Вимоги та структура сучасного урокуВимоги та структура сучасного уроку
Проектування навчального процесу в особистісно орієнтованій системі навчання не обмежується тільки спеціальним конструюванням навчального матеріалу, яке б забезпечувало учню свободу вибору в роботі з цим матеріалом. Важливо, як цей матеріал викладач використовує на уроці
Урок 50.84 Kb. 1 стр.
читати
Урок-гра. (Овсяницька Т. В.,учитель І кваліфікаційної категорії) 50 10. 35 10 клас. Факультатив «Ділова активність»Урок-гра. (Овсяницька Т. В.,учитель І кваліфікаційної категорії) 50 10. 35 10 клас. Факультатив «Ділова активність» preview Урок-гра. (Овсяницька Т. В.,учитель І кваліфікаційної категорії) 50 10. 35 10 клас. Факультатив «Ділова активність»
Ознайомити заступників директорів з досвідом роботи школи щодо організаційно-методичного забезпечення особистісно орієнтованої роботи з підвищення кваліфікаційного рівня вчителів
Урок 340.94 Kb. 3 стр.
читати
Урок Робота із знаками «Я», «хор». Введення знаків «+», «-» Урок Групова робота. Урок Введення оцінювання. Графічний диктант. День 3 Урок Робота із знаками «Я», «хор». Введення знаків «+», «-» Урок Введення роботи в парах, знаків «Пастка»Урок Робота із знаками «Я», «хор». Введення знаків «+», «-» Урок Групова робота. Урок Введення оцінювання. Графічний диктант. День 3 Урок Робота із знаками «Я», «хор». Введення знаків «+», «-» Урок Введення роботи в парах, знаків «Пастка»
На початку навчання в першому класі у дитини формується усвідомлення нового статусу – школяра. Завдання педагога сформувати у дитині внутрішню позицію школяра ­ позитивне ставлення до навчально-виховного процесу та нового типу стосунків з дорослим як з учителем
Урок 148.32 Kb. 1 стр.
читати
Переступаючи шкільний поріг першокласник поринає у досі не відомий йому світ. Уже немає іграшок, улюбленої виховательки з дитячого садка, під час уроку не можнаПереступаючи шкільний поріг першокласник поринає у досі не відомий йому світ. Уже немає іграшок, улюбленої виховательки з дитячого садка, під час уроку не можна
Діти часто лякаються таких змін І їм потрібний час та допомога з боку дорослих, щоб адаптуватися в новому для них середовищі
Урок 61.03 Kb. 1 стр.
читати
Урок проводиться не заради самого уроку, а щоб впливати на особу учня; не заради того, щоб «пройти»Урок проводиться не заради самого уроку, а щоб впливати на особу учня; не заради того, щоб «пройти»
Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів «Психолог», видавництво «Шкільний світ», №15-16, серпень 2012 р
Урок 94.57 Kb. 1 стр.
читати
Психологічний аналіз урокуПсихологічний аналіз уроку
Визначення змісту та структури уроку відповідно до принципів розвиваючого навчання
Урок 30.14 Kb. 1 стр.
читати
Уроки педагога спрямовані на розвиток просторово-зорових уявленьУроки педагога спрямовані на розвиток просторово-зорових уявлень preview Уроки педагога спрямовані на розвиток просторово-зорових уявлень
Саме життя підказало мені тему, над якою я працюю впродовж трьох років. Головною метою моєї роботи є збагачення словникового запасу учнів з важкими вадами мовлення на основі словотвору
Урок 333.96 Kb. 3 стр.
читати
Урок в системі особистісно-орієнтованого навчанняУрок в системі особистісно-орієнтованого навчання
Ознайомлення з наказом райво про організацію методичної роботи в районі на 2009-2010 н рік
Урок 59.01 Kb. 1 стр.
читати
План урок основна форма навчання іноземної мови. Бесіда за Круглим столом. (План І матеріали виступів вчителів прикладається). Про державну пісумкову атестацію в основній школі. Мороз С. Й. керівник рмоПлан урок основна форма навчання іноземної мови. Бесіда за Круглим столом. (План І матеріали виступів вчителів прикладається). Про державну пісумкову атестацію в основній школі. Мороз С. Й. керівник рмо
Урок – основна форма навчання іноземної мови. Бесіда за Круглим столом. (План І матеріали виступів вчителів прикладається)
Урок 124.48 Kb. 1 стр.
читати
3 урок 11. 20-11. 553 урок 11. 20-11. 55
Урок 10.02 Kb. 1 стр.
читати
2 урок 50 10. 202 урок 50 10. 20
Урок 9.87 Kb. 1 стр.
читати
Уроку І. Організація класу. ВчительУроку І. Організація класу. Вчитель
Вчитель. Наш урок присвячений дружбі. Ми зібралися разом щоб визначити, яку дружбу слід вважати справжньою; щоб поділитися секретами товаришування І розповісти про своїх кращих друзів
Урок 51.8 Kb. 1 стр.
читати
Психологічні аспекти урокуПсихологічні аспекти уроку
Головна відмінність радикальних змін у суспільстві зміна ставлення до людини. Це виражається у визнанні прав людини та створенні максимальних умов для її розвитку й самореалізації
Урок 219.81 Kb. 1 стр.
читати
Вимоги до сучасного урокуВимоги до сучасного уроку
Чітке формулювання освітніх завдань в цілому І його складових елементів, їхній зв'язок з розвиваючими І виховними завданнями
Урок 87.31 Kb. 1 стр.
читати
3 урок 11. 20-12. 003 урок 11. 20-12. 00
Урок 9.41 Kb. 1 стр.
читати

  1   2
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка