№
п/п
| Дата
| Мовна змістова лінія
(50 год.)
| Мовленнєва змістова лінія
(16 год.)
| Соціокультур-на змістова лінія
| Діяльнісна змістова лінія
| Примітки
|
|
І семестр
|
1
2
|
| 1.Вступ (1 год.)
Розвиток української мови
|
2. РМ № 1. Повторення відомостей про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання. Критичне аудіювання
| 1. Розвиток української мови 2. Мова і мислення
|
1-2. Удосконалення уміння аналізувати мовні та позамовні поняття, явища, закономірності, робити висновки на основі спостережень
|
|
3
|
|
| 3. РМ № 2.
Вимоги до мовлення. Переглядове читання мовчки
| 3. Україна – від часів Київської Русі до сучасності
| 3. Удосконалення уміння порівню- вати, системати-
зувати, узагальнювати, конкретизувати мовні явища
|
|
Повторення вивченого у 8 класі
|
4
|
| 4. Просте неускладнене й ускладнене речення
|
| 4. Україна – від часів Київської Русі до сучасності
| 4. Удосконалення уміння порівню- вати, системати-
зувати, узагальнювати, конкретизувати мовні явища
|
|
5
6
|
| ^ Правопис. Основні правила правопису
6. Культура мовлення і стилістика. Удосконалення вмінь нормативного вживання вивчених мовних одиниць. Складні випадки слововживання
|
| 5-6. Символіка української держави
| 5-6. Удосконалення уміння порівнювати, систематизувати, узагальнювати, конкретизувати мовні явища
|
|
Пряма і непряма мова (6 год.)
|
7
8
|
| 7. Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови.
8. Заміна прямої мови непрямою
|
| 7-8. Українські звичаї, традиції
| 7-8. Удосконалення уміння логічно мислити, узагальнювати, моделювати
|
|
9
10
|
| 9. Цитата як спосіб передачі чужої мови.
10. Діалог. Інтонація речень з діалогом
|
| 9-10. Українська громада
| 9-10. Удосконалення уміння логічно мислити, узагальнювати, моделювати
|
|
11 12
|
|
12. Вико - ристання цитування, уособлення як виражальних засобів усного і писемного мовлення
| 11 РМ №3.
Усний стислий переказ тексту публіцистично-го стилю
| 11-12. Родина
| 11-12. Удосконалення уміння робити припущення щодо способу розв’язання певної проблеми
|
|
13
14
|
| ^ з теми „ Повто -рення . Пряма і нерпяма мова”
(тестування) Складне речення і його ознаки. Складносуряд-не речення
14. Складне речення і його основні ознаки. Складні речення без сполучників, із сурядним і підрядним звязком
| 13. РМ №4 Читання мовчки тексту публіцистичного стилю
| 13. Що таке Україна
14. Український національний характер
| 13 – 14. Удосконалення уміння аналізувати, систематизувати, оцінювати; здійснювати самоконтроль.
|
|
15
16
|
| 15. Складно- сурядне речення, його будова і засоби зв’язку в ньому.
16. Смислові зв’язки між частинами складносурядно-
го речення
|
| 15 – 16. Я і рідна природа
| 15-16. Удосконалення уміння порівнювати, аналізувати й здійснювати самооцінку.
|
|
17
18
|
| 17. Розділові знаки між частинами складносурядно-
го речення
|
18. РМ № 5. Письмовий вибірковий переказ тексту наукового стилю (на основі кількох джерел
| 17 – 18. Я і національна історія і культура
| 17-18. Удосконалення уміння порівнювати, систематизувати, узагальнювати
|
|
19
20
|
| 19. Інтонація складносуряд-
ного речення. Синоніміка складносуряд-них речень із різними сполучниками, а також складносуряд-них і простих речень
|
20. РМ №6. Контрольний докладний переказ тексту публіцистично
го стилю із творчим завданням
| 19. Найвизначніші постаті вітчизняної культури
20.Європей-ське місто культури
| 19-20. Удосконалення уміння добирати аргументи для доведення власної думки.
|
|
21
22
|
|
21. Використання складносуряд-них речень у текстах наукового, публіцистичного стилів
|
21. Аналіз письмового вибіркового переказу
22. РМ № 7. Аналіз контрольного переказу. Створення власних висловлю- вань. Складання діалогу відповідно до запропонованої ситуації. Підготовка до контрольної здачі діалогів
|
21- 22. Український національний характер
|
21-22. Удосконалення уміння словесно описувати предмети і явища, фантазувати на основі сприйнятого
|
|
23
24
|
|
Складнопідрядне речення
24. Складнопідряд-не речення, його будова і засоби зв’язку в ньому
| 23. РМ № 8. Усний
твір у публіцистичному стилі на
морально-етичну тему
| 23.
Щоб створити щось красиве, треба мати красу в душі
24. Найвизначніші постаті вітчизняної культури
| 23. Удосконалення уміння аналізувати, систематизувати, оцінювати 24. Удосконалення уміння критично оцінювати відповідність своїх вчинків загальнолюд-ським моральним нормам
|
|
25 26
|
| 25. Основні види складно-підрядних речень
|
26. РМ № 9. Контрольний письмовий твір у публіцистич- ному стилі на морально-етичну тему
| 25 -26. Ремесла та народні художні промисли
| 25-26. Удосконалення уміння добирати аргументи для доведення власної думки
|
|
27
28
|
| 27. Основні види складнопідрядних речень з означальними підрядними частинами 28. Основні види складнопідряд-них речень із з'ясувальними підрядними частинами
| 27. Аналіз контрольного письмового твору
| 27-28. Найвизначніші постаті вітчизняної та світової культури.
| 27-28. Удосконалення уміння аналізувати, систематизувати, оцінювати; здійснювати самоконтроль
|
|
29
30
|
| ^ Основні види складнопідряд-них речень з обставинними підрядними частинами (місця, часу) 30. Основні види складнопідряд-них речень з обставинними підрядними частинами (способу дії і ступеня, порівняльні
| .
| 29. Відомі міста України
30. На тернистих шляхах нації
| 29. Удосконалення уміння переносити раніше засвоєні знання і вміння у нову ситуацію 30. Роздум над долею нації
|
|
31
32
|
| ^
32. Аналіз контрольного диктанту. Контрольна робота № 2. Тестування
|
| 31-32 У храмі святого слова
| 31-32. Удосконалення уміння оцінювати кінцеві результати пізнавальної діяльності, робити відповідні висновки.
|
|
33
34
|
| 33.Аналіз контрольної роботи. Основні види складнопідряд-них речень з обставинними підрядними частинами (мети та умови,
наслідкові і допустові) 34.Тренувальні вправи
|
| 33-34. Я і рідна природа
|
33-34. Удосконалення уміння оцінювати кінцеві результати пізнавальної діяльності, робити відповідні висновки.
|
|