Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р




Скачати 34.99 Kb.
НазваМетодичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р
Дата конвертації30.03.2013
Розмір34.99 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
uchni.com.ua > Психологія > Методичні рекомендації
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології у 2010-2011 н.р.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.09.2010 р. № 891, у 2010-2011 н.р. започатковано проведення Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки і психології.

26 грудня 2010 р. проводиться ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з педагогіки і психології.

Олімпіада з педагогіки і психології у 2010-2011 н.р. буде проведена для учнів 11-х класів ЗНЗ. Рекомендовано залучити учнів 10-х класів, але вони будуть виконувати завдання 11-го класу.

Час виконання завдань олімпіади – 4 астрономічних години.

Оскільки на даний час відсутні будь-які програми, схвалені МОН України, з педагогіки і психології для інваріативної та варіативної складових навчальних планів, зміст завдань Всеукраїнської олімпіади з педагогіки і психології для ІІ (районного (міського)) етапу матиме такі особливості:

  1. за змістом завдання характеризуються загальним спрямуванням, тобто орієнтовані на виявлення загальної педагогічної і психологічної обізнаності та ерудованості учнів;

2) завдання дібрані за тематикою навчальних програм шкільних предметів, у яких вивчаються психологічні поняття:

    • "Біологія" (О.В.Данилова, П.Г.Балан, А.С.Вихренко та ін. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7-11 класи. – К. ; Ірпінь, 2005. – 85 с.): теми 10 розділу "Біологічні основи поведінки людини" – "Формування поведінки і психіки людини", "Мислення і свідомість" (9 клас);

    • "Основи здоров'я" (Т.Є.Бойченко, В.М.Заплатницький, В.В.Дивак. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи здоров'я. 5-9 класи. – К. : ВТФ "Перун", 2005. – 41 с.): теми 4 розділу програми "Психічна і духовна складові здоров'я" – "Психологічне благополуччя підлітків", "Конфлікти і здоров'я" (7 клас); "Самопізнання і самовиховання особистості" (9 клас);

3) Для підготовки учнів до участі в олімпіаді рекомендовано використати літературу:

Бордовская Н.В., Реан А.А. Педагогика. Учебник для вузов: Издательство Питер, 2000. – 304 с.

Немов Р.С. Психология: Учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений: В 3 кн. – 4-е изд. – М.: Гуманит. Изд. центр ВЛАДОС, 2000.- Кн. 1: Общие основы психологии. – 688 с.

Подласый И.П. Педагогика начальной школы: Учеб. пособие для студ. пед. коледжей.- М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2000.- 400с.

Психологический словар / Под ред.. В.П. Зинченко, Б.Г. Мещерякова. – 2-е узд., перераб. и доп. – М.: Педагогіка-Пресс, 2001. – 440с.

Реан А.А., Бордовская Н.В., Розум С.И. Психология и педагогика. — СПб.: Питер, 2002. — 432 с.


Завдання ІІ (районного (міського)) етапу олімпіади складаються з:

1. завдання на встановлення відповідності;

2. 5-ти тестових завдань закритого типу на вибір однієї правильної відповіді;

3. завдання, що передбачає аналіз психологічної чи педагогічної ситуації;

4. педагогічної задачі;

5. творчого завдання.

Для правильного оцінювання завдань на встановлення відповідності, тестових завдань закритого типу створено відповідні ключі; для оцінювання завдання з аналізу психологічної чи педагогічної ситуації, педагогічної задачі та творчого завдання рекомендовано відповідні критерії.

Оцінювання завдань




Форма завдання

Максимальна кількість балів за одне завдання

1.

Завдання на встановлення відповідності

4 бали

2.

Тестові завдання

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал

3.

Аналіз психологічної чи педагогічної ситуації

10 балів

4.

Педагогічна задача

12 балів

5.

Творче завдання

12 балів


Третє, четверте та п’яте завдання оцінюються за критеріями оцінювання зв'язного висловлювання (за чинною програмою з української мови). Доводячи чи спростовуючи думку, учень має право на особистісне (суб'єктивне) бачення цього питання. Тому до перевірки третього, четвертого та п’ятого завдань варто залучити вчителів української мови і літератури.

До участі в олімпіаді з педагогіки і психології рекомендовано насамперед залучати учнів 10-11 класів, які брали або беруть участь у просвітницьких програмах «Рівний-рівному», «Школа проти СНІДу», «Діалог», учасників МАН, учнів, які цікавляться проблемами педагогіки і психології та планують пов’язати майбутнє з педагогічною діяльністю.

Звертаємо Вашу увагу на те, що учням не дозволяється користуватися додатковою літературою.

Початок олімпіади о 10.00.

Код до завдань олімпіади можна отримати 24 грудня з 10.00 до 16.00 за телефоном 731-27-86 в Центрі практичної психології та соціальної роботи.

Схожі:

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської...
Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки І психології: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу...
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
М. В. Остроградського надсилає методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади
У 2011-2012 н. р олімпіада з педагогіки І психології буде проведена для учнів 11 класів знз. Її організація має певні особливості,...
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської...
Надсилаємо для практичного використання методичні рекомендації щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення IІ етапу Всеукраїнської учнівської...
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти надсилає для практичного використання методичні рекомендації...
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення IV етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій у 2011-2012 навчальному році
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення IV етапу І всеукраїнської...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської...

Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації до проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка