Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р




Скачати 36.84 Kb.
НазваМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р
Дата конвертації29.03.2013
Розмір36.84 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
uchni.com.ua > Спорт > Методичні рекомендації
Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки і психології у 2010-2011 н.р.
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.09.2010 р. № 891 у 2010-2011 н.р. започатковано проведення Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки і психології. Її організація має певні особливості.

  1. Олімпіада з педагогіки і психології у 2010-2011 н.р. буде проведена для учнів 11 класів ЗНЗ.

  2. Першим етапом цієї олімпіади є районний (міський).

  3. Оскільки натепер відсутні будь-які програми, схвалені МОН України, з педагогіки і психології як навчальних предметів, факультативів, спецкурсів, курсів за вибором чи гуртків, зміст завдань Всеукраїнської олімпіади з педагогіки і психології для районного (міського) етапу матиме такі особливості:

І. ^ ЗАВДАННЯ З ПЕДАГОГІКИ

  1. За своїм змістом характеризуються загальним спрямуванням, тобто вони спрямовані на виявлення загальної педагогічної обізнаності та ерудованості учнів.

  2. Укладені до районного (міського) етапу олімпіади завдання за структурою є такими:

– твір-роздум про професію вчителя: Доведіть чи спростуйте слова … Свої міркування оформіть як зв'язне висловлювання (сформулюйте тезу, наведіть 2-3 переконливі докази, приклади з художньої літератури, історії чи життя; висловлювання завершіть висновком);

    • ситуативні тестові завдання педагогічної тематики на загальну ерудицію, наприклад:

Уявіть, що ви – вчитель і у новому навчальному році почали працювати з новим 10-м класом. З часом помічаєте, що спілкування з учнями цього класу не складається, що стосунки зі старшокласниками є "негативними". Як Ви вважаєте, у чому причина такої ситуації?

^ А Ви нецікаво організовуєте навчання, мало спілкуючись з учнями;

Б Справа в тому, що Ви – дуже вимогливий і строгий учитель;

В Ви неправильно обрали стиль спілкування зі старшокласниками.

– коротка відповідь на запитання з педагогіки.

3) Для правильного оцінювання виконання завдань одинадцятикласниками запропоновано орієнтовну відповідь на 3-є завдання та розроблено критерії оцінювання усіх завдань:

Критерії оцінювання завдань з педагогіки:

  1. Перше завдання оцінюється за критеріями оцінювання зв'язного висловлювання (за чинною програмою з української мови). Доводячи чи спростовуючи думку, учень має право на особистісне (суб'єктивне) бачення цього питання. Тому до перевірки першого завдання варто залучити вчителів української мови і літератури.

  2. Ключ до тестових ситуативних завдань.

  3. Правильна коротка відповідь на перше запитання завдання – 2 бали, за друге – 6 балів (2 бали за кожну правильну пропозицію).




    1. Для підготовки учнів до участі в олімпіаді (виконання завдань з педагогіки) рекомендуємо використати таку літературу:

Власова О.І. Педагогічна психологія : навч. посібник. – К. : Либідь, 2005.– 400 с.

Волкова Н.П. Педагогіка : посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К. : Академія, 2003. – 576 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

Кузьмінський А.І., Омеляненко В.Л. Педагогіка : підручник. – 2-ге вид., перероб. і допов. – К. : Знання-Прес, 2004. – 445 с.

Мойсеюк Н.Є. Педагогіка : навчальний посібник. – 2-е вид. – К., 1999. – 350с.

Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М.Любарська та ін.; за заг. ред. О.М. Пєхоти. – К. : АСК, 2002. – 255с.

Фіцула М.М. Педагогіка : навчальний посібник для студентів педагогічних закладів освіти. – К. : Академія, 2000. – 544 с.

ІІ. ^ ЗАВДАННЯ ІЗ ПСИХОЛОГІЇ

1) Дібрані за змістом тем навчальних програм шкільних предметів, у яких вивчаються психологічні поняття:

    • "Біологія" (О.В.Данилова, П.Г.Балан, А.С.Вихренко та ін. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7-11 класи. – К. ; Ірпінь, 2005. – 85 с.): теми 10 розділу "Біологічні основи поведінки людини" – "Формування поведінки і психіки людини", "Мислення і свідомість" (9 клас);

    • "Основи здоров'я" (Т.Є.Бойченко, В.М.Заплатницький, В.В.Дивак. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи здоров'я. 5-9 класи. – К. : ВТФ "Перун", 2005. – 41 с.): теми 4 розділу програми "Психічна і духовна складові здоров'я" – "Психологічне благополуччя підлітків", "Конфлікти і здоров'я" (7 клас); "Самопізнання і самовиховання особистості" (9 клас).

2) Укладені до районного (міського) етапу олімпіади завдання складаються з 5-и тестових завдань закритого типу на вибір однієї правильної відповіді та 2-х ситуативних завдань, що передбачають аналіз ситуації, визначення найбільш ефективного її вирішення та аргументації рішення.

3) Для правильного оцінювання виконання завдань до тестових завдань закритого типу подано ключ; до ситуативних завдань запропоновано рекомендовані критерії оцінювання.
4. До участі в олімпіаді з педагогіки і психології рекомендуємо насамперед залучити учнів 11 класу, які навчаються у районному (міському) університеті майбутнього вчителя (за умови його функціонування), та всіх бажаючих.

5. Зміст завдань обласного та всеукраїнського етапів зазначеної олімпіади буде уточнено у листопаді у листі відділу роботи з обдарованою молоддю Інституту інноваційних технологій і змісту освіти НАПН України, про що буде надано інформацію на порталі КОІПОПК.

С.І. Мірошник, завідуюча кафедри

педагогіки і психології КОІПОПК;

Н.А.Максимова, методист центру практичної

психології і соціальної роботи КОІПОПК

Схожі:

Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської...

Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської...
Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки І психології: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу...
Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади
У 2011-2012 н. р олімпіада з педагогіки І психології буде проведена для учнів 11 класів знз. Її організація має певні особливості,...
Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської...
Надсилаємо для практичного використання методичні рекомендації щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської...

Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації до проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади...

Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
М. В. Остроградського надсилає методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення IV етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій у 2011-2012 навчальному році
Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення IV етапу І всеукраїнської...

Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки І психології у 2010-2011 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення IІ етапу Всеукраїнської учнівської...
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти надсилає для практичного використання методичні рекомендації...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка