Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997




НазваЛитература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997
Дата конвертації30.03.2013
Розмір29.2 Kb.
ТипЛитература
uchni.com.ua > Психологія > Литература
Создание имиджа организации в системе паблик рилейшнз как социальная технология


Литература 1

Литература


  1. Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. - М., 1997

  1. Биркенбил В. Язык интонации, мимики, жестов. СПб., 1997

  1. Блэк С. Паблик рилейшнз. - М., 1990

  1. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? - М., 1990

  1. Браун Л. Имидж - путь к успеху. - СПб., 1996

  1. Викентев И. Л. Приемы рекламы и Public Relations. - С.-Пб., 1995

  1. Данкел Ж., Ларнхэм Э. Ораторское искусство - путь к успеху. Спб., 1997

  1. Делл Д., Линда Т. Учебник по рекламе. Как стать известным, не тратя денег на рекламу. - Минск, 1996

  1. Дилигенский Г. Г. Социально-политическая психология. - М., 1996

  1. Дилигенский Г.Г. Социально-политическая психология. - М., 1996

  1. Доти Д. Паблисити и паблик рилейшнз. - М., 1996

  1. Доценко Е. Л. Психология манипуляции. - М, 1996

  1. Ершов П.М. Режиссура как практическая психология. - М., 1972

  1. Жмыриков А.Н. Как победить на выборах. - Обнинск, 1995

  1. Землянова Л.М. Современная американская коммуникативистика. -М., 1995

  1. Зернецька О. В. Нові засоби комунікації (соціокультурний аспект). -Київ, 1993.

  1. Имидж лидера. Психологическое пособие для политиков. - М., 1994

  1. Криксунова И. Создай свой имидж. - СПб., 1997

  1. Лебедева Т. Искусство обольщения. Паблик рилейшнз по-француз­ски. - М., 1996

  1. Лебон Г. Психология народов и масс. - СПб., 1995

  1. Махний Н. Фейсбилдинг, или кое-что о строительстве лица. - Чер­нигов, 1995

  1. Михалкович В.И. Изобразительный язык средств массовой комму­никации. - М., 1986

  1. Невзлин Л.Б. "Паблик рилейшнз". Кому это нужно? - М., 1993

  1. Юри У. Преодолевая "нет", или переговоры с трудными людьми. -М., 1993

  1. Почепцов Г. Г. Имиджмейкер. ПР для политиков и бизнесменов. - Киев, 1995

  1. Поченцов Г. Г. Паблик рилейшнз. Киев, 1996

  1. Рюкле X. Ваше тайное оружие в общении. Мимика, жест, движение-М., 1996

  1. Спиллейн М. Создайте свой имидж. Руководство для женщин. - М., 1996

  1. Спиллецн М. Создайте свой имидж. Руководство для мужчин. - М., 1996

  1. Честара Дж. Деловой этикет. Паблик рилейшнз. - М., 1997

  1. Шепель В. М. Имиджелогия. Секреты личного обаяния. - М., 1994.

  1. Шпигель Дж. Флирт - путь к успеху. - СПб., 1996

  1. Язык и моделирование социального взаимодействия. - М., 1987

Анотація

Дана дипломна робота присвячена такій актуальній і маловивченій у нашій країні проблемі, як формування іміджу.

У роботі розглядаються загальнотеоретичні передумови зацікавленості різних дослідників і підприємців у цьому питанні. Розглядаються різноманітні фактори (соціальні, політичні, історичні, психологічні), що впливають на створення образу певної компанії у розумах людей.

Детально розібрані різноманітні методики для вирішення питання, запропоновані видатними європейськими та американськими дослідниками.

На жаль, на сьогодні немає вітчизняних дослідників, котрі змогли б запропонувати свої теорії на цю тему з урахуванням менталітету та аспектів соціального, політичного та економічного стану країни. А це б не завадило, бо як показало проведене мною дослідження, компаніями не враховуються ці фактори при формуванні іміджу, і деякі західні теорії просто не спрацьовують або викликають прямо протилежні ефекти.

Робота завершується рекомендаціями та побажаннями компаніями, які вже сьогодні дійшли до висновку, що формування сприятливого іміджу компанії для потенційних покупців є дуже важливою, актуальною, і, навіть, необхідною справою для фірм, що прагнуть процвітати.

Схожі:

Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997 iconЛитература Зарубежная литература
Повторити тему “Законы сохранения в механике” (электронный учебник) или §46-47, 51-59 “Физика”С. У. Гончаренко 1998 г
Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997 iconЛитература Зарубежная литература
...
Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997 iconЛитература Зарубежная литература
...
Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997 iconҪитнине халалласа ирттернӗ «Нарспи» кӗнеке презентацийӗн сценарийӗ
...
Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997 iconЛитература Зарубежная литература
Выучить §46-50, §62-64 Ответить писменно на вопросы стр. 167 (1-4) стр. 170 (1-4) стр. 173 (1-2)
Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997 iconЛекц І я основи управління (менеджменту) в охороні здоров´я Основні питання теми
Кунц Г., Донель С. О. Управление, системный и ситуационный анализ. Учебник для менеджеров США. М., Наука, 1981 г
Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997 iconЛитература Зарубежная литература Математика Алгебра Тема «Комплексные числа»
Побудуй до кожного речення схему, проаналізуй засоби зв’язку між частинами складного речення. Виконай синтаксичний аналіз одного...
Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997 iconЗакон, Верховна Рада України от 16/01/2003 №432-iv
Дію Закону з 12 червня 1997 року поширено на посадових осіб місцевого самоврядування згідно із Законом України від 21 травня 1997...
Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997 iconЛитература вулавӗ ̶ кӗҫӗн класра вӗренекенсене хатӗрленӗ ҫӗрте тӗп...
Пуҫламӑш шкулти 4 класс валли чӑваш литературин ӗҫ программине Т. В. Артемьева, О. И. Печников, Р. Н. Петрова, ӑслӑлӑх ертӳҫи М....
Литература Алешина И. Паблик рилейшнз для менеджеров и маркетеров. М., 1997 iconТема : управління процесом
Основні поняття: теорія, теорія управління, процес управління, паблік рилейшнз, інформація, засоби поширення інофрмації, комунікація,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка