Скачати 54.56 Kb.
|
![]() УКРАЇНА ВОРОШИЛОВСЬКА РАЙОННА В МІСТІ ДОНЕЦЬКУ РАДА ВІДДІЛ ОСВІТИ 83050 м. Донецьк, вул. Щорса, 27 тел/факс: (062) 335-30-81,е-mail: roo_vorosh@rambler.ru від_11.01.2013р.__№__62/01-16____ Керівникам ЗНЗ Відповідно до листа УО Донецької міськради від 10.01.2013р. № 01/10-50, доводимо до Вашого відома, зміст листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.01.2013 за № 1/9-1 «Про визначення завдань психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання». Просимо зміст листа довести до відома практичних психологів, соціальних педагогів та організовувати діяльність відповідних працівників з урахуванням наведених нижче завдань (Додаток 1). Начальник районного відділу освіти Н. А. Скалдіна Назаренко 305-07-69 Розіслано: методисту – 1, НВЗ – 13. Додаток 1 ![]() ^ МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486-24-42, факс (044) 236-10-49, ministry@mon.gov.ua ![]() від 02.01.13 № _1/9-1____ на № ___ від Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління (департаменти) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання Міністерство освіти і науки, молоді та сорту України інформує, що під час проведення 20-21 листопада 2012 року у місті Дніпропетровську Всеукраїнської науково-практичної конференції "Мультидисциплінарний підхід як методологічна основа інклюзивної освіти" працівниками психологічної служби системи освіти обговорено низку проблемних питань щодо психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. З метою забезпечення оптимального виконання функцій працівників психологічної служби визначено наступні завдання діяльності практичного психолога, соціального педагога, керівника психологічною службою міста (району) у роботі з дітьми в умовах інклюзивного навчання, що додаються. Просимо зміст листа довести до відома керівників обласними центрами (кабінетами) практичної психології і соціальної роботи, директорів загальноосвітніх навчальних закладів та організовувати діяльність відповідних працівників психологічної служби з урахуванням наведених нижче завдань. У своїй діяльності керівникам звернути увагу на недопущення делегування працівникам психологічної служби функцій та завдань, які належать до компетенції інших спеціалістів. Додаток: на 3 арк. ![]() Заступник Міністра Б.М. Жебровський Луценко І.В. Панок В.Г. 481 47 65 Додаток до листа МОНмолодьспорту Від 02.01.13 № 1/9-1 Завдання керівника психологічної служби району щодо організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі 1. Організація та забезпечення діяльності районних методичних об’єднань практичних психологів і соціальних педагогів з проблем психологічного і соціально-педагогічного забезпечення інклюзивної освіти із залученням до цієї роботи фахівців ПМПК, вчителів-дефектологів, логопедів, науковців. 2. Здійснення методичного контролю (супервізії) за діяльністю фахівців психологічної служби, що беруть участь в організації інклюзивного навчання. 3. Планування та інше організаційне забезпечення підвищення кваліфікації працівників психологічної служби, що беруть участь організації інклюзивного навчання. 4. Збір, науково-методична експертиза, узагальнення і розповсюдження передового досвіду роботи практичних психологів і соціальних педагогів в умовах інклюзивного навчання. 5. Організація і проведення у навчальних закладах працівниками психологічної служби просвітньої роботи з підвищення психологічної культури вчителів, батьків і учнів з метою попередження стигматизації і дискримінації дітей, що мають особливі освітні потреби. Завдання практичного психолога щодо організації інклюзивного навчання загальноосвітньому навчальному закладі
3. Проведення спостереження за дитиною з метою вивчення її індивідуальних особливостей, схильностей, інтересів та потреб. 4. Участь, у межах своєї компетенції, у складанні розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та її індивідуального плану розвитку. 5. Участь в підготовленні документів для розгляду на засіданнях психолого-медико-педагогічних консультацій. 6. Ознайомлення з висновками і рекомендаціями психолого-медико-педагогічних консультацій щодо організації навчання дитини та надання їй додаткових послуг; розробка індивідуального плану корекційно-розвиткової роботи. 7. Участь у розробці необхідної адаптації навчальних матеріалів, підходів, а саме, надання рекомендацій педагогам щодо врахування особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини при визначенні форм і методів роботи з нею. 8. Сприяння створенню позитивного мікроклімату в колективі, проведення заходів, спрямованих на профілактику стигматизації і дискримінації у шкільному оточенні, формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з особливими освітніми потребами. 9. Надання у межах своєї компетенції консультативно-методичної допомоги педагогам у роботі з дитиною. 10. Налагодження співпраці з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та приймають участь у розробленні індивідуальної програми розвитку. Завдання соціального педагога щодо організації інклюзивного навчання загальноосвітньому навчальному закладі
|
![]() | Міністерство освіти І науки, молоді та спорту україни Міністерство освіти І науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління освіти І науки обласних, Київської та Севастопольської... | ![]() | Міністерство освіти І науки, молоді та спорту україни На адресу управління освіти І науки надійшов лист Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України від 08. 05. 2012 №1/9-343... |
![]() | Міністерство освіти І науки україни пр. Перемоги Міністерство освіти І науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти (управління) освіти І науки обласних, Київської... | ![]() | Міністерство освіти І науки україни пр. Перемоги Міністерство освіти І науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління освіти І науки обласних, Київської та Севастопольської... |
![]() | Міністерство освіти І науки україни пр. Перемоги Міністерство освіти І науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління (департаменти) освіти І науки, Київської, Севастопольської... | ![]() | Міністерство освіти І науки україни пр. Перемоги Міністерство освіти І науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління (департаменти) освіти І науки обласних, Київської... |
![]() | Міністерство освіти І науки, молоді та спорту україни інститут інноваційних... Повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України від 15. 08. 2011 №976 „Про проведення... | ![]() | Міністерство освіти І науки, молоді та спорту україни Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 р. №1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України... |
![]() | Міністерство освіти І науки, молоді та спорту України Відділ освіти,... Моніторинг рівня професійного розвитку педагогів, їхніх професійних потреб та освітніх запитів | ![]() | Положення про Всеукраїнський громадський огляд-конкурс стану умов... Колегії Міністерства освіти І науки, молоді та спорту України І президії ЦК профспілки працівників освіти І науки України |