6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року




Скачати 126.04 Kb.
Назва6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року
Дата конвертації17.03.2013
Розмір126.04 Kb.
ТипКнига
uchni.com.ua > Спорт > Книга
Додаток 3

до наказу відділу освіти

№ 339 від 22.06.2011р

А К Т


ГОТОВНОСТІ ЛОЗІВСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 11 «БЕРІЗКА»

ДО НОВОГО 2011-2012 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Складений 10 серпня 2011 року
Повна назва навчального закладу Лозівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №11 «Берізка» комбінованого типу Лозівської міської ради Харківської області
Повна адреса _64604 буд. №35, мікрорайон - 4, м. Лозова, Харківської області__

Телефони (05745) 7-12-83

Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу

Кузурманова Тамара Миколаївна

Відповідно до Розпорядження Лозівської міської ради Харківської області від 22 червня 2011 р. № 221

перевірку проводила комісія у складі:

1 Петренко Ю.І. заступник міського голови Лозівської міської ради

2 Інденко О.О. начальник відділу освіти Лозівської міської ради

3 ^ Метеленко Л.П. керівник служби охорони праці відділу освіти

4 ____________________________ інспектор районної пожежної служби МНС

5 Овчарюк Т.В. головний районний санітарний лікар

6 Кукузенко К.В.___________ заступник начальника відділу освіти

7 ^ Жукова І.С., Ткаченко О.М. спеціалісти відділу освіти

8 Голян О.М. ______________ начальник господарчої групи відділу освіти

9 Добродум Л.О.____________ голова профспілки працівників освіти і науки міста

10 ^ Котенко Ю.М. начальник відділу з питань фізичної культури та спорту

11 __Кузурманова Т.М.___________ завідувач ДНЗ-11

Комісія встановила :

1. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом території обслуговування: (будинки 13-43 мікрорайону 4, вулиці Д.Бідного, Ватутіна, Енгельса, Крилова,Б.Хмельницького, Свободи (до 43 буд).

2. Наявність списків дітей дошкільного віку, які мешкають на території обслуговування навчального закладу: в наявності список 449 дітей ___________

3. Проект річного плану роботи на 2011-2012 навчальний рік: Складений, обговорений 30.05.2011р. Протокол № 2

4. Робочий навчальний план на 2011-2012 навчальний рік: Складений, обговорений 30.05.2011р. Протокол № 2

5. Проект розкладу занять, роботи гуртків: затверджений в РайСЄС ____________

6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02.01.2011 року_______________

7. Книга наказів з кадрових питань: розпочата 04.01.2010 року ______________

8. Журнал прибуття (вибуття) дітей: розпочатий 01.09.2010 року ______________

9.Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів: Протокол від 25.05.2011 року № 3__________________________________________

10. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради: Складений річний план роботи на 2011/2012 навчальний рік, виступ

завідувача ЛДНЗ, підведений підсумок конкурсу на кращу

підготовку групи до навчального року.

11. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів тощо):

виписано 13 періодичних видань, придбана методична література, виготовлений дидактичний матеріал, посібники щодо впровадження Базової програми «Я у Світі», сплановано 36 заходів щодо створення умов для підвищення фахової майстерності вихователів., складений план проходження курсової перепідготовки педагогів, створені умови для заочного навчання 4 педагогам.
12. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству України :

Штатний розпис дошкільного закладу відповідає діючому законодавству України______________________________

13. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та технічним персоналом :

забезпечений згідно штатного розпису, складеного 01.04.2011 року_______________________________________________________

14. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу

Наказ № 38-о від 16.05.2011р.; 1 ставка.

15. Стан території (наявність квітників, ділянок для трудової діяльності дітей, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника)

На території розташований спортивний майданчик площею 150 кв. м, для кожної групи – ігрові майданчики , квітники для праці дітей; територія огороджена; підсобні споруди, бетонований майданчик для сміттєзбиральника. Складені акти підготовки спортивного та ігрових майданчиків від 09 серпня 2011 р.

16. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту 100% виконання плану проведення ремонтних робіт

17. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель:

будівлі, споруди та інженерні мережі знаходяться в нормальному стані. Акт від 01.04.2011

18. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання :

Стан ТЗН відмінний, дотримані терміни зберігання; телевізор та музичний центр розташований в музичній залі, магнітофони – в кожній групі. В методичному кабінеті зібрана аудіотека дитячої художньої літератури та музичних творів.
19. Наявність музично-спортивної зали. Забезпеченість обладнанням

Акт прийомки від 09 серпня 2011 року.

20. Стан харчоблоку, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, дотримання санітарно-гігієнічних вимог

Акт прийомки від 09 серпня 2011 року.

21. Наявність та стан обладнання медичного кабінету, ізолятору

Стан медичного кабінету відповідає вимогам Положення про медичний кабінет ДНЗ, затвердженого наказом

43 від 14 липня 2010 року.

22. Стан збереження меблів у групових кімнатах та приміщеннях

Акти-дозвіли на проведення занять в групових кімнатах складені 09.08.2011р.

23. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні. Умови для зберігання твердого палива (при його необхідності) :

План підготовки ДНЗ до роботи в осіньо-зимовий період затверджений 15.04.2011р. Паспорт теплового пункту ЛДНЗ затверджений наказом № від 12 липня 2010 р.

24. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи . Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості

Проведена заміна вхідних дверей – 100%, встановлені енергозберігаючі лампи 30% від загальної кількості.

25. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість ПК) 2 комп’ютера 26. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини)

Наказ від 04.01.2011 р. № 1 «Про призначення відповідального за організацію з охорони праці».

27. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників:

Охоплено диспансерним обстеженням 98 % дітей; медичні огляди працівників проводяться вчасно

28. Забезпечення питного режиму в закладі: діти забезпечені:

Кип’яча вода

29. Наповнюваність вікових груп згідно з нормами :

Групи дітей раннього віку – по 15 дітей, дошкільні групи – по 20-22 дітей, 1 клас – 27 дітей.

30. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів:

Протокол з результатами перевірки знань з охорони праці від 25 травня 2010 р.; Інструкції з охорони праці затверджені наказами; журнали реєстрації інструктажів заповнюються вчасно; випадки порушень правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу відсутні
31. Стан підготовки приміщень дошкільних навчальних закладів, відповідність вимогам безпеки всіх групових приміщень і служб. Наявність перспективного плану поповнення обладнання, правил безпеки, пам’яток. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах

На проведення занять в групових кімнатах та проведення прогулянок на ігрових майданчиках складені акти- дозволи 09 серпня 2011 р., які затверджені наказом № 54 від 09 серпня 2011 р.

32. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами

Відповідає санітарно-гігіеничним нормам

33. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками

Системи заземлення відповідають вимогам безпеки. Результати перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення оформлені актом.

34. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від 30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998 за № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання

Правила пожежної безпеки виконуються. В наявності та належному стані крани, шланги, вогнегасники, рукави тощо.

35. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці») оператори пральних машин наказ від 25.05.2010 № 257, кухарі наказ від 09.07.2007 240

36. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам

Розділ VI, Комплексі заходи щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам затверджені 18.02.2011р.

37. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат

Забезпечені

38. Залучення спеціального фонду бюджету ________________________________

39. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат(стаття 57 Закону України «Про освіту») Виконується

40. Забезпечення дітей гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати (стаття 35 Закону України «Про дошкільну освіту») - 15 грн

41. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу 94 587 грн.

в тому числі: бюджетних - 20550 грн.

спонсорських - 11282 грн.

батьківських - 42995 грн.

зароблених закладом - 19760 грн.

42. Перелік виконаних робіт за час підготовки до нового 2011/2012 навчального року


Проведені ремонтні роботи



^ Вид ремонтних робіт

Обсяг

Ким виконані роботи


Вартість виконаних робіт

Ремонт павильонів - б

11шт.

Працівники


2000 грн.

Ремонт та реконструкція малих форм

на майданчиках

11май-данчиків

Працівники

300 грн.


Ремонт цоколя, відмостки, сходинок, зовнішніх швів

250 кв.м

Працівники

1350 грн.


Ремонт в групах



11 груп

Працівники

батьки

15000 грн.

14210 грн.

Ремонт в спортивній залі


166 п/м

Працівники

430 грн.

Ремонт центрального входу:

Стеля (8 кв.м_ - наклеювання плитки Стіни (17 кв.м) – наклеювання шпалер


8 кв.м

17 кв.м

Працівники


40 грн.

100 грн.

Заміна труб водопостачання (3м), каналізаційних (3 м)

3 п/м

3 п/м

Батьки

200 грн.

Ремонт системи опалення





Бюджет

450 грн.

Заміна каналізаційних труб


12 п/м

Бюджет

200 грн.

Заміна балконного блоку, дверей –

2 шт.

Батьки

700 грн.

Скління вікон –

3 кв .м

Батьки

45 грн.

Вивезення сміття

2 машини

Батьки

200 грн.

Пошив покривал на ліжка в 1 клас

27шт.

Працівники Батьки

540 грн.

540 грн.

всього 36305 грн.

Придбані матеріали:


Що придбано


Кількість

^ Ким придбано

На яку суму (грн.)

Придбання обладнання

Придбання спортінвентарю

Придбання іграшок

Придбання тримера

1 комплект
1


Спонсори

5322

1200

1000

Придбання

обладнання

Балконний блок (м/п)

Вхідні двері

1

1

Батьки

1600

1000

Придбання м’якого інвентарю

Придбання білизни

Придбання ковдр

Придбання штор




Батьки



1000

3200

1200

Придбання твердого інвентарю

Модернізація дитячих меблів

Придбання стільців,

Столів.



12

1

Батьки

2000

1200

700

Придбання посуду

Столовий посуд для дітей

Столовий посуд для харчоблоку




Батьки

3000

200

Придбання канцтоварів

Канцтовари для занять з дітьми

Виготовлення банерів



1

Батьки
Спонсори

9000

1200

Придбання господарчих товарів

Миючи засоби, неткане полотно, віники, туалетний папір, дезінфікуючи засоби.




Батьки

3000

Придбання будівельних матеріалів

Цемент

Фарба

Бітум

Солярка

Каналізаційні труби Фріз (спортзал- 52 пог.м)




Спонсори

300

1600

150

200

180

130

Придбані :


Печка електрична

Задвижки

Холодильник побутовий

1

4

1

Бюджет

16000 грн

2400 грн

1500 грн


^ Всього придбано матеріалів на суму 58282 грн

Всього залучено на суму 94587 грн.

З них:
бюджетних 20 550 грн.

спонсорських 11282 грн.

батьківських 42995 грн.

зароблених закладом 19760 грн.



43. Рекомендації:

СЕС__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Схожі:

6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року icon6. Книга наказів з основної діяльності розпочата 04. 01. 2011 року
Повна назва навчального закладу Лозівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №10 «калинка» Лозівської міської ради Харківської...
6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року iconКнига(и) наказів з основної діяльності, кадрових питань та
Кабінеті Міністрів України від 20. 07. 1998р. №41, зареєстрований в Міністерстві юстиції 17. 09. 1998 за №516/3016 та інших нормативно-правових...
6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року icon6. Книга наказів та розпоряджень з основної діяльності позашкільного навчального закладу
З метою підвищення рівня організації навчально-виховного процесу в позашкільних навчальних закладах у Міністерстві освіти І науки...
6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року iconКнига наказів з кадрових питань
Ліцензія на право здійснення закладом освітньої діяльності. Відтиски печатки, штампу
6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року iconКриворізький державний педагогічний університет
Кабінету Міністрів України №280 від 21 березня 2011 року та наказів Міністерства освіти
6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року iconНака з смт Золочів
Аналізу підлягали питання виконавської дисципліни керівників закладів щодо виконання листів доручень за підсумками проведення нарад...
6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року iconПлан роботи управління праці та соціального захисту населення Селидівської...
Підготовка проектів рішень міської ради, виконкому міської ради, розпоряджень міського голови, наказів управління
6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року iconІнформація про виконання плану роботи управління праці та соціального...
Підготовка проектів рішень міської ради, виконкому міської ради, розпоряджень міського голови, наказів управління
6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року icon10. 01. 2011 року 10. 01. 2011 року Розклад навчальних занять на...

6. Книга наказів з основної діяльності: розпочата 02. 01. 2011 року iconТези виступу начальника відділу профтехосвіти управління Володимира...
Цьогоріч стратегія та динаміка діяльності професійно-технічної освіти області визначалась Регіональною цільовою програмою розвитку...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка