Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва




Скачати 100.01 Kb.
НазваУмови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва
Дата конвертації02.03.2013
Розмір100.01 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Спорт > Документы
УМОВИ

проведення обласного зльоту учасників

дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва
1. Загальні положення.

Обласний зліт учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва – кращих роїв навчальних закладів районів області (далі – зліт „Джура-2010”) проводиться відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 09.04.2010 р. № 297 „Про проведення оздоровчого Всеукраїнського зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва – „Джура – 2010” та від 09.04.2010 р. № 299 „Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2010 році”.
2. Мета та завдання

2.1.Метою зльоту „Джура-2010” є національно-патріотичне та духовне виховання учнівської молоді на ідеях козацького лицарства та козацьких традицій.

2.2. Завдання зльоту:

сприяння поширенню дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл” ("Джура") Українського козацтва (далі – гра „Джура”) у навчальних закладах України;

пропаганда козацьких морально-світоглядних цінностей та спортивно-оздоровчої роботи;

формування серед молоді засад здорового способу життя засобами краєзнавства, туризму та спорту;

популяризація серед молоді туризму і краєзнавства, військово-прикладних видів спорту, українських національних видів єдиноборств, активного дозвілля, вивчення історії визвольних змагань та української військової традиції;

вшанування геройського чину всіх борців за незалежність України;

визначення переможців ройових ігор військово-спортивного, туристського, культурно-інтелектуального та патріотичного спрямування;

сприяння подальшому впровадженню в педагогічну практику учнівського самоврядування.
3. Термін і місце проведення

Зліт „Джура-2010” проводиться на базі Обласного наметового табору гуртківців туристсько-краєзнавчого профілю в с.Просокиряни Глибоцького району.
4. Керівництво зльотом „Джура-2010”

4.1.Загальне керівництво підготовкою та проведенням зльоту „Джура-2010” здійснює Головне управління освіти і науки Чернівецької ОДА та обласний штаб гри «Джура». Безпосередня відповідальність за організацію та проведення заходу покладається на Чернівецький обласний центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді, який формує та затверджує склад журі та суддів.

5. Учасники зльоту „Джура-2010”

5.1. До участі у зльоті „Джура-2010” допускаються кращі рої (по одному) від районів області.

5.2. Склад рою – 10 осіб: 8 дітей (6 хлопців, 2 дівчини). У кожному рої визначається провідник – Ройовий. Вік учасників 13 - 15 років (1997-1995 років народження).

6. Програма зльоту „Джура-2010”

У рамках зльоту „Джура-2010” будуть проведені спортивні та туристські змагання, конкурси:

6.1. Основні види змагань:

Впоряд (стройова підготовка) - оцінка зовнішнього вигляду, одностроїв, організованості та якості виконання впорядових наказів. Проводиться з виконання маршової патріотичної пісні.

^ Народна боротьба "Навхрест" - українська народна боротьба-гра на "дужання", не потребує особливої попередньої спеціальної підготовки.

Гра "Пластун" - комплексна командна інтелектуально-екстремальна гра з військово-спортивними та туристичними елементами та використанням методик гри «Квест».

Теренова гра – тактична гра із використанням елементів страйкболу.

"Рятівник" - змагання з надання першої долікарської допомоги та елементи рятувальних робіт.

6.2. Додаткові види змагань та конкурсів:

^ Гра "Відун" - інтелектуальні змагання з історії України, доби козаччини, українських військових формувань різних епох, сучасних збройних сил України по системі "Брейн-ринг", "Що?","Де?","Коли?" та ін.

^ Конкурс звітів про роботу рою – оформляється відповідно до ідейних принципів лицарства і включає: інформацію про зміст проведеної роботи, її суспільну значимість, місце (місця) проведених роєм заходів, висвітлення їх у ЗМІ; звіт складають: друкований текст (до 10 сторінок), фотоматеріали (до 10 фотографій розміром не менше 10х15см), наявність електронного носія.

6.3. Умови проведення окремих видів змагань та конкурсів будуть надіслані командам додатково після отримання підтвердження про участь у заході.

6.4. Остаточний перелік видів змагань та конкурсів, порядок їх проведення будуть визначені програмою заходу та оголошені під час реєстрації учасників.

7. Підведення підсумків та нагородження переможців

7.1. Переможці окремих видів змагань та конкурсів нагороджуються грамотами, дипломами та призами організаторів зльоту „Джура-2010”.

7.2. Результати оголошуються після закінчення кожного виду змагань чи конкурсів.

^ Детальні умови

проведення обласного зльоту учасників

дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва
Опис видів змагань.

Військово-спортивні види:

  1. Впоряд (стройова підготовка).

Змагання проходять у вигляді демонстрації знань та вмінь з стройової підготовки.

За основу варто брати розділ «Стройова підготовка» із шкільного підручника «Захист Вітчизни» та відповідні розділи зі Стройового статуту ЗСУ.

Час на виконання обов'язкового завдання – 2 хв. творчого завдання – 3 хв.

Обов’язкове завдання повідомляється рою на початку змагань. Творче – готується командою вдома.

Бере участь весь рій, 8 чол. Всі накази подає ройовий.

^ Обов’язкове завдання це виконання стройових прийомів у складі рою. Воно в себе включає: додаток 1.
Додаток 1

Перелік

стройових прийомів, команд і дій, які перевіряються в ході виконання обов’язкового завдання

(завдання вручається перед перевіркою ройовому)


№ п/п

Прийоми, команди, дії

1

Оцінка зовнішнього вигляду

2

Розмикання і змикання рою

3

Перешикування рою з однієї шеренги в дві та навпаки

4

Стройове положення

5

Команда "Вільно"

6

Команда "Заправитись"

7

Повороти на місці

8

Стройовий крок на місці

9

Виконання маршової патріотичної пісні


^ Творче завдання може бути представлене у вигляді монолітного та чіткого показу різноманітних елементів стройової підготовки у складі рою під супровід барабанного бою.

Оцінка виставляється від 1 до 4 (незадовільно, задовільно, добре, дуже добре) по таких критеріях в обов’язковому та творчому завданнях: Оцінка зовнішнього вигляду, одностроїв; зорганізованості та якості виконання впорядових наказів; Виконання маршової патріотичної пісні. В творчому завданні оцінюється оригінальність ідеї, яка втілюється, від 1 до 12 балів.

В кінці – марш стройовим кроком із виконанням маршової патріотичної пісні на тематику козацтва, УСС, військ УНР, УПА або сучасних ЗСУ.

Перемагає команда, яка в сумі має найбільший бал.

  1. боротьба «Навхрест» (українська народна боротьба-гра на «дужання», не потребує особливої попередньої спеціальної підготовки)

Боротьба навхрест спрямована на плекання спритності, сили, витривалості та відваги. Проводити її слід на спортивних матах, татамі, борцівських килимах, підготовленій поверхні землі тощо. Розмір кола – R - 2 м. Спортсмени у спортивних чи козацьких строях обіймають один одного, тримаючись руками за широкий пояс за плечима суперника, і таким чином намагаються перекинути його на спину. Хто більше разів це зробить (за 2 хв.) — той переможець. Поєдинок може закінчитись достроково, якщо супротивник відмовляється продовжувати боротьбу, за рішенням лікаря, за рішенням судді, внаслідок грубого порушення правил.

Беруть участь хлопці, 3 чол. Вагові категорії визначаються умовно: 1 – найлегша, 3 – найважча. Учасники розподіляються відповідно до своєї ваги по цих категоріях (перед початком змагання у цьому виді проводяться сигнальні зважування). Різниця між змагунами у вазі не має перевищувати 10 кг. Відповідно командна зустріч відбувається за принципом: 1 з 1, 2 з 2 і т.д.

Перемагає та команда, яка здобуває більше індивідуальних перемог.

Змагання в цілому у цьому виді відбуваються за олімпійською системою. Сітка з розподілом команд затверджується після реєстрації із з’ясуванням кінцевої кількості та після проведення жеребкування.

Для оптимізації проведення цього виду бої між командами проводяться паралельно на 4 майданчиках.

  1. гра «Пластун» - комплексна командна інтелектуально-екстремальна гра з військово-спортивними та туристичними елементами та використанням методик гри «Квест».

Сценарій і правила проведення гри подаються команді-учаснику на початку змагань.

  1. теренова гра – класична тактично-командна гра із боротьбою за прапор та із використанням пов'язок-липучок на руки для системи «вбитий-живий».

Типовий опис гри.

Основне завдання: захопити прапор супротивника і утримати в своєму таборі до кінця гри. Здобути якомога більше пов’язок супротивника.

Тривалість 3 години.

Етапи гри:

  1. Рої отримують карту-схему терену гри. На ній вказано точку на місцевості, де захований таємний грипс із кодовим гаслом його сотні. Команда має знайти його, використовуючи підказки, вказані в грипсі, прибути до точки збору його сотні, зголоситись до сотника, щоб записатись добровольцем в його загін. Кодове гасло – ключ до знаходження своєї сотні. Його не можна нікому казати окрім командира загону. Час на виконання – 1 год. Після закінчення терміну заборонено приймати запізнілі рої в склад свого загону, оскільки це можуть бути «ворожі» рої.

  2. Після збору своїх роїв, сотник об’єднує їх у більші відділи – чоти, розподіляє завдання – відділ розвідки, відділ штурму ворожого табору, відділ оборони власного прапору, відділ засідок. Завдання «розвідки» – виявити ворожий табір, визначити найкращі шляхи підходження та нападу. Завдання «штурму», спланувати захоплення прапору супротивника та доставити в свій табір. Завдання «оборони» - виставити охорону підступів свого табору, щоб виявити вчасно ворожу розвідку та напад. Завдання «засідки» діяти на терені для відвернення уваги відділів супротивника, перехоплення прапору в разі його захоплення ворожим відділом. Час на «бойові» дії – 2 год. Дві сотні діють одночасно і пробують якнайкраще виконати завдання.

Розподіл обов’язків:

Суддя Теренової гри та секретар – визначені особи, які звітують про результат цього етапу в Головну суддівську колегію.

Спостерігачі – залучені особи з числа дорослих представників команд. Кількість – до 10 чол. Їхній колір – білий.

Сотники –командири сотні, які визначені ГСК. Їхні обов’язки – організувати сотню до бойових дій, розподілити обов’язки між командирами. Участі в бойових діях безпосередньо не беруть. Але можуть радити, підказувати командирам відділів. Здійснюють загальне керівництво сотнею, але максимально передають права та можливість ініціативи командирам відділів, тобто учасникам. Колір пов’язки – червоний.

Командири відділів розвідки, штурму, оборони, засідки – особи, які зголосились взяти на себе ці обов’язки, ройові. Замість себе в своєму рої призначають заступника. Вони мають по три пов’язки – на дві руки, та на ліву ногу.

Командири роїв – діючі, або визначені заступники. Мають по 2 пов’язки –на ліву руку та праву ногу.

Рядові учасники – мають по 1 пов’язці на ліву руку.

Пов’язки.

Виготовлені з стрічки-липучки, яка легко розривається при зусиллі. Ширина 1-2 см. Спосіб кріплення має бути таким, щоб не створювати перешкод для зірвання. Місце чіпляння: рука - приблизно посередині між плечем і ліктем, нога – по середині гомілки.

Колір команд – жовтий і синій.

Спосіб здобуття пов’язки: зірвати з руки чи ноги противника. Можна застосовувати елементи боротьби, але без нанесення ударів, больових чи удушливих прийомів, дій, що можуть загрожувати травмуванням (падіння на камінь чи пеньок тощо).

Після втрати своєї пов’язки внаслідок боротьби учасник підносить ліву руку і виходить з епіцентру подій. Іде до точки збору учасників, що вибули з гри. Вона вказується наперед на карті-схемі. Йому не можна підказувати «живим» учасникам, переховувати прапор чи якось в інший спосіб «грати».

Вона має так розташовуватись, щоб її можна було легко знайти за орієнтирами.

Оцінювання перемоги:

  • Якість організації структури сотні та виконання «бойових» завдань по захопленні «ворожого» прапору та обороні свого.

  • Кількість здобутих пов’язок супротивника.

  • Активність у здобутті прапора супротивника. Абсолютна перемога сотні – утримання прапора в своєму стані до фінального сигналу.

  • Дотримання правил чесної гри та техніки безпеки.

Оцінювання дій кожної сотні здійснюється спостерігачами гри, які мають право перебувати на всьому терені гри та спостерігати за будь-якими діями учасників гри. Вони мають право призупиняти дії учасників гри вразі, якщо це є порушення техніки безпеки та загроза життю чи здоров’ю. Після закінчення гри, спостерігачі подають короткі звіти судді Теренової гри, і він підводить підсумки.

Оцінювання кращого рою:

  • Дії кожного рою та його провідника – ройового по виконанню першого завдання – прибуття в стан своєї сотні.

  • Активність у діях своєї сотні. Найважливіше – ініціатива ройового та взяття на себе обов’язків провідника у виконання того чи іншого завдання, якісне виконання взятого на себе обов’язку.

  • Кількість здобутих пов’язок бійцями рою.

  • Проявлена мужність, відвага, кмітливість, хитрість та хист у виконанні «бойових» завдань членами рою, здобуття прапора членами рою.

  • Дотримання правил чесної гри та техніки безпеки.

Оцінювання кращого рою здійснюється на підставі звітів сотників та спостерігачів.

Уточнені сценарій і правила проведення гри подаються команді-учасниці на початку змагань.

Оцінка команди за участь в «тереновій грі» на входить в загальний залік змагань, а здійснюється окремо. Відповідно окремо нагороджується переможець теренової гри на закритті змагань.

  1. «Рятівник» - Змагання з ПМД та рятівництва.

Правила проведення етапу подаються команді-учаснику на початку змагань. Участь беруть 8 осіб з команди.

Додаткові види (конкурси):

  1. Гра «Відун» - Інтелектуальні змагання по історії українського війська, сучасних ЗСУ по системі «Брейн-ринг», «Що?»,»Де?»,»Коли?» та ін.

Схожі:

Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва iconОбласний етап дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри
Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва” 30 вересня – 2 жовтня 2011 року на території державного історико-архітектурного заповідника...
Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва iconМіністерство освіти І науки, молоді та спорту україни український...
Всеукраїнського) етапу дитячо–юнацької військово–патріотичної гри «Сокіл» («Джура») (далі – гра «Джура–2012») на базі Центрального...
Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва iconОбласний етап всеукраїнської військово-патріотичної гри «Сокіл»(«Джура») 2012
Як бачимо прогрес у розвитку гри є, хоча певні труднощі із а недофінансування команд І в першу чергу із за недбалості керівництва...
Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської військово-патріотичної...
Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486 24 42, факс (044) 236-1049
Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва iconШатрава Андрій Володимирович, директор дитячо-юнацької спортивної школи
Дитячо-юнацька спортивна школа Кременчуцької районної ради Полтавської області – це позашкільний навчальний заклад в системі позашкільної...
Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва iconЛьвівське обласне управління Комітету з фізичного виховання та спорту
Назва спортивної бази: спортивний зал Дитячо– юнацької спортивної школи м. Миколаїв
Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва iconЛьвівське обласне управління Комітету з фізичного виховання та спорту
Назва спортивної бази: спортивний зал Дитячо– юнацької спортивної школи №1 м. Львів
Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва iconДиректорам загальноосвітніх навчальних закладів району
Всеукраїнській вікторині знавців військової історії навчальним закладам району, де вивчається предмет «Захист Вітчизни», учасникам...
Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва iconПоложенн я про проведення військово-спортивної гри «Зірниця» серед...
Військово-спортивна гра «Зірниця» проводиться з метою ознайомлення дітей з героїчною історією України І подвигом народу у роки Великої...
Умови проведення обласного зльоту учасників дитячо-юнацької військово-спортивної патріотичної гри „Сокіл”(„Джура”) Українського козацтва iconПоложення
Київської, Запорізької, Рівненської, Полтавської, Сумської, Кіровоградської областей, м. Києва та Українського дитячо-юнацького козацького...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка