Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році”




Скачати 259.51 Kb.
НазваПро підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році”
Сторінка1/2
Дата конвертації28.03.2013
Розмір259.51 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Спорт > Документы
  1   2
Додаток 1

до наказу відділу освіти

від 12.07.2011 №175
Довідка

Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів

з обдарованими та здібними учнями

у 2010/11 навчальному році”
На виконання “Районної цільової програми роботи з обдарованою молоддю 2008-2010 р.”, “Районної цільової програми роботи з обдарованими дітьми та молоддю на 2011-2015 роки” відділом освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніми навчальними закладами у 2010/11 навчальному році вирішувались основні завдання:

  • удосконалення системи виявлення, розвитку, навчання й виховання здібних, обдарованих дітей та молоді;

  • розвиток системи профільного навчання;

  • розвиток професійної компетентності педагогів з питань роботи з обдарованими та здібними учнями;

  • розробка методичних рекомендацій і програм навчання й розвитку обдарованих дітей;

  • залучення учнів до участі в конкурсах, змаганнях.


З метою створення єдиної шкільної системи роботи з обдарованими учнями в 17 закладах освіти розроблено програми “Обдарованість”. Проте не створено Програми в Ленінській, Охрімівській, Шелюгівській, Петрівській загальноосвітніх школах.

На допомогу вчителям, які працюють з обдарованими учнями в позаурочний час, районним методичним кабінетом розроблено і надано закладам освіти рекомендації щодо складання навчальних програм для обдарованих дітей.

Відповідно до плану роботи РМК проведено районні конкурси з означеної теми.

До участі в районному (заочному) конкурсі авторських індивідуальних програм розвитку обдарованості учнів було надано 5 програм, розроблених учителями Якимівської ЗОШ №3 Чадаєвою С.М., Атманайської ЗОШ Чубаровою Н.М., Великотернівської ЗОШ Ніколовою Л.І., Давидівської ЗОШ Бойко Т.А., Глотовою Т.В. Переможці – 4 учителі: Чадаєва С.М., Ніколова Л.І, Бойко Т.А., Глотова Т.В.

Формуванню та розвитку ефективного функціонування навчально-виховного процесу як єдиної системи роботи з обдарованими та здібними дітьми, взаємодії педагогів, учнів, батьків сприяло проведення районного (заочного) конкурсу “Система роботи з обдарованими та здібними учнями в загальноосвітніх навчальних закладах”. До участі в Конкурсі надійшли матеріали від 5 закладів освіти: Якимівської гімназії, Якимівської ЗОШ №3, Азовської ЗОШ, Великотернівської ЗОШ, Вовчанської ЗОШ. За результатами участі переможцями (ІІІ місце) стали Якимівська гімназія, Азовська ЗОШ, Великотернівська ЗОШ.

Відповідно до зауважень щодо змісту матеріалів діяльності загальноосвітніх навчальних закладів району з питань роботи з обдарованими та здібними учнями, членами журі рекомендовано:

  1. Матеріали, представлені на конкурс мають розкривати структуру навчально-виховної системи школи.

  2. Матеріали перспективного педагогічного досвіду, розробки уроків, сценарії позакласних заходів, друкована продукція педагогів та учнів повинні відповідати темі конкурсу.



ОЛІМПІАДИ

З метою перевірки знань, навичок, умінь школярів з навчальних дисциплін, стимулювання інтересу до учіння, досягнення високого рівня володіння матеріалом у листопаді 2010 року проведено ІІ (районний) етап Всеукраїнських, міжрегіональних, обласних учнівських олімпіад із 21 навчального предмета (минулого року – з 18).

У 2010/11 навчальному році започатковано проведення 4 нових олімпіад з астрономії, екології, фізичної культури, педагогіки та психології.

У ІІ етапі Всеукраїнських, міжрегіональних, обласних учнівських олімпіад узяли участь 326 учнів із 21 школи району (на 48 більше від минулого року).

Але поява нових олімпіад, яка сприяла збільшенню кількості учасників, не позначилася на якості виступів учнів. Переможцями стали 93 учні, яких підготували вчителі 20 закладів освіти, що на 10 менше від минулого навчального року. Відсутні переможці в Петрівській ЗОШ.

За загальними результатами учні району набрали 207 балів – на 34 менше від минулого навчального року, з розрахунку: І місце – 5 балів, ІІ – 3, ІІІ – 1 (додатки 1.1, 1.2).

Переможцями Якимівської гімназії стали 26 учнів або 28% переможців ІІ етапу олімпіад (торік, відповідно – 29, 28%). За загальними підрахунками учні гімназії зменшили якість результатів на 19 балів порівняно з 2009/10 навчальним роком (додаток 1.2).

Найкращих результатів серед загальноосвітніх навчальних закладів району досягли команди учнів Азовської ЗОШ, Якимівської ЗОШ №1, Якимівської ЗОШ №2. Покращили результати виступів у районному етапі олімпіад порівняно з минулим роком учні Великотернівської ЗОШ, Охрімівської ЗОШ, Переможненської ЗОШ (додаток 1.2).

Знизилась результативність виступів учнів Якимівської ЗОШ №3, Атманайської ЗОШ, Вовчанської ЗОШ, Давидівської ЗОШ, Новоданилівської ЗОШ, Розівської ЗОШ, Червоноармійської ЗОШ, Шелюгівської ЗОШ.
Результативними є виступи учнів у олімпіадах з англійської мови, російської мови, веб-дизайну, трудового навчання, німецької мови.
Перше місце за результатами виступів учнів, як і минулого року, посідає олімпіада з англійської мови – 15 переможців або 63% учасників. Але це на 2 переможці менше від минулого року (17, 81%) та 63% від визначеної умовами олімпіади кількості переможців. Це свідчить про невикористаний потенціал – 37% можливої кількості переможців у олімпіаді з англійської мови. За таких умов в олімпіаді залишаються резерви для підвищення її результативності.

Учні закладів освіти показали достатній, середній рівень з аудіювання, але крім високого й достатнього, навіть, середній і початковий рівень з писемного та усного мовлення, тому, що не володіли базою матеріалу шкільної програми з даної тематики і не могли висловлювати свої власні думки. Показники рівня володіння ситуативних тем дуже низькі. Це показує, що вчителі не приділяють уваги додатковому вивченню предмета.

Треба відзначити високий показник володіння мовою учнів Якимівської гімназії (вчителі Наумчук В.П., Сидоренко Т.М.), які вивчають мову поглиблено.

Англійську мову вивчають поглиблено і профільно 146 учнів у 9 класах Якимівської гімназії, Якимівської ЗОШ №1, Охрімівської ЗОШ, Розівської ЗОШ. Переможцями з профільних класів є 47%, торік – 41% (додаток 1.3).

Учні Охрімівської ЗОШ Розівської ЗОШ вже протягом трьох років посідають по 2-3 призових місця. Це пояснюється тим, що в Розівській ЗОШ, Охрімівській ЗОШ 2 роки учні вивчають предмет профільно. Але переможці профільних класів тільки в Розівській ЗОШ (учитель Зюмкіна Ж.В.).
На одному рівні залишаються навчальні досягнення учнів з української мови та літератури: 10 переможців (торік – 10). Роботи переможців відрізняються образним мисленням, оригінальністю використання мовних засобів. Учні показали належний рівень теоретичної підготовки, вміння творчо мислити, робити висновки й узагальнення. Але жоден з учнів не посів І та ІІ місць, що зумовлено недотриманням норм орфографії, пунктуації. Більшість із них отримали не більше третини балів за написання творів. Поглиблено і профільно українська мова, література вивчається в Якимівській ЗОШ №2, Якимівській ЗОШ №3, Азовській ЗОШ, Володимирівській ЗОШ, Новоданилівській ЗОШ, Охрімівській ЗОШ, Переможненській ЗОШ, Радивонівській ЗОШ, Червоноармійській ЗОШ (213 учнів, 15 класів). Проте переможцями зазначених класів стали лише 10 % (торік – жодного), учитель Володимирівської ЗОШ Вертегел О.Л. Цей факт указує на незадовільну реалізацію учителями додаткових годин, відведених на вивчення предметів.

Значно покращились результати учнів у олімпіаді з російської мови та літератури – 10 переможців, 50% учасників (торік – 3, 23%) . За якістю показників олімпіада піднялась з 12 на 2 місце. Завдання олімпіади з російської мови, літератури сприяли виявленню творчих можливостей і загальної ерудиції учасників. Високим виявився рівень виконання творчих робіт. Слід відмітити зростання показника якісної підготовки учнів до виконання олімпіадних завдань. До недоліків можна віднести недостатню орфографічну й пунктуаційну грамотність, невміння правильно оформляти виконані завдання. Профільно вивчається світова література тільки в Охрімівській ЗОШ (1 клас, 10 учнів). Переможці з даного класу відсутні. Російська мова профільно не вивчається.
Олімпіада з веб-дизайну на 3 місці – 10 переможців або 100% учасників (минулого року – 6, 66%). Учні впорались на достатньому та високому рівні, творчо підійшли до виконання завдань. Утруднення викликало нерозуміння тлумачення понять з предмета і виконання завдань високого рівня складності.

Протилежні результати в олімпіаді з інформатики – жоден з учнів не мав належної математичної підготовки для виконання завдань на рівні, відповідному призовому місцю (минулого року – 2 переможці). Половина – троє учасників обрало безмашинний варіант виконання роботи.

Аналіз учнівських робіт і пасивна участь закладів освіти в олімпіаді з інформатики свідчить про кризове становище інформатизації в районі.

Інформатика та інформаційні технології вивчають 38 учнів у 3 класах Якимівської ЗОШ №2, Шелюгівської ЗОШ. Використання додаткових годин учителем Якимівської ЗОШ №2 Купко Г.В. є виправданим: 2 переможці з веб-дизайну, що становить 20% від загальної кількості призерів. Учні профільного класу Шелюгівської ЗОШ не взяли участі в олімпіаді.
Традиційно високими є результати олімпіади з трудового навчання – 13 переможців або 100% учасників (торік, відповідно – 11, 22%). Зміст олімпіадних завдань з предмета не зводився до простого відтворення програмового матеріалу, а орієнтував учасників на поглиблене, творче виконання практичних робіт. Учні показали належний рівень теоретичної й практичної підготовки. Слід зазначити технічну грамотність учнів у послідовності виконання практичної роботи. Вироби учнів визначаються акуратністю, естетичністю виконання, функціональністю (можливістю застосування), оригінальністю оформлення – у дівчат, точним дотриманням визначених розмірів деталей – у хлопців.

Поглиблено трудове навчання вивчається тільки в Шелюгівській ЗОШ (1 клас, 12 учнів), переможці з даного класу відсутні, хоча – 2 переможці з інших класів зазначеного закладу.

В олімпіаді з німецької мови взяли участь 5 учнів усіх закладів, де вона вивчається: Якимівської гімназії, Атманайської ЗОШ, Вовчанської ЗОШ, Червоноармійської ЗОШ та стали переможцями (минулого року – 3 переможці або 60% учасників). При виконанні завдань олімпіади школярі застосовували, узагальнювали й систематизували знання з німецької мови. Учні показали високий і достатній рівень знань лексичного і граматичного матеріалу. До недоліків слід віднести граматичні помилки при побудові речень, відсутність творчого підходу при написанні творів.

Порівняно з минулим роком покращились виступи учасників малочисельної олімпіади з креслення. Учні показали високий рівень знань, умінь і навичок з креслення, продемонструвавши грамотність і точність виконання робіт. В олімпіаді переможцями є 100% учасників – 3 переможці (торік – 1, 50%).

Порівняно з 2009/2010 навчальним роком знизились показники виступів учнів у олімпіадах з історії – 6 переможців або 27%(торік – 10, 38%), історії рідного краю – 3 , 16% (торік – 7, 46%), математики – 3, 12% (торік – 6, 24%), біології – 3, 10% (торік – 13,52%).

В олімпіаді з історії учні виявили достатній рівень знань з історичних понять та історичної географії. Труднощі в учасників олімпіади викликали питання високого рівня складності. Багато помилок допущено при визначенні історичних понять, хронології подій. Недоліками слід вважати відсутність конкретики у відповідях, невміння учнів розкривати проблемні питання з історії, давати їх оцінку та аналіз, висловлювати свою точку зору на історичні події та аргументувати її.

В олімпіаді з історії рідного краю більшість учнів виконали тестові завдання І рівня. Але завдання ІІ рівня, які передбачали власні відповіді показали, що учні не вміють висловлювати свою думку, характеризувати важливі події, робити висновки; в роботах присутні граматичні помилки.

Таке зниження результатів двох олімпіад можна пояснити ще й зменшенням кількості учнів, які вивчають предмет профільно та поглиблено: 33 учні 3 класів Великотернівської ЗОШ, Давидівської ЗОШ, Ленінської ЗОШ, минулого року – 67 учнів 6 класів. Як і минулого року, поглиблене навчання є виправданим у Давидівській ЗОШ – 1 переможець з історії рідного краю (торік – 1), вчитель Коліванова Л.П.
В олімпіаді з математики найкраще виконали учні завдання обчислювального характеру. Складними виявилися для них завдання на логічне мислення а також завдання, для розв’язання яких потрібні поглиблені знання з математики.

Зменшення переможців удвічі вказує на нерезультативне використання додаткових годин, відведених на вивчення алгебри та геометрії. Поглиблено і профільно математика вивчається у Якимівській гімназії, Якимівській ЗОШ №1, Азовській ЗОШ, Розівській ЗОШ (9 класів, 151 учень, торік – 12, 196). Як і минулого року, переможці зазначених класів відсутні.
Значно знизились результати учнів у олімпіаді з біології – 3 або 10% (торік – 13,52%). Така низька результативність не пояснюється розділенням олімпіади з біології, екології на дві окремі. В олімпіаді з екології – 3 переможці. Загальна кількість переможців двох олімпіад не становить навіть половини переможців олімпіади минулого року.

В олімпіаді з біології учні показали достатній рівень знань теоретичного матеріалу. Складнощі викликало незнання тлумачення термінів, нерозуміння змісту запитань, невміння систематизувати свої знання, розв’язання задач, виконання завдань практичного характеру.

Виконуючи завдання олімпіади з екології учні давали надто стислі й неповні відповіді, недостатню увагу приділяли виділенню й розкриттю основного змісту матеріалу.

Додатково використовуються години з біології у 14 класах Якимівської гімназії, Якимівської ЗОШ №1, Якимівської ЗОШ №2, Якимівської ЗОШ №3, Азовської ЗОШ, Вовчанської ЗОШ, Горьківської ЗОШ, Новоданилівської ЗОШ, Охрімівської ЗОШ, Радивонівської ЗОШ, Червоноармійської ЗОШ, Шелюгівської ЗОШ, де навчається 195 учнів. Відсутнісь переможців із класів, у яких біологія вивчається поглиблено та профільно вказує на неефективне використання додаткових годин у даних класах.
Низькими залишились результати олімпіади з фізики – 2 переможці (22%), минулого навчального року – 2 переможці Якимівської гімназії (18%). Інші учні загальноосвітніх навчальних закладів мають низький рівень підготовки до олімпіади. У порівнянні з минулим навчальним роком кількість учасників олімпіади зменшилась на 2 учні, зменшилась кількість шкіл – на 2 (9 учнів з 8 ЗНЗ (38%). Не брали участі в олімпіаді з фізики учні з 13 закладів освіти району (62%). Причинами є незадовільна робота з обдарованими і здібними учнями щодо підготовки їх до олімпіади з даного предмета.
В олімпіаді з правознавства лише 2 переможці (13%) проти 4 (29%) минулого року. Але за кількістю балів (6) олімпіада залишилася на одному рівні. Відповіді учнів на достатньому рівні. Учні 9 класу недостатньо володіють базовим матеріалом з предмета, не вміють дати правильне визначення понять, тому переможці в цьому класі відсутні. Учні 10 класів, незважаючи на відсутність підручників, мають як достатній, так і високий рівень відповідей на питання (учителі Якимівської ЗОШ №1 Байраченко Л.Ф. Давидівської ЗОШ Бойко Т.А.). Низький рівень знань учнів свідчить про недостатню роботу вчителів з підготовки учнів, несвідомий підбір кандидатур для участі в районному етапі олімпіади.

Поглиблено правознавство вивчається тільки у Великотернівській ЗОШ: 1 клас, 14 учнів. Учасники зазначеного класу в олімпіаді відсутні.

Минулого року поглиблено предмет не вивчався.
Відсутні переможці в олімпіадах з географії, хімії, болгарської мови, на відміну від минулого року. У 2009/10 навчальному році в олімпіаді з географії – 6 переможців, хімії – 1, болгарської мови – 1. Такі результати вказують на зниження рівня підготовки учнів до олімпіад із зазначених предметів.
Причинами відсутності переможців у олімпіаді з географії є низькі знання географічної термінології, картографії, недостатньо розвинені просторові уявлення учнів, невміння орієнтуватися за допомогою тематичних карт, давати порівняльну характеристику географічних об’єктів, недостатні вміння аналітично мислити, застосовувати причинно-наслідкові зв’язки при поясненні явищ природи, недотримання правил оформлення контурних карт.

Поглиблено та профільно предмет вивчають 100 учнів у 8 класах Атманайської ЗОШ, Вовчанської ЗОШ, Горьківської ЗОШ, Давидівської ЗОШ, Червоноармійської ЗОШ (минулого року – 53 учні, 5 класів). Кількість учнів, задіяних у профільному й поглибленому навчанні збільшилась удвічі, результативність, навпаки, погіршилась. Два роки поспіль учні зазначених класів не одержують перемог у олімпіаді, що вказує на нерезультативне використання додаткових годин з географії.
Низький рівень знань учнів з хімії характеризується слабо сформованими міжпредметними зв’язками – відсутністю припущення можливого застосування математичних законів для пояснення хімічних процесів. Учні не можуть самостійно прогнозувати проведення можливого експерименту. Причини: невміння учнів творчо мислити, знання мають теоретичну, а не практичну спрямованість.

Поглибленим і профільним вивченням хімії охоплено 99 учнів 7 класів Якимівської гімназії, Якимівської ЗОШ №1, Якимівської ЗОШ №2, Якимівської ЗОШ №3, Новоданилівської ЗОШ, Радивонівської ЗОШ, яке не є виправданим.
В олімпіаді з болгарської мови взяла участь 1 учениця, яка не посіла призового місця (торік – 1 учасник, 1 переможець). Зниження результатів олімпіади з болгарської мови пояснюється тим, що мова не вивчається в жодному із закладів освіти. Минулого року болгарська мова вивчалась факультативно у Володимирівській ЗОШ.
Як і минулого року, відсутні переможці олімпіади з основ економіки. Вдвічі зменшилась кількість учнів, які взяли участь в олімпіаді – 3 (торік – 6).

Низькі результати пояснюються невмінням учнів використовувати теоретичні знання при вирішенні складних задач з економіки.
В олімпіаді з фізичної культури 4 переможці або 15% учасників. За результатами олімпіада на 6 місці. Більшість учнів показала недостатні теоретичні знання з предмета і слабку фізичну підготовку. Профільним вивченням фізичної культури охоплено 2 класи Червоноармійської та Шелюгівської ЗОШ, де навчається 21 учень. Із зазначених класів у олімпіаді взяв участь 1 учень Шелюгівської ЗОШ, переможці відсутні.

В олімпіаді з астрономії узяв участь 1 учень, який не посів призового місця. Малочисельність та нерезультативність олімпіади пояснюється кількістю годин, відведених у закладах освіти на вивчення предмета – 0,5 години на тиждень. Учень виконав половину теоретичних завдань але жодного з практичних.
Запланована олімпіада з педагогіки і психології не відбулася за причиною відсутності вивчення педагогіки та психології у загальноосвітніх навчальних закладах району.
За підрахунками участі учнів класів з поглибленим і профільним вивченням навчальних предметів у олімпіадах кількість переможців становить лише 12% від загальної кількості учнів, які посіли призові місця. Цей результат не відрізняється від минулого року – 12 % переможців (додаток 1.3).

Вказані результати не виправдовують профілізації навчання в районі й обумовлюють посилення підготовки учнів зазначених класів до участі в олімпіадах.
Аналіз якісного складу керівників переможців олімпіад дає наступні показники: вчителі кваліфікаційної категорії “спеціаліст” підготували 12% переможців, ІІ категорії – 16%, І категорії – 29, вищої – 16%, учителі вищої категорії, які мають педагогічні звання “учитель-методист”, “старший учитель”, підготували 26 % переможців. Загалом учителі вищої категорії підготували 42% переможців, 58% – учителі інших категорій. Цей факт указує на рівноцінну роботу вчителів вищої категорії та менш досвідчених педагогів і обумовлює посилення роботи учителів вищої категорії з підготовки учнів до інтелектуальних змагань.
Аналіз наказів “Про управлінське супроводження підготовки здібних і обдарованих учнів до інтелектуальних змагань 2010/11 навчального року” показав, що з 93 переможців районних олімпіад 51 учень не готувався за наказом до олімпіади, в якій одержав перемогу, торік, відповідно: 103, 51 (додатки 1.4, 1.5).

Всього за наказами до районних олімпіад було підготовлено 367 учнів (торік – 402). Як і минулого навчального року, половина здібних і обдарованих учнів – 55% (торік – 49% ) стали переможцями олімпіад не отримавши додаткової допомоги при підготовці до них. Це означає, що якість виступів зазначених учнів могла бути вищою, якщо б їх здібності з певних предметів було визначено і надано відповідну педагогічну підтримку.

За наказом готувались всі – 100% переможців-учнів Давидівської ЗОШ, Розівської ЗОШ, більшість переможців Якимівської гімназії – 77 %, Вовчанської ЗОШ – 75%.

Відповідно до зазначених наказів переможці районних олімпіад на 100% не були додатково підготовлені в Якимівській ЗОШ №2, Якимівській ЗОШ №3, Атманайській ЗОШ, Горьківській ЗОШ, Ленінській ЗОШ, Радивонівській ЗОШ, Червоноармійській ЗОШ.

Учениця 8 класу Азовської ЗОШ Коробко Дар’я отримала перемогу в олімпіадах з 3 предметів, готуючись за наказом до інших олімпіад.
Досягненню високих результатів на ІІ (районному) етапі сприятиме реалізація вчителями наступних завдань:

  • підвищення професійної майстерності вчителів;

  • дотримання принципу систематичності у підготовці учнів;

  • формування в учнів інтересу до вивчення навчальних предметів за допомогою використання інноваційних форм, методів навчання, застосування ігрових технологій;

  • диференціація навчання;

  • стимулювання до вивчення предметів за допомогою профорієнтаційної роботи;

  • поглиблення знань учнів – учасників інтелектуальних змагань в позаурочний час;

  • застосування на уроках міжпредметних зв’язків;



До загальних рекомендацій, які слід надати учителям-предметникам, слід віднести формування в учнів:

  • понятійного апарату;

  • вміння аналізувати програмовий матеріал, робити висновки та аргументувати їх;

  • вміння створювати “ієрархію” програмового матеріалу: виділення головного – базового і додаткового – допоміжного;

  • вміння систематизувати знання;

  • вміння застосовувати теоретичні знання на практиці.


За рішенням журі районних олімпіад до участі у ІІІ (обласному) етапі направлено 26 учнів із 9 закладів освіти: Якимівської гімназії (10), Якимівської ЗОШ №2 (1), Якимівської ЗОШ №3 (3), Азовської ЗОШ (3), Великотернівської ЗОШ (2), Вовчанської ЗОШ (2), Володимирівської ЗОШ (2), Давидівської ЗОШ (1), Радивонівської ЗОШ (2), минулого року – 29.

З них 6 учнів не є переможцями районних олімпіад з хімії, болгарської мови, географії, біології, фізичної культури. Не направлено учнів до участі в ІІІ етапі олімпіад з астрономії, основ економіки, інформатики та ОТ (додаток 1.6).

Примітка. Аналіз ІІ етапу Всеукраїнських, міжрегіональних і обласних учнівських олімпіад здійснено на основі документації районних олімпіад, якісного аналізу педагогічних кадрів, аналізу наказів “Про управлінське супроводження підготовки здібних і обдарованих учнів до інтелектуальних змагань 2010/11 навчального року”, а також за сприяння голів журі, вчителів Якимівської гімназії Дойко О.Л., Кононенко В.С., Кононіхіної І.І., Павлової Л.В., Сажньової І.В., Соломахіної О.М., Якимівської ЗОШ №1 Байраченко Л.Ф., Мазаєвої І.А., Якимівської ЗОШ №2 Дриндіна В.В., Сушка М.В., Якимівської ЗОШ №3 Дорогобід І.А., Атманайської ЗОШ Вінник О.Ю., Великотернівської ЗОШ Пєтушкової І.П., Володимирівської ЗОШ Макарова Д.Ю., Пасіченко Т.Ю., Давидівської ЗОШ Коліванової Л.П., Новоданилівської ЗОШ Пахнич С.В., Переможненської ЗОШ Лапіної С.М., Сєчиної Л.І., Радивонівської ЗОШ Нюпенко Н.Д., Розівської ЗОШ Зюмкіної Ж.В.
У ІІІ етапі олімпіад із 16 дисциплін узяли участь 8 учнів Якимівської гімназії та 15 учнів Якимівської ЗОШ №1, Якимівської ЗОШ №2, Якимівської ЗОШ №3, Азовської ЗОШ, Великотернівської ЗОШ, Вовчанської ЗОШ, Володимирівської ЗОШ, Давидівської ЗОШ, Радивонівської ЗОШ (торік, відповідно, 6, 5).

Із класів 19 закладів освіти, де вивчаються на поглибленому та профільному рівні 15 навчальних предметів, у обласному етапі олімпіад узяли участь 1 учень Якимівської гімназії, 2 учні Якимівської ЗОШ №2, Вовчанської ЗОШ (торік – 1 учень Якимівської гімназії). Переможці обласних олімпіад у класах з поглибленим і профільним вивченням предметів відсутні, як і минулого навчального року. Це свідчить про неефективне використання вчителями закладів освіти годин, відведених на вивчення предметів на поглибленому, профільному рівні, щодо підготовки учнів до обласного етапу Всеукраїнських, міжрегіональних і обласних учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2010/2011 навчальному році.

За результатами ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських, міжрегіональних, обласних учнівських олімпіад 2 учні Якимівської гімназії, 1 учень Якимівської ЗОШ №1 стали переможцями олімпіад з російської мови, фізкультури (2 учні), торік – 2 учні Якимівської гімназії, 1 учень Вовчанської ЗОШ.

Керівники переможців: учителі Якимівської гімназії Соломахіна О.М., Дойко О.Л., учитель Якимівської ЗОШ №1 Загнойко П.М.

Аналіз наказів “Про управлінське супроводження підготовки здібних і обдарованих учнів до інтелектуальних змагань 2010/11 навчального року” показав, що з 23 учасників ІІІ (обласного) етапу олімпіад за наказом до участі готувались 13 учнів або 57% (минулого навчального року – 7 учнів або 64%), з 3 переможців не готувався жоден учень, торік – 2 або 67% (додаток 1.7). Підготовка двох учнів до олімпіади з фізичної культури не передбачена адміністрацією закладів освіти, так як її започатковано після видання зазначених наказів.

Якимівський район посів 28 місце із 33 команд, які взяли участь у обласних олімпіадах (торік – 27), що вказує на низьку результативність виступів учнів району в порівнянні з іншими учнями Запорізької області.
Результативним є виступ учениці Радивонівської ЗОШ (вчитель Коволенко С.Д.) в університетській учнівській оліміаді “Інтелектуал” з математики, в якій вона посіла ІІІ місце.

  1   2

Схожі:

Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році” iconРішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації...
Про підсумки роботи управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації в 2010 році
Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році” iconДовідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з...
України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному...
Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році” iconЗолочівська районна державна адміністрація Відділ освіти Рішення...
«Про організацію допрофільної підготовки та профільного навчання в загальноосвітніх школах району та перспективи розвитку у 2011-2012...
Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році” iconЗолочівська районна державна адміністрація Відділ освіти Рішення...
Рда оберемок Н. В. «Про підсумки роботи відділу освіти та закладів освіти району в 2010 році» колегія відзначає, що відділ освіти...
Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році” iconПлан заходів відділу освіти Чернігівської районної державної адміністрації...
Оснащення загальноосвітніх навчальних закладів універсальними навчально-комп’ютерними комплексами
Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році” iconЗ в І т відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації...
Законів України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про дошкільну освіту”, „Про позашкільну освіту”, постанов Кабінету...
Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році” iconРішення засідання колегії Великобурлуцької районної державної адміністрації
Про підсумки роботи з контрольними документами у Великобурлуцькій районній державній адміністрації за 2010 рік
Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році” icon«Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної...
Педагогічних колективів навчальних закладів протягом 2010/2011 навчального року засвідчує дієвість організаційних заходів управлінських...
Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році” iconПро підсумки діяльності системи освіти Чернігівського району у 2009-2010...

Про підсумки роботи відділу освіти Якимівської районної державної адміністрації, загальноосвітніх навчальних закладів з обдарованими та здібними учнями у 2010/11 навчальному році” iconТа викладачів кафедри фізики ддпу
Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми в загальноосвітніх навчальних закладах Слов’янського району
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка