Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання




Скачати 33.04 Kb.
НазваМетодичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання
Дата конвертації20.08.2013
Розмір33.04 Kb.
ТипМетодичні рекомендації
uchni.com.ua > Спорт > Методичні рекомендації
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання
ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (технологій) складатиметься з 2-х турів: творчого (теоретичного), практичного та домашнього завдання.

Творчий (теоретичний) тур. Учасникам протягом 1 год.(тут і надалі береться астрономічний час) буде запропоновано дати відповіді на питання або виконати завдання творчого характеру. Наприклад: проаналізувати запропоновані матеріали та вибрати один з них для виготовлення певного виробу; запропонувати технологічну послідовність виготовлення певного виробу (з виконанням ескізів), із запропонованих варіантів вирішення завдання обрати оптимальний чи запропонувати свій варіант; проаналізувати переваги і недоліки окремих пристроїв, інструментів, матеріалів тощо. Максимальна кількість балів за теоретичний тур – 20.

^ Комплексна робота. Учасникам буде запропоновано виготовити виріб із наявного набору матеріалів.

Для дівчат це може бути: спідниця, фартух, віночок, карнавальна маска тощо. Для хлопців – стільчик, вішак, підставка під гарячий посуд, підставка для вудки, дитяча іграшка, садово-городній інвентар тощо. Для виконання зазначеного завдання дівчатам потрібно мати набір для рукоділля (голки, нитки, нитки для вишивання та в’язання, гачок для плетіння, шпиці для в’язання тощо).

Хлопці матимуть можливість користуватися ручними інструментами і матеріалами для оздоблення (різці, випалювачі, штампи тощо).

Після завершення виготовлення, учасники презентуватимуть свій виріб перед членами журі.

На виконання завдання передбачено 4 години. Робота оцінюватиметься в 60 балів.

Критерії оцінювання:

  • функціональність виробу та зручність у користуванні – 20 б.;

  • привабливість (естетична цінність) виробу – 10 б.;

  • володіння техніками обробки матеріалів – 20 б.;

  • оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань – 10 б.

За порушення правил техніки безпеки під час виконання завдання учасники можуть позбавлятися до п’яти балів рішенням Голови журі за вмотивованим поданням членів журі у присутності учасника, до якого ця вимога застосовується.

Під час роботи дівчата можуть використовувати власні швейні машини, а хлопці – ручний інструмент.
^ Домашнє завдання. Домашні роботи учасники представлятимуть у вигляді проекту. До виробу вони мають додати презентацію виконаної роботи, пояснювальну записку в друкованому та електронному варіантах, яка повинна містити:

  • титульну сторінку (де зазначається навчальний заклад, тема проекту, автор, клас, керівник);

  • зміст (план роботи над проектом)

  • короткий опис виробу (галузі застосування, особливості конструкції, переваги над аналогами тощо);

  • зображення зразків, які коротко розкривають еволюцію об’єкта проектування;

  • зображення зразків виробів (вироби-аналоги), на основі яких відбувалося комбінування конструкції чи форми проектованого виробу;

  • обгрунтування вибору об'єкта проектування;

  • проектно-технічну документацію (конструкція власного виробу: креслення, ескіз, технічний рисунок тощо) на аркушах формату А4;

  • розробка технологічної послідовності виготовлення виробу;

  • добір матеріалів, інструментів та устаткування;

  • елементарне економічне обгрунтування;

  • висновки.

Домашні роботи учасники мають виготовити за такими напрямами:

  • хлопці 9 клас – підставка під візитні картки;

  • дівчата 9 клас – сумочка для косметики;

  • дівчата та хлопці 11 клас – сувенір до Євро 2012.

Вироби мають бути не громіздкими (сума довжин трьох сторін не має перевищувати 600мм) та виконуватись у межах 12 годин для 9 класу та 18 годин для 11 класу. Кожен виріб повинен мати картонну табличку (50 на 80 мм) з інформацією про автора, заклад, в якому він навчається та керівника проекту.

Максимальна кількість балів за виконання домашнього завдання – 60.

Критерії оцінювання:

  • відповідність вимогам умов проекту (напрям, пояснювальна записка, презентація) – 10 б.;

  • функціональність виробу та зручність у користуванні – 15 б.;

  • привабливість (естетична цінність) виробу – 25 б.;

  • оригінальність роботи та новизна у підході до вирішення завдань – 10б.


До місця проведення олімпіади учні повинні прибувати організовано у супроводі керівника команди, маючи при собі:

  • паспорт або свідоцтво про народження (копію);

  • учнівський квиток (копію);

  • медичну довідку про відсутність інфекційних хвороб та контакту з інфекційними хворими;

  • довідку про допуск до роботи на обладнанні навчальних майстерень ( її може видати школа, або районний орган управління освітою);

  • спецодяг.

Схожі:

Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо підготовки до ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання
Заключний етап Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: комплексної роботи, захисту...
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
М. В. Остроградського надсилає методичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу Всеукраїнської...
Олімпіада з трудового навчання (технологій) складатиметься з 3-х турів: творчого (теоретичного) туру, комплексної роботи та захисту...
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо проведення І-ІІІ етапів Всеукраїнської...
Всеукраїнської предметної олімпіади з педагогіки І психології: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу...
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо підготовки учнівських команд до участі...
Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського надсилає методичні рекомендації щодо...
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської учнівської...
Надсилаємо для практичного використання методичні рекомендації щодо проведення ІІІ та IV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади...
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо підготовки учнівських команд до участі...

Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо проведення IІ етапу Всеукраїнської учнівської...
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти надсилає для практичного використання методичні рекомендації...
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання iconДніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (обслуговуючі види праці)
Методичні рекомендації щодо підготовки до ІІІ етапу XXIX всеукраїнської олімпіади з трудового навчання iconМетодичні рекомендації щодо створення та оформлення екологічних проектів...
У зв’язку із започаткуванням у 2010–2011 н р. Всеукраїнської олімпіади з екології, надаємо методичні рекомендації щодо створення...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка