Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я)




Скачати 71.45 Kb.
НазваКонспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я)
Дата конвертації02.03.2013
Розмір71.45 Kb.
ТипКонспект
uchni.com.ua > Спорт > Конспект
Конспект інтегрованого уроку

(українська мова й основи здоров’я)

у 4 класі

Автор: вчитель-методист Донецької ЗОШ №97

Федорченко Т.А.

Тема уроку. Закріплення знань, умінь і навичок з теми “Іменник”. Складові здорового способу життя.

Мета уроку. Шляхом виконання вправ поглибити і закріпити знання учнів про іменник. Показати учням, що дотримання всіх складових здорового способу життя - провідна умова збереження і зміцнення здоров’я. Розвивати орфографічну зоркість, усну і писемну мову учнів. Виховувати старанність у виконанні основних правил збереження здоров’я.

Обладнання. Книга Здоров’я – макет, підсумкові таблиці “Іменник”, “Здоровий спосіб життя,” малюнки продуктів їжі, картки з віршем, прислів’ями.

Вид уроку.Інтегрований (зінтегровано теми з предмету “Рідна мова” (Узагальнення знань про іменник) і “Основи здоров’я” (Складові здорового способу життя).

Хід уроку

  1. Актуалізація знань учнів.

  1. Організація уроку. Оголошення теми.

Ось дзвіночок нам дав сигнал –

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок мови починаймо.

Сьогодні ми з вами, діти, на уроці рідної мови згадаємо все про іменник, поглибимо, свої знання про нього.

А ще до нас на урок завітає Лікар Айболить (малюнок). Як ви думаєте, про що він нам нагадає? (припущення дітей).

Відгадайте загадку і дізнайтесь, про що будемо говорити.

^ Що людина не може купити за будь- які гроші? (Здоров’я)

2.Каліграфічна хвилинка.

Зз аз аз уз зо зи зм ез

3.Орфографічна розминка:

а) Записати звукову модель слова, позначити кількість звуків і букв.

Здоров’я [з д о р о в й а] – 6 букв, 7 звуків.

б) Утворити із словом групу споріднених слів, розібрати їх за будовою.

Здоров’я, здоров’ячко, здоровий, здоровенний, здороватись.

в) Скласти із словом “здоров’я” речення. Визначити його основу. Яким членом речення є слово “здоров’я”?

4.Фронтальна бесіда.

- Якою частиною мови є слово “здоров’я”?

- Що ви можете розповісти про іменник, як частину мови?

5левая круглая скобка 14правая круглая скобка 15. Складання асоціативного куща.

прямая соединительная линия 8 число Іменник рід чоловічий

прямая соединительная линия 7прямая соединительная линия 11прямая соединительная линия 12левая круглая скобка 16правая круглая скобка 17 жіночий

опрямая соединительная линия 9прямая соединительная линия 10днина множина середній

власні і загальні відмінок

(Хто?) (Що?) змінюється за питаннями

головний або другорядний член речення
(Схема заповнюється поступово за висловлюванням дітей)

II Закріплення вивченого про іменник.

1. Робота в групах.

- Лікар Айболит приніс нам Книгу Здоров’я. Щоб її прочитати, ми повинні виконати завдання.

блок-схема: несколько документов 18


Відкриємо першу сторінку.

^ Зрозуміло, всім відомо,

Що приємно буть здоровим

Правильне харчування Тільки треба знати,

Як здоровим стати.


  • Кожна група отримала малюнки продуктів харчування.

  • Впрямоугольник 129035иберіть і запишіть назви предметів, корисних для здоров’я, визначте число і рід іменників.






















Слова: молоко, фрукти, тістечка, сік, морква, м’ясо, ковбаса, морозиво, кефір, м’ясо, цукерки,риба, чіпси, гарбуз, сир, капуста, яйця, овочі, горіхи.

Перевірка завдання.

Висновок: одна із складових здоров’я – правильне харчування.

(Кожен із висновків записується на окремій сторінці Книги Здоров’я).

3. Вибіркове письмо. Узгодження іменника з прикметником.

Виписати з тексту іменники, поставити у початкову форму і підібрати до них прикметник (завдання у кожного учня на картці).
прямоугольник 30 ^ Будемо з водою дружити,

Будемо з повітрям дружити,

Будемо із спортом дружити,

Щоб у щасті всім нам жити.
(Вода цілюща, повітря прозоре, чисте, спорт щастя велике)

Висновок: щоб бути здоровим, треба займатись фізичною культурою, спортом і загартовуватись.

блок-схема: несколько документов 31


Загартовування

3. Фізхвилинка.

- А ось ще одне завдання для вас. Здоров’я людини залежить від індивідуального розвитку. А щоб розвиватись треба рухатись.

^ Що ж, мабуть, прийшла пора

Трохи відпочити.

Я хочу на фізкультхвилинку

Всіх вас запросити.

Раз – підняли руки вгору.

Два – нахилилися додолу.

Руки – в боки!

Повернулись, нахилились.

І вправо, і вліво –

Щоб наше тіло не боліло.

1, 2, 3, 4 набираймось сили.

Нахились, повернись.

До товариша всміхнись.

4. Самостійна робота.

(У кожного учня картка. В іменниках, що є в тексті, пропущені закінчення).

Завдання: відновити вірш, дописати закінчення, визначити відмінок іменників, в яких дописувались закінчення.

прямоугольник 129024


Друже, щоб здоровим бути,

Треба навички здобути,

Про здоров’_ піклуватись:

Перш за все не лінуватись,

І здружитися із спорт_ ,

Рідко ласувати торт _ ,

Вод _ крижану не пити!

І цигарк_ не палити!

Щоб знешкодити мікроб_ ,

Рук _ мий щоразу чисто,

Не забудь щоленно їсти

Овоч_ і фрукт_ різні –

Всі вони тобі корисні.

Вранці й ввечері, мій любий

Завжди – завжди чисти зуб_ .

Вблок-схема: несколько документов 129028исновок: здоровий спосіб життя – дотримання режиму й особиста гігієна.

^ Режим

і гігієна

5. Робота в парах з прислів’ями і приказками.

Завдання: до частини прислів’я у першому стовпчику дібрати кінцівку з другого стовпчика. Назвати і підкреслити іменники. Розповісти, як зрозуміли зміст другого прислів’я.

1. Будь сильний духом, буде життя довше.

2. Праця – здоров’я, а не новим кожухом.

3. Працюй більше, лінь – хвороба.

Вблок-схема: несколько документов 129030исновок: здоровий спосіб життя – це праця і відпочинок.

Праця

і відпочинок

III. Підсумки уроку.

Учитель:

  • Отже, діти, підсумуємо:

  • Яка частина мови є іменником?

  • Які граматичні категорії має іменник?

  • Яким членом речення є іменник у реченні?

  • З якою частиною узгоджується іменник?

Лгоризонтальный свиток 129034ікар Айболить залишає нам свою Книгу Здоров’я. Відкриємо останню сторінку цієї книги. І ще раз наголосимо, як же стати здоровим. Як берегти своє здоров’я?
прямая соединительная линия 6 Загартовування

Особиста Правильне

прямая соединительная линия 2 гігієна харчування

Зпрямая соединительная линия 5доровий

прямая соединительная линия 3 спосіб

прямая соединительная линия 4 життя

прямая соединительная линия 1 Дотримання Заняття

режиму фізкультурою і спортом
Праця і відпочинок
На дошці шкала оцінювання. Подумайте, чи все ви виконуєте, щоб здоров’я ваше було міцним.

Приклейте своє ім’я (у дітей на невеличкій картці написано його ім’я) проти тієї оцінки, яку б ви собі поставили, враховаючи своє відношення до здоров’я.
Микола____________________ 12 Молодець! Так тримати!
__________Сашко__________________ 9 Ти на вірному шляху!
_____________________Олена____________ 6 Старайся!
______________________________________ 3 Задумайся!

Ті, хто піднявся на найвищу сходинку нашої Драбинки Здоров я, молодці.

А іншим дітям я бажаю більше приділяти уваги своєму здоров ю, щоб вирости міцними, сильними синами й дочками своєї держави, яка теж піклується про своє молоде покоління.



Схожі:

Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я) iconКонспект уроку з курсу «Основи здоров’я»
«Твої права», зошит з друкованою основою для 3 класу «Основи здоров’я» (автор О. В. Лабащук), підручник «Основи здоров’я», 3 клас...
Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я) iconКонспект лекцій з дисципліни «українська мова за професійним спрямуванням» Одеса 2010
Конспект лекцій з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» для студентів усіх спеціальностей денної та заочної форми...
Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я) iconПлан-конспект уроку Тема: «Складне речення»
Олійник О. Б. Українська мова: Підручник для 8-9 кл середньої школи. – К., «Альфа», 1997. – 432 с
Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я) iconКонспект інтегрованого уроку з образотворчогомистецтва
Мета: Систематизувати уявлення дітей про зиму (показ презентації на комп’ютері)
Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я) iconКонспект уроку Основи здоров 'я 6 клас Тема. Продукти харчування наші друзі І вороги Мета
«продукти харчування», пригадати назви українських народних страв, та технологію їх приготування; визначити залежність здоров'я людини...
Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я) iconУроку
Українська мова. 10-11 класи. Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Філолгічнтй напрям, профіль...
Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я) iconОсобливості роботи за підручником «Українська мова. 2 клас» (автор...
Віту, вирішення життєво важливих завдань)» (Програма, с. 10), уможливлює зміст навчально-методичного комплекту, до якого входять:...
Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я) iconПлан – конспект уроку здоров’я та
Мета уроку: Сприяти зміцненню здоров’я учнів; виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою та ведення здорового способу...
Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я) icon«Українська мова серед інших слов’янських: етнологічні та граматичні параметри»
Українська мова І традиція генеалогічного й типологічного розподілу слов’янських мов
Конспект інтегрованого уроку (українська мова й основи здоров’я) iconОснови здоров’я Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному...
Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2012 2013 навчальному році здійснюватиметься за навчальною програмою: Програма для загальноосвітніх...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка