Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства




Скачати 249.63 Kb.
НазваСпеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства
Сторінка1/3
Дата конвертації19.12.2013
Розмір249.63 Kb.
ТипДокументы
uchni.com.ua > Спорт > Документы
  1   2   3
ЗВІТ ДИРЕКТОРА

СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОСНОВ ЕКОНОМІКИ І ПРАВОЗНАВСТВА

КЛІМОВИЧ Д.С.

ПРО СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ПОСАДІ ЗА 2012-2013 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.
06.06.2013 р.
Шановні присутні!
Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2012-2013 н.р.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Держава перед школою ставить завдання: виховати фізично здорову, творчу особистість, здатну знайти своє місце у складних умовах ринкової економіки та приймати самостійні рішення. Щоб виконати це завдання, я як керівник школи, в своїй діяльності особливу увагу звертаю:

  • на створення в школі належних умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти;

  • на оновлення змісту освіти;

  • на забезпечення виконання концепції профільного навчання в школі ІІІ ступеня.

Важливе місце в моїй діяльності займає виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти, що включає охоплення навчанням дітей шкільного віку, продовження навчання випускників 9-х класів.

На обслуговуваній нами території міста всі діти 6-річного віку охоплені навчанням, а також діти шкільного віку. Двічі на рік списки ці поновлюються.

Щороку на загальношкільній батьківській конференції та класних батьківських зборах розглядається питання відповідальності батьків за відвідування дітьми школи. Школа зі своєї сторони робить все, щоб усі діти мікрорайону мали змогу навчатися.

З дітьми, які без поважних причин не відвідують школу та їхніми батьками проводиться постійна профілактична робота.

Школа контролює подальше навчання учнів 9-х класів.

В цьому навчальному році закінчують школу 58 учнів 9-х класів. Всі вони розуміють, що потрібно здобувати повну загальну середню освіту, ми вже працювали в цьому напрямку з учнями та їх батьками. На сьогодні маємо 42 заяви у 10 клас.

Уже 12 років наш заклад функціонує як спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки і правознавства і продовжуємо реалізовувати право громадян на здобуття повної загальної середньої освіти, допрофільне та профільне навчання, допрофесійну та професійну підготовку.

Профілізація дає змогу шляхом змін у структурі, змісті та організації навчального процесу повніше врахувати інтереси, схильності, здібності учнів відповідно до їхніх інтересів та намірів щодо подальшого навчання.

Тому я приділяю велику увагу створенню умов для варіативності навчання відповідно до спеціалізації школи.
^ Створення умов для варіативності навчання та вжиті заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес

Організацію навчально-виховного процесу забезпечуємо у відповідності до сучасних наукових підходів, принципів, зокрема принципів єдності і варіативності, демократичності, національної спрямованості, загальнолюдських цінностей і гуманізму, інформативності й інноваційності, гнучкості і динамізму, персоніфікації особистості.

Для забезпечення реальних умов для повноцінного розвитку кожної особистості створено таку освітньо-виховну систему, за якої інваріантний компонент навчального процесу гармонійно поєднується з додатковими освітніми послугами, кількість і якість яких визначаються варіативним компонентом змісту освіти. Тому формування і впровадження шкільного компонента розглядаються як основна передумова виконання кожним учнем власних інтелектуальних, моральних та духовних завдань, зумовлених його можливостями, потребами, інтересами та здібностями. Щоб покращити навчання учня, в школі урізноманітнюються види його діяльності. За рахунок годин варіативного компонента читаються курси:

в школі І ступеня: «Цікава економіка», «Основи споживчих знань», «Права дитини», «Розвиток продуктивного мислення», «Елементи геометрії», «Українознавство», «Сходинки до інформатики», хореографія;

в школі ІІ ступеня: «Подорож у світ економіки», «Основи економіки», «Живи за правилами», «Інформатика», «Я – клієнт банку», «Зелений пакет».

в школі ІІІ ступеня: «Права людини», «Права людини в Україні», «Конституційне право в Україні», «Досліджуючи гуманітарне право», «Основи споживчих знань», «Фінансова математика», «Політична географія», «Глобальні проблеми світу», «Власна справа», «Програма створення комп'ютерних презентацій».

Так, в 2012-2013 н. р. в навчальних планах на ці потреби було використано 77 год.: 25 год. в 1-4 класах, 17,5 год. в 5-9 класах, 34,5 год. в 10-11 класах. Учні мали змогу відвідувати танцювальний гурток «Світ танцю», функціонувала «Школа розвитку» для підготовки учнів до школи. 10-11-ті класи будуть навчатись за програмами профільного навчання.
^ Навчальна діяльність учнів

За підсумками навчального року учні школи показали хороший рівень навчальних досягнень. З 624 учнів 1-11 класів високий рівень мають 77 (13,5%) учнів, достатній – 221 (38,7%) учнів; середній – 242 (42,4%) учнів, початковий – 31 (5,4%) учнів. З 525 учнів 3-11 кл. високий рівень мають 75 учнів, що становить 14,4%, достатній – 205 (39%), середній – 217 (41,3%), початковий – 28(5,3%).

41 випускник 11 класів завершили навчальний рік, з них 2 стали золотими медалістами. З 58 випускників 9 класів – 6 закінчують навчання з відзнакою.

В цьому навчальному році збільшилась кількість учнів, які взяли участь в міжнародних конкурсах «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Соняшник» та інших інтерактивних конкурсах.

Саме завдяки оптимальному використанню варіативної складової навчальних планів, цілеспрямованої індивідуальної роботи з учнями, учні школи досягли вагомих результатів в олімпіадах, змаганнях, конкурсах, турнірах тощо. Всього брали участь в міських олімпіадах – 76 учнів. Вибороли призові місця та стали переможцями – 24 учні.

З них:

І місць – 4

ІІ місць – 10

ІІІ місць – 10

У міському етапі Всеукраїнських предметних олімпіад,конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН переможцями стали:






Шлапак Анастасія, учениця 11-А класу, за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з географії, за І місце у І етапі та ІІІ місце в ІІ етапі (обласному) конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН у відділенні наук про Землю.



Сарнацька Анна, учениця 11-А класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з економіки, за І місце у І етапі та ІІІ місце в ІІ етапі (обласному) конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН у відділенні інформаційних технологій.



Галицький Андрій, учень 11-Б класу, за І місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з правознавства.



Козловський Едуард, учень 11-А класу, за ІІІ місце в І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН у відділенні наук про Землю.



Гунько Оксана, учениця 9-А класу, за ІІІ місце у І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН у відділенні мовознавства, за ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з української мови та літератури, за ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з російської мови.



Школяренко Артем, учень 9-Б класу за ІІІ місце у І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН у відділенні економіки, за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з економіки.




Писаренко Ірина, учениця 9-Б класу, за ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з біології.



Стандратюк Діана, учениця 9-Б класу, за ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з історії.



Слуцький Ярослав, учень 9-Б класу, за ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з трудового навчання,



Марчук Любов, учениця 9-А класу, за ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з англійської мови.



Губенко Ольга, учениця 8-А класу, за І місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з географії та ІІІ місце в ІІІ етапі, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з історії, за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з української мови та літератури, математики, за призве місце у Всеукраїнському заочному конкурсі наукових робіт






Дроботун Дмитро, учень 10-А класу, за ІІІ місце у ІІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з біології, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з географії , математики,



Шекера Олександр, учень 10-А класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з економіки



Соложенцева Маріанна, учениця 8-Б класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з біології



Сікорська Дар’я, учениця 10-А класу, за І місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з української мови та літературі, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з російської мови, за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з англійської мови,



Хомич Богдан, учень 7-Б класу, за ІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з хімії




Сироватко Оксана, учениця 10-А класу за І місце у І етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН



Горбатюк Владислав, учень 6-А класу, ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад з математики


Переможцями обласних олімпіад стали:

  • Губенко Ольга, учениця 8-А класу з географії, вчитель Муштин Н.В.

  • Дроботун Дмитро, учень 10-А клас з біології, вчитель Клімович Д.С.

^ Призерами обласного етапу конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт МАН стали:

- Шлапак Анастасія Анатоліївна, учениця 11-А класу, в секції «Кліматологія та метерологія»;

Сарнацька Анна Сергіївна, учениця 11-А класу Шепетівської СЗОШ І-ІІІ ст. №2 в секція "Internet-технології та WEB дизайн".

У нас є переможці конкурсів художньої самодіяльності, переможці в конкурсі патріотично пісні. Це:

Соложенцева Маріанна;

Слісарчук Анастасії;

Костюк Катерина;

Анфілатова Яна;

Войтюк Анастасія

^ Шкільний хоровий колектив - переможець міського конкурсу художньої самодіяльності;

Ансамбль ксилофоністів, переможець міський конкурс художньої самодіяльності;

^ Ляльковий театр, переможець міського конкурсу художньої самодіяльності;

Танцювальний колектив школи, переможцю міського конкурсу художньої самодіяльності;

^ Фольклорний ансамбль школи, переможцю міського конкурсу художньої самодіяльності;

Група «Корчагінські соколи», переможцям регіонального та обласного конкурсу «Молодь обирає здоров’я», єдиний в області, які виграли грант і запрошені в Польщу.


Юні спортсмени школи вибороли ІІІ місце в Спартакіаді серед шкіл міста.

Для задоволення потреби учнів у розвитку їх творчих здібностей продовжувалася робота по розвитку творчої особистості школяра. Впровадження програми „Творча обдарованість ” дозволила залучити до участі у заходах (олімпіади, конкурси, КВК, робота гуртків) понад 300 школярів, виявити учнів, які мають виняткові здібності, створити умови для підтримки обдарованості. Так, учні, які проявили особливі успіхи у навчанні, художній творчості, досягли значних результатів у олімпіадах, конкурсах, змаганнях, творчі колективи школи отримали на шкільному святі «Зоряні обрії» премії, дипломи, грамоти, подяки, а також нагороджені грошовими преміями міського голови, голови облдержадміністрації, благодійним фондом «Зміцнення громад».

Забезпечуючи конституційне право громадян отримувати освіту різними формами, в школі діє індивідуальна форма навчання для дітей, які за станом здоров’я не спроможні відвідувати заняття (5 учнів).
Позаурочна навчально-виховна робота забезпечила принцип єдності у здійсненні економічного та правового навчання та виховання. Ми продовжуємо традицію організації інтерактивних економічних ігор, які є органічним поєднанням процесу навчання та виховання. Щороку в закладі проводиться економічна гра, під час якої учні ознайомились на практиці з функціонуванням ринкової системи, поняттями витрати, прибуток, податки тощо.

Використання сучасних мультимедійних та інформаційних технологій стає одним з важливих елементів навчально-виховного процесу, що забезпечує підвищення ефективності навчально-виховного процесу. В школі створено певну матеріально-технічну базу для проведення уроків з використанням мультимедійних технологій.

Всі вчителі мають навички використання мультимедійної техніки на уроках та в позаурочний час.

Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. Перспектива в освіті така, що років через п’ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями.

Навчальні кабінети забезпечені електронними програмними засобами навчання, складено реєстр таких програмних засобів. Ліцензованих та сертифікованих електронних програмних засобів в навчальних кабінетах школи є більше 30.

Школа підключена до мережі Інтернет з необмеженим доступом, встановлена локальна мережа між усіма комп’ютерами по кабінетах, що забезпечило реальні можливості роботи в Інтернеті як для вчителів так і для учнів. Інтернет-технології широко використовуються при підготовці наукових робіт учнями та вчителями.

Вчителі активно впроваджують у навчально-виховний процес мультимедійні технології, зокрема із застосуванням мультимедійного проектора, комп’ютерних програмних засобів навчання.
  1   2   3

Схожі:

Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconСпеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим...
Закінчився навчальний рік І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconКласів спеціалізованої загальноосвітньої школи I-III ступенів №2...
Передбачено використання диференційованих завдань, тестів, кросвордів, ілюстративного матеріалу тощо
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconСтруктура методичної роботи спеціалізованої загальноосвітньої школи...
Науково-методична проблема школи: «Розвиток особистості з високою національною І громадянською свідомістю через систему навчальних...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconНаукової роботи «Тіньовий сектор, його масштаби та особливості в...
Ружанський Тарас Анатолійович; Хмельницьке територіальне відділення ман; Шепетівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconКонсультпункт Керівник
Керівник: Смаровоз Оксана Анатоліївна, вчитель англійської мови Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconЦюрупинської районної державної адміністрації О. М. Антюшина
...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconНаукової роботи «Використання нанотехнологій в космічній галузі»;...
Олексій Сергійович; Хмельницьке територіальне відділення ман; Шепетівська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconПоложення про Школу правової культури
Донецької спеціалізованої з інформаційних технологій загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №61
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconВчитель І стор І ї та
Ш е в ч е н к І в с ь к о ї спеціалізованої школи – інтернату з поглибленим вивченням предметів гуманітарно – естетичного профілю...
Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням основ економіки І правознавства iconМетодичний кабінет Спеціалізована загальноосвітня школа №2 з поглибленим...
В даній роботі узагальнені матеріали, які допоможуть організувати роботу учнів на науковому рівні, спираючись на методику ландшафтних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Школьные материалы


База даних захищена авторським правом © 2014
звернутися до адміністрації
uchni.com.ua
Головна сторінка