Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті?




Скачати 53.35 Kb.
НазваЧи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті?
Дата конвертації20.09.2013
Розмір53.35 Kb.
ТипВопрос
uchni.com.ua > Спорт > Вопрос
Тема проекту. Sport. (Sport project) 7клас.

Ключове питання: Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті?

Тематичні питання:

1. Чи знаєте ви, що таке Sport?

2. Чи подобається вам займатися спортом?

3. Що ви знаєте про різні види спорту?

4. Яким видом спорту займаєтесь ви?

Змістові питання:

  1. Основні факти про спорт

  2. Основні факти про види спорту

  3. Основні факти про відомих спортсменів

  4. Основні факти про українських олімпійців

Цілі проекту: навчити створювати презентацію, публікацію; формувати усвідомлення важливості розуміти те, що чуєш; формувати вміння стисло, чітко представляти результати досліджень; розвивати вміння ілюструвати ідеї, думки, висновки; виховувати дружнє ставлення один до одного під час дискусії; формувати бажання займатися спортом.

^ Стислий опис:

Працюючи над проектом, учні самостійно знаходять інформацію про види спорту, українських олімпійців, відомих спортсменів та про значення занять спортом в нашому житті. Учням пропонується оформлювати свої знахідки в письмовій формі. Діти вчаться самостійно знаходити цікаву інформацію з теми, для цього вони користуються Інтернетом, різними виданнями періодики.

Навчальні предмети: англійська мова, фізкультура, основи здоров’я, інформатика.

Вихідні знання та навички: основні факти про види спорту; основні граматичні часові форми дієслова та конструкцій “So do I”, “Nor do I”.; знання орфографії; знання лексичних одиниць із теми; вміння користуватися додатковою та енциклопедичною літературою.

^ План реалізації проекту

Крок 1

Перед початком роботи школярі обговорюють обрану тему. На першому етапі виготовлення презентації я пропоную учням скласти план. Потім надрукувати необхідний текстовий матеріал у програмі Word, підібрати необхідний ілюстрований матеріал з електронних енциклопедій та мережі Інтернет, відсканувати малюнки чи фотографії або зробити необхідні фотознімки цифровою камерою й перенести їх у комп’ютер.



Крок 2

Учні створюють презентації. Вони, знайшовши додаткову цікаву інформацію, обговорюють доцільність використання саме цього матеріалу. Намагаються переконати інших учнів своїм прикладом у важливості занять спортом. Учні працюють над дизайном слайдів, варіантами структури слайда – макетами (титульного слайда, слайдів, які містять лише текст або лише зображення, текст і зображення, відео й діаграми, мультимедійні елементи, звук); кольоровим оформленням слайда (фону й тексту); настройкою анімації; налагодженням системи навігації або керуванням презентацією.





Крок 3

Наступним кроком необхідно запам’ятати створену презентацію й записати її на компакт - диск.

Учні створюють публікації, розробляють макет видання, аналізують обрані матеріали, пропонують іншим учням ознайомитися з цікавими фактами про видатних спортсменів та українських олімпійців.

Крок 4

Учні представляють свої презентації, захищають свої проекти, демонструють ілюстрації, які створили самі. Закінчивши свої презентації, учні обговорюють обрану тему в дискусії, а після закінчення своїх виступів роздають однокласникам листівки нагадування про важливу роль спорту у нашому житті.



Крок 5

Потім учні оцінюють свої презентації та презентації своїх однокласників, заповнюючи таблицю.

Name:

Beginning the lesson

I will do my Best during the lesson and get …Mark







-







Notes

Summing up



I have spoke about sport













I have worked on the text













I have prepared a project













I have taken part in the discussion













I have watched my friends’ presentations and gave my Feedback in writing













I have played game













I have worked on computer













I have made conclusion













Учні отримують оцінку за виконані види роботи та загальну оцінку.

Працюючи безпосередньо на проектом «Sport», діти знайшли інформацію про перших українських учасників Олімпіади, про важливе значення спорту у нашому житті. Узагальненням зробленого були презентація, публікація(Додаток А, Додаток Б). Під час презентації проекту всі ілюстрації були продемонстровані.

^ Presentation lesson

Мета: узагальнити та закріпити лексико – граматичний матеріал, удосконалити усно мовленнєве вміння учнів за темою «Спорт»; розвивати навички читання та письма вміння працювати на комп’ютері над презентаціями; розширювати знання учнів з теми; виховувати зацікавленість до занять спортом, толерантність до чужої думки під час проведення дискусії.

Обладнання: роздавальний матеріал, комп’ютери, презентації

І. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення

1. Привітання

Good morning everybody! Glad to see you in good health and mood!

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

If you wan to be a health, you must be fit in…

Ps. SPORT.

T. Yes, in sport.

ІІ. Основна частина уроку

T. So today’s lesson topic is “Sport”. And we have an unusual lesson because it’s a presentation lesson. The aim of our lesson is to improve our knowledge, to learn more and broaden our outlook, to watch presentations and to discuss the topic.

Facts for you to remember

Do you know that...

• the first Olympic Games were held in 776 B.C. and the first Olympic champion was Coroebus of Elis. He won the 200-yard sprint, the only event of the first Olympic athletic programme.

• the ancient Olympic Games were held during the period of the full moon between August and September of the present Gregorian Calendar. At first the games were held from dawn until sunset on a single day. Later, at the peak of the ancient Olympic Games, they were extended over five days.

• of the total 23 sports ever played in Olympiads the most popular were wrestling, boxing, pentathlon and chariot race.

Presentation

T. Very well. Now it’s time to watch presentation of different projects on topic “Sport”. Listen to your friends’ presentations and after you are going to give your feedback in writing using the evaluation cards.

Після перегляду презентації учень роздає завдання, в якому потрібно дати відповідь на поставлене запитання.

What kinds of sport do you like the most of all?

T. Thank a lot. And now you are going to fill in evaluation cards to mark the presentations. Which presentation is the best to your mind?

Evaluation cards

Write: Speaker1 Speaker2 Speaker3 Speaker4

  1. If the title is suitable:

  2. If the presentation is good:

  3. If you agree with the speaker’s choice:

Test on Grammar

Affirmative constructions.

Fill in the necessary words.

1) I’ve just watched “Swan Lake” on TV. — So __ I, and so __ my sister.

2) I’m going to the South. — __ am I, and so __ my wife.

3) We were viewing the performance when they came. — So __ she, and so __

the others.

4) I’ll turn in early tonight. — So __ she, and __ __ John.

5) I have been reading that book for three days. — So __ she, and so __ my

friend.

Negative constructions

1) I haven’t seen this film yet. — Neither __ he, and __ __ my wife.

2) I can’t stand a strong light. — Neither __ he, and neither __ my sister.

3) I’m not going to Kyiv this summer. — __ is he, and neither __ my uncle.

4) We haven’t been viewing the performance today. — Neither __ she, and __

have our friends.

5) I’ll not turn in early tonight. — Neither __ he, and neither __ Susan.

Discussion

T. Now it’s time for discussion. So, it’s logical that we are going to discuss the problem: do sport or not to do sport because for some pupils sports are only sheets of games. For today’s lesson we have two teams. You know each teams represents a role your mind plays in the critical things process. So, let’s discuss the problem.

Учні кожної команди записують усі свої думки, розглядають спірні питання.

T. Times is up. Are you ready to present your ideas?

Please team 1…

III.Заключна частина уроку

T. Thank you for sharing your thoughts.

Can you Remember the today’s grammar?

Stage 1

Write some notes about these things: when and why you became interested in

the sport.

Things to do:

• play the sport / how often? / where / with whom?

• watch it / on TV / go to matches;

• collect things / photos / magazines / stickers / badges.

Схожі:

Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті? iconКвіти в житті моєї родини
Ось І у мене вдома є багато квіточок. Всі вони дуже гарні, кожна квітка по своєму. Квіти відіграють велику роль в нашому житті, тому-що,...
Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті? iconГроші: сутність, історія та функції
Гроші – одне з найдавніших явищ суспільства – відіграють важливу роль у господарській діяльності людини. Вони завжди привертали до...
Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті? iconЙ основна думка висловлювання
Значення мови в нашому житті. Місце І роль української мови в Українській державі
Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті? iconУ реалізації навчальних І корекційно-розвивальних завдань школи інтенсивної...
Школярі із зпр незграбні під час виконання звичайних програмних вправ, особливо з предметами
Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті? iconЗагальна характеристика грибів
Колись їх зараховували до рослин, хоча вони не мають хлорофілу І не потребують сонячного світла. Тепер гриби виокремлюють в особливе...
Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті? iconЄ багато важливих питань у нашому житті, на які треба навчитися давати відповіді
«Що таке вихованість?», «Якою має бути справжня людина?», «Що таке інтелігентність?», «Що таке дружба?», «Яку професію обрати?» та...
Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті? icon«Антибіотики ліки проти життя»
Вони приймають антибіотики найчастіше без призначення лікаря, не маючи уявлення, що саме лікує (знищує) антибіотик вірус або бактерію....
Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті? iconМала академія наук україни
Всесвіту; спонукати інтерес до науки І наукових досліджень; сприяти астрономічній освіті населення, особливо в країнах, що розвиваються....
Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті? iconКонспект заняття з дітьми 6-го року життя Тема : «Хай завжди буде...
Мета. Розвивати партнерські, дружні взаємини, виховувати щирість, бажання допомагати друзям, заохочувати дітей до співпереживання...
Чи завжди ми розуміємо те, яку роль відіграють заняття спортом у нашому житті? iconКульт Марії в житті св. Франциска та нашому житті. Регула, пункт 9
Культ (від латинського – поклоніння) – зовнішній прояв пошани, сукупність прийнятих у релігії обрядів, свят, ритуалів, звичаїв
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка