Скачати 163.96 Kb.
|
ДВНЗ « Макіївський політехнічний коледж» (повне найменування вищого навчального закладу) Кафедра (циклова комісія)соціально-економічних дисциплін “ЗАТВЕРДЖУЮ” Проректор (заступник директора) з навчальної роботи ________________________________ “______”_______________20___ року РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ_________ Етика та психологія ділового спілкування ___________________ (шифр і назва навчальної дисципліни) напрям підготовки____________Будівництво та експлуатація будівель та споруд (шифр і назва напряму підготовки) спеціальність ____ Будівництво та експлуатація будівель та споруд ___________ (шифр і назва спеціальності) спеціалізація_____________________________________________________________ (назва спеціалізації) інститут, факультет, відділення_____________________________________________ (назва інституту, факультету, відділення) 2012– 2013 рік Робоча програма з етики та психології ділових стосунків для студентів (назва навчальної дисципліни) за напрямом підготовки Будівництво та експлуатація будівель та споруд, спеціальністю Будівництво та експлуатація будівель та споруд . „30”серпня, 2012 року. Волошина Р. Г. викладач вищої категорії. Розробники: (вказати авторів, їхні посади, наукові ступені та вчені звання) Робоча програма затверджена на засіданні кафедри (предметної комісії)соціально-економічних дисциплін Протокол від. “____”________________20__ року № ___ Завідувач кафедри (циклової, предметної комісії)________________________ _______________________ (__________________) (підпис) (прізвище та ініціали) “_____”___________________ 20___ року Схвалено методичною комісією вищого навчального закладу за напрямом підготовки (спеціальністю)__^ (шифр, назва) Протокол від. “____”________________20___ року № ___ “_____”________________20__ року Голова _______________ (_____________________) (підпис) (прізвище та ініціали)
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: для денної форми навчання – 1,5 для заочної форми навчання -
Мета : Мати базові знання з основ психології, етики, що сприяють розвитку загальної культури. Завдання: вчити використовувати знання на практиці У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: основи психології, етики, що сприяють розвитку загальної культури. вміти: Застосовувати знання для вирішення професійних завдань, створення відносин у колективі
Змістовий модуль 1. Тема 1. Гуманістична спрямованість етики спілкування. План
Тема 2 . Спілкування як комунікація. План
Тема 3. Спілкування як інформація План
Тема 4. Взаємодія та взаєморозуміння як етичні процеси. План
Тема 5. Ділове спілкування. План. 1. Теоретична частина. 1.1. Історично-психологічні аспекти проблеми. 1.2. Характеристика ділового спілкування. 1.2.1. Визначення спілкування, його класифікація. 1.2.2. Психологічні особливості ділового спілкування. 1.2.3 Зони спілкування. 1.2.4. Фази спілкування. 1.2.5.Форми і функції спілкування. 1.2.6. Стратегія і тактика спілкування. 1.2.7. Рівні ділового спілкування. 2. Практична частина. 2.1. Культура спілкування: практичні поради. 2.2. Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння. Тема 6. Етикет ділового спілкування. План. 1. Історія етикету і сучасність 2. Етикет ділового спілкування ( особливості телефонного спілкування, листування, візитні картки) ^ План
Тема8. Основи ораторського мистецтва План.
Тема 9. Особливості мовленнєвого етикету. План.
Тема 10. Психологія спілкування і міжособистісні відносини. План. 1. Поняття про спілкування 2. Види спілкування 3. Засоби спілкування 4. Рівні ділового спілкування 5. Міжособистісні відносини в колективі Тема 11. Форми професійного спілкування. План.
4. Структура навчальної дисципліни
^
^
^
^
9. Індивідуальні завдання ^ 11. Методи контролю Залік. 12. Розподіл балів, які отримують студенти Приклад для заліку
Т1, Т2 ... Т9 – теми змістових модулів. Приклад для екзамену
Т1, Т2 ... Т12 – теми змістових модулів. Приклад за виконання курсового проекту (роботи)
^
^ 1. презентації до тем. 2. дослідницький матеріал. 3.проблемні ситуації. 4. конспекти лекцій. 5. персональный блог психолога ^ Базова 1. Етика ділового спілкуванняНавчальний посібник / Гриценко Т.Б - К. :Центр учбової літератури, 2007.- 344 c. 2. Допоміжна 1. Столяренко, Етика та психологія ділового спілкування. 15. Інформаційні ресурси
Примітки:
|
![]() | «затверджую» «затверджую» Президент федерації Т. в о. начальникауправління... Змагання проводяться 20 квітня 2013 року на території Сумського р-ну, в урочищі «Зелений Гай» | ![]() | Затверджую Затверджую Начальник управління Начальник Сумського освіти... Хі обласна універсіада вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації (незалежно від відомчого підпорядкування) проводиться... |
![]() | Затверджую затверджую України від 18. 08. 1999 року №300, Державного стандарту базової повної середньої освіти, затвердженого постановою кму від 14. 01.... | ![]() | Затверджую |
![]() | Р затверджую | ![]() | К затверджую |
![]() | Затверджую | ![]() | Затверджую погоджено |
![]() | Затверджую Старобабанівська загальноосвітня | ![]() | «Затверджую» Директор днз |