«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма




Назва«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма
Дата конвертації12.03.2013
Розмір54.3 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Психологія > Документы
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ М.П. ДРАГОМАНОВА


ІНСТИТУТ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
ТА ПСИХОЛОГІЇ


ІНСТИТУТ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
АПН УКРАЇНИ


ВСЕУКРАЇНСЬКА ГРОМАДСЬКА Організація «АСОЦІАЦІЯ ТИФЛОПЕДАГОГІВ УКРАЇНИ»

ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ГРОМАДСЬКЕ
СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ
«НАЦІОНАЛЬНА АСАМБЛЕЯ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ»


РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР УТОС


^ Другий з’їзд тифлопедагогів України

До 175-річчя Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова


«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів
у процесі здійснення комплексної реабілітації
дітей з порушеннями зору»


ПРОГРАМА

25 вересня 2009 р.

м. Київ

^ Місце проведення:

НПУ імені М.П. Драгоманова,

вул. Пирогова 9, аудиторія 231
25 вересня

9.00-10.00

Реєстрація учасників з’їзду

Ознайомлення з експозицією методичних матеріалів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів
10.00-12.00 Пленарне засідання

Урочисте відкриття Другого з’їзду тифлопедагогів України

Привітання делегатів та гостей з’їзду:

  • Міністерство освіти і науки України

  • Ректорат НПУ ім. М.П. Драгоманова та дирекція Інституту корекційної педагогіки та психології

  • Центральне правління Українського товариства сліпих

  • Всеукраїнське громадське суспільно-політичне об’єднання «Національна Асамблея інвалідів України».

  • Громадські організації


Доповіді:

Особливості освітньої політики Міністерства освіти і науки України в умовах сучасного реабілітаційного простору

Лабайчук Г.Ф., завідувач сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.
Діяльність Національної Асамблеї інвалідів України у сфері забезпечення рівних прав дітям з особливими освітніми потребами

Скрипка Н.С., виконавчий директор Національної Асамблеї інвалідів України.
^ 12.00-12.30 Перерва

12.30-14.00 Доповіді
Науково-методичне забезпечення системи підготовки спеціалістів у галузі тифлопедагогіки

Синьова Є.П., кандидат психологічних наук, професор, завідувач кафедри тифлопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, Президент Всеукраїнської громадської організації «Асоціація тифлопедагогів України».
Історія становлення та розвиток системи підготовки кадрів тифлопедагогів в Україні

Федоренко С.В., кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з навчальної роботи Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова.
^ Спільна діяльність МОН України, науково-методичних та навчальних закладів у програмному забезпеченні спеціальних шкіл для дітей з порушеннями зору

Вавіна Л.С., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник завідувач лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки АПН України.
^ Професійне самовизначення як фактор успішної інтеграції в соціум молоді з вадами зору

Клопота Є.А., кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Запорізького Національного університету.
14.00-15.00 Обід

15.00-17.00 Круглий стіл
Засідання Круглого столу з обговорення досвіду удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів навчально-реабілітаційних закладів України
Науково-методична робота Харківської школи-лабораторії для сліпих дітей як фактор підвищення професійної майстерності педагогічного колективу

Білоусов О.М., директор Харківської гімназії-інтернату для сліпих дітей ім. В. Короленка.
^ Формування позитивних емоцій у слабозорих вихованців інтернатного закладу в позаурочний час

Фалко Є.В., директор Клеваньської спеціалізованої школи для дітей з порушеннями зору.
Особливості організації навчально-виховного процесу в школі з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу для слабозорих дітей

Кулеша І.А., директор Київської спеціальної школи-інтернату № 11 для слабозорих дітей з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу.
^ Креативні шляхи апробації здоров’язберігаючих педагогічних технологій у роботі зі слабозорими дітьми

Якимів О.Р., директор Вигодського навчально-реабілітаційного центру для слабозорих дітей.
^ Стандарти комплексної доступності для інвалідів по зору

Федорець П.С., директор реабілітаційного центру УТОС.
10 років пошуків і досягнень

Артемова Ю.А., директор Навчально-виховного комплексу для дітей з вадами зору «Д-с №1 ЗОШ І ступеня №31».
^ Засоби формування уявлень про людей з фізичними обмеженнями у майбутніх педагогів

Клопота О.А., аспірант кафедри проблем керування та соціальної педагогіки Запорізького Національного університету.
^ Взаємодія державних та недержавних інституцій у розвитку освіти інвалідів по зору України

Войтюк Ю.О., кандидат біологічних наук, доцент кафедри тифлопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова.
^ Обговорення виступів
Прийняття резолюції Другого з’їзду тифлопедагогів України

Організаційний комітет:
АНДРУЩЕНКО Віктор Петрович, ректор Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, дійсний член АПН України, доктор філософських наук, професор.

^ СИНЬОВ Віктор Миколайович, директор Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, дійсний член АПН України, доктор педагогічних наук, професор.

^ ШЕРЕМЕТ Марія Купріянівна, заступник директора Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор.

Симоненко Оксана Петрівна, координатор з проведення наукових заходів НПУ ім. М.П. Драгоманова, методист вищої категорії з наукової роботи.

^ Синьова Євгенія Павлівна, завідувач кафедри тифлопедагогіки Інституту
корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, кандидат психологічних наук, професор.

^ ЛАБАЙЧУК Галина Федорівна, завідувач сектору Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

ФЕДОРЕНКО Світлана Володимирівна, заступник директора Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ ім. М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент.

Федорець Петро Семенович, директор реабілітаційного центру УТОС.

Вавіна Людмила Сергіївна, завідувач лабораторії тифлопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки АПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник.

Скрипка Наталія Сергіївна, виконавчий директор Всеукраїнського громадського суспільно-політичного об’єднання «Національна Асамблея інвалідів України».

Кулеша Ірина Андріївна, директор Київської спеціальної школи-інтернату № 11 для слабозорих дітей з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу.

Схожі:

«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма iconМетодичні рекомендації щодо здійснення комплексної реабілітації учнів...
...
«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма iconНа Донеччині ІІ відбувся обласний (відбірковий) етап Всеукраїнського...
Та переробної промисловості з метою удосконалення та підвищення рівня І якості професійної майстерності та виявлення кращих за професією...
«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма iconДосвід проведення експериментальної роботи з комплексної реабілітації хворої дитини
Йшлося в його виступі, зокрема, про те, що серед стратегічних пріоритетів у галузі освіти держава І суспільство почали втрачати її...
«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма iconРубіжанський обласний навчально-реабілітаційний Центр Методичне об’єднання...
Здоров’язберігаючі технології навчання як складова частина комплексної реабілітації хворої дитини
«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма iconроль практичної підготовки студентів вищих навчальних закладів у...
Ти й культури в Україні можливе тільки за умови висококваліфікованих фахівців-професіоналів, спроможних забезпечувати ефективність...
«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма iconПрограма з музики для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими...
Програма з музики для загальноосвітньої школи для дітей з тяжкими з порушеннями мовлення (2 – 4 класи)
«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма iconХто такі діти з особливими потребами: відмінності розвитку та навчальної...
Діти з особливостями (порушеннями) психо­фізичного розвитку мають відхилення від нор­мального фізичного чи психічного розвитку, зу­мовлені...
«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма iconНака з
України в XХI столітті та Цільової комплексної програми «Фізичне виховання здоров’я нації», з метою пропаганди здорового способу...
«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма iconКонкурсу професійної майстерності
«Кухар», плану роботи обласного навчально-методичного центру професійно-технічної освіти та з метою підвищення професійної майстерності...
«Удосконалення професійної майстерності тифлопедагогів у процесі здійснення комплексної реабілітації дітей з порушеннями зору» програма iconПрограма з математики для спеціальної загальноосвітньої школи для...
Для спеціальної загальноосвітньої школи для дітей з важкими порушеннями мовлення
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка