Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків”




НазваТема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків”
Сторінка1/14
Дата конвертації07.03.2013
Розмір0.57 Mb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Психологія > Документы
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14


+Зміст

Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків”

Вступ 4

Розділ І. Психологічні особливості взаємовідносин дітей 6-7 років з батьками 6

1.1. Поняття сімейних відносин 6

1.2. Поняття „культури взаємин” батьків і дітей 8

1.3. Типи сімейних відносин та стилі виховання 13

1.3. Причини виникнення відхилень в поведінці та емоційному розвитку дітей 6-7 років 18

1.4. Вплив характеру взаємовідносин в родині на адаптацію дітей в школі 20

Розділ ІІ. Діагностика дитячо-батьківських стосунків 23

2.1. Організація та проведення дослідження 23

2.2. Психологічні особливості стосунків діти – батьки у першокласників 28

Розділ ІІІ Психокорекційна програма дитячо-батьківських відносин 30

3.1. Програма психокорекційної роботи дитячо-батьківських стосунків 30

3.2. Поради та рекомендації для батьків 33

3.3. Поради та рекомендації для вчителів та шкільних психологів 36

Висновки 39

Список використаних джерел 41

Додатки 43

Методика диагностики уровня школьной тревожности Филипса 45

(проводиться мовою оригіналу) 45

Обработка и интерпретация результатов. 46

^ КЛЮЧ К ВОПРОСАМ 47

Результаты 47

Бланк 48

Текст опросника. 49



Вступ


Актуальність теми курсової роботи. Концепція сучасної школи передбачає психологічну і фізичну готовність дітей шестирічного віку до засвоєння шкільної програми. Однак не всім першокласникам вдається одразу включатися в навчальний процес, їм складно на діяльнісному рівні прийняти позицію школяра, вимоги, що висуваються до них. В нових, незвичних умовах шкільного навчання вони гостріше переживають складності кризи розвитку 6-7 років.

Ці аспекти закономірно вливають на дитячу психіку.

З початком навчання у житті дитини відбувається дуже багато змін. Це нові умови життя та діяльності, нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки. Змінюється соціальна позиція; соціальний інститут навчання і виховання: не садочок, а школа, де навчальна діяльність стає провідною.

В вирішальній мірі від найближчого оточення маленької особистості, що розвивається, залежатиме її нормальний розвиток чи відхилення від норми різного ступеня й форми проявів.

Особливо стійкими в часі вважаються екстернальні емоційні розлади. Зазвичай вони діагностуються в 6-7 річного віці.

Молодший шкільний вік – період, коло емоції та почуття переважають у житті дитини і визначають її поведінку. Увага дорослих до розвитку емоційно-вольової сфери особистості дитини вкрай необхідна. Сім’я, як головний посередник соціалізації в суспільстві, батьки, виховуючи дітей, повинні враховувати як інтереси дітей, так і потреби, вимоги як інтереси дітей, так і потреби, вимоги суспільства. Важливо створити такі батьківсько-дитячі стосунки, які б сприяли пристосуванню (адаптації) до школи. Краще адаптовані діти мають високе й адекватне самооцінювання, демонструють високий рівень мотиваційної, вольової, комунікативної готовності до школи.

^ Мета роботи: визначити роль впливу на психічний розвиток дитини стилів взаємодії з дорослими.

Об’єкт дослідження: криза 7 років та особливості дитячо-батьківськіх стосунків.

^ Предмет дослідження: психокорекція дисгармонійних стосунків дітей-батьків у першокласників.

Завдання дослідження:

- опрацювання теоретико-методологічної літератури на вищезгадану тему;

- визначення основних понять (стилі виховання, типи відносин батьки-діти, емоційні розлади – агресивність, тривожність, гіперактивність);

- визначення критеріїв виявлення дітей з особливими проявами в поведінці;

- підготовка пропозицій щодо профілактично-корекційних рекомендацій;

- проаналізувати існуючі методики психологічної діагностики, які дозволяють досліджувати взаємовідносини в родині та особистості дитини.

^ Структура курсової роботи визначена метою і завданнями дослідження та включає в себе вступ, 3 розділи ( 9 підрозділів), висновки і пропозиції та список використаних джерел.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14

Схожі:

Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків” iconТренінг дитячо-батьківських відносин "Давайте разом"
Топ-топ, хлоп-хлоп Є. Желєзнова, по 7 різнокольорових пелюсток на кожну пару, основа для наклеювання І клей-олівець, картинки для...
Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків” iconЛозівська міська рада харківської області
Сімейного кодексу України: Ст. 150 (обов’язки батьків щодо виховання та розвитку дитини); Ст. 155 (здійснення батьківських прав та...
Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків” iconДокументи, необхідні для позбавлення батьківських прав
Рв гу про притягнення до кримінальної відповідальності алкоголізм, невиконання батьківських обов’язків
Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків” iconПоложення
Київської, Запорізької, Рівненської, Полтавської, Сумської, Кіровоградської областей, м. Києва та Українського дитячо-юнацького козацького...
Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків” iconШатрава Андрій Володимирович, директор дитячо-юнацької спортивної школи
Дитячо-юнацька спортивна школа Кременчуцької районної ради Полтавської області – це позашкільний навчальний заклад в системі позашкільної...
Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків” iconТема: Стосунки людей. Типи стосунків
Обладнання: підручник «Основи здоров’я» Н. М. Поліщук, -к, «Генеза», 2006; наочність
Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків” iconУрок літератури Тема. Краса чистих людських стосунків та пошуки щастя...
Вчити критично мислити, порівнювати ознаки, явища, співставляти факти, аналізувати, робити узагальнення та висновки
Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків” iconУрок вивчення нового матеріалу. Зміст уроку І. Підготовка до сприйняття...
Тема. Перемога щирих людських стосунків над багатствами Снігової Королеви. Кай І герда
Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків” iconТема. Я та мій клас
Мета: навчити учнів культури спілкування, пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій; сприяти поліпшенню психологічного...
Тема: „Психокорекція дитячо-батьківських стосунків” iconУмови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної...
Про проведення оздоровчого Всеукраїнського зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”)...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка