Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби»




НазваАнкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби»
Сторінка1/8
Дата конвертації28.04.2013
Розмір0.92 Mb.
ТипАнкета
uchni.com.ua > Спорт > Анкета
  1   2   3   4   5   6   7   8
Наказ № ___

«Затверджую»

Завідувач: Дейнека Надія Володимирівна

«____» ______________ 2013 р.

На дорозі, в лісі, вдома – все безпечне, все знайоме

Тиждень безпеки життєдіяльності дітей

День перший

«Відчуй небезпеку»

п/п

Зміст роботи

Форма проведення

Місце проведення

Термін проведення

Примітка

1

«Одна калина за селом, одна родина за столом»

творча гра

група




малюнки, фотографії своєї сім'ї, намальовані грони калини, намальований кущ калини

2

«Сьогодні іменини у нашої родини»

розвага

група




спільно з батьками

3

Спостереження за лікарськими і небезпечними рослинами

спостереження

куточок лісу на прогулянці




картинки лікарських і отруйних-рослин

4

«Їстівне-неїстівне»; «Що в лісі росте»

ігри

група




картинки з грибами, муляжі грибів

5

Вистава для дітей молодшої групи. Українська народна казка «Колобок» (зустріч з незнайомцем)

драмати- зація

молодша група




шапочки на голови для героїв

6

Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика

консультація для батьків

група




психолог

7

«По гриби»

(пальчикова

гімнастика)

у формі гри

група







8

Гра-забавлянка «Дружна сім'я»

пальчико-вий театр

група




лялька, рукавичка з голівками пальців

«Одна калина за селом, одна родина за столом»

Мета. Розширити знання дітей про навколишній світ, професії своїх рідних, їх обов'язки в сім'ї. Розвивати логічне мислення, творчу уяву, фантазування, зв'язне мовлення при складанні розповідей, легенд, казок. Виховувати бажання піклуватися про членів своєї родини.

^ Попередня робота. Збір фотографій про свою сім'ю, родину. Виготовлення газети «Мій клас — моя родина». Виставка дитячих малюнків про свою сім'ю. Малювання кетягів калини, де кожна ягідка — це один із членів родини. Малюнок куща калини без ягід.

Матеріал. Стінгазета «Мій клас — моя родина», дитячі малюнки, плакат з кущем калини, кетяги калини, клей, щіточка, український віночок. Загадка.

У вінку зеленолистім,

У червоному намисті

Заглядається у воду

На свою чудову вроду.

(Калина)

Так, це калина. З давніх-давен калину вважали символом України. З нею порівнювали красу дівочої вроди, вона символізувала дух боротьби за незалежність свободу. Калину саджали біля криниць, річок, біля хат, щоб не переводився рід. Калина — найперша ознака українця, символ рідної землі, батьківської хати. Наша класна кімната - це наша друга домівка, куди ми поспішаємо южного ранку. А всі ми - це невелика (або велика) класна родина. І в нашої родини також повинен бути свій символ, свій оберіг. От сьогодні ми з вами спробуємо виготовити цей оберіг. На листку намальована калина, але без ягід. Кетяги калини ви намалювали раніше. Але у вас не просто калина, а кетяги вашої родини. Кожна ягідка - це хтось з членів вашої сім'ї, родини. Кожен з вас складе творчу розповідь, легенду чи казку про свою родину. А щоб трішечки допомогти, я розповім легенду про калину:

«На Україну напали турки з татарами. Вони вбивали малих дітей, старих людей. Молодих дівчат забирали в полон. В одному селі дівчина тікала, зачепилася за дерево і впала. Низка червоного намиста розірвалася і розсипалася. Дівчина загинула в неволі. А на місці намистин виросли кущі з червоними ягідками (як намистинки). Люди назвали кущі калиною». Ось бачите, яка є легенда про калину. А як починаються казки: «Жили собі дід і баба чи король і королева...». От і ми з вами будемо складати, творити, фантазувати. Хто сміливий? Хто почне?

^ 1-а дитина.

Жили собі чоловік та жінка. Жінку звати Іра, а чоловіка Ігор. І була в них донечка Влада, яку вони дуже любили. Ще в них був кіт Марсель. Вся сім'я любила подорожувати, відпочивати на природі. Одного разу, гуляючи в лісі, кіт Марсель зустрів маленьке жовтеньке курчатко. Він вже хотів його з'їсти. Але курчатко почало просити, щоб він його відпустив, адже воно мале і в ньому дуже мало м'яса. Замість себе курча пообіцяло привести свою маму, в якої більше м'яса. Кіт подумав і погодився. Курча щодуху кинулося тікати. Коли воно було вже на горі, кіт Марсель нагадав, щоб швидше привело маму. На це курча йому відповіло: «Яку маму, я ж інкубаторське?!».

^ 2-а дитина.

Жили собі дід і баба. Жили вони дружно, працювали на городі. Але у них не було дітей. Однієї весни вони посіяли горох. Коли він виріс, бабуся з'їла стручок і в неї народилося двоє дітей. Катруся і Сергійко. Вони росли, підростали і скоро виросли великі. Одного разу вони пішли гуляти до лісу і заблудилися. Довго ходили, шукали дорогу і натрапили на хатинку. В цій хатинці жили дід і баба, і була в них дочка. Звали її Катруся. Вона сподобалася Сергійку, і він вирішив з нею одружитися. Справили весілля. Потім в них народився хлопчик, якого назвали Женя. Жили вони дружно і весело. Сергій працював у школі, Катя — у суді, а Женя навчався в 1 класі. Він любив бігати, займатись спортом, гратись.

Аналіз. Підведення підсумків.

Водіння хороводу «Ой, у лузі калина стояла».

«Сьогодні іменини у нашої родини»

Мета. Розвивати у дітей родинні почуття, дружні стосунки між членами сім'ї, вміння підтримувати бесіду. Виховувати доброту, взаємоповагу. Продовжувати вчити дітей користуватися за столом ножем, виделкою, ложкою, не розмахувати гострими предметами, не жестикулювати і не розмовляти під час їди.

Матеріал. Столи, сервіровані столовими приборами, ручки, аркуші, пазли для складання, коробочки, фішки. Мама, тато, дід, бабуся — Всіх назву, не помилюся. Старший братик і сестричка — В нас сімейка невеличка. Не спиняйте, бо зіб'юся: Мама, тато, дід, бабуся, Старший брат, сестра і я — Отака у нас сім'я. Сьогодні в нас свято родини. Сім'я, родина посідає особливе місце у житті кожного з нас. Саме родина об'єднує людей, згуртовує їх докупи, підтримує у важку годину. Сьогодні ми зійшлися на свято сім'ї і хочемо, щоб воно було для всіх приємним і веселим.

Добрий дух рідної оселі, її тепло і затишок — запорука щасливої долі, доброго виховання дітей.

Родинне гніздо - так називають батьківську домівку, як найдорожче місце кожної людини, а особливо дитини.

Родинні свята. Як багато вони важать для дитини! Діти нетерпляче чекають цього свята, адже це їх день народження. До цього свята готуються заздалегідь. І ми до нього теж підготувалися. Запросили на свято найближчих людей. Це батьки, бабусі, дідусі. Святкове меню ми обговорили з дітьми, разом з дітьми прибрали наш зал по-святковому. Погляньте, як наші діти сервірували стіл за допомогою вихователя. Зараз ми з вами сядемо за столи і приготуємося до різних розваг, конкурсів.

I конкурс «Чиї ж ми діти?»

Вихователь запитує у дітей імена та по батькові мами і тата, а дорослих — імена та по батькові дідуся і бабусі, де вони живуть, ким працюють.

З дорослими членами сім'ї поводиться конкурс «Чи знаєте ви один одного». Одному з членів сім'ї ставлять запитання, на яке він пише письмову відповідь, а інший відповідає усно. Чим більше відповідей співпаде, тим більше балів отримає родина.

Запитання.

1. Які улюблені квіти вашої дружини?

2. Якому виду спорту відає перевагу ваш чоловік?

3. Яка улюблена страва тещі?

4. Яке перше слово сказала дитина?

5. Улюблена книжка вашого сина?

(Журі підраховує бали, а діти в цей час читають вірші про маму, родину).

II конкурс «Мамина колискова»

Мами співають колискових пісень для своїх дітей. Журі оголошує результати конкурсу. В народі кажуть: «Яка гребля, такий тин, який батько, такий син». Батьків приклад має велике значення у родині. Діти намагаються наслідувати своїх батьків. Діти грають у гру «Хто швидше складе картинку» (позли). Діти загадують гостям загадки, ті відгадують їх.

(Виконується пісня «Тато може все, що завгодно»).

А зараз ми пограємо в гру «Татові справи, мамині справи». Перед кожною дитиною дві коробочки: червона — мамина, синя — татова. Ведуча називає різні справи, а діти кладуть фішки у ту чи іншу коробочку, або в обидві зразу, якщо вважають, що мама і тато однаково це роблять.

Запитання.

• Хто вам читає книжки?

• Хто ходить з вами гуляти?

• Хто купує хліб та інші продукти?

• Хто миє посуд? Хто прибирає в кімнаті, миє підлогу?

• 3 ким ви виконуєте різну роботу?

Далі усіх запрошують за святкові столи. Діти сідають так, щоб їм було зручно. Звертаємо увагу на те, щоб діти сиділи прямо, не опиралися ліктями на стіл, не гойдали ногами. На столах у дітей салат «Зайчикова радість», бутерброд «Бутерброд кота Матроскіна». Діти присувають тарілку з салатом ближче до себе. Виделку тримають у правій руці. Якщо необхідно користуватися ножем (порізати бутерброд, допомогти нагорнути салат на виделку), діти беруть виделку у ліву руку, а ніж у праву. Діти під час їди не розмовляють, їдять повільно, не поспішаючи, добре пережовуючи. Розмовляючи під час їжі, можна поперхнутися. Ось чому не старіє народне прислів'я: «Коли я їм, я глухий і німий». Давайте ми дожуємо і проковтнемо їжу, а тепер всі разом повторимо прислів'я. А яке ж свято без торта? Ось і торт подали, і чай до нього. За допомогою чого можна взяти шматочок торта? (Лопаткою) Чай пити треба, не сьорбаючи. Виходити з-за столу слід лише тоді, коли всі закінчили їсти. За їжу потрібно дякувати. Тож давайте подякуємо нашим гостинним господарям за чудове свято і їх гостинність. «Спасибі нашим кухарям за те, що смачно готують нам!».

«Спостереження за лікарськими та небезпечними рослинами»

Мета. Продовжувати вчити дітей розрізняти лікарські й отруйні рослини, їх роль для здоров'я людей. Виховувати любов до природи, бережне ставлення до лікарських рослин.

Дорогі діти, сьогодні в нашому куточку лісу ми з вами відшукаємо різні рослини і поговоримо про їх користь і шкоду. Корисні рослини — це лікарські. Вони мають свої властивості і допомагають у лікуванні різних хвороб, але приймати їх потрібно, порадившись з лікарем. Отже, вирушаємо до лісу.

^ Загадка про ромашку.

Я на сонце дуже схожа —

Золотиста, ніжна, гожа,

Я щоранку розквітаю,

Промінцями всіх вітаю. Так, діти! Це ромашка. Ось погляньте, яка вона. В неї тоненьке стебельце, січені листочки, жовтенька серединка з білими вузькими пелюстками. Відвар з ромашки приймають від кашлю, ним промивають очі, коли вони закисають. Ще відваром ромашки полощуть волосся, коли миють, щоб воно було живе і здорове.

Ось у мене в руках ще одна рослина. Погляньте, які в неї листочки. Спробуйте руками, що ви відчуваєте? Так, дійсно, одна сторона листочка тепла, друга — холодна. Ця рослина називається мати-й-мачуха.

Відвар з квітів і молодих листочків застосовують при хворобі дихальних шляхів, бронхітах, астмі. Ще відвар використовують для покращення апетиту. Коли свіжі листочки прикласти до рани, вона швидше загоїться.

Погляньте, діти, який великий листок я знайшла. Під ним можуть сховатися різні комашки, букашки, метелики від дощу. Як ви думаєте, що це? Так, це лопух. Відвар з коріння лопуха застосовують при цукровому діабеті, ревматизмі, він також допомагає укріпити волосся, лікує опіки, екземи, різні захворювання шкіри. Зубів не має, а кусає. Що це?

(Кропива)

А вона шкідлива чи корисна, як ви гадаєте?

Кропива — лікарська рослина. Хоч листочки і стовбур у неї колючі й пекучі, вона лікує людей. Настоянку з кропиви п'ють для зупинення кровотечі, для підвищення гемоглобіну. Ще відвар кропиви використовують для кращого росту волосся. Ним миють і ополіскують волосся голови.

А погляньте, діти, на ці листки. На яку рослину вони схожі? Так, вони трохи схожі на лопух, але менші і не так розміщені. Це амброзія.

Погляньте, як її багато. Куди оком не кинеш, все вона, амброзія. А-а-пчхи! Вона дуже алергічна і шкідлива для здоров'я.

А ось ці чорні ягоди важливо не сплутати з ягодами черемшини. Це так звані вовчі ягоди. Вони також шкідливі. Ними можна отруїтися, тому будьте обережні. І взагалі, візьміть собі за правило: все, що вам не знайоме, в руки не брати і до рота не тягнути. Щоб краще закріпити, що корисне, а що шкідливе, ми пограємо з вами в ігри.

^ Гра «

стівне-неїстівне»

Мета. Закріпити знання дітей їстівні і отруйні гриби. Розвивати спостережливість, виховувати обережність.

Хід гри

Діти стоять у колі. Вихователь у центрі по черзі піднімає картинки з грибами (або називає): білі, опеньки, лисички, маслюки, сироїжки, боровики, мухомори, бліда поганка, несправжні опеньки... Діти плещуть у долоні, якщо на картинці гриби їстівні, а якщо отруйні (неїстівні) — мовчать, не плещуть.
Гра «Що в лісі росте»

^ Мета. Закріпити назви рослин, які ростуть у лісі, вміння розрізняти їх за зовнішнім виглядом. Розвивати спостережливість.

Підготовка дітей. Попереднє спостереження в куточку лісу і бесіда з дітьми про рослини корисні й отруйні (дурман, омела, амброзія, вовчі ягоди, ромашка, лопух, м'ята, чебрець, звіробій, конвалія).

Матеріал. Кошик з різними травами.

Хід гри

Вихователь приносить у групу кошик, в якому є різні рослини, квіти, ягоди. Діти по черзі підходять до кошика, витягують будь-яку рослину і розповідають про неї все, що знають. Всі інші слухають, доповнюють розповідь товариша, а якщо той помилився — виправляють його.

«Колобок на новий лад, або Хто такий незнайомець»
  1   2   3   4   5   6   7   8

Схожі:

Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби» iconАнкета для батьків майбутніх першокласників

Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби» iconКонсультації для батьків 
Пам'ятка для батьків (кожному індивідуально). «Як обговорити з дитиною прочитане»
Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби» iconПричини та наслідки конфліктів у сім'ї лекція для батьків підлітків
Мета: ознайомити батьків із причинами та наслідками конфліктів у родині, проаналізувати їх, сформулювати правила поведінки батьків...
Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби» iconСтежкою батьківської мудрості. Тренінг для батьків
Любов І дружба, взаємна підтримка батька й матері для дитини приклад для наслідування. Саме тому актуальним в роботі практичного...
Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби» iconАнкета для батьків
Повідомлення вчителя за результатами аналізу анкет, які батьки заповнили в ході зборів
Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби» iconАнкета для батьків 50
Підготовлено творчою групою вчителів початкових класів Саксаганського району м. Кривого Рогу
Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби» iconЛекція для батьків
Першим університетом життя для дитини є та сім'я, в якій народилася дитина. Завдання обох батьків полягає в тому, щоб створити в...
Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби» iconПлан проведення засідань батьківського університету для батьків учнів 1 – 4 класів
Особливості психологічного розвитку молодшого підліткового віку.      Психолог школи 
Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби» iconАнкета для учнів «Моя поведінка у конфлікті»
Коментар: для проведення батьківських зборів класний керівник заздалегідь проводить анкетування учнів І доручає їм написати твір...
Анкета для батьків. Дитячі страхи та їх профілактика консультація для батьків група психолог 7 «По гриби» icon1. Загальні відомості про дитину
Склад (тип) сім’ї. Прізвище, ім’я, по-батькові батьків. Місце роботи батьків, посада. Освіта батьків. Матеріальне становище родини...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка