Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я»




Скачати 248.99 Kb.
НазваОрієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я»
Дата конвертації11.04.2013
Розмір248.99 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Психологія > Документы
Погоджено

Заступник директора школи з НР

________________________________

«__» ________________2012 р.

Затверджую

Директор школи

____________________________
«__» _____________________2012 р




ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ПРЕДМЕТА «ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я»
7 клас (1 год на тиждень)


уроку

Дата

Теми розділів та уроків

Мета і завдання уроку

Навчальні досягнення

Домашнє завдання

Примітка

Вступ. Здоровий спосіб життя (1 год.)

1




Здоровий спосіб життя як умова збереження і зміцнення здоров'я. Складові здорового способу життя

Сформувати поняття про складові здорового способу життя.

Розвивати навички комунікації і групової роботи. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень називає основні складові здорового способу життя; наводить приклади впливу здорового способу життя на успіхи в навчанні; розуміє взаємозв'язок умов та компонентів здорового способу життя; порівнює складові здорового способу життя

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





  1. ^ Життя і здоров’я людини (6 год+1 резервна)

2




Спосіб життя і здоров'я. Формування здорового способу життя. Значення навичок і звичок для здоров'я

Сформувати поняття про навички і звички. Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень називає основні навички здорового способу життя; характеризує вплив здорового способу життя на самопочуття людини; пояснює важливість вироблення навичок здорового способу життя; розуміє вплив здорового способу життя на життєдіяльність людини; порівнює цінність здоров'я і ціну нездоров'я, здоровий спосіб життя і життя людей із шкідливими звичками

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





3




Правила здорового способу життя. Вибір способу життя.

Практична робота: Складання індивідуального плану здорового способу життя

Сформулювати правила здорового способу життя. Розвивати навички здорового способу життя, прийняття рішень. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень наводить приклади вибору здорового способу життя людей з найближчого оточення; розуміє вплив здорового способу життя на життєдіяльність людини; необхідність дотримання правил здорового способу життя; спостерігає за власним самопочуттям при дотриманні правил здорового способу життя; дотримується правил здорового способу життя

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________







4




Принципи безпечної життєдіяльності. Принципи безпечної життєдіяльності. Правила поведінки, безпечної для життя

Сформулювати принципи безпечної життєдіяльності.

Розвивати навички безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я


Учень називає основні принципи безпечної життєдіяльності; пояснює основні принципи безпечної життєдіяльності; розуміє необхідність керуватися принципами безпечної життєдіяльності; дотримується правил безпечної для життя поведінки

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





5




Безпека на дорогах. Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Небезпечні вантажі. Види ДТП. Дії свідка ДТП

Ознайомити з правилами дорожнього руху для пасажира, з особливостями дій свідка ДТП. Розвивати навички безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень наводить приклади видів ДТП; характеризує особливості дії свідка ДТП

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________




6




Техногенна безпека. Правила безпеки житла. Особливості користування паливними газами

Сформувати поняття про техногенну безпеку. Розвивати навички користування паливними газами, навички безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень характеризує основні чинники ураження при надзвичайних ситуаціях; особливості надзвичайних ситуацій; дотримується правил користування паливними газами

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





7




Пожежа в громадському приміщенні. План евакуації, знаки пожежної безпеки. Практична робота: Моделювання ситуації евакуації з класу, школи

Сформулювати правила пожежної безпеки в громадському приміщенні. Розвивати навички безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень характеризує умови та причини виникнення пожежі в громадському приміщенні; дотримується правил пожежної безпеки, поведінки під час евакуації

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





8




Попередження захворювань. Захисні реакції організму людини. Основні методи попередження неінфекційних та інфекційних захворювань

Сформувати поняття про захисні реакції організму людини, інфекційні та неінфекційні захворювання.

Розвивати санітарно-гігієнічні навички. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень називає основні методи профілактики захворювань; наводить приклади захисних реакцій організму, інфекційних захворювань; характеризує вияви захисних реакцій організму; пояснює механізм захисних реакцій організму людини.

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





  1. Фізична складова здоров’я (5 год)

9




Індивідуальний розвиток підлітків. Вікові особливості індивідуального розвитку підлітків. Ознаки статевого дозрівання. Практична робота: Визначення індивідуальних показників фізичного здоров'я

Сформувати поняття про індивідуальний розвиток підлітків, ознаки статевого дозрівання. Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я, потребу самопізнання та самовдосконалення

Учень називає основні ознаки статевого дозрівання; розпізнає ознаки статевого дозрівання; порівнює показники індивідуального розвитку впродовж навчання у школі; спостерігає за показниками індивідуального розвитку; визначає індивідуальний рівень фізичного здоров'я

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





10




Чинники ризику індивідуального розвитку

Сформувати поняття про чинники ризику індивідуального розвитку. Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень наводить приклади впливу чинників ризику на індивідуальний розвиток; розпізнає чинники ризику індивідуального розвитку; розуміє необхідність рухової активності в підлітковому віці

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





11




Косметичні проблеми підлітків. Особливості стану шкіри в підлітковому віці. Типи шкіри. Особливості догляду за шкірою

Сформувати поняття про стан шкіри, типи шкіри. Розвивати навички догляду за шкірою. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень називає особливості стану шкіри в підлітковому віці, типи шкіри підлітків; розпізнає ознаки змін на шкірі обличчя, ознаки типів шкіри; пояснює необхідність догляду за шкірою підлітка; вплив належного догляду за станом шкіри; спостерігає за станом шкіри обличчя;визначає стан шкіри обличчя

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





12




Попередження захворювань шкіри дівчат і хлопців. Косметичні засоби для догляду за шкірою

Сформувати поняття про захворювання шкіри, косметичні засоби. Розвивати навички догляду за шкірою. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень називає необхідні заходи для усунення косметичних проблем підлітків; розпізнає ознаки косметичних проблем підлітків; розуміє необхідність використання косметичних засобів за віком

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





13




Косметичні засоби для дівчат. Косметичні засоби для хлопців.

Практична робота: Вибір і правила застосування косметичних засобів

Сформулювати правила вибору і застосування косметичних засобів. Розвивати навички догляду за шкірою, користування засобами особистої гігієни.

Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень обирає засоби індивідуальної гігієни, необхідні засоби для догляду за шкірою; користується індивідуальними косметичними засобами; дотримується правил догляду за шкірою, користування засобами особистої гігієни

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





  1. Соціальна складова здоров’я (10 год + 1 резервна)

14




Соціальні чинники здоров'я підлітків.

Поняття про соціальні чинники здоров'я і безпеки підлітків. Соціальні чинники ризику, для здоров'я в найближчому оточенні підлітків

Сформувати поняття про соціальні чинники здоров'я і безпеки підлітків.

Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень наводить приклади впливу здорового способу життя на поведінку підлітків; впливу сім'ї, друзів на формування здорового способу життя підлітків; пояснює вплив сім'ї та друзів на формування шкідливих і корисних звичок

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





15




Запобігання вживанню наркотичних речовин підлітками.

Причини вживання наркотичних речовин підлітками

Сформулювати причини вживання наркотичних речовин підлітками. Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я -

Учень характеризує причини вживання наркотичних речовин підлітками; дотримується правил здорового способу життя, поведінки в молодіжному середовищі

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





16




Поняття про наркотичну залежність. Ознаки наркотичної залежності

Сформувати поняття про наркотичну залежність. Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень називає ознаки наркотичної залежності; наводить приклади негативного впливу вживання наркотиків на здоров'я; розпізнає ознаки вживання наркотичних речовин

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________







17




Невідкладна допомога при наркотичному отруєнні


Ознайомити з правилами невідкладної допомоги при наркотичному отруєнні.

Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я


Учень називає заклади охорони здоров'я, де можна отримати допомогу при наркотичному отруєнні; пояснює важливість для здоров'я відмови від вживання наркотичних речовин;

розуміє необхідність відмови від шкідливих звичок, куріння, вживання алкогольних та наркотичних речовин


Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





18




Кримінальна відповідальність за поширення наркотичних речовин


Ознайомити з кримінальною відповідальністю за поширення наркотичних речовин.

Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень називає основні положення законодавства : України щодо поширення наркотичних речовин; дотримується правил здорового способу життя, поведінки в молодіжному середовищі

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





19




Наркоманія й ВІЛ-

інфікування.

Особливості поширення ВІЛ-інфікування серед молоді в Україні


Сформувати уявлення про особливості поширення ВІЛ-інфікування серед молоді в Україні.

Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень називає основні положення законодавства України щодо ВІЛ/СНІД; характеризує особливості поширення ВІЛ-інфікування в Україні; дані щодо ВІЛ-інфікування молоді в Україні


Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





20




Протидія дискримінації ВІЛ-інфікованих


Сформувати навички протидії дискримінації ВІЛ-інфіКованих. Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень називає основні положення законодавства України щодо ВІЛ/СНІД; характеризує особливості поширення ВІЛ-інфікування в Україні; дані про ВІЛ-інфікування молоді в Україні

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





21




Профілактика туберкульозу.

Збудник туберкульозу, умови інфікування, умови розвитку захворювання


Сформувати уявлення про збудника туберкульозу, умови інфікування та розвитку захворювання. Розвивати навички здорового Способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я


Учень розпізнає ознаки ураження туберкульозом; дотримується правил здорового способу життя, профілактики туберкульозу


Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





22




Профілактика туберкульозу у підлітків

Ознайомити з правилами профілактики туберкульозу.

Розвивати навички здорового способу життя, гігієнічні навички. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень розпізнає ознаки ураження туберкульозом; дотримується правил здорового способу життя, профілактики туберкульозу

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________







23




Хвороби цивілізації.

Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації». Куріння і рак

Сформувати поняття про «хвороби цивілізації». Розвивати навички здорового способу життя.

Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень наводить приклади впливу здорового способу життя на поведінку підлітків; впливу сім'ї, друзів на формування здорового способу життя підлітків

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________




24




Хвороби цивілізації.

Практична робота:

Виконання

проекту

«Створення.

антитютюнової,

антиалкогольної,

антинаркотичної

реклами»

Сформувати навички протидії соціальному тиску.

Розвивати навички здорового способу життя, безпечної поведінки. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень пояснює і розуміє необхідність відмови від шкідливих звичок (куріння, вживання алкогольних та наркотичних речовин); дотримується правил здорового способу життя

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





  1. Психічна і духовна складова здоров’я (9 год+1 год резервна)

25




Психологічний розвиток підлітків.

Психологічна характеристика підліткового віку. Умови, що сприяють психологічному розвитку підлітка

Сформувати уявлення про психологічний розвиток підлітків. Розвивати навички самоусвідомлення і самооцінки.

Виховувати потребу самопізнання та самовдосконалення

Учень називає основні умови сприяння психологічному розвитку підлітків; розпізнає основні ознаки психологічної характеристики підлітків

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





26




Розвиток

інтелектуальних

здібностей

Сформувати поняття про інтелектуальні здібності та їх розвиток. Розвивати навички самоусвідомлення і самооцінки.

Виховувати потребу самопізнання та самовдосконалення

Учень розпізнає індивідуальні задатки; виконує вправи, спрямовані на розвиток інтелектуальних здібностей







27




Психологічні особливості поведінки людини в екстремальних умовах.

Сформувати уявлення про психологічні особливості поведінки людини в екстремальних умовах. Розвивати навички самоусвідомлення, самооцінки і самоконтролю. Виховувати потребу самопізнання та самовдосконалення

Учень називає основні вияви позитивних та негативних емоцій; наводить приклади поведінки людини в екстремальних умовах; розуміє шкідливий вплив на здоров'я негативних емоцій та почуттів; дотримується правил спілкування з однолітками

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





28




Психологічне благополуччя підлітків. Відчуття, емоції, почуття та способи їх вияву. Взаємозв'язок почуттів і здоров'я

Сформувати поняття про відчуття, емоції, почуття, культуру почуттів та способи їх вияву. Розвивати навички самоусвідомлення і самооцінки, самоконтролю. Виховувати культуру почуттів

Учень називає основні вияви позитивних та негативних емоцій; наводить приклади впливу на здоров'я позитивних і негативних емоцій; розуміє шкідливий вплив на здоров'я негативних емоцій та почуттів; дотримується правил спілкування з однолітками

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





29




Емоційне благополуччя.

Ознаки психологічного благополуччя

Сформувати уявлення про емоційне благополуччя, його ознаки. Розвивати навички самоусвідомлення, самооцінки і самоконтролю.

Учень називає ознаки психологічного благополуччя; дотримується правил спілкування з однолітками; збереження психологічного благополуччя

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________







30




Фактори, які порушують психологічну рівновагу. Способи відновлення! підтримки психологічної рівноваги

Сформувати уявлення про психологічну рівновагу та способи її відновлення і підтримки. Розвивати навички відновлення і підтримки психологічної рівноваги. Виховувати свідоме ставлення до свого життя і здоров'я

Учень аналізує чинники,. що порушують психологічну рівновагу; володіє найпростішими способами відновлення і підтримки психологічної рівноваги

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





31




Конфлікти і здоров'я. Психологічні конфлікти і способи їх подолання

Сформувати поняття про психологічні конфлікти. Розвивати навички розв'язання конфліктів. Виховувати потребу самопізнання та самовдосконалення

Учень називає причини психологічних конфліктів; знаходить правильні рішення для подолання конфліктних ситуацій

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





32




Конфлікти і здоров'я. Практична робота: Виконання проекту «Способи розв'язання конфліктів»

Розвивати навички самоконтролю, прийняття рішень, розв'язання конфліктів. Виховувати потребу самопізнання та самовдосконалення

Учень знаходить правильні рішення для подолання конфліктних ситуацій; дотримується правил збереження психологічного благополуччя

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________




33




Поняття про стрес. Вплив стресу на здоров'я. Методи запобігання стресу

Сформувати поняття про стрес, види стресу. Розвивати навички керування стресами. Виховувати потребу самопізнання та самовдосконалення

Учень розпізнає ознаки стресу; аналізує чинники, що спричиняють стрес; пояснює вплив стресу на здоров'я; розуміє необхідність володіння методами запобігання стресу; володіє найпростішими психологічними прийомами запобігання впливу стресу

Прочитати

текст §________,

відповісти на

пит. ,

виконати завд.

______________

на ст. ________





34




Екскурсія. Ознайомлення з роботою дільничного інспектора

Ознайомитися з роботою дільничного інспектора










5. Узагальнення знань (1 год)

35




Узагальнення знань навчального матеріалу 7 класу

Узагальнити і систематизувати знання учнів щодо здорового способу життя

Учень демонструє свідоме ставлення до власного здоров'я та його збереження, дотримується правил здорового способу життя, безпечної поведінки










Схожі:

Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я» iconОрієнтовне календарно-тематичне планування занять з трудового навчання
Надія боринець, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти І технологій іппо
Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я» iconКонспекти з основ здоров’я 2 клас орієнтовне тематичне планування
Здоров'я І хвороби. Практична робота: моделювання поведінки з інфекційними хворими
Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я» icon№1 “Зустрічайте моїх друзів!”
Орієнтовне календарно – тематичне планування уроків іноземної мови у І семестрі 2 класу за новим Державним стандартом початкової...
Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я» iconОрієнтовне календарно-тематичне планування для 5 класу математика
Календарні плани, що пропонуються, є орієнтовними, тому кожен учитель може вносити корективи з урахуванням конкретних умов: рівня...
Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я» iconОрієнтовне тематичне поурочне планування з алгебри І початків аналізу для 11 класу

Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я» iconКалендарно тематичне планування з факультативного курсу

Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я» iconМетодичні рекомендації щодо вивчення предмета «Основи здоров’я»
Віших завдань сучасної школи — навчити дітей берегти І зміцнювати своє здоров’я, виховувати у них навички безпечної поведінки. Це...
Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я» iconКалендарно-тематичне планування (Інформаційно-технологічний профіль)
Планування розроблено на базі Програми (автори І. О. Завадський Ю. О. Дорошенко, Ж. В. Потапова) для 10-11 класів (академічний рівень),...
Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я» iconОснови здоров’я Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному...
Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному році здійснюватиметься за навчальною програмою: Програма для загальноосвітніх...
Орієнтовне календарно-тематичне планування предмета «основи здоров’Я» iconОснови здоров’я Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному...
Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному році здійснюватиметься за навчальною програмою: Програма для загальноосвітніх...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка