Скачати 54.3 Kb.
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ М.П. ДРАГОМАНОВА ІНСТИТУТ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ ІНСТИТУТ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ АПН УКРАЇНИ ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА Організація «АСОЦІАЦІЯ ТИФЛОПЕДАГОГІВ УКРАЇНИ» ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ГРОМАДСЬКЕ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ «НАЦІОНАЛЬНА АСАМБЛЕЯ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ» РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР УТОС ![]() ![]() ^ До 175-річчя Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова «Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» ПРОГРАМА 25 вересня 2009 р. м. Київ ^ НПУ імені М.П. Драгоманова, вул. Пирогова 9, аудиторія 231 25 вересня 9.00-10.00 Реєстрація учасників з’їзду Ознайомлення з експозицією методичних матеріалів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів 10.00-12.00 Пленарне засідання Урочисте відкриття Другого з’їзду тифлопедагогів України Привітання делегатів та гостей з’їзду:
Доповіді: Особливості освітньої політики Міністерства освіти і науки України в умовах сучасного реабілітаційного простору Лабайчук Г.Ф., завідувач сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України. Діяльність Національної Асамблеї інвалідів України у сфері забезпечення рівних прав дітям з особливими освітніми потребами Скрипка Н.С., виконавчий директор Національної Асамблеї інвалідів України. ^ 12.30-14.00 Доповіді Науково-методичне забезпечення системи підготовки спеціалістів у галузі тифлопедагогіки Синьова Є.П., кандидат психологічних наук, професор, завідувач кафедри тифлопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, Президент Всеукраїнської громадської організації «Асоціація тифлопедагогів України». Історія становлення та розвиток системи підготовки кадрів тифлопедагогів в Україні Федоренко С.В., кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з навчальної роботи Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова. ^ Вавіна Л.С., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник завідувач лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки АПН України. ^ Клопота Є.А., кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Запорізького Національного університету. 14.00-15.00 Обід 15.00-17.00 Круглий стіл Засідання Круглого столу з обговорення досвіду удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів навчально-реабілітаційних закладів України Науково-методична робота Харківської школи-лабораторії для сліпих дітей як фактор підвищення професійної майстерності педагогічного колективу Білоусов О.М., директор Харківської гімназії-інтернату для сліпих дітей ім. В. Короленка. ^ Фалко Є.В., директор Клеваньської спеціалізованої школи для дітей з порушеннями зору. Особливості організації навчально-виховного процесу в школі з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу для слабозорих дітей Кулеша І.А., директор Київської спеціальної школи-інтернату № 11 для слабозорих дітей з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу. ^ Якимів О.Р., директор Вигодського навчально-реабілітаційного центру для слабозорих дітей. ^ Федорець П.С., директор реабілітаційного центру УТОС. 10 років пошуків і досягнень Артемова Ю.А., директор Навчально-виховного комплексу для дітей з вадами зору «Д-с №1 ЗОШ І ступеня №31». ^ Клопота О.А., аспірант кафедри проблем керування та соціальної педагогіки Запорізького Національного університету. ^ Войтюк Ю.О., кандидат біологічних наук, доцент кафедри тифлопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова. ^ Прийняття резолюції Другого з’їзду тифлопедагогів України Організаційний комітет: АНДРУЩЕНКО Віктор Петрович, ректор Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, дійсний член АПН України, доктор філософських наук, професор. ^ , директор Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, дійсний член АПН України, доктор педагогічних наук, професор. ^ , заступник директора Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор. Симоненко Оксана Петрівна, координатор з проведення наукових заходів НПУ ім. М.П. Драгоманова, методист вищої категорії з наукової роботи. ^ Євгенія Павлівна, завідувач кафедри тифлопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, кандидат психологічних наук, професор. ^ , завідувач сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України. ФЕДОРЕНКО Світлана Володимирівна, заступник директора Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент. Федорець Петро Семенович, директор реабілітаційного центру УТОС. Вавіна Людмила Сергіївна, завідувач лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки АПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник. Скрипка Наталія Сергіївна, виконавчий директор Всеукраїнського громадського суспільно-політичного об’єднання «Національна Асамблея інвалідів України». Кулеша Ірина Андріївна, директор Київської спеціальної школи-інтернату № 11 для слабозорих дітей з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу. |
![]() | Методичні рекомендації щодо здійснення комплексної реабілітації учнів... ... | ![]() | На Донеччині ІІ відбувся обласний (відбірковий) етап Всеукраїнського... Та переробної промисловості з метою удосконалення та підвищення рівня І якості професійної майстерності та виявлення кращих за професією... |
![]() | Досвід проведення експериментальної роботи з комплексної реабілітації хворої дитини Йшлося в його виступі, зокрема, про те, що серед стратегічних пріоритетів у галузі освіти держава І суспільство почали втрачати її... | ![]() | Рубіжанський обласний навчально-реабілітаційний Центр Методичне об’єднання... Здоров’язберігаючі технології навчання як складова частина комплексної реабілітації хворої дитини |
![]() | роль практичної підготовки студентів вищих навчальних закладів у... Ти й культури в Україні можливе тільки за умови висококваліфікованих фахівців-професіоналів, спроможних забезпечувати ефективність... | ![]() | Програма з музики для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими... Програма з музики для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими з порушеннями мовлення (2 – 4 класи) |
![]() | Хто такі діти з особливими потребами: відмінності розвитку та навчальної... Діти з особливостями (порушеннями) психофізичного розвитку мають відхилення від нормального фізичного чи психічного розвитку, зумовлені... | ![]() | Нака з України в XХI столітті та Цільової комплексної програми «Фізичне виховання здоров’я нації», з метою пропаганди здорового способу... |
![]() | Конкурсу професійної майстерності «Кухар», плану роботи обласного навчально-методичного центру професійно-технічної освіти та з метою підвищення професійної майстерності... | ![]() | Програма з математики для спеціальної загальноосвітньої школи для... Для спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з важкими порушеннями мовлення |