План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне




Скачати 363.88 Kb.
НазваПлан роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне
Сторінка1/3
Дата конвертації25.03.2013
Розмір363.88 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Спорт > Документы
  1   2   3
ЗАТВЕРДЖЕНО

ПЕДРАДОЮ

ПРОТОКОЛ №______

ВІД «___» ___2006 РОКУ

ДИРЕКТОР

ПЛАН РОБОТИ

МАЛОВОДЯНСЬКОЇ

СЕРЕДНЬОЇ

ЗАГАЛЬНООСВІТЬОЇ ШКОЛИ

НА 2006 – 2007 Н.Р.


с. Маловодяне


Проблема школи


спадщина В.О. Сухомлинского в становленні

сучасного навчально – виховного процесу
(ідея всебічного навчання та виховання учнів)

«Погоджено» «Затверджено»

«____»____ ______р. Рішення педради

Голова ПК Протокол №___

від «___» _____ _____р.

Директор закладу


^ ПАСПОРТ

Маловодянської ЗОШ на 2006 – 2007 н.р.



1. Рік заснування

1991

2. Адреса

Пров. Транспортний, 1

3. Телефон

3 – 18 - 83

4. Кількість класів – комплектів

11

5. Кількість учнів

156

6. Директор закладу

Райкович О.В.

7. Голова профспілкового комітету

Чернятинська Л.П.

8. Голова батьківського комітету

Романенко Т.В.

9. Голова учнівського комітету

Жиліна Вікторія

10. В минулому році заклад закінчило

22 учня

11. Працює вчителів:

18

У т.ч. із званням «Заслужений вчитель України»

1

  • вчителі вищої категорії

2

  • вчителі першої категорії

9

  • вчителі другої категорії

3

  • спеціалісти

3

  • вищий розряд

1

12. Кількість обслуговуючого персоналу

12

13. Кількість навчальних кабінетів

9

14. Кількість навчальних майстерень

1

15. Книжковий фонд

4659

  • підручників

1763

16. У школі працюють: гуртки




  • спортивні секції




  • клуби




17. До послуг учнів:




  • їдальня

1

  • спортивний зал

1

  • комп’ютерний клас

1

  • стадіон

1

  • медичний пункт

1


Вступ

В 2005-2006 н.р. в школі навчалося 161 учнів, протягом року прибуло 2 учні, вибуло 4 учня, закінчили навчальний рік - 159 учнів. З них навчаються на :
Високий рівень - 6 учнів

Достатній рівень - 46 учнів

Середній рівень - 95 учнів

Початковий рівень мають 12 учнів
Пропущено уроків - 13071, по поважних причинах - 11971, без поважних причин - 1100 уроків.

В школі працює 18 вчителів, в т. ч. : з вищою освітою - 17, з середньою спеціальною - 1.

Із загальної кількості вчителів - 2 вчителі мають вищу категорію, 9 вчителів - І категорію, 3 вчителя - ІІ категорію, 3 вчителя - категорію „спеціаліст”, 1 вчитель має вищий кваліфікаційний розряд .

Педагогічний колектив школи працюючи над проблемою району „Шляхи модернізації навчально – виховного процесу в освітніх закладах району згідно концепції загальної середньої освіти та Національної Доктрини розвитку освіти” велику увагу приділяє розв’язанню проблеми здобуття й використання загальнопедагогічних наукових знань, передовій науково – педагогічній думці, новим технологіям навчання.

Переважна кількість вчителів добре знає і реалізує під час навчально – виховного процесу основні педагогічні ідеї навчальних програм, творчо використовує рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо розвитку загальних знань, умінь та навичок учнів. Вчителі в основному дотримуються критеріїв оцінювання знань, умінь і навичок учнів під час проведення уроків .

Всі працівники ознайомлені із Статутом школи, іншими нормативними документами.

В школі склалась система роботи по підготовці до складання планів роботи школи, яка включає в себе анкетування, діагностування, вивчення громадської думки, вивчення рівня самоосвіти педпрацівників.

Стан виконання плану роботи школи знаходиться на контролі адміністрації школи протягом року, в плани вносяться зміни та доповнення відповідно до змін в навчальному процесі.

Адміністрація школи протягом минулого року здійснювала контроль за станом навчально – виховної роботи, використовуючи різні його види : епізодичний, фронтальний, тематичний тощо. Для здійснення контролю адміністрація використовує комп’ютерну техніку.

При формуванні робочого навчального плану враховуються можливості школи, побажання батьків та учнів по вивченню предметів варіативного курсу, а саме: російської мови, фізичної культури, літератури рідного краю.

В школі забезпечуються всі умови для вивчення учнями української мови відповідно до Закону України “Про мови в Україні”. Викладання всіх предметів ведеться українською мовою, в школі достатня кількість підручників, літератури. Школа працює за кабінетною системою.

Позанавчальна виховна робота в школі реалізує проблему “Формування в школярів високої громадянської активності та національної свідомості”. Розроблений соціальний паспорт школи в якому визначені різні категорії дітей та сімей. На обдарованих дітей складені анкети, на окремі сім’ї вже розроблені програми вивчення сім’ї. Педагогічний колектив працює над реалізацією програми патріотичного виховання учнів, заходів щодо виконання Національної програми “Діти України” та районної комплексної програми “Обдаровані діти і молодь Долинщини”.

Методичним кабінетом відділу освіти вивчено систему роботи педагогічного колективу школи по превентивному вихованню учнів, яка розроблена на 2002 – 2005 роки і є зразком для інших закладів району.

Молодші школярі об’єднані в дитячу організацію “Країна барвінкова”, яка діє на основі Статуту і програми по напрямках:

  1. Моя родина, Україна.

  2. До кришталевих криниць.

  3. Подорож у світ прекрасного та інше.

Діяльність учнівського колективу 5 – 11 класів координує учнівський комітет, який об’єднує 7 комісій.

На базі школи працюють предметні гуртки, де забезпечується робота з обдарованими і слабо встигаючими учнями, спортивні секції з футболу і баскетболу (Музичко В.А.), комп’ютерні ігри (платні послуги).

Учні школи беруть участь у волонтерському русі . Створені волонтерські загони “Тимурівці”, “Помогайко”, “ Старт”, які беруть участь у акціях “Турбота”, “Милосердя”, “Ветеран”. Учні Маловодянської ЗОШ - щорічні учасники та призери районних, зональних та обласних конкурсів.

В Маловодянській ЗОШ І – ІІІ ступенів протягом 2005 – 2006 навчального року працювали наступні методичні структури:

М. О. вчителів початкових класів

(керівник Потєєва І.Ю.)

М.О. вчителів гуманітарного циклу

(керівник Негрун І.Г.)

М.О. вчителів природничо - математичного циклу

(керівник Сьох І.В.)

Методичні структури працювали за планом, на їх засіданнях розглядалися актуальні питання навчально – виховного процесу, які були спрямовані на вдосконалення професійної майстерності вчителів, підвищення їхньої кваліфікації.

Тематика засідань методичних об’єднань була тісно пов’язана з проблемою школи, району, з концепцією загальної середньої освіти, національною доктриною розвитку освіти України.

Засідання методичних структур проводилися в таких формах: семінарські заняття, диспути, захист особистої думки, засідання за круглим столом та інші. Все це спонукало вчителів школи творчо підходити до розв’язання проблем навчально – виховного процесу.

З урахуванням рівня організації навчально – виховного процесу члени методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу в 2005 – 2006 навчальному році продовжували працювати над проблемою: «Інноваційні підходи до підготовки, організації та проведення сучасного уроку»; яка органічно поєднується з проблемою школи.

М.О. ставило перед собою такі завдання: творчо працювати над підвищенням рівня педагогічної майстерності, підвищувати ефективність уроків шляхом впровадження елементів новітніх освітніх технологій.

Продовжуючи роботу над даною проблемою, МО більше уваги звертало на практичне впровадження ППД в практику.

Так перше засідання було присвячене дослідницькій роботі з учнями. Своїми напрацюваннями поділились Негрун І.Г., Гайдук Т.А., Власенко М.П. Були розроблені конспекти уроків з використанням дослідницької діяльності на уроках зарубіжної літератури та англійської мови.

Під час засідання проблемного столу «Інтерактивні технології» члени МО ще раз підтвердили, що урок з використанням інтерактивних технологій буде успішним, якщо вчитель сам добре підготується і вміло спланує роботу з учнями. А для цього треба постійно отримувати інформацію з методичної літератури, виробляти в учнів уміння вчитися і вчити інших. Оптимальне поєднання парно – групової, колективної та індивідуальної діяльності забезпечує ефективність уроку. Особливо активними на цьому засіданні були Чернятинська Л.П. та Сіренко Л.М.

Під час третього засідання, яке було присвячене особистісно – зорієнтованому навчанню літератури в старших класах, активно висловлювали свою думку всі члени МО. Адже викладання літератури в старших класах потребує іншого підходу. На наш погляд, найголовніше у викладанні літератури – навчити школярів глибоко особистісно сприймати художній твір. А вчителю треба створити оптимальні умови для активізації творчої діяльності учнів у процесі освоєння художнього тексту. Тому після цього засідання МО рекомендує: удосконалювати методи аналізу художнього тексту шляхом використання інтерактивних технологій на уроках літератури.

З ентузіазмом поставилися вчителі до проведення четвертого засідання: «Мої сучасні уроки». Чернятинська Л.П. запропонувала цікаві завдання й ігрові форми роботи з української мови, змоделювала урок із зарубіжної літератури Гайдук Т.А., як можна використати комп’ютерні програми на уроках мови та літератури, розповіла Негрун І.Г.

Аналізуючи роботу МО вчителів гуманітарного циклу, можна зробити висновок, що в результаті роботи значно зріс методичний та науково – теоретичний рівень викладання навчальних предметів. Завдання, які були поставленні на початку навчального року в основному виконано.

Методичне об’єднання початкових класів в 2005 – 2006 навчальному році працювало над проблемою:

«Творче використання спадщини В.О. Сухомлинського. Роль самоуправління у вихованні відповідальності учнів за якість екологічних знань та дотримання навчальної і трудової дисципліни».

Засідання методичної структури проводилися в різних формах: дискусії, диспути, обмін досвідом, доповіді, семінарські та практичні заняття проаналізовано.

На першому засіданні було проаналізовано роботу М.О. за минулий рік та намічені плани на поточний 2005 – 2006 навчальний рік. Члени методоб’єднання опрацювали інструктивно – методичні рекомендації на 2006 – 2007 навчальний рік.

На другому засіданні методичної структури відбулося взаємонавчання членів МО за темою «Рухова активність та здоров’я школярів».

Третє засідання було присвячене обміну досвідом вчителів на тему «Фольклор про природу як засіб підвищення ефективності уроків природознавства».

Четверте заняття – практичне та виставка літератури, присвячена екологічній термінології на уроках розвитку зв’язного мовлення.

Серед членів методичного об’єднання найбільш активними учасниками є вчителі Корж В.Г. та Бурачук Н.О., вони внесли нові пропозиції екологічного виховання учнів початкових класів.

Наслідком роботи методичної структури в 2005 – 2006 навчальному році є те, що навчальні класи – кабінети значно поповнилися роздатковими та демонстраційними матеріалами.

У 2005 – 2006 р. р. члени методичної структури вчителів природно – математичного циклу працювали над проблемою: «Впровадження в практику досягнень педагогічної науки, формування творчого потенціалу учня». Тематика засідань, форми проведення були обрані на основі діагностичного аналізу та аналізу навчально – виховного процесу з урахуванням професійної майстерності вчителів їх практичних потреб та інтересів:

  • «Сучасні підходи до організації навчання при викладанні природничо – математичних дисциплін»;

  • «Особливості типу інтерактивного уроку»;

  • «Сучасний урок у школі».

Особливу зацікавленість виявили вчителі до першого засідання психолого – педагогічного семінару: «Сучасні підходи до організації навчання при викладанні природничо – математичних дисциплін», де учасники мали змогу ознайомитись з новітніми досягненнями психолого - педагогічної науки. Вчитель біології Ніколенко Т.О. ознайомила з цікавою і маловідомою технологією «Колективного способу навчання» за методикою О. Рівіна.

Наступне засідання мало на меті визначити особливості структури та методики проведення інтерактивного уроку. Велика увага приділялась основним етапам оцінювання діяльності учнів на інтерактивному уроці.

Гостру дискусію викликало проведення третього засідання «Сучасний урок у школі». Участь у ній дала змогу синтезувати і систематизувати знання для аналізу практичної ситуації, проаналізувати багато конструктивних ідей відносно того, яким повинен бути сучасний урок. Крім участі у засіданнях методичної структури, кожен вчитель приймав участь у методичних тижнях. Завдяки цілеспрямованій роботі в школі зросла кількість вчителів, які творчо працюють і впроваджують в практику своєї роботи інтерактивні методи. Так, вчитель фізики Остапчук Я.С. з метою привертання уваги учнів до складних або проблемних питань використовує технології колективно – групового навчання.

На уроках математики Сідлецької Л.І. домінують пізнавальні завдання, інтелектуальні ігри. Характерною особливістю уроків Калугіної Н.І. (вчитель хімії) є використання різнорівневих завдань різного ступеня складності.

Аналізуючи роботу методичної структури вчителів природничо математичного циклу, можна зробити висновок, що в результаті роботи значно зріс методичний та науково - теоретичний рівень викладання предметів.

Протягом року методичні структури школи вивчали ППД вчителів Долинського району і Кіровоградської області, елементи якого демонстрували на своїх відкритих уроках, відкритих виховних заходах (протягом року на базі Маловодянської школи були проведені РМО вчителів початкових класів та вчителів географії).

Заступником директора школи з НВР Ладан Л.В. був вивчений досвід роботи вчителя початкових класів Корж В.Г. по темі «Особистісно орієнтоване навчання: інтерактивні методи», матеріали систематизовані, видані накази.

Підвищенню фахового і методичного рівня вчителів школи сприяло: проведення науково – практичної конференції:

  • «Роль самоуправління у вихованні відповідальності учнів за якість знань, дотримання навчальної і трудової дисципліни»;

  • Педагогічне читання «Удосконалення структури, типу і форм уроку»;

  • Проведення методичних оперативок та методичних тижнів.


Протягом року дирекцією школи вивчався рівень самоосвіти вчителів (методом анкетування, співбесіди), стан курсової та післякурсової перепідготовки (всі вчителі, які проходили курсову перепідготовку звітували перед педагогічним колективом школи).

Вчителі школи протягом року приймали активну участь в роботі постійно діючих семінарів при РМК, проводилася робота по юридичному всеобучу учнів, батьків, вчителів.

Підвищенню фахового рівня вчителів сприяла також атестація педагогічних кадрів школи (було проатестовано чотири вчителя, трьом з яких була підвищена кваліфікаційна категорія).

Аналіз методичної роботи школи за 2005 – 2006 навчальний рік свідчить про те, що за цей рік значно підвищився науково теоретичний та методичний рівень викладання предметів, посилилася увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку ефективних форм та методів навчальної та виховної роботи.

Наслідком роботи методичнх структур в 2005 – 2006 навчальному році є те, що навчальні класи – кабінети значно поповнилися роздатковим та демонстраційним матеріалом.

На базі Маловодянської школи протягом навчального року були проведені заняття постійно діючого семінару заступників директорів шкіл з навчально – виховної роботи по проблемі «Використання комп’ютерних технологій в організації навчально – виховної роботи та управлінської діяльності дирекції школи», також було проведено на базі школи РМО вчителів української мови і літератури, вчителів географії.

Підвищенню фахового і методичного рівня вчителів школи сприяло проведення науково – практичної конференції по темі «Роль самоуправління у вихованні відповідальності учнів за якість знань, дотримання навчальної та трудової дисципліни» та педагогічні читання «Удосконалення структури, типу і форм уроків», методичних тижнів:

«Особистісно - орієнтоване навчання»

«Розвивальне навчання»

«Моделі виховних систем»

«Систематизація та узагальнення знань умінь та

навичок учнів»
На методичних оперативках, які проводилися щомісяця, розглядалися такі питання:

«Про удосконалення форм і методів сучасного уроку»;

«Науково - методична робота в школі, як компонент управління навчально – виховним процесом»;

«Про роботу предметних гуртків та посилення їх ролі

в розвитку здібностей та обдаровань учнів»;

«Про превентивне виховання та корекцію негативних

проявів у підлітковому середовищі» та інші.

Протягом року дирекцією школи вивчався рівень самоосвіти вчителів (методом анкетування, співбесіди), стан курсової та після курсової підготовки (всі вчителі, які проходили курсову перепідготовку звітували перед педагогічним колективом школи).

Вчителі школи протягом року приймали активну участь в роботі постійно діючих семінарів при РМК, проводилася робота по юридичному всеобучу учнів, батьків, вчителів.

Аналіз методичної роботи школи за 2005 – 2006 навчальний рік свідчить про те, що за навчальний рік значно підвищився науково -теоретичний та методичний рівень викладання методичних предметів, посилилася увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку ефективних форм та методів навчальної та виховної роботи.

Підвищенню фахового рівня вчителів сприяла також атестація педагогічних кадрів. В 2005 – 2006 навчальному році було проатестовано 4 вчителя. За результатами атестації Калугіній Н.І., Сьох І.В. встановлена І кваліфікаційна категорія, Ніколенко Т.О. ІІ кваліфікаційна категорія.

Аналіз відвіданих уроків свідчить про те, що більша частина вчителів розуміють педагогічну суть сучасного уроку, дбають про активізацію навчальної праці учнів, формують у них відповідні уміння та навички , методично вірно використовують нові технології навчання та виховання учнів.

Добрих результатів у своїй роботі досягли вчителі Лапіна Н.О., Потєєва І.Ю., Мурановська О.П., Чернятинська Л.П., Негрун І.Г., Сьох І.В., Ніколенко Т.О., Музичко В.А. та інші.

Поряд з цим в роботі педагогічного колективу в минулому навчальному році є ряд недоліків:

  • не завжди перевірвся стан виконання наказів по школі;

  • недостатня виконавська дисципліна окремих вчителів;

  • є недоліки і порушення у викладанні окремих предметів, веденні учнівської та шкільної документації;

  • вчителі початкових класів мало уваги приділяють виразності читання, каліграфії;

Виходячи з цього педагогічний колектив школи в 2006 –2007 навчальному році продовжить роботу над проблемою :

“Спадщина В.О. Сухомлинського в становленні сучасного навчально – виховного процесу”. (ідея всебічного навчання та виховання учнів).

Основні завдання для вирішення цієї проблеми на наступний навчальний рік педколектив вбачає:

  • у модернізації навчально – виховного процесу в школі згідно концепції загальної середньої освіти та Національної Доктрини розвитку освіти;

  • у розв’язанні проблеми здобуття й використання загальнопедагогічних наукових знань (передової науково – педагогічної думки, технологій навчання), досягнення сучасного наукового рівня викладання навчальних дисциплін у практичній діяльності окремого вчителя та всього колективу;

  • у широкому використанні сучасних шкільних технологій (особистісно орієнтоване навчання та виховання, розвивальне навчання);

  • у вихованні в учнів поваги до Конституції України, державних та національних символів, прав і свобод людини ;

  • у вихованні шанобливого ставлення до родини, поваги до народних звичаїв, державної мови та мови інших народів;

  • у вихованні в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, як найвищої соціальної цінності;

  • працювати над підвищенням рівня педагогічної майстерності вчителів через систему методичної роботи, стимулювати творчо працюючих вчителів, розвивати їх ініціативу і творчість, формувати здоровий мікроклімат у колективі;

    • забезпечувати глибоку і всебічну роботу по впровадженню в життя педколективу Закону України «Про освіту»;

    • суворо дотримуватись державних програм, не перевантажувати учнів додатковою навчальною роботою;

    • приділяти особливу увагу правовій підготовці учнів як складовій системі навчання і виховання підростаючого покоління.

Характеристика

педагогічних кадрів школи







Прізвище,

ім’я , по батькові


Посада


Освіта

Пед. cтаж.


Катего-рія


Який предмет

викладає

Кл. керівн.

Остання

курсова

перепід-

готовка


1


Райкович О.В.


директ.


вища


27


І

математика, фізика





2006


2


Ладан Л.В.


заступ.


вища


35


вища


географія





2003


3


Сіренко Л.М.


заступ.


вища


36


І

зарубіжна література





2006


4


Чернятинська Л.П.


вчитель


вища


25


І

у /мова, література





2006


5


Негрун І.Г.


вчитель


вища


20


І

у/мова, література


6


2006


6


Сідлецька Л.І.


вчитель


вища


26


спец.


математика


7


2004


7


Сьох І.В.


вчитель


вища


12


І

історія,

право


9


2006


8


Ніколенко Т.О.


вчитель


вища


4


ІІ

біологія, географія


10


2005


9


Остапчук Я. С.


вчитель


вища


2


спец.

фізика,

інформат.


5


-----


10


Калугіна Н.І.


вчитель


вища


25


І


хімія, ОБЖ


11


2006


11


Власенко М.П.


вчитель


вища


38


вища

іноземна мова





2003


12


Скороход В.В.


вчитель


вища


37


спец.

трудове навчання





2003


13


Гайдук Т.А.


вчитель


вища


17


ІІ

зарубіжна література


8


2002


14


Музичко В.А.


вчитель


вища


6


ІІ


фізкультура





2006


15


Корж В.Г.


вчитель


с/спец


18


вищ. роз


початкові класи


4


2004


16


Потєєва І.Ю.


вчитель


вища


18


І

початкові класи


1


2005


17


Бурачук Н.О.


вчитель


вища


19


І

початкові класи


2


2006


18


Мурановська О.П.


вчитель


вища


16


І

початкові класи


3


2006


^ Сітка класів та учнів в них

(05.09.2006 р.)


Класи

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11


Кількість учнів


13


9


10


9


15


21


12


9


19


21


17




Графік чергувань по школі


Дні тижня

Хто чергує

Адміністрація

Вчителі

Чергова техпра-цівниця

Понеділок

Ладан Л.В.

ЧернятинськаЛ.П




Вівторок

Ладан Л.В.

Власенко М.П.




Середа

Сіренко Л.М.

Музичко В.А.




Четвер

Сіренко Л.М.

Бурачук Н.О.,

Мурановська О.П.




П’ятниця

Райкович О.В.

Потєєва І.Ю.,

Корж В.Г.




^ Тижневий режим роботи




Дні тижня


І


ІІ


ІІІ


ІV



Понеділок


^ ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНА ЛІНІЙКА

АДМІНІСТРАТИВНІ НАРАДИ



Педради



Наради при директорові



Засідання ПК, проф- збори,збори трудового колективу

Вівторок

^ ГУРТКОВА РОБОТА

ІНФОРМАЦІЙНА ГОДИНА


Середа




Методичні оперативки

Засідання методичних структур




^ ЗАСІДАННЯ УЧКОМУ ТА ЙОГО КОМІСІЙ


Четвер

ГОДИНИ СПІЛКУВАННЯ

ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ ДЛЯ БАТЬКІВ







Засідання батьківського комітету





П’ятниця


^ ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ ЗАХОДИ

ГУРТКОВА РОБОТА
  1   2   3

Схожі:

План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне iconПланробот и маловодянської загальноосвітньої школи І ііі ступенів...
Маловодянської загальноосвітньої школи І ііі ступенів (2006 – 2007 навчальний рік)
План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне iconПерспективний план зміцнення матеріальної бази та проведення ремонтних...
Прибирання магнітних носіїв (диски) для накопичення програмового матеріалу з різних предметів для роботи в комп’ютерному класі
План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне iconРічний план роботи Вербуватівської неповної середньої загальноосвітньої...
Розділ організаційно-педагогічне забезпечення базової загальної середньої освіти (11-15)
План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне iconПрограма для середньої загальноосвітньої школи. Початкова школа 1-4...
Програма для середньої загальноосвітньої школи. Початкова школа 1-4 клас, К.: Перун,2006
План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне iconПрограма для середньої загальноосвітньої школи. Початкова школа 1-4...
Програма для середньої загальноосвітньої школи. Початкова школа 1-4 клас, К.: Перун,2006
План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне iconПрограма «Освіта Донеччини. 2007 2011роки» Донецьк програма «Освіта Донеччини. 2007 2011 роки»
Україні» (від 04. 07. 2005 р. №1013/2005), Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи, Концепція Державної програми розвитку...
План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне iconПамятка адміністрації школи про основні аспекти роботи по забезпеченню...
Забезпечення повної загальної середньої освіти” та відповідні питання – в графік внутришкільного контролю. Планування необхідно здійснювати...
План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне iconПлан роботи школи юних біологів Сокальської ман на 2007-2008 навчальний...
Спільні властивості аналізаторів. Будова рефлекторної дуги. Розв’язування тестів
План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне iconЦивільний процесуальний кодекс україни
Ввр, 2006, n 35, ст. 303 N 424-v ( 424-16 ) від 01. 12. 2006, ввр, 2007, n 9, ст. 67 N 483-v ( 483-16 ) від 15. 12. 2006, ввр, 2007,...
План роботи маловодянської середньої загальноосвітьої школи на 2006 2007 Н. Р. с. Маловодяне iconПрограма для середньої загальноосвітньої школи. Початкова школа 1-4 клас, К.: Перун,2006. Тема
Програма для середньої загальноосвітньої школи. Початкова школа 1-4 клас, К.: Перун,2006
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка