Тема уроку




Скачати 86.08 Kb.
НазваТема уроку
Дата конвертації13.03.2013
Розмір86.08 Kb.
ТипУрок
uchni.com.ua > Спорт > Урок
Інноваційний урок фізичної культури для учнів 5 –А класу «Гадяччина спортивна»

Тема уроку. Загальна фізична підготовка з елементами рухливих ігор та олімпійської освіти.

Девіз уроку. «Олімпійці серед нас»

Тип уроку. Урок-гра

Метод проведення. Загальний.

Мета.

  1. Виховувати в учнів почуття гордості за свій народ

  2. Сприяти зміцненню здоров’я учнів, залученню до спортивних занять засобами естафет, ігор, вправ.

Завдання:

  1. Ознайомити учнів із спортивними досягненнями спортсменів Гадяччини та їх спортивними спорудами.

  2. Удосконалювати техніку виконання загальнорозвивальних, стройових, легкоатлетичних вправ.

  3. Сприяти розвитку рухових якостей учнів: швидкості, сили, стрибучості та координації рухів.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: м’ячі набивні 2, м’ячі баскетбольні 2, свисток, секундомір, маленькі м’ячики 10шт., крейда, обручі 2.



Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки


1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

1.

2.

3.

4.

1.

2.

3.

4.

5.


І. ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.

Перевірка домашнього завдання

  • Що ви знаєте про кращих спортсменів Гадяччини;

  • Олімпійські ігри 2012року

  • Євро 2012року

Замірювання ЧСС

  • До уроку всі готові?

  • А сьогодні всі здорові?

Організовуючі вправи:

  • Виконання команд: «Шикуйсь!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!»

  • Повороти на місці.

Ходьба і ії різновиди.

  • на носках, руки вверх;

  • на п’ятках , руки на пояс;

  • на внутрішній стороні стопи;

  • на зовнішній стороні стопи.

Біг

Загальнорозвивальні вправи на місці

  1. В.п – основна стійка

  • руки до плечей;

  • руки вверх, потягнуться;

  • руки до плечей;

  • В.п

  1. В.п – основна стійка:

  • Руки вверх, ліва нога на носок

  • В.п

  • Руки вверх, права нога на носок.

  • В.п

  1. В.п – стійка - ноги нарізно

  • 1-2- нахил тулуба вліво,

  • 3-4 – в другу сторону.

  1. В.п – стійка - ноги нарізно – широко, руки на пояс.

  • нахил до лівої ноги,

  • нахил посередині,

  • нахил до правої ноги,

  • В.п

  1. В.п – основна стійка:

  • нахил вперед,

  • упор присів,

  • нахил вперед,

  1. В.п – сід на лівій нозі, права нога в сторону.

  • 1-2-переносим центр тяжіння на праву ногу ,

  • 3-4- на ліву ногу.



  1. В.п – основна стійка:

1-4- чотири стрибки вперед,

1-4- чотири стрибки назад,

1-4- чотири стрибки вліво,

1-4- чотири стрибки вправо.

Замірювання ЧСС за 10 с

Для підготовчої групи дозування вправ зменшено до її фізичного стану.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

Спеціальні бігові та стрибкові вправи:

  • з високим підніманням стегна,

  • із закиданням гомілки назад,



  • приставними кроками правим і лівим боком,

  • біг спиною вперед.

  • Прискорення.



  1. Сидячи на гімнастичній лаві нахил тулуба вперед,

  2. Згинання і розгинання рук від гімнастичної лави,

  3. «Човниковий біг» 4Х9

Бесіда.

  • Тепер переходимо до гри. Рухатись, бігати, гратися – жити. Спорт – це ж і є ваша гра. Отже: -Хто хоче бути красивим – грати. Хто хоче бути щасливим – грати. Хто хоче бути здоровим –грати. Як грали до нас, Як тепер ми і краще нас – грайтеся на здоров’я!

Естафети з елементами бігу, стрибків.

1). «Естафета з палицями та стрибками».

Перед командами проводимо стартову лінію. На відстані 15м кладемо набивні м’ячі . Першим номерам даєм гімнастичну палицю. За сигналом вчителя гравці біжать з палицею до м’яча, оббігають його, повертаються до колони і передають один кінець палиці наступному гравцеві. Взявшись за кінець палиці обидва гравці проводять її попід ногами тих, хто стоїть у колоні, рухаючись у кінець колони. Всі в колоні перестрибують через палицю. Перший гравець залишається в кінці колони, другий біжить до м’яча повторюючи те саме (тепер з третім номером). І так далі. Перемога за тією командою, котра першою закінчила передавати естафетну палицю

2) «Естафети з обручами».

Учасники гри розподіляються на дві команди. За сигналом перші номери біжать, пролазять через обруч, оббігають набивний м’яч, знову пролазять через обруч і передають естафету наступному учаснику. Перемагає команда, яка перша закінчила естафету.

  1. «Посадка овочів»

Перші номери біжать з м’ячиками і ложать їх в круги, повертаються назад, передають естафету другим номерам, які збирають м’ячики і передають їх наступним учасникам.

Перемагає команда, яка перша закінчила естафету.

  1. «Лінійна естафета з бігом»

На однаковій відстані (10-15м) від лінії старту перед кожною командою лежать набивні м’ячі. За сигналом перші в колонах біжать до м’ячів , оббігають їх, повертаються, торкаючись рукою гравця, а самі стать у кінець колони. Наступні учасники виконують те саме. Перемагає команда, яка раніше закінчила естафету.

  1. Гра «Пінгвіни»

Перші номери зажимають м’яч між ногами. По сигналу вчителя біжать (стрибають) до набивних м’ячів, оббігають їх, дострибують до других номерів і передають естафету. Перемагає команда, яка раніше закінчила естафету.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Шикування. Дихальні вправи.

Вимірювання ЧСС.

Проведення підсумку уроку

Домашнє завдання.

( Згинання і розгинання рук в упорі лежачи 2Х10 (дівчата) щоденно та підтягування на перекладині (хлопці)).

Організований вихід дітей до роздягальні.

Учитель: «Веселились ми і грали, а тепер тихенько в клас. Щоб усі вас шанували, щоб здоров’я було в вас.»


13хв

1хв

1-2хв.

30сек

1хв

1хв

До 800 м

7-8 раз

7-8 раз

7-8 раз

5-6 раз

5-6 раз

5-6 раз

5-6 раз

30с

29хв

10-15 с

10-15 с

15-20 с

15-20 с

10-15 с

2х15

12 раз-хл.

7раз-дів.

1-2хв

1хв

4 хв

4хв

4хв

3хв

4хв

3хв

1хв

30с

30с

30с

30с

Націлення на основні завдання. Звернути увагу на одяг і взуття.

Виділити кращих

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС

Звернути увагу на чіткість виконання команд, поставу.

Руки прямі, долонями всередину

Темп повільний

Темп виконання повільний. Під час виконання вправ очі не зажмурювати.

Руки прямі, подивитися вверх.

Ззаду ноги прямі.

Темп виконання середній

Ноги прямі. Руками діставати полу.

Темп виконання середній

Темп виконання середній

Темп виконання середній

100-120 удар/хв

Стежити за роботою рук.

Руки позаду, діставати п’ятами долоні.

Дивитись назад через ліве плече.

Діти з слабким станом здоров’я виконують звичайний біг

Біг по 3-4 учні

Ігровий метод організації діяльності

Гравець, який пробіг естафету, займає останнє місце в колоні. Обручі кидати не дозволяється.

Ігровий метод організації діяльності. М’ячики кидати не дозволяється.

Раніше вибігати не дозволяється.

Ігровий метод організації діяльності.

Проаналізувати. Оголосити оцінки.

Схожі:

Тема уроку iconТема уроку
Тема уроку: “Колiр засіб виразності живопису. Головні кольори. Тепла кольорова гама ”
Тема уроку iconУрок №1-2 Тема уроку
Тема уроку: Узагальнююче повторення навчального матеріалу за 10клас. Підготовка до діагностичної контрольної роботи
Тема уроку iconТема уроку 24
Тема уроку 24: Правила поводження у громадському транспорті, на зупинках. Поведінка при дтп
Тема уроку iconУроку виробничого навчання Тема програми
«Приготування розчинів» бгодин. Тема уроку: Приготування розчинів Методична мета уроку
Тема уроку iconТема уроку 32
Тема уроку 32: Спілкування з дорослими. Повага до старших І молодших, слабших І немічних, членів сім’ї. Практична робота: "Моделювання...
Тема уроку iconУроку з математики у 5 класі. Тема уроку
Мета уроку: закріпити вміння І навички виконувати дії з десятковими дробами при розв’язуванні задач. Показати учням, де в практичному...
Тема уроку iconТема уроку 31
Тема уроку 31: Спілкування хлопчиків І дівчаток, в школі з однолітками. Правила взаємовідносин. Практична робота “Моделювання ситуації...
Тема уроку iconТема уроку: трансформатор (11 клас) Мета уроку
Обладнання уроку: трансформатор лабораторний (36/42В), джерело змінної напруги вс-24, мультиметр dt-830B (або інший), з’єднувальні...
Тема уроку iconУрок географії у 7 класі. Тема уроку
Тема уроку: Антарктида й Антарктика. Своєрідність географічного положення материка, його розміри. Відкриття Антарктиди та сучасні...
Тема уроку iconТема уроку: Теорема про при перпендикуляри. Мета уроку
Мета уроку: Навчати через моделювання висувати гіпотези І доводити їх, знаходити способи розв’язку задачі, розвивати логічне мислення...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка