Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році




Скачати 220.68 Kb.
НазваАналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році
Дата конвертації06.05.2013
Розмір220.68 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Спорт > Документы
Аналіз роботи районного методичного

об’єднання вчителів іноземних мов

у 2010 – 2011 навчальному році
У 2010 – 2011 навчальному році РМО вчителів іноземних мов налічувало 54 викладачі. Аналіз якісного складу вчителів свідчить про високий кадровий потенціал. Із зазначеної кількості педагогів – 54 мають вищу освіту, з них – 51 – відповідну фахову освіту.
Кваліфікаційні категорії вчителів:

  • “спеціаліст” – 15 (28%)

  • “спеціаліст IІ категорії” – 12 (22%)

  • “спеціаліст I категорії” – 18 (33%)

  • “вища категорія” – 9 (17%)

Звання:

  • “старший учитель” – 3 (6%)

  • “учитель методист” – 2 (4%)


Методичне об’єднання вчителів іноземних мов працювало четвертий рік над проблемою “Процеси вивчення і викладання іноземних мов у аспекті сучасних вимог до навчання як умова для розвитку і самореалізації особистості учня”.

Робота РМО була спрямована на виконання основних завдань:

  • активізацію роботи вчителів зі здібними та обдарованими учнями;

  • залучення учнів до науково-дослідницької діяльності;

  • організацію взаємовідвідування уроків учителями між засіданнями РМО з метою надання методичної допомоги та рекомендацій;

  • удосконалення системи наставництва досвідчених педагогів над учителями з категорією “спеціаліст”;

  • роботу вчителів з профілізації навчання;

  • публікацію уроків у періодичних виданнях;

  • залучення вчителів до методичної діяльності та впровадження інноваційних технологій у навчальний процес

З метою розширення знань учителів іноземної мови щодо змісту профільного навчання, сприяння розвитку компетентності педагогів з активізації учнів до навчання, підвищення педагогічної майстерності вчителів щодо диференціації навчання обдарованих та учнів з початковим рівнем навчальних досягнень, удосконалення умінь і навичок аналізу уроку іноземної мови та на реалізацію зазначених завдань було проведено 4 засідання РМО з тем:


  • “Особливості викладання іноземних мов у 2010-2011 н. р.”, на якому вчителі ознайомилися з теоретичними положеннями щодо підготовки до навчального процесу;

  • “Профільне навчання в умовах загальноосвітнього навчального закладу”, на якому вчителям теоретично й на практиці проведених уроків у Розівській ЗОШ було представлено особливості змісту профільного навчання;

  • “Робота зі здібними, обдарованими та учнями з початковим рівнем навчальних досягнень на уроці іноземної мови”, де члени РМО ознайомились із диференційованим підходом до навчання, методикою його застосування на уроці в Якимівській ЗОШ №3.

  • “Розвиток особистості на уроках іноземної мови”, яке було спрямоване на демонстрацію всебічного розвитку учнів на уроках іноземної мови в Новоданилівській ЗОШ.



Зміст роботи РМО вчителів іноземних мов включав:

    • врахування вчителями комунікативної спрямованості особистісної орієнтації навчання, а також інтегрованого навчання видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письма);

    • вивчення дидактичних, педагогічних положень стосовно навчально-виховного процесу;

    • організацію взаємовідвідування уроків, їх аналіз та самоаналіз;

    • вивчення стану викладання предметів;

    • новизну та нестандартність уроків.

З метою методичної допомоги педагогам з кваліфікаційною категорією “спеціаліст”, обміну педагогічним досвідом, вчителі Розівської ЗОШ Зюмкіна Ж.В., Червоноармійської ЗОШ Сербін О.О виступили з творчими звітами на засіданнях РМО.

На виконання завдань ефективного упровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес у 2010/2011 навчальному році в рамках засідань РМО проведено 5 уроків з комп’ютерною підтримкою (учителі Якимівської ЗОШ №3 Роєва О.О., Розівської ЗОШ Зюмкіна Ж.В., Сазанова А.Т., Новоданилівської ЗОШ Свинарик Н.В., Семенова Т.П.).

Активними учасниками засідань РМО протягом навчального року були вчителі Якимівської гімназії Братчик Ю.В., Сидоренко Т.М., Якимівської ЗОШ №3 Роєва О.О., Новоданилівської ЗОШ Семенова Т.П., Свинарик Н.В., Радивонівської ЗОШ Смоліна В.В., Розівської ЗОШ Зюмкіна Ж.В., Сазанова А.Т., Червоноармійської ЗОШ Сербін О.О., Чорноземненської ЗОШ Білоус Т.А., Якимівської ЗОШ-садка “Колосок” Захарова О.М.

У районному конкурсі “Учитель року – 2011” у номінації “Німецька мова” взяла участь учитель Червоноармійської ЗОШ Сербін О.О., посівши ІІІ місце. З нагоди свята, присвяченого заохоченню учасників Конкурсу відбулося позачергове засідання РМО, на якому учителі іноземної мови урочисто привітали переможницю.

З метою підвищення науково-методичного рівня учителі Якимівської ЗОШ №1 Авіром Ю.Ю., Якимівської ЗОШ №3 Волобуєва Н.Є. брали участь у районних семінарах “Розвиток професійної компетентності в роботі з обдарованими та здібними учнями”, “Становлення уроку”.

Досвід впровадження інтерактивних методик навчання на районній виставці “Освіта Якимівського району – 2011” представила вчитель Розівської ЗОШ Зюмкіна Ж.В.

Реконструкції кадрового потенціалу в районі сприяє робота “Клубу молодого вчителя” під керівництвом педагога вищої кваліфікаційної категорії Розівської ЗОШ Сазанової А.Т.

За підсумками районного конкурсу “Краще районне методичне об’єднання” РМО вчителів іноземної мови на ІІІ місці.

З метою методичної підтримки педагогів видано 2 районних посібники. Автори: вчителі англійської мови Азовської ЗОШ Жарик Н.І., Смєшко Т.О., Шиян С.М., Чорноземненської ЗОШ Білоус Т.А.

Між засіданнями РМО вчителями іноземної мови проводились відкриті уроки з комп’ютерною підтримкою, предметні тижні; здійснювалась робота зі здібними, обдарованими учнями шляхом залучення їх до шкільних, районних, олімпіад, науково-дослідницької діяльності. Велась активна підготовка учнів до нововведених підсумкових контрольних робіт з іноземної мови у 5-8 класах, до державної підсумкової атестації у 9,11 класах та до зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов.

Учителі іноземних мов підвищують свій освітній рівень відповідно до плану курсової перепідготовки. Так у 2010 – 2011 н. р. за планом педагогічну кваліфікацію підвищили 7 учителів англійської мови Братчик Ю.В. (Якимівська гімназія), Цюпко С.Г (Якимівська ЗОШ №1), Кошель Г.М., Безпалова Н.І. (Ленінська ЗОШ), Цюпа В.В. (Охрімівська ЗОШ), Сазанова А.Т. (Розівська ЗОШ), Захарова О.М. (Якимівська ЗОШ-садок “Колосок”) – додаток 1.

Із 54 учителів іноземних мов курси “Партнерство” / Інтел “Навчання для майбутнього” пройшли 35 педагогів (65%). Цей показник указує на те, що 19 учителів не отримали належної підготовки з комп’ютерної грамотності: Цюпко С.Г. (Якимівська ЗОШ №1), Вінник О.Ю. (Атманайська ЗОШ), Покрасенко І.В., Кизим К.Ю. (Вовчанська ЗОШ), Шамшурина Г.М., Рутковська Е.В. (Володимирівська ЗОШ), Воробйова Л.Б., Палєєва І.В., Мирошниченко О.М., (Горьківська ЗОШ), Заліський В.М. (Давидівська ЗОШ), Цюпа В.В., Цюпа Л.В., Похила А.Ю. (Охрімівська ЗОШ), Зарнішанова Г.Б. (Переможненська ЗОШ), Смоліна В.В. (Радивонівська ЗОШ), Зюмкіна Ж.В. (Розівська ЗОШ), Білоус Т.А. (Чорноземненська ЗОШ), Гоман О.І. (Петрівська ЗОШ), Захарова О.М. (Якимівська ЗОШ-садок “Колосок”), додаток 2.

Одним із показників професійного та методичного рівня педагогів є атестація. Вчителю вищої категорії Розівської ЗОШ Зюмкіній Ж.В. присвоєне звання “старший вчитель” (додаток 3).

Завдання РМО вчителів іноземних мов щодо залучення учнів до участі в шкільних, районних олімпіадах можна вважати виконаним. Підтвердженням цього є результати районних олімпіад юних знавців англійської та німецької мов.

В олімпіаді початкових класів з англійської мови у 2010/11 н.р. узяли участь 26 учнів Якимівської ЗОШ №1, Якимівської ЗОШ №2, Якимівської ЗОШ №3, Азовської ЗОШ, Володимирівської ЗОШ, Переможненської ЗОШ, Радивонівської ЗОШ, Розівської ЗОШ, Чорноземненської ЗОШ, Якимівської ЗОШ-садка “Росинка”, Якимівської ЗОШ-садка “Колосок”, з яких 17 або 65% стали переможцями. Керівники: учителі Якимівської ЗОШ №2 Хорошун Я.В. (2 переможці), Якимівської ЗОШ №3 (3 переможці), Шамшурина Г.М. Якимівської ЗОШ-садка “Росинка” Маркіна О.Б. (5 переможців), Якимівської ЗОШ-садка “Колосок” Захарова О.М. (4 переможці).

Як і минулого року, олімпіада з англійської мови посідає перше місце за результатами виступів учнів – 15 переможців або 63% учасників. Але це на 2 переможці менше від минулого року (17, 81%) та 63% від визначеної умовами олімпіади кількості переможців. За таких умов у олімпіаді залишається невикористаний резерв – 37% для підвищення її результативності.

Учні закладів освіти показали достатній, середній рівень з аудіювання, але крім високого й достатнього, навіть, середній і початковий рівень з писемного та усного мовлення, тому, що не володіли базою матеріалу шкільної програми з даної тематики і не могли висловлювати свої власні думки. Показники рівня володіння ситуативних тем дуже низькі. Це показує, що вчителі не приділяють уваги додатковому вивченню предмета.

Треба відзначити високий показник володіння мовою учнів Якимівської гімназії (вчителі Наумчук В.П., Сидоренко Т.М.), які вивчають мову поглиблено.

Англійську мову вивчають поглиблено і профільно 146 учнів у 9 класах Якимівської гімназії, Якимівської ЗОШ №1, Охрімівської ЗОШ, Розівської ЗОШ. Переможцями з профільних класів є 47% (торік 41).

Учні Охрімівської ЗОШ Розівської ЗОШ вже протягом трьох років посідають по 2-3 призових місця. Це пояснюється тим, що в Розівській ЗОШ, Охрімівській ЗОШ 2 роки учні вивчають предмет профільно. Але переможці з профільних класів тільки в Розівській ЗОШ (вчитель Зюмкіна Ж.В.).

Керівники переможців олімпіади: вчителі Якимівської гімназії Наумчук В.П., Піскунова І.В., Сидоренко Т.М. (4 учні), Якимівської ЗОШ №1 Авіром Ю.Ю., Лагода О.М., Якимівської ЗОШ №2 Бондаренко Т.П., Азовської ЗОШ Жарик Н.І., Смєшко Т.О., Охріміської ЗОШ, Цюпа В.В., Цюпа Л.В., Розівської ЗОШ Зюмкіна Ж.В., Сазанова А.Т. (додаток 4).

В олімпіаді з німецької мови взяли участь 5 учнів усіх закладів, де вона вивчається: Якимівської гімназії, Атманайської ЗОШ, Вовчанської ЗОШ, Червоноармійської ЗОШ та стали переможцями (минулого року – 3 переможці або 60% учасників). При виконанні завдань олімпіади школярі застосовували, узагальнювали й систематизували знання з німецької мови. Учні показали високий і достатній рівень знань лексичного і граматичного матеріалу. До недоліків слід віднести граматичні помилки при побудові речень, відсутність творчого підходу при написанні творів.

Керівники переможців: учителі Якимівської гімназії Маркіна О.Б. (2 учні), Атманайської ЗОШ Вінник О.Ю., Вовчанської ЗОШ Покрасенко І.В, Червоноармійської ЗОШ Сербін О.О. (додаток 4).

В обласних олімпіадах з англійської, німецької мов узяли участь учні Якимівської гімназії, керівники Сидоренко Т.М., Маркіна О.Б.

Поглиблене і профільне навчання англійської мови щодо результативності участі в обласній олімпіаді не реалізується в районі протягом 3 років.

У районному конкурсі-захисті реферативних робіт узяли участь 3 учні Якимівської гімназії (2), Азовської ЗОШ (1), які стали переможцями. Керівники: учителі Якимівської гімназії Бачуріна О.Г., Сидоренко Т.М., Азовської ЗОШ Жарик Н.І. (додаток 5).

У ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України взяли участь 5 учнів Якимівської гімназії: секція “англійська мова” – 4, “німецька мова” – 1.

Керівники: учителі Якимівської гімназії Бачуріна О.Г., Маркіна О.Б., Наумчук В.П., Піскунова І.В.,Сидоренко Т.М. (додаток 6).

Переможцями обласного Конкурсу стали 2 учні під керівництвом учителів Піскунової І.В. (ІІ місце), Сидоренко Т.М. (ІІІ місце), додаток 7.

Минулого навчального року в обласному Конкурсі-захисті брали участь 3 учні Якимівської гімназії, переможці – 2.

Враховуючи якісний склад учителів Якимівської гімназії, слід зазначити, що 5 учителів іноземних мов із 7 (71%) реалізували свій творчий потенціал щодо науково-пошукової діяльності.

Але всі учасники та переможці конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт, як і торік, є учнями Якимівської гімназії. Це свідчить про виконання завдання вчителів англійської мови Якимівської гімназії щодо розвитку науково-дослідницької діяльності у закладі, а також невиконання цього завдання педагогами шкіл з поглибленим і профільним вивченням англійської мови: Якимівської ЗОШ №1,Охрімівської ЗОШ, Розівської ЗОШ.

Традиційно учні Якимівської гімназії демонструють свої знання англійської мови як учасники Міжнародної “Програми обміну майбутніх лідерів” (FLEX) для школярів 8-10 класів. Цього року в І турі Конкурсу взяли участь 4 учні, до ІІ туру пройшли 2 учні, вчителі Бачуріна О.Г., Піскунова І.В. (минулого року – 7, 2).

Вперше учні району змогли перевірити свій рівень навчальних досягнень взявши участь у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови “Гринвіч”. До участі в Конкурсі були залучені 182 школярі 2-11 класів Якимівської гімназії (56 учнів), Якимівської ЗОШ №1 (4), Азовської ЗОШ (34), Великотернівської ЗОШ (7), Вовчанської ЗОШ (5), Горьківської ЗОШ (3), Давидівської ЗОШ (2), Ленінської ЗОШ (3), Охрімівської ЗОШ (23), Переможненської ЗОШ (24), Розівської ЗОШ (11), Чорноземненської ЗОШ (5), Петрівської ЗОШ (3), Новоданилівської ПШ (1). Порівняно з кількістю учасників Всеукраїнського конкурсу з українознавства “Патріот” (600) та Міжнародної гри-конкурсу “Русский медвежонок – языкознание для всех” (621) рівень участі в конкурсі знавців англійської мови є невисоким.

Враховуючи аналіз діяльності РМО вчителів іноземних мов, до невикористаних резервів слід віднести:


  • низький рівень активності педагогів у методичній роботі на районному рівні;

  • відсутність публікацій педагогів у фахових виданнях;

  • 19 учителів (35% складу РМО) не отримали належної підготовки з комп’ютерної грамотності;

  • недостатню роботу вчителів профільних і класів з поглибленим вивченням англійської мови із залучення учнів до науково-дослідницької діяльності;

  • недостатню роботу вчителів закладів освіти із залучення учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови “Гринвіч” .


У 2011 – 2012 навчальному році на реалізацію проблемної теми та з метою усунення недоліків слід спрямувати роботу на:

  • участь педагогів у методичної діяльності району;

  • впровадження інноваційних технологій у навчальний процес;

  • організацію взаємовідвідування уроків між засіданнями РМО з метою надання методичної допомоги та рекомендацій педагогам;

  • удосконалення системи наставництва досвідчених педагогів над учителями з категорією “спеціаліст”;

  • проведення творчих звітів учителів, які атестуються на засіданнях РМО;

  • публікацію уроків у фахових виданнях;

  • активізацію роботи вчителів зі здібними та обдарованими учнями;

  • підвищення результативності виступів учнів з поглибленим, профільним вивчення англійської мови в олімпіадах, конкурсах;

  • залучення учнів до науково-дослідницької діяльності, участі у міжнародній Програмі обміну майбутніх лідерів (FLEX) Всеукраїнському конкурсі з англійської мови “Гринвіч”.



Додаток 1

Учителі,

які пройшли курсову перепідготовку

у 2010/11 н.р.




^ ПІБ учителя

ЗНЗ

1

Братчик Юлія Володимирівна

Якимівська гімназія

2

Цюпко Світлана Григорівна

Якимівська ЗОШ №1

3

Безпалова Наталія Ігорівна

Ленінська ЗОШ

4

Кошель Ганна Миколаївна

Ленінська ЗОШ

5

Цюпа Віктор Васильович

Охрімівська ЗОШ

6

Сазанова Алла Трохимівна

Розівська ЗОШ

7

Захарова Олена Миколаївна

Якимівська ЗОШ-садок “Колосок”


Додаток 2
^ Учителі, які атестувались у 2010/11 н.р.




ПІБ учителя

ЗНЗ

^ Кваліфікаційна категорія до атестації, звання

Кваліфікаційна категорія після атестації, знання

1

Зюмкіна Жанна Василівна

Розівська ЗОШ

вища

вища, “старший учитель”


Додаток 3
Учителі,

які не пройшли курси “Партнерство” / “Інтел”




^ ПІБ учителя

ЗНЗ

1

Цюпко Світлана Григорівна

Якимівська ЗОШ №1

2

Вінник Олена Юріївна

Атманайська ЗОШ

3

Покрасенко Ірина Валеріївна

Вовчанська ЗОШ

4

Кизим Кирило Юрійович

Вовчанська ЗОШ

5

Шамшурина Галина Миколаївна

Володимирівська ЗОШ

6

Рутковська Евеліна Василівна

Володимирівська ЗОШ

7

Воробйова Лоліта Борисівна

Горьківська ЗОШ

8

Палєєва Ірина Володимирівна

Горьківська ЗОШ

9

Мирошниченко Ольга Миколаївна

Горьківська ЗОШ

10

Заліський Віктор Михайлович

Давидівська ЗОШ

11

Цюпа Віктор Васильович

Охрімівська ЗОШ

12

Цюпа Людмила Вікторівна

Охрімівська ЗОШ

13

Похила Аліна Юріївна

Охрімівська ЗОШ

14

Зарнішанова Гульназ Бахтійорівна

Переможненська ЗОШ

15

Смоліна Валентина Вікторівна

Радивонівська ЗОШ

16

Зюмкіна Жанна Василівна

Розівська ЗОШ

17

Білоус Тамара Анатоліївна

Чорноземненська ЗОШ

18

Гоман Олена Іванівна

Петрівська ЗОШ

19

Захарова Олена Миколаївна

Якимівська ЗОШ-садок “Колосок”


Додаток 4
^ Список переможців

ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської, німецької мов






^ Прізвище, ім’я учня


ЗНЗ

Клас

Місце


ПІБ учителя

  1. Англійська мова

1

Давидова Юлія

Якимівська гімназія

8

І

Наумчук Валентина Петрівна

2

Маркін Микита

Якимівська гімназія

8

ІІ

Сидоренко Тетяна Миколаївна

3

Кузнєцова Катерина

Якимівська ЗОШ №2

8

ІІ

Бондаренко Тетяна Петрівна

4

Коробка Дар’я

Азовська ЗОШ

8

ІІІ

Смєшко Тетяна Олександрівна

5

Лобкова Юлія

Якимівська ЗОШ №1

8

ІІІ

Авіром Юлія Юріївна

6

Головіна Валерія

Якимівська гімназія

9

І

Сидоренко Тетяна Миколаївна

7

Луценко Надія

Охрімівська ЗОШ

9

ІІ

Цюпа Людмила Вікторівна

8

Соболь Андрій

Розівська ЗОШ

9

ІІІ

Сазанова Алла Трохимівна

9

Барабаш Анастасія

Якимівська гімназія

10

І

Піскунова Ірина Володимирівна

10

Фоменко Аліна

Охрімівська ЗОШ

10

ІІІ

Цюпа Віктор Васильович

11

Василенко Ірина

Якимівська гімназія

11

І

Сидоренко Тетяна Миколаївна

12

Михайлюк Ксенія

Якимівська гімназія

11

ІІ

Сидоренко Тетяна Миколаївна

13

Рубан Ксенія

Якимівська ЗОШ №1

11

ІІІ

Лагода Ольга Миколаївна

14

Глушко Юлія

Азовська ЗОШ

11

ІІІ

Жарик Ніна Іванівна

15

Авраменко Марія

Розівська ЗОШ

11

ІІІ

Зюмкіна Жанна Василівна

  1. ^ Німецька мова

1

Гаван Вікторія

Якимівська гімназія

8

ІІ

Маркіна Оксана Броніславівна

2

Кудлай Єгор

Червоноармійська ЗОШ

8

ІІІ

Сербін Ольга Олександрівна

3

Шаповалова Аліна

Якимівська гімназія

9

І

Маркіна Оксана Броніславівна

4

Демченко Марія

Атманайська ЗОШ

10

І

Вінник Олена Юріївна

5

Власенко Єлизавета

Вовчанська ЗОШ

10

ІІІ

Покрасенко Ірина Валеріївна


Додаток 5
^ Список

переможців конкурсу-захисту реферативних робіт,

секція “англійська мова”




^ Прізвище, ім’я учня

Місце

Клас

ЗНЗ

ПІБ викладача

Відділення

Секція

1

Кузнєцова Вікторія

І

9

Якимівська гімназія

Бачуріна Ольга Геннадіївна

Філології та мистецтвознавства

Англійська мова

2

Маркін Микита

ІІ

8

Якимівська гімназія

Сидоренко Тетяна Миколаївна

Філології та мистецтвознавства

Англійська мова

3

Давидова Юлія

ІІІ

9

Азовська ЗОШ

Жарик Ніна Іванівна

Філології та мистецтвознавства

Англійська мова



Додаток 6
^ Склад районної команди

для участі у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту

науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України,

секції “англійська мова”, “німецька мова”




^ Прізвище, ім’я учня

Клас

ЗНЗ

ПІБ викладача

Відділення

Секція

1

Склярова Дар’я

9

Якимівська гімназія

Бачуріна Ольга Геннадіївна

Філології та мистецтвознавства

Англійська мова

2

Костенко Сніжана

11

Якимівська гімназія

Сидоренко Тетяна Миколаївна

Філології та мистецтвознавства

Англійська мова

3

Давидова Юлія

8

Якимівська гімназія

Наумчук Валентина Петрівна

Філології та мистецтвознавства

Англійська мова

4

Халіман Дар’я

11

Якимівська гімназія

Наумчук Валентина Петрівна

Філології та мистецтвознавства

Англійська мова

5

Барабаш Анастасія

10

Якимівська гімназія

Піскунова Ірина Володимирівна

Філології та мистецтвознавства

Англійська мова

6

Гаван Вікторія

8

Якимівська гімназія

Маркіна Оксана Броніславівна

Філології та мистецтвознавства

Німецька мова



Додаток 7
^ СПИСОК

переможців ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту

науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України,

секція “англійська мова”






^ Прізвище, ім’я учня

Місце

Клас


ЗНЗ


Відділення


Секція


ПІБ викладача

1

Барабаш Анастасія

ІІ

10

Якимівська гімназія

філології та мистецтвознавства

англійська мова

Піскунова Ірина Володимирівна

2

Костенко Сніжана

ІІІ

11

Якимівська гімназія

філології та мистецтвознавства

англійська мова

Сидоренко Тетяна Миколаївна

Схожі:

Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році iconАналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів фізики та...
Рмо вчителів фізики та астрономії у 2010-2011 навчальному році поєднувало 27 викладачів. З них мають кваліфікаційну категорію
Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році iconПлан роботи методичного об’єднання вчителів хімії на 2010 2011 н р
В 2009-2010 навчальному році методичне об’єднання вчителів хімії продовжило роботу над проблемою «Використання інтерактивних форм...
Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році iconПлан роботи методичного об´єднання вчителів географії 2010-2011 н р. Вступ
Вступ. Протягом 2009-2010 н р в роботі районного методичного об’єднання брало участь 27 чоловік, серед яких 17 чоловік мають вищу...
Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році iconПлан роботи методичного об´єднання вчителів хімії 2010-2011 н р. Вступ
Вступ. Протягом 2009-2010 н р в роботі районного методичного об’єднання брало участь 20 чоловік, серед яких 13 чоловік мають вищу...
Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році iconДовідка про результати виконання підсумкових контрольних робіт з...
України та іноземних мов учнями 5-х – 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області у 2010/2011 навчальному...
Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році iconПлан роботи методичного об’єднання вчителів української мови та літератури
У минулому навчальному році члени методичного об’єднання працювали над розв’язанням першочергових завданнь
Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році iconПлан роботи методичного об´єднання вчителів біології 2010-2011 н р. Вступ
Вступ. Протягом 2009-2010 н р в роботі районного методичного об’єднання брало участь 28 чоловік, серед яких 13 чоловік мають вищу...
Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році iconМетодичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов в загальноосвітніх...
Пріоритетним напрямком у вивченні іноземних мов стало опанування ними, як засобом спілкування. Для сучасної мовної освіти вкрай необхідні:...
Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році iconАналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів обж та основ...

Аналіз роботи районного методичного об’єднання вчителів іноземних мов у 2010 – 2011 навчальному році iconПлан роботи районного методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2010 -2011 н р
Адже нині, в умовах розбудови державності, гуманізації та демократизації суспільства, дедалі актуальнішим стає формування інтелектуальної,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка