Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя




НазваСпортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя
Дата конвертації03.06.2013
Розмір74.1 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Спорт > Документы
ДПТНЗ “Соснівський професійний ліцей”

Антонюк Анатолій Григорович

Викладач фізичної культури

категорія: вища

СПОРТИВНО-РОЗВАЖАЛЬНЕ СВЯТО

«Ми – за здоровий спосіб життя»
Завдання:

  • формування здорового способу життя;

  • сприяти залученню учнів до систематичних занять фізичними вправами;

  • виховувати морально-вольові якості: почуття колективізму, відповідальність за спортивну честь колективу, вміння володіти собою.


Учасники свята: учні гр..№1 штукатур, лицювальник-плиточник, маляр будівельний.

Склад команд: по 7 учасників.

Підготовка до свята.

Спортивно-розважальне свято відбудеться у спортивній залі, яка прикрашена різнокольоровими кульками та стрічками, малюнками, плакатами.

Наявною є державна символіка. Кожне завдання супроводжується музикою.

Кожна команда одягнена у спортивну ігрову форму, має назву та емблему.

На святі присутні: адміністрація ліцею, уболівальники, викладачі, майстри в/н, вихователі, гості.



^ Хід свята.
Ведучий свята – викладач фізичної культури А.Г.Антонюк.

Доброго дня, шановні гості та учасники свята. Ми раді вітати вас у спортивній залі.

Сьогодні буде проведено змагання між командами юнаків гр..№1.

У цих змаганнях учасники продемонструють свій характер, фізичні здібності, силу, спритність, кмітливість та знання.

Оцінювання покладено на журі ( ведучий представляє журі).

Тож побажаємо успіху та перемоги усім учасникам змагань.

Ведучий: на спортивну арену запрошуються команди учасників ( під звуки маршу).

Представлення команд: назва, девіз.

Візитна карта команди “Дружба”.

^ Одяг: футболки, спортивні труси.

Привітання: команда “Дружба”

В змаганні той перемагає,

хто щирих, вірних друзів має,

Тож пам”ятай про це завжди

І міцну дружбу бережи.

Візитна карта команди “Юність”.

^ Одяг: футболки, спортивні труси.

Привітання: команда “Юність”

Юність часу не марнує

І завжди вперед прямує

В нас команда вищий клас

Тож підтримуйте ви нас.
Ведучий: А почнемо ми з вікторини «Здоров'я»

Капітани команд по черзі беруть картки із номерами запитань.

Ведучий задає запитання згідно номера картки. Команда дає відповідь.

(За кожну правильну відповідь нараховується один бал).

І. 1. Які шкідливі звички негативно впливають на здоров'я? (алкоголь, паління, наркотичні речовини).

2. Що лежить в основі здорового способу життя? (режим дня, режим харчування, загартування).

3. Які природні чинники використовують при загартуванні? (сонце, повітря, вода).

4. Що входить до особистої гігієни, як важливого компоненту здорового способу життя? (догляд за шкірою і тілом, порожниною рота і зубами).

5. Які позаурочні форми навчання з фізичної культури є в ліцеї?

( ранкова гімнастика, спортивні змагання, спортивні секції, туристичні походи).

6. Причини виникнення хвороб (шкідливі звички, санітарно-гігієнічні норми, стан довкілля, неправильне харчування).

7.Які змагання з ігрових видів спорту проводяться в ліцеї? ( волейбол, баскетбол, футбол, н/ теніс).

8. Які спортивні споруди є в ліцеї? (спортзал, спортивний майданчик, стадіон, ЗФП, зал боксу, зал настільного тенісу).

9. Назвіть спортсменів нашого ліцею, які сьогодні навчаються в ліцеї і є чемпіонами і призерами обласної спартакіади? (^ Власюк Юрій, Боровець Василь, Сукайло Владислав).

10.Як проводиться загартування водою?(обтирання, обливання,купання).

Ведучий. Поки журі підбиває підсумки, у нас музична пауза.

Слово надається журі ( представник журі оголошує результат вікторини).
ІІ Ведучий: наступне випробування “швидкісно-силова” естафета.

Учасники стоять в колону по одному. Перший учасник стає ноги нарізно, гімнастична лавочка між ногами, в руках набивний м”яч вагою 2 кг. По команді темповими стрибками починають рух в перед. Стрибок на лавочку- ноги разом, з лавочки- ноги нарізно. Дострибавши до кінця лавочки пробігає до прапорця

і повертається назад стрибками двома ногами через гімнастичну лавочку “змійкою” після чого передає м”яч.

Перемагає команда, яка швидше виконає завдання.

Ведучий. Поки журі підбиває підсумки естафети, у нас музична пауза.

Слово надається журі. (представник журі).



ІІІ ведучий. Наступне випробування естафета «Сліпий кінь».

Учасники естафети шикуються в колони по одному.

Першому учаснику на голову одівають мішок, його товариш по команді сідає верхи. За сигналом розпочинається естафета. Потрібно пересуватися «змійкою» серед перешкод, кеглі. Вершник за допомогою голосу або рухів рук повинен керувати «конем».

Перемагає команда, яка швидше завершить естафету і припуститься меншої кількості помилок. Оцінювання проводиться за 5 бальною системою.

Ведучий. Поки журі підбиває підсумки естафети, у нас музична пауза.

Слово надається журі (представник журі).

ІУ. Ведучий. Наступна естафета «Спритний кенгуру». Команди шикуються в колони по одному за стартовою лінією. Учасники, які стоять першими у колонах, затискають баскетбольні м'ячі колінами. За сигналом починають пересування стрибками до кеглі, після чого біжать спиною назад, м'яч у руках. Перемагає команда, яка виконає завдання естафети першою і зробить найменшу кількість помилок. Оцінювання проводиться за 5 бальною системою.

Ведучий. Поки журі підбиває підсумки, у нас музична пауза.

Слово надається журі ( представник журі).
^ У. Ведучий. Розпочинаємо гру “Слон”

Перша команда шикується у колону по одному, кожний гравець стає в упор, нахилившись уперед і утримуючи за пояс попереднього.

Друга команда виконує наскок, начебто в опорних стрибках “верхом” на суперника. Перша команда має вистояти і пронести на собі суперника до кеглі. Команда, яка виконає завдання стає переможцем.

Правила. Захват не розривати і суперника не скидати.

Ведучий. Поки журі підбиває підсумки гри, у нас музична пауза.

Слово надається журі (представник журі).



^ УІ. Ведучий. Наступне випробування естафета “спритність + сила”.

Учасники шикуються в дві колони. Перший учасник від команди по сигналу біжить до гімнастичної лави, проповзає по ній на животі за допомогою рук. Добігає до вертикального канату і за допомогою ніг залазить на нього, на зворотньому шляху біжить по прямій і передає естафету наступному учаснику по команді.

Перемагає команда, яка швидше виконає завдання і припуститься меншої кількості помилок. Оцінювання проводиться за 5 бальною системою.

Правила. Завершивши естафету, гравець стає в кінці колони.

Ведучий: Поки журі підбиває підсумки, у нас музична пауза.

Слово надається журі (представник журі).

^ УІІ Ведучий. Наступна естафета “Перегони”.

Двоє учасників від команди складають руки у замок, утворюючи “стілець”, на який сідає учасник від команди. За сигналом учасники змагань повинні перенести решту команди до прапорця (дистанція 10м).

Виграє команда, яка швидше перенесе своїх товаришів по команді.

Оцінювання за 5 бальною системою.

Правила. Учасник якого було перенесено вибуває з перегонів.

Ведучий. Поки журі підбиває підсумки, у нас музична пауза.

Слово надається журі ( представник журі).



^ УІІІ Ведучий. Розпочинаємо гру “Снайпер”.

Перед командою на відстані 9 м стоять у формі трикутника пластикові пляшки наповнені водою. Гравець має влучити у ціль.

Перемагає команда, яка зіб”є першою всі пластикові пляшки.

Правила. Кожному гравцю від команди надається лише одна спроба.

Ведучий. Поки журі підбиває підсумки гри, у нас музична пауза.

Слово надається журі ( представник журі).
ІХ. Ведучий. Розпочинаємо естафету “Смуга перешкод”.

Учасники шикуються в дві колони на відстані двох кроків.

По сигналу перші учасники розпочинають долати перешкоди:

-перекид вперед у групуванні;

-пробігти по гімнастичній лаві;

-написати на дошці першу літеру слова “Здоров”я”;

- у присіді повернутися до команди і передати естафету.

Перемагає команда, яка першою завершить естафету і з найменшою кількістю штрафних очок. Оцінювання проводиться за 5 бальною системою.

Правила. Учасник від команди має написати лише одну літеру.

Ведучий. Поки журі підбиває підсумки, у нас музична пауза.

Слово надається журі ( представник журі).
^ Х Ведучий. А зараз у нас вправа на “ рівновагу”.

Команди шикуються в одну шеренгу на відстані двох кроків.

Перший учасник від команди стає на правій (лівій ) нозі на лавочку, вільна нога зігнута у коліні, руки вперед долонями до низу, очі заплющить і таким чином стоять по черзі три учасники від команди.

Перемагає команда, яка в сумі набере більшу кількість часу.

Правила. Гравець, який не виконав умову вправи, вибуває.

^ Ведучий: поки журі підбиває підсумки, у нас музична пауза.

Слово надається журі ( представник журі).
ХІ ведучий. Заключний наш іспит гра “Увага”.

Команди шикуються в одну шеренгу на відстані двох кроків одна від одної.

Учасники гри виконують команди тільки у тому разі, якщо буде попереднє слово “група”.

Перемагає команда в якій залишиться гравець.

Правила. Той гравець, який намагався виконати неправильну команду, вибуває з гри.

^ Ведучий. Поки журі підбиває підсумки, у нас музична пауза.

Слово надається журі ( представник журі).
Ведучий. Ось і завершилось спортивно-розважальне свято, в якому взяли участь наші штукатури. Сьогодні ви показали свої неабиякі здібності. Ви були чесними у боротьбі, ви допомагали і підтримували один одного. Ми побачили добрих суперників, але не ворогів. Одна команда перемогла, інша програла. Але ми усі виграли, адже кожний із нас знайшов свою частинку добра і зміцнив дружбу. Сьогодні ніхто не залишається без нагород. Звичайно, у кожному конкурсі були свої фаворити. Та головне у тому, що усіх нас об”єднала любов до спорту, любов до здорового способу життя, повага один до одного.

Директор ліцею О.В.Шеремет проводить нагородження, вручає грамоти і призи.
Ведучий. На все добре. До нових зустрічей.

Схожі:

Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя iconУрок з основ здоров’я у 3 класі на тему: «Формування здорового способу життя»
Мета: формувати у дітей прагнення до здорового способу життя, дати учням поняття про вплив на здоровий спосіб життя, закріпити прагнення...
Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя iconПроект «Ми – за здоровий спосіб життя» Мета
Мета: Формування навичок здорового способу життя, негативного ставлення до куріння, алкоголю, наркотиків
Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя iconГодина спілкування "здоровий спосіб життя"
Мета. Спонукати учнів до аналізу способу життя свого та своєї родини, викликати бажання вести здоровий спосіб життя
Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя iconМістечко «здоровий спосіб життя» мета
...
Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя iconСучасні підходи до формування в школярів здорового способу життя
Стратегічним шляхом реалізації цього завдання є створення І розвиток системи валеологічної освіти, яка б передбачала розробку основних...
Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя iconЗдорового способу життя
Малишко В. М. Формування в учнів навичок здорового способу життя засобами фізичної культури. Переяслав-Хмельницький. 2008. 77 с
Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя icon2012 рік Рік спорту І здорового способу життя в Україні Вебліографічний покажчик
Також розроблено проект Концепції «Загальнодержавної цільової соціальної програми Формування здорового способу життя молоді України...
Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя iconПоложення про Акцію "Молодь за здоровий спосіб життя"
Промислово-економічному коледжі під час Дня здоров'я І є складовою частиною заходів щодо пропаганди здорового способу життя серед...
Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя iconУрок на тему: «Формування здорового способу життя школярів»
Президентом України Роком спорту та здорового способу життя. Лейтмотивом цього стали дві знаменні події – з 8 червня по 1 липня відбувся...
Спортивно-розважальне свято «Ми за здоровий спосіб життя» Завдання: формування здорового способу життя iconНаказ
Віл-інфекції серед дітей, учнівської та студентської молоді, формування здорового способу життя у межах реалізації спільно з Всеукраїнською...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка