виховувати почуття поваги до історичного минулого України.
^ ТИП УРОКУ: урок формування вмінь і навичок.
СТРУКТУРА УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.Що вам відомо з курсу « Історії Стародавнього світу» про монголів?

2. Які країни їм вдалося завоювати на початку ХІІІ т..? Як ви вважаєте, чому?

3. Хто такий Чингізхан? Що ви про нього знаєте?

4. Які походи здійснили монголо – татари при Чингізхані?
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ


  1. Битва на Калці 1223 р.

  2. Нашестя Батия на Русь. Облога Києва та його штурм.

  3. Розорення Галицько – волинського князівства та інших земель.

  4. Значення боротьби українського народу проти монголо – татар.


ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
Заповніть хронологічну таблицю


Завойовницькі походи Чингізхана і Батия

Дата

Держава

Міста

Наслідки















^ V.ПІДСУМКИ УРОКУ
VІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ п.31.Заповнити таблицю, скласти кросворд до даної теми.


5/02/07

ТЕМА. ГАЛИЦЬКО – ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА ЗА КНЯЗЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО ТА ЙОГО НАСТУПНИКІВ.
МЕТА: сформувати уявлення про Галицько – Волинську державу як спадкоємицю традицій Київсько – Волинську державу як спадкоємицю традицій Київської Русі, показати роль Данила Галицького в процесі державотворення, висвітлити засади його внутрішньої і зовнішньої політики, розвивати вміння складати .
^ ТИП УРОКУ: урок формування вмінь і навичок.
СТРУКТУРА УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.Якому князю довелось прийняти « лиху ту честь татарську»?

2. Хто був першим королем України?
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  1. Боротьба за Галицьку землю по смерті Романа Мстиславича.

  2. Правління Данила Галицького:

А) внутрішня політика;

Б) боротьба з монголо – татарами;

В) зовнішня політика.
ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
Заповніть хронологічну таблицю

Зовнішня політика Данила Галицького

Дата

Відносини з сусідами

Подія

1238р.

Німецькі лицарі




1243-1244рр.

Польща




1245 р.

Угорщина




1253 р.

Римський престол






^ V.ПІДСУМКИ УРОКУ
VІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ п.32.Заповнити таблицю, скласти кросворд до даної теми.

7/02/2007

ТЕМА. ГАЛИЦЬКО – ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА ЗА КНЯЗЯ ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО ТА ЙОГО НАСТУПНИКІВ.
МЕТА: ознайомити із загальним станом Галицько – Волинської держави за наступників Данила Романовича, визначити причини її занепаду, сформувати уявлення про особистості в історичному процесі, закріпити вміння і навички роботи з історичними джерелами, картами, вміння аналізувати історичні факти і події, давати оцінку діяльності Галицько – Волинських правителів і складати хронологічну таблицю, виховувати повагу та інтерес до вивчення історії України.
^ ТИП УРОКУ: комбінований
СТРУКТУРА УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Бліц – опитування.


  1. Коли відбулося об’єднання Галичини і Волині?

  2. Назвіть столицю Галицько – Волинського князівства.

  3. Де і коли було короновано Данила?

  4. У якому році засновано Львів?

  5. Укажіть рік отримання ярлика на князювання.

  6. Назвіть титул Галицького правителя Данила.

  7. коли Данило посів Київський стіл?

  8. Хто був в опозиції Галицьких правителів?

  9. у якому оці одержано перемогу над хрестоносцями?

  10. Хто був союзником Данила в боротьбі з монголо – татарами?

  11. Коли русичі здобули перемоги над монголо – татарами?

  12. До яких країн Данило входив з військом?


ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ


  1. Становище Галицько – Волинської держави за наступників Данила Романовича: Лева, Мстислава, Шварна, Володимира, Юрія.

  2. Правління Юрія ІІ Болеслава. Занепад Галицько Волинської держави.


ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
Заповніть хронологічну таблицю




Князь

Роки князювання

Внутрішня політика

Зовнішня політика














^ V.ПІДСУМКИ УРОКУ
VІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ п.33.Заповнити таблицю, скласти кросворд до даної теми
12/02/2007

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ЗА ТЕМОЮ «КИЇВСЬКА РУСЬ ЗА ЧАСІВ РОЗДРОБЛЕНОСТІ. ГАЛИЦЬКО – ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА – ПРАВОНАСТУПНИЦЯ КИЇВСЬКОЇ РУСІ.»
МЕТА: повторити, закріпити й узагальнити вивчені матеріали; здійснити тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів; удосконалювати вміння і навички, які формувалися на попередніх уроках; сприяти пробудженню в учнях емоційно – особистісного ставлення до подій та явищ; спонукати учнів до подальшого поглиблення своїх знань.
^ ТИП УРОКУ: перевірка і облік знань учнів.
СТРУКТУРА УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ТЕСТУВАННЯ
ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ
ІV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ п 34

11/04/2007

ТЕМА.ПОЛІТИЧНИЙ, СОЦІАЛЬНИЙ УСТРІЙ ТА ГОСПОДАРСЬКЕ ЖИТТЯ КИЇВСЬКОЇ РУСІ ТА ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ.

МЕТА: висвітлити суть і значення розквіту Київської Русі у ІХ-ХІ ст., ознайомити із соціальним та господарським життям Київської Русі, розкрити значення розвитку ремісничих професій і їх вплив на розквіт держави, розвивати вміння аналізувати вміння аналізувати історичні факти і події, оцінювати їх значення, узагальнювати фактичний матеріал, робити висновки, виховувати інтерес до історичного минулого української землі та повагу до історичних пам’яток.
^ ТИП УРОКУ: комбінований
СТРУКТУРА УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ.ІСТОРИЧНА ЕКСКУРСІЯ « ДО КРАЇНИ ЗОЛОТИХ РУХ МАЙСТРІВ»


  1. Київ – місто золотих рух майстрів (станція « Кожум’яки»)

  2. Розвиток торгівлі на Русі (станція «Поділ»)

  3. Феодальна вотчина (станція «Предславино»).


ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
Заповніть таблицю « Основні верстви залежного селянства»


Назва залежного селянства

Зміст форми залежності




Ті, що працювали у князівських господарствах




Колишні общинники, що ставали залежними від князя, боярина




Що працювали за договором




Що працювали за позичку




Жителі господарського двору


ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ
ІV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ п. 35

16/04/2007

ТЕМА. ПИСЕМНІСТЬ,ОСВІТА, НАУКОВІ ЗНАННЯ, ЛІТЕРАТУРА, ТЕАТР І МУЗИКА КИЇВСЬКОЇ РУСІ ТА ГАЛИЦЬКО – ВОЛИНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ.
МЕТА: висвітлити суть і значення розквіту Київської Русі у ІХ-ХІ ст., ознайомити із культурним життям Київської Русі та Галицько – Волинської держави, розкрити значення розвитку ремісничих професій і їх вплив на розквіт держави, розвивати вміння аналізувати вміння аналізувати історичні факти і події, оцінювати їх значення, узагальнювати фактичний матеріал, робити висновки, виховувати інтерес до історичного минулого української землі та повагу до історичних пам’яток.
^ ТИП УРОКУ: комбінований
СТРУКТУРА УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ


  1. Усна народна творчість, літописання і література Київської Русі та Галицько – Волинської держави.

  2. Освіта.


ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Чому Русь називали країною золотих рук майстрів?
ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ


  1. Архітектура.

  2. Фреска і мозаїка.

  3. Походження терміну « Україна».

  4. Національна символіка.


ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
Заповнити таблицю.

Галузі культури

Спільні риси

Відмінні риси

Освіта







Наука







Живопис







Архітектура







Фрески і мозаїка








ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ
ІV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ п. 36


16/04/2007

ТЕМА. Архітектура й образотворче мистецтво Київської Русі та Галицько – Волинської держави

МЕТА: висвітлити суть і значення розквіту Київської Русі у ІХ-ХІ ст., ознайомити із культурним життям Київської Русі та Галицько – Волинської держави, розкрити значення розвитку ремісничих професій і їх вплив на розквіт держави, розвивати вміння аналізувати вміння аналізувати історичні факти і події, оцінювати їх значення, узагальнювати фактичний матеріал, робити висновки, виховувати інтерес до історичного минулого української землі та повагу до історичних пам’яток.

^ ТИП УРОКУ: комбінований
СТРУКТУРА УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Чому Русь називали країною золотих рук майстрів?

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Архітектура й образотворче мистецтво Київської Русі

2. Архітектура й образотворче мистецтво Галицько – Волинської держави

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ

1. Які найвидатніші пам'ятки архітектури Київської Русі та Галицько-Волинської держави ви знаєте?

2. Якою була архітектура держав?

3. Що обумовлювало своєрідність і неповторність культури?

ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ
ІV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ п.37

23.04. 2007

Тема. Галицько-Волинська держава — правонаступник Київської Русі.

Мета: узагальнити знання про періоди розвитку Галицько -

Волинської держави, правління різних князів, останні події, які відбувалися в цей період історії, закріпити розуміння того, що Галицько-Волинська держава - правонаступниця Київської Русі, розвивати вміння ана­лізувати інформацію, критично ставитись до її висвіт­лення в різних джерелах, відстоювати свою точку зору, виховувати гордість за свою країну, її історичних діячів.

^ Тип уроку: урок повторення та закріплення знань.

Тип заняття: історична вікторина «Галицько-Волинська держава — правонаступниця Київської Русі».

Підготовчий етап Урок потребує детальної підготовки, під час якої вчитель розробляє організаційно-методичне забезпечення (порядок роботи, інструкційні картки із переліком конкретних завдань).

На одному з попередніх занять учитель повідомляє учням необхідну інформацію: тему уроку, дату його проведення; знайомить і правилами проведення історичної вікторини; розділяє клас на дві команди, в яких обираються капітани; видає інструктивні картки;
Структура уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Історична вікторина «Галицько-Волинська держава — правонаступниця Київсько? Русі»
^ 1. Конкурс «Вгадай князя».

2. Конкурс «Кращі знавці дат і подій».

3. Конкурс «Кращий літописець».

4. Конкурс «Будуємо фортецю»,

5. Конкурс капітанів.

6. Бліц-турнір.

7. Підсумковий етап.
ІІІ. Домашнє завдання.

П.38. Опрацювати текст підручника. Написати твір або підготувати сюжетну розповідь, присвячену одній з подій вивченого періоду.

25/04/2007
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ЗА ТЕМОЮ «^ Політичний устрій, соціально – економічний, культурний розвиток Київської Русі та Галицько – Волинської держави І Х –ХІV ст.
МЕТА: повторити, закріпити й узагальнити вивчені матеріали; здійснити тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів; удосконалювати вміння і навички, які формувалися на попередніх уроках; сприяти пробудженню в учнях емоційно – особистісного ставлення до подій та явищ; спонукати учнів до подальшого поглиблення своїх знань.
ТИП УРОКУ: перевірка і облік знань учнів.
СТРУКТУРА УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ТЕСТУВАННЯ
ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ

Схожі:

Уроку: комбінований структура уроку iconУроку: комбінований. План уроку
Обладнання та матеріали: плакати, комп’ютери, підручник (“Інформатика”За ред. А. Ф. Верлань Київ 2001р стор. 16-20)
Уроку: комбінований структура уроку iconУрок 12 Тема уроку
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці
Уроку: комбінований структура уроку iconУрок 10 Тема уроку. Поняття про циклоалкани (циклопарафіни)
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці
Уроку: комбінований структура уроку iconУрок 5 Тема уроку. Розвиток І значения теорії будови органічних
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці
Уроку: комбінований структура уроку iconУрок 4 Тема уроку. Залежність властивостей речовин від складу
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок та їх творчого застосування на практиці
Уроку: комбінований структура уроку iconУрок 1 Тема уроку. Склад, властивості, застосування найважливі
Тип уроку: комбінований урок засвоєння знань, умінь І на-вичок І творчого застосування їх на практиці. Форми роботи: фронтальна....
Уроку: комбінований структура уроку iconУроку: комбінований. Метод навчання
Обладнання: програмне забезпечення, картки, підготовлені файли для демонстрації та самостійного виконання завдання
Уроку: комбінований структура уроку iconСамоаналіз уроку вчителем
Яке місце уроку в темі, розділі, курсі? Як він пов'язаний із попе­редніми, на що в них опирається? Як він працює на наступні уроки,...
Уроку: комбінований структура уроку iconУроку з математики у супроводі ікт тема: «числові функції»
Комбінований урок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (урок проводиться у комп’ютерному класі з мультимедійним...
Уроку: комбінований структура уроку iconУроку: комбінований. Метод навчання
Паскаль, повторити базові структури алгоритмів; формувати алгоритмічне мислення, пам'ять, логічне мислення; виховувати самостійність...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка