Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р




НазваМетодичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р
Дата конвертації16.04.2013
Розмір47 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
uchni.com.ua > Спорт > Методичні рекомендації


УКРАЇНА

Полтавська обласна державна адміністрація

Головне управління освіти і науки
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

імені М.В.Остроградського



Україна, 36029, м. Полтава, тел./ факс: (05322) 7-26-08

вул. Жовтнева, 64-ж e-mail: root@pei.poltava.ua


27.10.2011р.1302

На № ________ від _______

Начальникам відділів (управлінь)

освіти райдержадміністрацій

(міськвиконкомів)

Про ІІ етап Всеукраїнської учнівської

олімпіади з трудового навчання та

технологій у 2011/2012 н. р.




Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

ім. М. В. Остроградського надсилає методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н. р. (Додаток).



Чемшит В.Г.

7-46-36
Додаток

до листа ПОІППО

від 27.10.20111302
Методичні рекомендації

щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н.р.
Другий етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій планується провести ^ 13 листопада 2011 року.

У другому етапі повинні брати участь учні 8-11 класів, у тому числі і учні, які навчаються в міжшкільних навчально-виробничих комбінатах (МНВК) за групами:

- учні 8–9 класів (хлопці, дівчата);

- учні 10–11 класів (хлопці, дівчата).

Олімпіада з трудового навчання та технологій складатиметься з 3-х турів: творчого (теоретичного) туру, комплексної роботи та захисту проекту.

Завдання турів розподіляються за групами:

- для учнів 8 - 9 класів;

- для учнів 10 - 11 класів.
Творчий (теоретичний) тур. Завдання для творчого (теоретичного) туру розробляються Полтавським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського.

Учасникам буде запропоновано виконати завдання творчого характеру. Наприклад: сконструювати технологічний пристрій (для вирощування розсади, тощо), спроектувати настінну прикрасу; проаналізувати запропоновані матеріали та вибрати один з них для виготовлення певного виробу; із запропонованих варіантів щодо вирішення завдання обрати оптимальний

чи запропонувати свій варіант; проаналізувати переваги і недоліки окремих пристроїв, інструментів, матеріалів тощо.

На виконання завдання передбачено 2 год (тут і надалі береться астрономічний час).

Максимальна кількість балів за теоретичний тур – 20.
Комплексна робота. Учасникам олімпіади буде запропоновано виготовити виріб із запропонованого набору матеріалів. Районний (міський) оргкомітет олімпіади з трудового навчання та технологій підбирає її у відповідності до матеріально-технічної бази шкіл району (міста) та інших умов, що склалися. На практичному турі учням можна запропонувати для виготовлення:

– дівчатам: гольниця, головний убір, спідниця, фартух, настінна мініатюра, прихватка, віночок, карнавальна маска, тощо.

– хлопцям: дитяча іграшка, стільчик, вішак, сувенір, садово-городній інвентар підставки під квіти, під книги, під гарячий посуд, для вудки тощо.

Розробка фасону та лекал виробів і креслень, деталей виробів покладається на районний (міський) оргкомітет по проведенню ІІ етапу олімпіади. Лекала та креслення повинен мати кожен учасник олімпіади (дівчата та хлопці). Оргкомітету про необхідні матеріали, що потрібно мати учасникам олімпіади, повідомити учнів до 7 листопада 2011 р.

На виготовлення завдання передбачено 4 години для учнів 8-9 класів і 5 – годин для учнів 10-11 класів. Робота оцінється в 60 балів.
^ Критерії оцінювання:

- функціональність виробу та зручність у користуванні – 20 б;

- привабливість (естетична цінність) виробу – 10 б;

- володіння технікою обробки матеріалів – 20 б;

- оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдання – 10 б.

При проектуванні виробу учасникам буде надана інформація в друкованому чи електронному вигляді. Для виконання зазначеного завдання дівчатам потрібно мати набір для рукоділля (голки, нитки, нитки для вишивання та в’язання, гачок для плетіння, шпиці для в’язання тощо). Хлопці матимуть можливість використовувати інструменти і матеріали для оздоблення (різці, випалювачі, штампи тощо).

Після завершення виготовлення учасники презентуватимуть свій виріб перед членами журі.

За порушення правил техніки безпеки під час виконання завдання учасники можуть позбавлятися до п’яти балів рішенням Голови журі за вмотивованим поданням членів журі у присутності учасника, до якого ця норма застосовується.


Захист проекту. Під час захисту проекту учасники представлятимуть домашні роботи, презентуватимуть їх (5-7 хв.) та відповідатимуть на запитання членів журі (3-5 хв.) щодо процесу виготовлення, особливостей конструкції, підбору конструкційних матеріалів тощо. Захист проекту супроводжується коип’ютерною презентацією.
^ Теми проектів:

- хлопці 8-9 класу – «Садово-огородній інвентар» (1 шт.);

- дівчата 8-9 класу – «Вимпел, присвячений технологічній освіті»;

- хлопці 10-11 класу – «Інструмент та пристрій для шкільної майстерні» (1шт.);

- дівчата 10-11 класу – «Моя жилетка».

Вироби мають бути не громіздкими та виконуватись у межах ^ 12 годин для 8-9 класу та 18 годин для 10-11 класу. До виробу потрібно додати пояснювальну записку в друкованому вигляді (Word 2003) та презентацію проекту (Рower Point).

Максимальна кількість балів за виконання завдань третього туру – 40.
^ Критерії оцінювання для хлопців:
- відповідність вимогам умов проекту (напрям,презентація,захист тощо) – 10 б.;
- функціональність виробу та зручність у користуванні – 20 б.;
- оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань – 10 б.



^ Критерії оцінювання для дівчат 10-11 класу:
- відповідність вимогам умов проекту (напрям, презентація, захист тощо) – 5 б.;
- функціональність виробу та зручність у користуванні – 20 б.;
- естетична цінність, привабливість виробу – 10 б.;
- оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань – 5 б.



Критерії оцінювання для дівчат 8-9 класу: 
- відповідність вимогам умов проекту (напрям,презентація,захист тощо) – 10 б.;
- естетична цінність, привабливість виробу – 20 б.;
- оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань – 10 б.

Методист ВМВ ПОІППО В.Г.Чемшит

Схожі:

Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р iconМетодичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Олімпіада з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: творчого (теоретичного) туру, комплексної роботи та захисту...
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р iconМетодичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської...
Етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (технологій) складатиметься з 2-х турів: творчого (теоретичного), практичного...
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р iconМетодичні рекомендації щодо підготовки до ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання
Заключний етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: комплексної роботи, захисту...
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення IV етапу І всеукраїнської...

Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення IV етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій у 2011-2012 навчальному році
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення IІ етапу Всеукраїнської учнівської...
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти надсилає для практичного використання методичні рекомендації...
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської...
Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки І психології: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу...
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської...
Надсилаємо для практичного використання методичні рекомендації щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р iconМетодичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської...

Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання та технологій у 2011/2012 н р iconМетодичні рекомендації щодо підготовки учнівських команд до участі...
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського надсилає методичні рекомендації щодо...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка