Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р




Скачати 38.34 Kb.
НазваДовідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р
Дата конвертації12.07.2013
Розмір38.34 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Психологія > Документы


УКРАЇНА

ВОРОШИЛОВСЬКА РАЙОННА В МІСТІ ДОНЕЦЬКУ РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ
83050 м. Донецьк, вул. Щорса, 27 тел/факс: (062) 335-30-81,е-mail: roo_vorosh@rambler.ru

від 13.04.12р580/01-16

Керівникам ЗНЗ
Довідка

щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи

серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н.р.
Відповідно до плану роботи районного відділу освіти в навчальних закладах Ворошиловського району з метою отримання інформації щодо професійних інтересів і намірів учнів, виявлення їх профнапрямку, оцінки свідомості випускників щодо вибраної професії та ступеню обґрунтованості їх вибору на протязі 2011-2012 н.р. було проведене вхідне та вихідне психодіагностичне обстеження учнів 9,11 класів. В анкетуванні прийняло участь 528 (91%) учнів 9 класів та 487 (93%) учнів 11 класів.

Виходячи з отриманих даних, з вибором професії не визначились:

- 24 (5 %) учня 9 класів;

  • 1 (1%) учень 11 класів.

Отже, в основному всі випускники по закінченню 11 класу вже визначилися, де вони навчатимуться надалі і яку професію будуть опановувати. При цьому кількість учнів 11 класів, які повністю впевнені у виборі професії, становить 83%, що на 5% більше, ніж в минулому році.

В порівнянні з минулим роком на 2% зросла кількість учнів 9 класів, які бажають продовжувати навчання в 10 класі свого закладу, інші - в закладах міста (училища, ліцеї, коледжі, технікуми).

Рейтинг факторів впливу на вибір професії учнями 9,11 класів за результатами дослідження наступний: на І-му місці – особисті професійні плани учня, коли він сам вибирає професію (51% учнів); на ІІ – вплив на вибір професії батьків або інших родичів (29%); ІІІ місце – вплив друзів (10%); ІV – вплив ЗМІ, педагогів (5%). Слід зазначити, що вплив педагогів на вибір професії учнями в порівнянні з минулим роком збільшився на 3,5%.

Отже, враховуючи рейтинг факторів впливу, психолого-педагогічна допомога підлітку в професійному самовизначенні повинна складатися: по-перше, в створенні умов для самостійного вирішення проблеми учнем; по-друге, в просвітницькій роботі з батьками випускників.

Моніторинг профнахилів учнів 11 класів стосовно педагогічних, гірничих та технічних професій, актуальність яких в нашому регіоні залишається пріоритетною, показав, що на кінець навчального року кількість учнів, бажаючих отримати вищезазначені професії збільшилась: педагогічні – на 1%, технічні, будівельні - на 3%, гірничі - на 1%.





І етап (жовтень 2011р)

ІІ етап (квітень 2012р)

Педагогічні

51 (11%)

57 (12%)

Технічні та будівельні

60 (13%)

78 (16%)

Гірничі

6 (1%)

8 (2%)


Відслідковувались і мотиви вибору професії. В порівнянні з минулим роком серед 18 запропонованих мотивів вибору професії трійка лідерів залишилась незмінною, змінився лише їх рейтинг. На перше місце учні 9,11 класів в цьому році поставили мотив «перспективи професійного росту», мотив «матеріальна забезпеченість» змістився з ІІІ на ІІ місце, «контактування з людьми» - з І на ІІІ місце.

Мотиви

2010-2011рр

2011-2012 рр.

Матеріальна забезпеченість

ІІІ місце

ІІ місце

Контактування з людьми

І місце

ІІІ місце

Перспективи професійного росту

ІІ місце

І місце


Більшість учнів, як і в минулі роки, віддають перевагу сфері діяльності «людина-людина» (54%), тобто вони вирізняються вираженими соціальними уміннями: умінням спілкуватися, прагненням до лідерства, потребами у численних соціальних контактах.

Враховуючи отримані дані, ми можемо зробити загальні висновки щодо стану профорієнтаційної роботи в 9,11 класах НВЗ району:

  • більшість учнів визначились, де вони будуть навчатимуться надалі;

  • вибір професії учні роблять, спираючись на власні професійні плани;

  • вибір учнями технічних, гірничих та педагогічних професій збільшився.

На підставі вищевикладеного рекомендовано:

    1. Директорам ЗНЗ:

  • розглянути отримані результати дослідження на педагогічних радах

Термін: до 24.04.2012р.

  • запланувати на наступний навчальний рік роботу по вдосконаленню профорієнтаційної діяльності серед учнів щодо вибору педагогічних, технічних та гірничих професій

Термін: до 01.05.2012р.

  • проводити просвітницьку профорієнтаційну роботу серед батьків випускників.

Термін: постійно

2. Практичним психологам:

- провести групові (тематичні) та індивідуальні консультації для всіх учасників навчально- виховного процесу за результатами вихідного тестування.

Термін: до 28.04.12р

  • запланувати на наступний навчальний рік, крім діагностичної роботи, проведення розвивальних та тренінгових занять з профорієнтації з учнями 9, 11 класів.

Термін: до 01.05.2012р.

Начальник районного відділу освіти Н.А.Скалдіна

Назаренко Л. Л.

305-07-69
Розіслано: до справи – 1,

методисту – 1,

НВЗ – 13.

Схожі:

Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р iconНака з смт Золочів
З метою профорієнтаційної роботи та ознайомлення учнів старших класів з досягненнями вищих навчальних закладів Харківської області...
Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р iconЗаходи профорієнтаційної роботи школи
Проведення аналізу результатів профорієнтації за минулий рік (питання працевлаштування та надходження в професійні учбові заклади...
Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р iconШкільні заходи з профорієнтаційної роботи серед учнів на 201 1 -201 2 н р
Скласти плани сумісної роботи з середніми спеціальними закладами та з внз I-II рівня акредитації
Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р iconЗ метою організованого проведення зазначеного заходу загальноосвітній...
Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. №686-р "Про деякі питання завершення 2011/2012 навчального року у зв’язку з проведенням...
Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р iconПоложення про проведення ХХ обласних спортивних ігор школярів у 2011-2012...
Змагання проводяться в загальноосвітніх навчальних закладах з найбільш популярних видів спорту та за програмою дитячих спортивних...
Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р iconІнститут доуніверситетської підготовки
Вас до співпраці щодо проведення профорієнтаційної роботи серед учнівської молоді, випускників загальноосвітніх навчальних закладів....
Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р iconНака з
Програми профорієнтації на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням Горлівської міської ради від 25. 02. 2011 № vі/5-21 «Про міську...
Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р iconДодаток до наказу №149
Зош №2 щодо профілактики тютюнопаління, пропаганди здорового способу життя серед учнів на 2011-2012 н р
Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р iconПлан роботи школи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в 2012 -2013 н р. 1
Провести бесіди про попередження дитячого травматизму під час перерв серед учнів 1-11 класів
Довідка щодо результатів проведення профорієнтаційної діагностичної роботи серед учнів 9, 11-х класів в 2011-2012 н р iconШелехова Г. Т., Новосьолова В.І., Ярмолюк А. В
Перелік збірників завдань та форми проведення державної підсумкової атестації учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка