До нового 2011-2012 навчального року




Скачати 104.51 Kb.
НазваДо нового 2011-2012 навчального року
Дата конвертації17.03.2013
Розмір104.51 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Спорт > Документы

А К Т


ГОТОВНОСТІ ЛОЗІВСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ (ЯСЛА-САДКА) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ №13 «РОСИНКА»

ДО НОВОГО 2011-2012 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Складений 10 серпня 2011 року
Повна назва навчального закладу Лозівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №13 «Росинка» Лозівської міської ради Харківської області
Повна адреса 64604 мікрорайон – 3 , м. Лозова, Харківської області

Телефони (05745) 7 - 05 - 24

Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу

Приходько Ольга Володимирівна

Відповідно до Розпорядження Лозівської міської ради Харківської області від 22 червня 2011 р. № 221

перевірку проводила комісія у складі:

1 __Петренко Ю.І.________________ заступник міського голови Лозівської міської ради

2 __Інденко О.О. _______________ начальник відділу освіти Лозівської міської ради

3 _^ Метеленко Л.П. ______________ керівник служби охорони праці відділу освіти

4 __Карпенко В.Л._______________ інспектор районної пожежної служби МНС

5 _ Овчарюк Т.В. ________________ головний районний санітарний лікар

6 __^ Кукузенко К.В.______________ заступник начальника відділу освіти

7 __Жукова І.С., Ткаченко О.М____ спеціалісти відділу освіти

8 __Добродум Л.О._______________ голова профспілки працівників освіти і науки міста

9 __^ Котенко Ю.М.________________ начальник відділу з питань фізичної культури та спорту

10 Голян О.М. начальник господарчої групи відділу освіти

11 Приходько О.В. завідувач ЛДНЗ-13
Комісія встановила :

1. Витяг з рішення органу місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом території обслуговування Рішення №620 від 30.11.1985 року

2.Наявність списків дітей дошкільного віку, які мешкають на території обслуговування навчального закладу в наявності список 342 дітей

3. Проект річного плану роботи на 2011-2012 навчальний рік: Складений, обговорений 30.05.2011 року, Протокол №5

4. Робочий навчальний план на 2011-2012 навчальний рік: Складений, обговорений 30.05.2011 року, Протокол №5

5. Проект розкладу занять, роботи гуртків затверджений в РайСЕС 08.08.2011р.

6. Книга наказів з основної діяльності розпочата 04.01.2011 року

7. Книга наказів з кадрових питань розпочата 10.01.2011 року

8. Журнал прибуття (вибуття) дітей розпочатий 01.02.2010 року

9.Матеріали щодо проведення звітування керівників навчальних закладів Протокол від 26.05.2011 року №2


10. План проведення та робочі матеріали до серпневої педагогічної ради

Складений річний план роботи на 2011/2012 навчальний рік, виступ завідувача ЛДНЗ, підведений підсумок конкурсу на кращу підготовку групи до навчального року.

11. Наявність та стан методичного кабінету (періодична преса, методична література, дидактичний матеріал, посібники, створення умов для підвищення фахової майстерності педагогів тощо) виписано 14 періодичних видань, придбана методична література, виготовлений дидактичний матеріал, посібники щодо впровадження Базової програми «Я у Світі», сплановано 38 заходів щодо створення умов для підвищення фахової майстерності вихователів., складений план проходження курсової перепідготовки педагогів, створені умови для заочного навчання 1 педагога.

12. Штатний розпис навчального закладу, його відповідність чинному законодавству України Штатний розпис дошкільного закладу відповідає діючому законодавству України

13. Забезпеченість педагогічними кадрами, відповідно до фахової освіти та технічним персоналом забезпечений згідно штатного розпису, складеного 01.04.2011 року_______________________________________________________

14. Наказ про розподіл попереднього педагогічного навантаження. Середнє навантаження педпрацівників закладу наказ № 69-о від 16 травня 2011 року; 1 ставка

15. Стан території (наявність квітників, ділянок для трудової діяльності дітей, спортивного майданчику, ігрових майданчиків для кожної вікової групи, огорожі, підсобних споруд, бетонованого майданчику для сміттєзбиральника)

На території розташований спортивний майданчик площею 120 кв. м, для кожної групи – ігрові майданчики , квітники для праці дітей; територія огороджена; підсобні споруди, бетонований майданчик для сміттєзбиральника. Складені акти підготовки спортивного та ігрових майданчиків від 10 серпня 2011 р.

16. Виконання плану проведення капітального та поточного ремонту 100% виконання плану проведення ремонтних робіт

17. Оцінка стану будівель, споруд та інженерних мереж (постанова Кабінету Міністрів України від 05.05.1997 № 409 «Про забезпечення надійності та безпечної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж»). Наявність щорічних (восени та на весні) актів обстежень будівель будівля, споруди та інженерні мережі знаходиться в належному стані, акт від 01.04.2011 року

18. Стан технічних засобів навчання, дотримання термінів експлуатації та умов зберігання Стан ТЗН відмінний, дотримані терміни зберігання; телевізор, акустична апаратура, DVD, музичний центр розташований в музичній залі, магнітофони – в кожній групі. В методичному кабінеті зібрана аудіотека дитячої художньої літератури та музичних творів.

19. Наявність музично-спортивної зали. Забезпеченість обладнанням спортивний

зал – 55м2, музичний зал – 136м2, належний стан, обладнано за нормами. Акт прийомки від 10 серпня 2011 року

20. Стан харчоблоку, забезпеченість технологічним обладнанням, меблями та посудом, дотримання санітарно-гігієнічних вимог

стан належний, забезпечений меблями, технологічним обладнанням, посудом в повній мірі, укомплектовано відповідно санітарно-гігієнічним вимогам. Акт прийомки від 10 серпня 2011 року

21. Наявність та стан обладнання медичного кабінету, ізолятору Стан медичного кабінету, ізолятору, масажного кабінету відповідає вимогам Положення про медичний кабінет ДНЗ, затвердженого наказом № 43 від 14 липня 2010 року.

22. Стан збереження меблів у групових кімнатах та приміщеннях Акти-дозвіли на проведення занять в групових кімнатах складені 10.08.2011р.

23. Готовність закладу до роботи в осінньо-зимовий період: наявність плану підготовки, стан опалювальної системи, котелень, теплоцентралі. Наявність паспортів на котельні. Умови для зберігання твердого палива (при його необхідності) План підготовки ДНЗ до роботи в осіньо-зимовий період затверджений 15.04.2011р.

24. Наявність приладів обліку енергоносіїв, енергопаспорта установи. Відсоток встановлених енергозберігаючих вікон, дверей, ламп від загальної кількості прилади обліку енергоносіїв в наявності. Встановлено 187 шт. (67%) енергозберігаючих ламп

25. Забезпеченість комп’ютерною технікою (кількість ПК) в наявності один

26. Наказ по закладу про призначення відповідального за організацію роботи з охорони праці (крім заступника з адміністративно-господарчої частини) наказ №9-о від 04 січня 2011 року «Про створення служби охорони праці в дошкільному навчальному закладі», наказ №82-о від 05 липня 2011 року «Про внесення змін до наказу від 04.01.2011 року №9-о «Про створення служби охорони праці в дошкільному навчальному закладі»»

27. Організація медичних оглядів дітей, контроль за станом здоров’я. Проведення обов’язкових медичних оглядів працівників Охоплено диспансерним обстеженням 100 % дітей; медичні огляди працівників проводяться вчасно наказ №102 від 06 вересня 2011 року

28. Забезпечення питного режиму в закладі дотримується, використовується альтернативне водопостачання

29. Наповнюваність вікових груп згідно з нормами Групи дітей раннього віку – по 15 дітей, дошкільні групи – по 20-22 дітей, 1 клас – 24 дитини.

30. Дотримання правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу: наявність протоколів про проведення навчання та перевірку знань з питань охорони праці; наявність інструкцій з охорони праці та безпеки життєдіяльності, журналів реєстрації інструктажів Протокол №163 від 04 червня 2010 року з результатами перевірки знань з охорони праці; Інструкції з охорони праці затверджені наказами; журнали реєстрації інструктажів заповнюються вчасно; випадки порушень правил безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу відсутні

31. Стан підготовки приміщень дошкільних навчальних закладів, відповідність вимогам безпеки всіх групових приміщень і служб. Наявність перспективного плану поповнення обладнання, правил безпеки, пам’яток. Призначення відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах На проведення занять в групових кімнатах та проведення прогулянок на ігрових майданчиках складені акти-дозволи 10 серпня 2011 р., призначено відповідальних за безпеку життєдіяльності в групах - наказ від 04.01.2011 р. № 6-о «Про призначення відповідального за охорону праці»

32. Стан освітлення у навчальному закладі згідно з нормами Відповідає санітарно-гігієнічним нормам

33. Відповідність систем заземлення вимогам безпеки. Наявність акта перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення. Наявність вчасно підтвердженого допуску до роботи у електрика і співробітників, які працюють з електроустановками Системи заземлення відповідають вимогам безпеки. Результати перевірки опору ізоляції електромережі і заземлення оформлені актом.

34. Виконання «Правил пожежної безпеки для закладів, установ і організацій системи освіти України», затверджених спільним наказом Головного управління Державної пожежної охорони МВС та Міністерства освіти і науки України від 30.09.1998 № 348/70, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.12.1998 за № 800/3240. Наявність і стан протипожежного обладнання Правила пожежної безпеки виконуються. В наявності та належному стані крани, шланги, вогнегасники, рукави тощо.

35. Проведення атестації робочих місць за умовами праці (Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442 «Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці») __оператори пральних машин наказ від 25.05.2010 № 257, кухарі наказ від 09.07.2007 240____________

36. Наявність розділу «Охорона праці» в колективному договорі та Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам Розділ VI, Комплексі заходи щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам

37. Забезпеченість навчального закладу захищеними статтями витрат

забезпеченні

38. Залучення спеціального фонду бюджету ________________________________

39. Своєчасність виплати заробітної плати, обов’язкових виплат(стаття 57 Закону України «Про освіту») виконуються

40. Забезпечення дітей гарячим харчуванням. Розмір передбачених коштів на одну дитину в день за рахунок бюджету та батьківської оплати (стаття 35 Закону України «Про дошкільну освіту»)

діти систематично забезпечуються гарячим харчуванням. Вартість харчування на одну дитину складає: для дітей ясельного віку – 10,30 грн., для дітей дошкільного віку – 15,50 грн.

41. Кількість витрачених коштів на підготовку закладу 48 578 грн.

в тому числі:

бюджетних 13 200 грн.

спонсорських 10 677грн. 60 коп.

батьківських 23 100 грн. 40 коп.

зароблених закладом 1 600 грн.

42. Вказати:

- які конкретно виконані основні види робіт (зазначити обсяги, вартість):



Проведені ремонтні роботи



^ Вид ремонтних робіт

Обсяг

Ким виконані роботи


Вартість виконаних робіт

Ремонт тіньового навісу для дітей молодшого дошкільного віку ( підлога цементована – група № 8)

1

Працівники

250 грн.

Випиляні сухі дерева

12 шт.

Наймані працівники, спонсори

3 600грн.

Фарбування, цементування цоколя та відмостки навкруги дитячого закладу

500 м2

Працівники

2 600 грн.

Ревізія задвижок в техпідпіллі

2 шт.

Гос.група

250 грн.

Заміна труб водопостачання та водовідведення в підвальному приміщенні (під групою №9, групою №8, групою №3, медичним кабінетом, частково харчоблоку, перед рамкою вводу, харчоблоку)

84 п.м.

Гос.група, батьки

3 716грн

Косметичні ремонти приміщень закладу (басейн, овочесховище, групи, переходи, спортивний та музичний зал, дорожня кімната, фізіокабінет, кабінет практичного психолога, медичний кабінет, складські приміщення, фойе І та ІІ поверху, коридор)

11 груп

Працівники, батьки

5 348,40грн

Заміна світильників

12 шт.

Працівники

898 грн

Встановлення енергозберігаючих ламп в групах № 3,7,8,9,4,11

20 шт.

Працівники, спонсори

1462,80 грн

Фарбувальні роботи приміщення та майданчиків закладу

11 груп, приміщення ДНЗ

Працівники, батьки

3000грн

Заміна розеток вимикачів групи № 1, 3, 6

3 групи

Гос.група, батьки

172,8грн

Скління вікон група №6, стенд для дитячих малюнків

6 м2

Батьки

300грн

^ Всього: 21 598грн.


Придбанні матеріали


^ Що придбано


Кількість

Ким придбано

На яку суму (грн.)

група № 1

меблі:.шафи, сушка, тумба, полички




Батьки

1050 грн.

група №2

дитячі меблі




Батьки

480грн.





Схожі:

До нового 2011-2012 навчального року iconДо нового 2011-2012 навчального року
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу Леусенко Катерина Іванівна
До нового 2011-2012 навчального року iconДо нового 2011-2012 навчального року
Повна назва, навчального закладу Писарівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
До нового 2011-2012 навчального року iconДо нового 2011-2012 навчального року
Повна назва, навчального закладу Сковородинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
До нового 2011-2012 навчального року iconДо нового 2011-2012 навчального року
Повна назва, навчального закладу Малорогозянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
До нового 2011-2012 навчального року iconДо нового 2011-2012 навчального року
Повна назва, навчального закладу Золочівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2
До нового 2011-2012 навчального року iconА к т готовності дошкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу Онищенко Галина Павлівна
До нового 2011-2012 навчального року iconА к т готовності позашкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу Артеменко Вікторія Володимирівна
До нового 2011-2012 навчального року iconА к т готовності дошкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу Рябченко Олена Владиславівна
До нового 2011-2012 навчального року iconА к т готовності позашкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Прізвище, ім’я, по батькові керівника навчального закладу Бондаренко Тетяна Анатоліївна
До нового 2011-2012 навчального року iconА к т готовності дошкільного навчального закладу до нового 2011-2012 навчального року
Повна назва навчального закладу Золочівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка