Самоаналіз уроку вчителем




Скачати 29.32 Kb.
НазваСамоаналіз уроку вчителем
Дата конвертації05.04.2013
Розмір29.32 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Психологія > Урок
Самоаналіз уроку вчителем.

Основні вимоги до самоаналізу: місце уроку, що розбирається, у сис­темі уроків з досліджуваної темі, обґрунтування освітньої й виховної цілей уроку й виконання наміченого плану уроку, характеристика класу й мотивація відбору навчального матеріалу для даного уроку, психоло­гічна й педагогічна оцінка системи навчальних завдань і вправ, вико­наних учнями на уроці, оцінка розвитку самостійного мислення учнів на уроці. Мотивація вибору методів уроку, оцінка відповідності даних методів цілям і змісту уроку, виконанню поставлених завдань, задо­воленість або незадоволеність учителем уроком (його окремими час­тинами); заходи, намічені вчителем щодо усунення недоліків, оцінка й обґрунтування досягнутих на уроці результатів. Самооцінка як одна з умов творчої праці вчителя.

^ Пам'ятка-алгоритм для самоаналізу уроку

  1. Який був задум уроку й чому?

• Яке місце уроку в темі, розділі, курсі? Як він пов'язаний із попе­редніми, на що в них опирається? Як він працює на наступні уроки, теми, розділи? Як були враховані особливості уроку, його специфіка? Як був визначений тип уроку й чому?

  • Які особливості учнів були враховані при підготовці до уроку й чому?

  • Які завдання ставилися на уроці й вирішувалися й чому?

  • Чому була вибрана саме така структура уроку?

  • Обґрунтування ходу уроку, діяльність учителя й учнів. Чому був зроблений акцент саме на даному змісті, обраний саме такий зміст ме­тодів, засобів і форм навчання? Як здійснювався диференційований підхід до учнів на уроці? Як здійснювалося управління навчальною діяльністю школярів (стимулювання, організація, контроль, оцінка, робота над помилками й чому)?

  • Які умови були створені для проведення уроку {навчально-ма­теріальні, психологічні, гігієнічні, естетичні). Як здійснювалася еко­номія часу?




  1. Чи були відхилення від цього плану в ході уроку, якщо так, то чому?

  2. Чи вдалося вирішити на необхідному рівні поставлені завдання й уникнути при цьому перевантаження учнів? Самооцінка уроку.

  1. Які причини невдач і недоліків проведеного уроку?

  1. Які висновки з результатів уроку необхідно зробити на май­бутнє?


Самоаналіз уроку

  1. Яке місце даного уроку в темі, розділі, курсі; чи пов'язаний він із попередніми, на що в них опирається? Як цей урок працює на на­ступні уроки? У чому його специфіка?

  2. Яка характеристика реальних навчальних можливостей учнів даного класу? Які особливості учнів були враховані мною при плану­ванні уроку? Чи опиралася на діагностику загальнонавчальних спеціаль­них умінь?

  3. Які завдання я вирішую на уроці: а) загальноосвітні; б) виховні; в) розвиваючі? Чи була забезпечена їхня комплектність? Які завдання були для мене головними, стрижневими, як ураховано в завданнях особ­ливості класу й окремих груп школярів?

  4. Чому обрана структура уроку була раціональна для рішення цих завдань? Чи раціонально виділений час на опитування вивченого нового матеріалу, закріплення, розбору домашнього завдання (якщо урок ком­бінований)? Логічний зв'язок між різними етапами уроку.

5. На якому змісті (на яких поняттях, ідеях, положеннях, фактах) ро­биться головний акцент на уроці й чому? Чи виділений об'єкт міцного засвоєння, тобто із усього розказаного виділити головне ясно й чітко, щоб діти не загубилися в обсязі другорядного?

6. Яке сполучення форм навчання було обрано для розкриття но­вого матеріалу й чому? Чи необхідний диференційований підхід до учнів? Що покладено в основу диференціації? Що диференціювалося? Тільки обсяг, або тільки зміст, або ступінь допомоги, зробленої учнем, або все в сукупності?

  1. Як був організований контроль за засвоєнням знань, умінь, нави­чок учнів? У яких формах і яких методах він здійснювався?

  2. Як використано на уроці навчальний кабінет? Чи доцільно ви­користано засоби навчання?

  1. За рахунок чого на уроці підтримувалася психологічна атмо­сфера, у чому конкретно проявлялася культура спілкування із класом, групою? Поведінка у критичній ситуації? Як був реалізований вихов­ний вплив особистості вчителя?

Схожі:

Самоаналіз уроку вчителем iconКонфлікти з вчителем: як бути?
Конфлікт з вчителем може стати для дитини важким випробуванням. Як цьому протистояти?
Самоаналіз уроку вчителем iconУрок, вчитель, дата, тема І тип уроку
Як було організовано увагу учнів, які засоби І прийоми були застосовані вчителем?
Самоаналіз уроку вчителем iconСамоаналіз діяльності вчителя під час підготовки та проведення виховних заходів
Оцінювання педагогічного обгрунтування виховного заходу, доцільність проведення та обраної форми
Самоаналіз уроку вчителем iconДо самоаналізу освітньої діяльності
Самоаналіз освітньої діяльності закладу освіти здійснюється працівниками цього закладу з метою виявлення І використання наяв­них...
Самоаналіз уроку вчителем iconЩо потрібно зробити перед початком проекту?
Скласти графік та домовитися з вчителем інформатики про відвідування комп’ютерного класу
Самоаналіз уроку вчителем iconІ.  Концептуальний аспект коротка характеристика сучасної освіти
Основними засобами навчання є навчальний підручник, а   контроль І оцінка загалом проводиться вчителем
Самоаналіз уроку вчителем iconУрок №8 Тема. Урок контролю знань учнів
Учні відповідають на поставлені вчителем запитання І демонструють відповідь на пк
Самоаналіз уроку вчителем iconПлан-конспект уроку алгебри (11 клас)
Запропоновані форми роботи підтримують інтерес учнів до уроку. Наведена технологічна карта дозволяє творчому педагогу надати власному...
Самоаналіз уроку вчителем icon«Анкета для оцінювання вчителем своєї діяльності»
Для успішного проведення моніторингу було створено експертну групу у складі 10 осіб
Самоаналіз уроку вчителем icon2. Урок відносно самостійна ланка у системі навчання
Схеми аналізу уроків за різними аспектами. Орієнтовна схема комплексного аналізу уроку. Орієнтовні схеми аналізу уроків відповідно...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка