План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми




Скачати 58.08 Kb.
НазваПлан роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми
Дата конвертації30.03.2013
Розмір58.08 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Психологія > Документы



Затверджено

рішенням педради

Стенятинської ЗШ І-ІІІ ступенів

протокол № ­­­_ від ___________ р.

План роботи
Стенятинської ЗШ І-ІІІ ступенів
з реалізації

науково – методичної проблеми

Аспекти діяльності

Науково-методична та організаційно-методична робота:


  1. Розробка програми розвитку закладу освіти відповідно до сучасного освітнього процесу.

  2. Створення системи управлінської підтримки освітнього процесу.

  3. Створення творчої команди у педагогічному колективі.

  4. Діагностика рівня готовності педагогічного колективу до впровадження нової системи в освітній процес навчально-виховного комплексу.

  5. Залучення педпрацівників в процес творчого переосмислення педагогічної діяльності.

  6. Створення у колективі ситуації творчого пошуку та реалізації творчих ідей.

  7. Аналіз і вивчення теоретичних та практичних аспектів впровадження нової технології.

  8. Створення банку даних сучасних технологій, використовуваних в освіті, які виникають у роботі над темою.

  9. Розробка авторських уроків.

  10. Теоретична підготовка колективу.

  11. Розробка основних напрямків методичної роботи щодо реалізації проблеми.

  12. Розробка та переосмислення правил педагогічної та батьківської культури в новому освітньому процесі.

  13. Допомога у створенні, реалізації та аналізі уроків за сучасною технологією.

  14. Реалізація авторських уроків та тематичних планів у новій системі.



Відповідає: заступник директора

з навчально-виховної роботи
Алгоритм роботи

Педагогічний колектив:
І. Науково – методичне обґрунтування

1. Попередня підготовка до впровадження нової педагогічної ідеї.

2. Забезпечення теоретичної та психологічної готовності педагогів до впровадження нових наукових ідей, концепцій, рекомендацій.

3. Вибір науково –методичної проблеми.
ІІ. Науково –підготовчий етап:

  1. Ознайомлення з висвітленням проблеми в психолого – педагогічній літературі.

  2. Уточнення теми й складання плану роботи.

  3. Пошукова діяльність колективу школи з розв’язання завдань колективної теми; систематичне накопичення матеріалу, відвідування уроків, аналіз.


ІІІ. Практичний аналіз і узагальнення:

  1. Аналіз та узагальнення результатів пошукової діяльності , формування перспективного педагогічного досвіду з обраної теми.Конференції.

  2. Упровадження в практику роботи педагогів школи досвіду реалізації нових педагогічних ідей , концепцій та рекомендацій.


ІV Підсумки, узагальнення, контроль, корекція:

  1. Підбиття підсумків роботи над методичною проблемою.

  2. Літературне оформлення результатів колективної роботи.

Батьківський колектив:

  1. Загальношкільні батьківські конференції.

  2. Класні батьківські збори.

  3. Опитування батьків щодо виявлення їхньої особистої системи сприймання своєї дитини, індивідуальні консультації.

  4. Розробка та переосмислення батьківської допомоги в родинному полі.

Відповідає : заступник директора

Учнівський колектив:

  1. Створення різновікових колективів за інтересами.

  2. Діяльність системи самоврядування.

  3. Виставка творчих досягнень учнів.

  4. Проведення виховних годин.

Відповідає : класні керівники, педагог - організатор
Соціально-психологічна служба:

  1. Проведення діагностики навчальних та реальних можливостей учнів, психологічного моніторингу розвитку особистості школяра.

  2. Проведення психологічної експертизи діяльності закладу.

  3. Психолого-управлінське консультування.

  4. Діагностично-аналітична діяльність в організації психолого-педагогічних семінарів.

  5. Допомога у формуванні й роботі творчих груп педагогів та учнів для реалізації науково-практичних проектів, пов’язаних із реалізацією особистісно орієнтованого підходу в освіті.

  6. Проведення консультацій.

  7. Консультування педагогів щодо формування в учнів мотивації до навчальної діяльності.

  8. Формування, допомога у виробленні психологічної культури та практичних особистісно орієнтованих навичок у педагогів. Уведення до змісту роботи методичного об’єднання класних керівників розгляду таких питань, як: міжособистісні взаємини, спілкування з дорослими та однолітками, етичні цінності, сенс життя, створення ситуації успіху, педагогічна підтримка діяльності класного керівника.


Відповідає : практичний психолог


Етапи

реалізації проблеми

Стенятинської ЗШ І-ІІІ ступенів
2010 – 2011 навчальний рік

1-й етап: Теоретичний

( вивчення теорії, методики інновацій в освіті ):

1. Педагогічна рада:

„ Християнське виховання і навчання дітей ”.

2. Психолого-педагогічний семінар:

„Творчість учителя як важлива характеристика педагогічної

праці”;

4. Семінар – практикум « Основні вимоги до сучасного уроку ».

2011 – 2012 навчальний рік

2-й етап: Аналітичний ( ознайомлення з нормативною базою освіти, досвідом педагогів-новаторів ):

1. Педагогічна рада « Психолого – педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми»

1.”Круглий стіл”:

«Перспективи впровадження Національної доктрини розвитку

освіти України у ХХ1 столітті»;

2. Психолого-педагогічний семінар:

«Про піднесення рівня навчальних досягнень учнів школи, подолання відставання учнів у навчанні.».

^ 5. Творча група вчителів « Інновації на сучасному етапі навчання ».
2012 – 2013 навчальний рік

3-й етап: Практичний ( вивчення роботи з обдарованими дітьми шляхом аналізу, участь в конкурсах, олімпіадах, творчих та інтелектуальних змаганнях):

1. Науково-практична конференція:

„Обдарована дитина – виняток чи закономірність?”;

2. „Круглий стіл”: „Сучасний урок – спільна творчість учителя та батьків”

3. Педагогічний консиліум: « Робота педагогічного колективу з подолання відхилень у навчанні та вихованні учнів»

2013 – 2014 навчальний рік

4-й етап: Систематизаційний ( оформлення матеріалів практичного досвіду школи з питань навчання, виховання, участі вчителів у конкурсах,

виставках педагогічних технологій ):

  1. Педрада:

« Взаємодія школи сім’ї та громадськості у справі виховання дітей та підлітків ».

  1. Методична рада:„Узагальнення методичних знахідок педколективу”;

  2. Нарада при директорі:

„Робота педколективу з нормативними документами Міністер-

ства освіти і науки України”.

2014 – 2015 навчальний рік

5-й етап: Підсумковий ( підбиття підсумків роботи за всіма напрямами

діяльності педагогічного колективу школи ):

1. Педагогічний консиліум:

„Інноваційні технології та результативність їх впровадження”;

2. „Круглий стіл” ( обмін досвідом ):

- робота з обдарованими дітьми;

- підсумки роботи з вищими навчальними закладами;

- результативність навчання в класах.

3. Педрада: « Підсумки роботи педагогічного колективу школи з

Реалізації науково – методичної проблеми».

Схожі:

План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми iconПлан роботи методичної ради Сасівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на 2011-2012 н р
Рівень педагогічної майстерності зріс. У цьому відіграла роль система методичної роботи навколо науково-методичної проблеми «Забезпечення...
План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми iconПлан роботи педагогічного колективу з реалізації науково- методичної...
Виявлення проблем І зондування розу­міння вивченої про­блеми. Підготовка до складання плану реалізації проблем­ної теми
План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми iconПлан роботи методичної ради чубарівської зош І-ІІІ ступенів обговорено...
Сприяти збагаченню педагогічного процесу новими прогресивними І більш досконалими методами І засобами навчання, розвитку педагогічної...
План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми iconЗвіт про роботу педагогічного колективу над науково-методичною роботою
Основними завданнями науково-методичної діяльності Володимирівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів
План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми iconПро зміст науково-методичної роботи та рівень її організації в Славутицькій...
Кількість комп'ютерів та наявність доступу до мережі Інтернет в методичному кабінеті закладу
План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми iconНаказ
Рівень педагогічної майстерності протягом минулого навчального року зріс. У цьому відіграла певну роль система методичної роботи,...
План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми iconНаказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської...
«Формування потреби, умінь І навичок самостійної роботи учнів у навчально – виховному процесі – одна з важливих умов розвитку творчої...
План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми iconНаказ по володимирівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів петрівської...
«Формування потреби, умінь І навичок самостійної роботи учнів у навчально – виховному процесі – одна з важливих умов розвитку творчої...
План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми iconНаказ по зш 1-3 ступенів №12
Формування самоосвітніх умінь учнів на підставі моніторингових досліджень диференціації та індивідуалізації нвп при реалізації ідеї...
План роботи Стенятинської зш І-ІІІ ступенів з реалізації науково методичної проблеми iconНаукове товариство Стенятинської зш І-ІІІ ступенів

Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка