Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад




Скачати 170.87 Kb.
НазваГотуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад
Дата конвертації27.02.2013
Розмір170.87 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Спорт > Документы
Готуємося до олімпіад в початкових класах

Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад.

^ 25 березня здати звіт у відділ освіти про проведення та учасників шкільного етапу олімпіад, заявку на участь у районному етапі олімпіад

Олімпіадні завдання з української мови для 2 класу

шкільний тур

Варіант 1

  1. Запиши «зайве» слово. Поясни свої дії. (5 балів)

Щука, карась, окунь, рак.

Ромашка, конвалія, бузок, волошка.

  1. Склади слова із перших складів двох слів і других складів третього слова.(5 балів)

Черга, говорити, новий -

Огірок, лічити, спина –

  1. Спиши, вставляючи пропущені слова. (5 балів)

Третій день тижня - … , а четвертий - … .

З глибокої … брали воду.

  1. Випиши слова, в яких букви я, ю, є позначають два звуки. (5 балів)

Світить яскраве сонце. Повіває теплий вітерець. Навколо зеленіє трава.

  1. Добери словосполучення з протилежним значенням. (5 балів)

Ясна ніч - велика хмара –

  1. До слів, що означають назви предметів, добери споріднені слова, що означають назви дій та назви ознак. Виділи корінь. (10 балів)

Розум - … , … Зелень - … , …

  1. Спиши. Визнач початок і кінець кожного речення. (10 балів)

Мій тато учитель на його уроках діти вчаться малювати фарбами я також люблю малювати

  1. Із поданих слів скласти і записати речення. Встановити зв’язок слів у реченні. (10 балів)

Сонце, в, туман, сідало, рожевий.

Максимальна кількість балів -55


Олімпіадні завдання з української мови для 2 класу

шкільний тур

Варіант 2

  1. Запиши «зайве» слово. Поясни свої дії. (5 балів)

Сашко, Микола, Марійка, Олена, Кравчук.

Заєць, олень, кабан, вовк, вівця.

  1. Склади слова із перших складів двох слів і других складів третього слова.

(5 балів)

Яма, липа, спина –

Кава, череда, баня –

  1. Спиши, вставляючи пропущені слова. (5 балів)

Після холодної … наступає тепла … .

Широкою … йшов Федько.

  1. Випиши слова, в яких букви я, ю, є позначають два звуки. (5 балів)

З любов’ю до Вітчизни серце співає. Гарна троянда на рідній землі росте.

  1. Добери словосполучення з протилежним значенням. (5 балів)

Легкий портфель - теплий дощ –

  1. До слів, що означають назви предметів, добери споріднені слова, що означають назви дій та назви ознак. Виділи корінь. (10 балів)

Черга - … , … Крик - … , …

  1. Спиши. Визнач початок і кінець кожного речення. (10 балів)

діти прийшли в клас вони сіли за парти всі взяли книги, зошити, олівці

  1. Із поданих слів скласти і записати речення. Встановити зв’язок слів у реченні.

(10 балів)

Весело, у місті, пташки, щебечуть.

Максимальна кількість балів – 55

Олімпіадні завдання з української мови

3 клас (шкільний тур)

І варіант

1.Як правильно, безпомилково писати треба дане слово?

а) велосипед; б) велосипед;

в) вилосепед; г) велосипед.

2. Хто частини мови знає, «зайве» слово відгадає!

а) включай; б) чай;

в) зустрічай; г) спати.

^ 3. Тепер завдання номер три: синонім точний добери! До слова «кволий».

а) безпорадний; б) немічний;

в) жалюгідний; г) беззахисний.

4. Тепер повинен, друже, ти слова споріднені знайти. До слова «пильнувати».

а) запилився; б) пилка;

в) пильність; г) пилок.

^ 5. З чотирьох знайди одне. Слово це – перевірне. До слова «зелень».

а) зеленіє; б) зелений;

в) зелено; г) надзелень.

6.Відгадайте що за слово має ось таку будову.

а) веселий; б) сумний;

в) чорний; г) білий.

^ 7. Звукову модель кожне слово має. А цій моделі з чотирьох яке відповідає?

а) лимон; б) горіх;

в) колір; в) палій.

8. Іменник має певний рід. Знайти потрібне слово слід! (жіночий рід).

а) біль; б) шампунь;

в) вуаль; г) нежить.

Усний тур.

1. Склади монолог.

Існує дуже красива легенда про Синього птаха… Вважається, що Синій птах дасть щастя і здійснить мрії того, хто зможе його побачити.

  • А пр. що мрієш ти?

  • Здійснення яких бажань ти очікуєш?

2. Намалюй свою мрію.

(Усі завдання оцінюються 2 балами.

Завдання усного туру оцінюється 4 балами. Всього 20 балів).

Олімпіадні завдання з української мови

3 клас (шкільний тур )

ІІ варіант

1.Як правильно, безпомилково писати треба дане слово?

а) матиматика; б) математика;

в) матаматека; г) матиматека.

^ 2. Хто частини мови знає, «зайве» слово відгадає!

а) злий; б) змій;

в) зелений; г) золотий.

3. Тепер завдання номер три: синонім точний добери! До слова «кепкувати».

а) вітатися; б) реготати;

в) глузувати; г) веселитися.

^ 4. Тепер повинен, друже, ти слова споріднені знайти. До слова «місто».

а) місток; б) місити;

в) міщани; г) місцевий.

5. З чотирьох знайди одне. Слово це – перевірне. До слова «терпіти».

а) терпіння; б) терплячий;

в) терплять; г) терплю.

  1. Відгадайте що за слово має ось таку будову.

а) безхмарний; б) беззубий;

в) безногий; г) безхвостий.

^ 7. Звукову модель кожне слово має. А цій моделі з чотирьох яке відповідає?

а) герой; б) півень;

в) туман; в) щавель.

8. Іменник має певний рід. Знайти потрібне слово слід! (чоловічий рід).

а) блакить; б) північ;

в) Дніпро; г) метро.

Усний тур.

1. Склади монолог.

Існує дуже красива легенда про Синього птаха… Вважається, що Синій птах дасть щастя і здійснить мрії того, хто зможе його побачити.

  • А пр. що мрієш ти?

  • Здійснення яких бажань ти очікуєш?

  1. Намалюй свою мрію.

(Усі завдання оцінюються 2 балами.

Завдання усного туру оцінюється 4 балами. Всього 20 балів).

Олімпіадні завдання з української мови

4 клас (шкільний тур)

І варіант

^ 1. Хто будову слова знає, «зайве» слово відгадає!

а) дубок; б) грибок;

в) огірок; в) стрибок.

2. Ну й цікаве є тут слово: різні це частини мови!

а) квадрати; б) пірати

в) малюки; г) плакати.

3. І до дієслів також є антоніми . Атож! (До слова «підняти»).

а) вирівняти; б) відняти;

в) опустити; г) зменшити.

^ 4. Що це займенники ти знаєш. А чи особу відгадаєш?(2 особа).

а) мені; б) тобі;

в) його; г) нас.

5. У даному відмінку іменник упізнати(прикметник чи займенник – теж ) - таке завдання п’яте. (Знахідний відмінок).

а) від усієї душі; б) на рушнику;

в) цвіте льон; г) на білу квітку.

^ 6. Знайти потрібно серед слів дієвідміну дієслів. (2 дієвідміна)

а) читаю; б) бігати;

в) стрибаю; г) бачу.

7. Чи зможеш відшукати слово, що написали помилково?

а) зеленню; б) сіллю;

в) осінню; г) біллю.

^ 8. Чи можеш слово відшукати, де не потрібно щось вставляти?

а) пуп…янки; б) п…ятсот;

в) пів…яблука; г) мавп…ячий.

Усний тур.

До тебе завітав лікар-педіатр. Він поговорить з тобою на тему «Грип – інфекційна хвороба. Як її уникнути.» Лікар вестиме розмову на основі твоїх запитань.

Склад запитання за поданою темою, включаючи вступну і заключну репліки.

На підготовку 2 хв.

(Усі завдання оцінюються 2 балами.

Завдання усного туру оцінюється 4 балами. Всього 20 балів).

Олімпіадні завдання з української мови

4 клас (шкільний тур)

ІІ варіант

^ 1. Хто будову слова знає, «зайве» слово відгадає!

а) печера; б) печиво;

в) печений; в) печеня.

2. Ну й цікаве є тут слово: різні це частини мови!

а) смачне; б) солодке;

в) добре; г) кисле.

3. І до дієслів також є антоніми . Атож! (До слова «вийшов»).

а) влетів; б) ускочив;

в) в’їхав; г) увійшов.

^ 4. Що це займенники ти знаєш. А чи особу відгадаєш?(3 особа).

а) нами; б) вас;

в) тобою; г) їх.

5. У даному відмінку іменник упізнати(прикметник чи займенник – теж ) - таке завдання п’яте. (Родовий відмінок).

а) на сосні; б) від яблуні;

в) дав бабусі; г) у селі.

^ 6. Знайти потрібно серед слів дієвідміну дієслів. (3 дієвідміна)

а) сидіти; б) радіти;

в) співати; г) малювати.

7. Чи зможеш відшукати слово, що написали помилково?

а) черевиком; б) чоботом;

в) туфлем; г) капцем.

^ 8. Чи можеш слово відшукати, де не потрібно щось вставляти?

а) туман…ий; б) осін…ій;

в) сон…ий; г) орлин..ий.

Усний тур.

До тебе завітав лікар-педіатр. Він поговорить з тобою на тему «Грип – інфекційна хвороба. Як її уникнути.» Лікар вестиме розмову на основі твоїх запитань.

Склад запитання за поданою темою, включаючи вступну і заключну репліки.

На підготовку 2 хв.

(Усі завдання оцінюються 2 балами.

Завдання усного туру оцінюється 4 балами. Всього 20 балів).

Олімпіада

з математики в 2 класі (шкільний тур)

І варіант

1. Одне з чисел не містить тих ознак, за якими можна об’єднати решту чисел. Знайди це число і вказати ознаку, що об’єднує решту чисел.

80, 10,72, 60, 90, 50.

2. Записати усі двоцифрові числа, сума цифр яких дорівнює 8.

3. Відгадай задумане число, якщо:

число його десятків на 2 більше від числа одиниць і дорівнює 5.

4. Три цибулини посадили вряд. Віддаль між сусідніми цибулинами 8 см. Яка віддаль між крайніми?

5. Вовк і лисиця наловили риби. Якщо вовк віддасть лисиці 1 рибку, в обох буде порівну, а якщо лисиця віддасть вовкові 1 рибку, то у вовка буде вдвічі більше, ніж у лисиці. Скільки рибок в кожного?

6.Оленка запам’ятала, що 4+5+6= 15. Як можна скористатися цим результатом при обчисленні виразу 16+14+15+25+24+26?

  1. Сума на 5 більша від першого доданка. Чому дорівнює другий доданок?

8. Скількома способами можна доповнити до трикутника фігуру?

9.Прочитай ребуси.

Олімпіада

з математики в 2 класі (шкільний тур)

ІІ варіант

1. Одне з чисел не містить тих ознак, за якими можна об’єднати решту чисел. Знайди це число і вказати ознаку, що об’єднує решту чисел.

18, 15, 9, 3, 28, 27.

2. Записати усі двоцифрові числа, сума цифр яких дорівнює 7.

3. Відгадай задумане число, якщо:

сума його цифр дорівнює найбільшому одноцифровому числу, а число десятків на 1 менше цієї суми.

4. Із лісу треба привезти 9 ялин. На машину можна покласти тільки 4 ялини. Скільки разів доведеться їздити до лісу?

5. Три хлопчики мали горіхів порівну. Зустрівши Катрусю, кожен дав їй по 2 горіхи. Тепер у всіх трьох хлопців залишилося стільки, скільки раніше було у кожного. Скільки горіхів було раніше у кожного хлопчика?

6.Не виконуючи дій, сказати, на скільки сума 4+2+7 менша від суми 4+3+8?

7.Зменшуване на 5 більше, ніж від’ємник. Чому дорівнює різниця?

8. Скількома способами можна доповнити до трикутника фігуру?

9.Прочитай ребуси.


  1. Олімпіадні завдання

з математики

(шкільний етап)

3 клас

І варіант

  1. На скільки одиниць збільшиться число 11, якщо:

приписати до нього 0 справа. (5 б.)

2. Вчитель фізкультури на прямій лижній трасі через кожні 200м ставив у сніг лижну палку. Скільки палок він поставив на трасі довжиною 1 км? (5б.)

  1. Ігор, Василь і Назар зайняли на олімпіаді з

математики І, ІІ, ІІІ місця. Василь зайняв не І, а Ігор – не ІІІ місця. Назар зайняв не ІІ, а Василь – не ІІІ місця. Яке місце зайняв кожен з хлопчиків? ( 10 б.)

  1. Буряки розклали у 4 мішки. У другий мішок

насипали 39 кг, у третій – 28 кг, у четвертий – 42 кг. У першому і четвертину вийшло стільки, скільки у другому і третьому. Скільки всього було буряків? (15 б.)

5. У десятилітровій каністрі 10 л молока. Як з неї за допомогою двох каструль місткістю 7л і 3л відлити 5 л молока? (10 б.)

6. Поділи прямокутник двома прямими на частини. Які можуть утворитися фігури? Зобрази 7 випадків. ( 10 б.)

7. Добуток двох чисел у 5 разів більший від другого множника. Чому дорівнює перший множник? (5 б.)

(Всього 60 балів)

Олімпіадні завдання

з математики

(шкільний етап)

3 клас

ІІ варіант

  1. На скільки одиниць збільшиться число 11, якщо:

вписати 0 між цифрами 1 і 1. (5б.)

2. На гілці ліщини дозріло 16 горішків. Білочки поділили їх між собою порівну. Скільки білочок могло бути? ( 5 б.)

3.Надя, Оля, Наталя, Таня вплели у коси по стрічці:

білу, блакитну, рожеву і зелену. Зелену стрічку вплела у косу одна з перших двох дівчаток, але не Оля. Наталя вплела не блакитну і не рожеву стрічку. Таня - теж не блакитну. Якого кольору стрічку вплела кожна дівчинка? ( 10 б.)

  1. Мама купила светр, берет і рукавички

заплатила за все 200 грн. Светр коштує на 90 грн. більше, ніж берет, а берет і светр разом - на 160 грн. більше, ніж рукавички. Скільки коштує кожна річ окремо? (15 б.)

  1. У відрі 13 л води. Як за допомогою посудин

місткістю 6 л і11 л набрати 8 л води? (10 б.)

  1. Поділи прямокутник двома прямими на

частини. Які можуть утворитися фігури? Зобрази 7 випадків. ( 10 б.)

  1. Відомо, що сума двох чисел ділиться на 5.

Чи правильно, що кожний з доданків ділиться на 5? Запиши заперечуючий приклад

(Всього 60 балів)

^ 4 клас

І варіант

І. Завдання.

Із трьох різних цифр (крім нуля) утворити всі можливі варіанти трицифрових чисел. Скільки їх? (5 б.)

ІІ. Порівняти і поставити знаки : більше, менше, дорівнює(5 б.)

7т 032кг…7т 320кг

5дм 7см… 57см

4год… 239хв

ІІІ. Скласти рівняння.

Іра помножила число на суму чисел 6 і 14 і одержала 800. Знайти невідоме число. (7 б.)

ІУ. Розв’яжи задачу.

Черепаха о 9 годині ранку пішла вгості до подруги. Пройшовши 50 м, заснула. Через 2 години, коли була 12 година, прокинулася і далі вже йшла удвічі швидше. До подруги дісталася о 14 годині. Яку відстань пройшла черепаха після того, як прокинулася?

^ У. Числовий ребус. Однакові цифри позначаються однаковими буквами.(10 б.)

Р а к

Х

Р а к

___________

* * *

+ * * *

** *

б а б а к

^ Задача(10 б.)

Сторони одного прямокутника 18см і 16см. Другий прямокутник має сторони у 2 рази довші. У скільки разів площа другого прямокутника більша за площу першого?

Всього 47 б.

ІІ варіант

І. Завдання 5 б.

Із чотирьох різних цифр (крім нуля) утворити всі можливі варіанти чотирицифрових чисел. Скільки їх?

ІІ. Порівняти і поставити знаки : більше, менше, дорівнює.(5 б.)

5км 078м…5км 780м

4ц 26кг… 426кг

185хв … 3год

ІІІ. Скласти рівняння.(7 б.)

Коли невідоме число помножимо на 100 і від результату віднімемо 80, то дістанемо 720. Знайти невідоме число.

ІУ. Розв’яжи задачу.(10 б.)Поросята тікали від вовка додому. Вовк біг удвічі швидше. Поросятам потрібно 6 хв, щоб добігти додому, а вовкові – 4 хв, щоб добігти до місця, де зараз поросята. Чи встигнуть поросята врятуватися?

^ У. Числовий ребус. Однакові цифри позначаються однаковими буквами.(10 б. к і т

Х

к і т

_________

* * *

+* * *

* * *

----------------------

м а р к і з

^ Задача.(1 0б.)

Сторони одного прямокутника 18см і 16см. Другий прямокутник має сторони у 2 рази довші. У скільки разів площа другого прямокутника більша за площу першого?

Всього 47 б.

^ Олімпіадні завдання «Я і Україна» 2 клас

шкільний тур

Варіант 1

  1. Скільки лапок мають павуки? (5 балів)

  2. Вибери і запиши назви предметів неживої природи. (5 балів)

Сніг, мотоцикл, клен, пенал, іній, олівець, малина, відро, кінь, Місяць, сорока, вода.

  1. Чим відрізняються рослини і тварини? (5 балів)

  2. Продовж речення «Ввічлива людина… (5 балів)

  3. Запиши назви чотирьох великих річок України. (5 балів)

  4. Продовж речення. (5 балів)

Славетні українці – це …

  1. Продовж речення. (5 балів)

Моя держава - … Столиця України – місто …

  1. У двох друзів був день відпочинку. Іванко зранку ліг на диван і лежав до обіду, роздивляючись малюнки в журналі. Після обіду він дивився телепередачі.

Андрійко ж до обіду ходив у магазин, допомагав мамі на кухні, прибирав у кімнаті, а після обіду пішов на ковзанку.

  • Хто з них краще відпочив і набрався сил? (5 балів)

  1. Розшифруй ребус. Відгадку впиши у клітинки. (5 балів)




Максимальна кількість балів - 45

Олімпіадні завдання «Я і Україна» 2 клас

Шкільний етап

Варіант 2

  1. Скільки лапок мають комахи? (5 балів)

  2. Вибери і запиши назви предметів живої природи. (5 балів)

Дощ, автомобіль, верба, ручка, град, підручник. Корова, шипшина, чайник. Сонце, повітря, дятел.

  1. Чим подібні рослини і тварини? (5 балів)

  2. Кого можна вважати ввічливою людиною? (5 балів)

  3. Запиши назви чотирьох великих міст України. (5 балів)

  4. Продовж речення. (5 балів)

Видатні люди мого краю – це …

  1. Продовж речення. (5 балів)

Символами держави є …

  1. Після катання на ковзанах Миколка з Петриком з’їли морозиво. Наступного дня їх не було в школі. Чому? (5 балів)

  2. Розшифруй ребус. Відгадку впиши у клітинки. (5 балів)





Максимальна кількість балів - 45

^ Олімпіадні завдання з курсу «Я і Україна»

3 клас ( шкільний тур)

  1. Що дає людині природа? _________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(5 б.)

  1. Склади ланцюг живлення:

  • Капуста, сонечко, попелиця;

  • Лисиця, зерно, миша.(2б.)

  1. Які ви знаєте кольорові моря нашої планети?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(5 б.)

  2. ^ Продовж речення.(4б.)

Щоб дитина стала справжньою людиною, їй необхідно жити в _______

Всі люди разом складають_______________________________________.

За допомогою суспільства людина навчилася________, ________,____.

Водночас у людини лишилося багато природного: потреба в їжі, ____, ____________, _________,________.

  1. Напиши, як ти розумієш значення цих слів.(5б.)

Справедливість_________________________

Ввічливість_______________________________

Щедрість_________________________________

Доброта__________________________________

Делікатність_____________________________

  1. Напиши п’ять ознак того, що рослини живі організми.(2 б.)

__________________________________________________

___________________________________________________

___________________________________________________

_____________________________________________________

  1. Намалюй умовне зображення будь-якої рослини, та познач її органи цифрами.(2б.)

  2. Медузи відпливають далеко в море перед штормом чи перед гарною погодою?(2б.)

  3. Чи може черепаха покинути свій панцир за бажанням?(2б.)

  4. Назви три відмінності звірів і птахів.(2б.)

^ 11.Твій друг поранив ногу. Твої дії.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(5 балів)

Всього 34 бали.

^ Олімпіадні завдання з курсу «Я і Україна»

4 клас (шкільний тур)

    1. Накресли маршрут, який пройшли туристи.

Туристи вирушили з точки А. Спочатку вони йшли на північ, потім на захід, далі на південний схід.

В яких напрямках рухатимуться туристи, щоб повернутися у точку А, якщо йтимуть тим самим маршрутом? (5 б.)


























































































































































































































































А























































































































































































































































































































































































































































































    1. Які ви знаєте чудеса світу? (3б.)____________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Зозуля живе 24 роки. За день вона з’їдає 100 гусениь (у тому числі волохатих і отруйних). Скільки гусениць з’їсть зозуля протягом життя?(3б.)



  1. Продовж перелік славетних українців(2 б):

Богдан Хмельницький, Григорій Сковорода, Тарас Шевченко…___________________________________________________________________

  1. Обґрунтуй у 3-4 реченнях думку, що кожен громадянин нашої країни має знати українську мову.(5 б.)

Склади декілька правил щодо користування рідною мовою.____________________________________________________________________

  1. ^ Продовж речення(2б.)

Я маю право на ____________-___________________________________________

Мої обов’язки – це___________________________________________________________

  1. Кожен із вас повинен знати, де розташований рідний край на території України:

Назва області, де ми живемо._________________________________________

Назва обласного центру______________________________________________

В якій частині України знаходиться наша область?_______________________

З якими областями межує?

Які форми земної поверхні переважають?____________________________________

Як називаються найбільші водойми області?____________________________________

В якій природній зоні розташована область?_____________________________________

Які особливості пір року на території області?(20 балів)

8. Розкажи про своє рідне село, знаменитих його людей та його відмінність від інших сіл. (10б.)

Всього 50 балів

Схожі:

Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад icon2. Схема проведення змагання
Всеукраїнської шкільної олімпіади з інформатики (далі Олімпіада) проводиться відповідно до загальних правил та рекомендацій щодо...
Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад iconПроведення олімпіад розпочати о 10 годині
Вінницької обласної державної адміністрації від 31. 10. 2011р. №459 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2011-2012...
Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад iconОсобливості організації та проведення олімпіади на 2013/2014 н р
України «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад та турнірів у 2013/2014 навчальному році» від 05. 08. 2013 р. №1079 І...
Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад iconУмови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві
Умови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві (далі — Умови) визначають порядок їх організації та проведення,...
Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад iconУмови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві
Умови проведення І, II та III етапів учнівських олімпіад у місті Києві (далі — Умови) визначають порядок їх організації та проведення,...
Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад iconПримірний перелік заходів роботи обдарованими дітьми у 2011-2012 н р
Формування власної моделі залучення учнів до шкільних та окружних олімпіад та щодо підготовки учні до олімпіад («олімпіадний рух...
Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад iconТа конкурси фахової майстерності
«Про проведення ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2011–2012 навчальному році», розробляється...
Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад iconНака з
Про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2012-2013 н р.”; наказу відділу освіти молоді та...
Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад iconМетодичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
Хмельницькiй областi (наказ №566 від 27. 11. 2008 р.) та на виконання наказу управління освіти І науки Хмельницької області №680-но...
Готуємося до олімпіад в початкових класах Увага! В період з 11 по 22 березня олімпіади повинні пройти на шкільному рівні. Орієнтовні завдання для проведення олімпіад iconСписок учнів-переможців ІІ туру Всеукраїнських олімпіад, які візьмуть...
Всеукраїнських олімпіад, які візьмуть участь в ІІІ турі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін у 2010-2011 н р
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка